طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی نقش مهم و محوری در برگزاری نمایشگاه، غرفه و رویداد مورد نظر شما دارد. ساخت سایت نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی را به سمت تجارت شما سوق می‌دهد که این موضوع فروش کالا و محصولاتتان را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

هر ساله در سرتاسر کشور شاهد آن هستیم که افراد زیادی اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده و با ایجاد غرفه‌های گوناگون، مشغول به بازاریابی و فروش محصولاتشان به مشتریان هستند. تمامی کسانی که قصد دارند محصولات و کالای خودشان را در معرض دید بسیاری از افراد قرار دهند، طراحی سایت نمایشگاهی بهترین روشی است تا تجارت و بیزینس خود را به یک شرکت به‌روز و پول‌ساز تبدیل کنند.

وب‌سايت نمایشگاهی

هر ساله قبل از اینکه به شروع و برگزاری نمایشگاه‌ها مختلفی نزدیک شویم، صاحبان مشاغل از راه‌های گوناگون نظیر تبلیغات در روزنامه، تبلیغات در مجله‌های گوناگون، تبلیغات توسط بنر و تراکت اقدام به بازاریابی و معرفی تجارت خود می‌کنند.

این روش‌ از تبلیغ باعث می‌شود تا صاحبان کسب‌وکار هزینه‌‌های زیادی را متحمل شوند و برای فروش و بازاریابی محصول و خدماتشان، مبالغ گزافی را پرداخت کنند که گاها نیز از نتیجه کار راضی نیستند و این‌گونه روش‌های تبلیغات برای آنها موثر واقع نمی‌شود. با طراحی سایت نمایشگاه یک غرفه‌ی بزرگ و نامحدود اینترنتی در اختیار دارید که در معرض دید قشر زیادی از کاربران قرار دارد.

قیمت طراحی سایت نمایشگاهی

هزینه و قیمت طراحی سایت نمایشگاهی در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۴ میلیون ادامه دارد که نرخ دقیق آن با توجه به حجم امکانات و قابلیت‌های سایت مشخص می‌گردد. به عنوان مثال اگر از cms وردپرس برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت نمایشگاهی استفاده شود با توجه به امکانات متوسطی که این تکنولوژی دارد، قیمت کمتری به نسبت سیستم اختصاصی دارد. استفاده از فناوری اختصاصی باعث می‌شود که سرعت، امنیت و قابلیت‌های سایت تا حد زیادی افزایش یابد که این عامل هزینه ساخت سایت نمایشگاه را بالا می‌برد. برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت نمایشگاهی تنها کافیست با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اهداف طراحی سایت نمایشگاه

  • ساخت سایت نمایشگاهی هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • برند شدن تجارت شما
  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعتی بدون هیچ‌گونه محدودیتی
  • طراحی سایت نمایشگاه یک فضای تبلیغاتی آنلاین بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی است.
  • ارتباط موثر و قوی با مشتریان
  • تثبیت جایگاه کسب‌و‌کار شما
  • راه‌اندازی وب‌سایت نمایشگاه در مدت‌زمان کمی اعتبار شما را افزایش می‌دهد.
  • پیشی گرفتن از دیگر رقبا

چرا به طراحی سایت نمایشگاهی نیاز دارید؟

طراحی سایت نمایشگاهی یک شیوه درست و کاربردی برای فروش و بازاریابی محصول و کالا است و به بهترین شکل می‌تواند شما را به هدفی که دارید نزدیک کند، در واقع با راه‌اندازی وب‌سایت نمایشگاه تمامی خدماتی که شما ارائه می‌دهید به شکل بهتر و جامع‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساخت سایت نمایشگاه باعث رضایت در مشتریان و کاربرانتان می‌شود و با احترامی و ارزشی که برای آنان فراهم ساخته‌اید، هم در وقت آنان صرفه‌جویی می‌شود و هم این قدرت انتخاب را به مشتری داده‌اید تا از طریق وب‌سایت، تمامی محصولات شما را دیده و با توجه به نیازی که دارد، کالای مورد نظرش را انتخاب کند.

اهمیت طراحی سایت نمایشگاهی

امکانات طراحی سایت نمایشگاهی

وب‌سایت نمایشگاهی برای اینکه بتواند به خوبی نیاز کاربران و مشتریان را برطرف سازد باید امکانات خوب و استاندارید در آن وجود داشته باشد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین امکانات طراحی سایت نمایشگاهی می‌پردازیم:

خدمات نمایشگاهی

در این قسمت یک سری خدمات که نمایشگاه می‌تواند در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد وجود دارد، این خدمات وسایل مورد نیاز برای راه‌اندازی نمایشگاه که شامل وسایل تزئینی، مبلمان اداری، آب‌خوری، خدمات همایشی، خدمات تصویری و… می‌‎باشند.

ایجاد بخش گالری در طراحی سایت نمایشگاهی

یک سری عکس از نمایشگاه‌هایی که تجارت شما در آن قرار داشته و فعالیت کرده‌اید، تهیه کنید و در این قسمت از وب‌سایت بگذارید تا کاربران مشاهده کنند و متوجه شوند که شما در چه نمایشگاه‌هایی حضور داشته‌اید.

انتخاب زبان

زمانی که وب‌سایت شما با قابلیت چند‌زبانه طراحی شده باشد، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولات و کالای مورد نظرتان را در نمایشگاه‌های بین‌المللی به نمایش گذاشته و مشتریان زیادی را از این بازار بین‌المللی به دست آورید.

آب‌و‌هوا

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید شرایط آب‌وهوایی شهرها را به صورت دقیق و لحظه‌ای بررسی کنید تا برای برگزاری نمایشگاه با مشکل مواجه نشوید. بررسی شرایط آب‌وهوایی از امکانات جذاب طراحی سایت نمایشگاهی محسوب می‌شود.

تبلیغات

در وب‌سایت نمایشگاهی می‌توانید یک قسمت را در نظر بگیرید برای تبلیغات متنی یا بنری. شرکت‌هایی که دوست دارند در وب‌سایت شما تبلیغات مورد نظرشان را انجام دهند، می‌توانند با پرداخت مبلغ آن به شما، این خدمات را دریافت کنند.

تعرفه‌ها

در بخش تعرفه ها می‌توانید لیست تمامی عناوین نمایشگاه، امکانات غرفه و هزینه‌ی اجار‌ی آن را در سایت قرار دهید تا شرکت‌هایی که تمایل دارند در نمایشگاه شما غرفه‌ای را اجاره کنند، به راحتی قادر به دریافت این سرویس باشند.

طراحی تقویم نمایشگاه

در این بخش جدول برگزاری هر کدام از نمایشگاه‌های به ترتیب مشخص شده است و کاربران با کلیک بر روی هر کدام از نمایشگاه مد نظرشان، می‌توانند اطلاعات مربوط به ساعت برگزاری، تلفن‌های تماس، شماره‌ غرفه و توضیحات در مورد اهداف شرکت را در اختیار داشته باشند و به تمامی این اطلاعات به صورت کاملی رسیدگی کنند.

معرفی شرکت نمایشگاهی

تمامی مشخصات نمایشگاه نظیر رزومه، تاریخچه فعالیت، سوابق، توضیحات در مورد مدیر و پرسنل شاغل، اندازه و متراژ نمایشگاه، عناوین و افتخارات، گواهینامه‌ها و مجوزها در این بخش از وب‌سایت قرار می‌گیرند تا کاربران شناخت بیشتری از شما حاصل کنند. این بخش را باید یکی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت نمایشگاهی محسوب کرد.

رسیدگی به شکایات

این بخش از وب‌سایت برای رسیدگی به شکایات و مشکلات مشتریان در نظر گرفته شده است که برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستاوردها


گزارش‌های تکمیلی از دستاوردهای یک نمایشگاه، میزان موفقیت و پیشرفت و آمار استقبالی که کاربران از نمایشگاه داشته‌اند در این قسمت از وب‌سایت قرار می‌گیرد.

امکانات وب‌سایت نمایشگاهی

 ویژگی‌های طراحی سایت نمایشگاهی

  • استفاده از قالب زیبا و مناسب در طراحی سایت نمایشگاهی
  • ریسپانسیو بودن (قابلیت واکنش‌گرا)، این عامل در سئو سایت تاثیر زیادی دارد.
  • امکان ثبت‌نام کاربران
  • طراحی سیستم پاپ‌آب برای وب‌سایت
  • طراحی پنل مدیریت برای مدیر وب‌سایت
  • کاربری راحت برای مشتریان و مخاطبان
  • قابلیت چت آنلاین در طراحی سایت نمایشگاهی وجود دارد.

صفحات وب‌سایت نمایشگاهی

✔️ صفحه آرشیو خدمات

✔️ صفحه خدمات

✔️ صفحه خدمات نهایی

✔️ صفحه درباره ما

✔️ صفحه تماس با ما

✔️ صفحه اصلی وب‌سایت

✔️ صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

✔️ صفحه مقالات

✔️ صفحه آرشیو محصولات

✔️ صفحه محصولات

✔️ صفحه دسته‌بندی محصول

مزایای مهم طراحی سایت نمایشگاهی برای تجارت شما

مزایای وب‌سايت نمایشگاهی نشان دهنده ضرورت آن است برای تمامی کسانی که در حوزه برگزاری غرفه و نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند، این مزایا عبارتنداز:

امکان تبدیل شدن به برند

زمانی که شما برای کسب‌وکارتان اقدام به ساخت سایت نمایشگاهی می‌کنید، این امکان را دارید تا با فعالیت‌های مفید و ارزشمندی که در فضای اینترنت انجام می‌دهید، خود را به یک برند سرشناس تبدیل کنید.

نداشتن محدودیت در طراحی سایت نمایشگاه

با طراحی سایت نمایشگاهی، در تمامی ساعات شبانه‌روز و بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانید به مشتریانتان خدمات‌رسانی کنید.

ارائه خدمات در تمامی نقاط کشور

تمامی اشخاص در هر جایی که هستند می‌توانند با ورود به وب‌سایت شما و نگاه کردن به محصولات و کالاهای که دارید، در صورت تمایل آن را از شما خریداری کنند. این قابلیت یکی از مزایای مهم طراحی سایت برای تجارت شما محسوب می‌شود.

مزیت طراحی سایت نمایشگاهی

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که برای نمایش آثار و کارهای هنری خودتان نیاز به یک وب‌سایت هنری دارید، مقاله زیر را باد دقت مطالعه کنید.

«طراحی سایت هنری»

مراحل طراحی سایت نمایشگاهی در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت نمایشگاهی باید به صورت اصولی و درست انجام شود تا این وب‌سایت با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: در قدم اول برای ساخت سایت نمایشگاهی، کارشناسان مجموعه یک جلسه مشاوره با کارفرما برگزار می‌کنند.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت توسط تیم فنی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه سایت نمایشگاه به کارفرما به منظور بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت نمایشگاهی

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی سایت توسط کارفرما و تیم فنی جهت بررسی و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

مرحله ششم: در این مرحله کارهای مربوط به ایندکس سایت انجام می‌شود، ورود شما را به دنیا نامحدود وب تبریک می‌گوییم.

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به صورت رایگان تا ۱ سال از وب‌سایت نمایشگاهی شما پشتیبانی می‌کند.

مدت‌زمان ساخت سایت نمایشگاهی

شاید شما نیز به عنوان یک غرفه‌دار، نمایشگاه‌دار یا مدیری که در حوزه‌ برپایی نمایشگاه‌های متعدد تخصص دارد این سوال را از خود داشته باشید که ساخت سایت نمایشگاهی چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان لازم برای طراحی سایت نمایشگاه برای تمامی کسب‌و‌کارها یکسان نیست و با توجه به امکانات هر وب‌سایت متفاوت است. به عنوان مثال اگر هدف شما این باشد که یک سایت تنها برای معرفی و رزومه کاری خودتان راه‌اندازی کنید، این کار در یک هفته انجام می‌شود، اما اگر نیاز به وب‌سایت نمایشگاهی داشته باشید که از امکانات و قابلیت‌های مناسبی برخوردار باشد، مدت‌زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است. اگر علاقه‌مند به دیدن طرح‌های ساخته شده توسط مجموعه سایت با سئو هستید و دوست دارید تا از دیگر مدل‌های مشابه وب‌سایت نمایشگاهی بازید کنید، تنها کافیست وارد صفحه نمونه کارها شوید و از طرح مورد نظر خودتان دیدن کنید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به پتانسیل زیادی که در فضای اینترنت وجود دارد، قشر زیادی از افراد خدمات و کالای اساسی خودشان را از این فضا تهیه می‌کنند. طراحی سایت نمایشگاهی فرصت خوبی است برای تمامی کسانی که دوست دارند کسب‌وکار آنها برای اشخاص زیادی به نمایش درآمده و فروش چند برابری را تجربه کنند.

توجه داشته باشید که شما با راه‌اندازی یک وب‌سایت نمایشگاهی، صاحب یک نمایشگاه آنلاین با تعداد زیادی کاربر هستید و این هنر و تخصص شماست که این کاربران را به مشتری تبدیل کنید. با رعایت کردن تمامی اصولی که در این مقاله به آنها پرداخته شد، می‌توانید یک سایت نمایشگاهی ارزشمند با تعداد بازدید کنند زیاد را در اختیار داشته باشید و در نتایج بالای جستجو قرار گیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.