معرفی هاست ووکامرس (host woocommerce)

معرفی هاست ووکامرس (host woocommerce)

در وردپرس یک افزونه فروشگاه ساز وجود دارد به نام ووکامرس و زمانی که نیاز دارید تا وب‌سایت خودتان را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید می‌توانید از افزونه ووکامرس استفاده کنید، با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای سروری قوی است. با ما همراه باشید تا شما را با هاست ووکامرس بیشتر آشنا کنیم.

فروشگاه ساز ووکامرس نیز دارای منابع با پردازش بالا و حافظه قوی است که سبب میشود تا کاربران در زمان هایی که در فروشگاه ساز ووکامرس مشغول به خرید و تهیه محصول مورد نظر هستند هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. خود ووکامرس نیز نیاز به یک هاست دارد تا بتوانند هم امنیت کاربران را تهیه کند و هم سرعت فروشگاه اینترنتی را بالا ببرد و کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن نیازهای خودشان را وب سایت برطرف سازند.

host woocommerce

هاست ووکامرس [host woocommerce] را باید یک میزبانی قدرتمند برای فروشگاه‌های اینترنتی که با cms وردپرس راه‌اندازی می‌شوند محسوب کرد. شاید اکثر افراد این سوال را داشته باشند که هاست ووکامرس چه فرقی با دیگر هاست‌ها دارد؟ توجه داشته باشید که هاست ووکامرس در بهینه‌سازی کردن عملکرد فروشگاه اینترنتی و اختصاصی کردن منابع آن، از برتری بالاتر نسبت به هاست‌های عادی برخوردار است و با سرعت عمل بالاتری که دارد کار را برای کاربران و مشتریان اینترنتی راحتر خواهد کرد.

از دلایل مهمی که باعث شده است تا شرکت های هاستیگ اقدام به ارائه هاست ووکامرس کنند این است که بتوانند سرورهایی مجزا با قدرت بالاتر برای فروشگاه‌های اینترنتی که از افزونه ووکامرس استفاده می‌کنند ارائه دهند و این عامل برای این است تا از فروشگاه‌های اینترنتی که از مصرف کمتری برخوردار هستند‌ در کنار فروشگاه‌های اینترنتی که از داده‌های بیشتری استفاده می‌کنند و مصرف بالاتری دارند میزبانی نشوند تا در عملکرد آنها اختلالی همراه نشود.

چه تفاوتی میان هاست ووکامرس و هاست وردپرس است

با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازمند منابع زیاد برای پاسخگویی به نیاز وب‌سایت‌ها است، زمانی که شما بر روی وردپرس افزونه ووکامرس را نصب کنید و قصد داشته باشید که بر روی این cms یک وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید فضای هاست وردپرس جوابگوی نیاز فروشگاه اینترنتی شما نمی‌باشد و شما نیاز دارید تا یک هاست مستقل برای فروشگاه ساز ووکامرس تهیه کنید.

هاست ووکامرس تمامی نیازهای شما را برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برطرف خواهد ساخت و هاست ووکامرس عملکرد بهتر و بهینه‌تری را برای فروشگاه اینترنتی شما به جا خواهد گذاشت. توجه داشته باشید که هاست ووکامرس تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را که در هاست وردپرسی در اختیار ندارید به شما ارائه خواهد داد.

هاست ووکامرس باید چه مشخصاتی داشته باشد

  • این هاست باید این قابلیت را داشته باشد که بر روی سیستم‌های مبتنی بر لینوکس مانند (apache و nginx) به خوبی اجرا شود
  • باید از نسخه 5.6 یا بالاتر mysql استفاده شود
  • هاست ووکامرس باید دارای حافظه 128 مگابایتی به بالا باشد تا سرعت خوبی داشته باشد
  • میزان فضای دیسک این هاست باید 32 مگابایت به بالا باشد
  • باید نسخه php 7.2 باشد
  • این هاست باید بتواند به خوبی از گواهینامه https پشتیبانی کند

اهمیت هاست ووکامرس

هاست ووکامرس [host woocommerce] را باید به عنوان بهترین هاستی که می‌تواند از فروشگاه اینترنتی شما به خوبی میزبانی کند محسوب کرد، شما با کمک این هاست این امکان را دارید تا بتوانید بر روی هر کسب کار و تجارتی که دارید به خوبی تمرکز کرده و فروش بهتری را تجربه کنید. وب‌سایت‌های فروشگاهی زمانی که از هاست معمولی استفاده می‌کنند اگر ویدیو‌هایی را در وب‌سایت قرار دهند و کاربران بخواهند آنها را آپلود کنند درصورت تعداد زیاد بازدید امکان دارد که کاربران در زمان آپلود این ویدیوها با مشکل مواجعه شوند و نتوانند محتوای آن را با کیفیت خوبی مشاهده کنند.

ولی استفاده از هاست ووکامرس این مشکلات را برطرف ساخته است و به هر میزان که کاربر وب‌سایت شما نیز زیاد باشد با توجه به قابلیت‌ها و سرعت بالایی که این هاست دارد کاربران در زمان آپلود کردن ویدیو و تصاویر در وب‌سایت شما با مشکل همراه نخواهند شد و به خوبی می‌توانند از تمامی بخش‌های سایت فروشگاهی شما بازدید کنند.

هاست ووکامرس دارای چه امکاناتی است

  • دارای سیستم‌های caching
  • از اختصاص منابع بالا برای هر وب‌سایت ووکامرسی برخوردار است
  • دارای اکستنشن‌های ضروری php است
  • از بکاپ گیری روزانه برخوردار است
  • دارای شبکه تحویل محتوا می‌باشد
  • از ماژول‌های soap و curl برخوردرا است، این ماژول‌ها از طریق وب به اپلیکیشن شاپرک و درگاه‌های پرداخت ایرانی وصل می‌شوند
  • از کانفیگ‌های ویژه برای سرورهای هاست لینوکس برخوردار است
  • هاست ووکامرس دارای یک سیستم پردازش قوی می‌باشد
  • از یک سخت افزار قدرتمند برخوردار است
  • راه‌اندازی هاست ووکامرس به صورت ساده و رایگان است
  • از گواهینامه ssl برخوردار می‌باشد

سخن پایانی

توجه داشته باشید که یکی از عوامل مهمی که می‌تواند موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را فراهم سازد، استفاده از هاست مناسب و قابل اطمینان است، به همین منظور اگر قرار است از افزونه ووکامرس برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده کنید هاست ووکامرس بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. این نوع از هاست برای تمامی فروشگاهی اینترنتی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند بهترین گزینه خواهد بود که هم می‌تواند کسب کار اینترنتی شما را به خوبی بهینه سازی کند و هم خیال شما را از داشتن یک تجارت و کسب کار آنلاین اینترنتی راحت خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.