بهترین راهکارها برای کسب درآمد از موبایل | هر جا هستی پول در بیار😉

بهترین راهکارها برای کسب درآمد از موبایل | هر جا هستی پول در بیار😉

امروزه افراد زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که با استفاده از گوشی همراه درآمدهای زیادی را به دست می‌آورند و این کار را بدون داشتن هیچ گونه سرمایه و فقط با یک دستگاه موبایل انجام می‌دهند. کسب درآمد از موبایل در سالیان گذشته برای خیلی از افراد غیر قابل تصور بوده و تنها از آن برای برقرارای تماس استفاده می شد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت موبایل نیز با تحولات چشمگیری همراه شد و شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه توانستند موبایل‌هایی با قابلیت‌های ویژه‌ای را تولید و معرفی کنند تا افراد بتوانند کارهای روزمره خودشان را با آن انجام دهند. سوالی که برای هر کدام از ما پیش می‌آید، این است که چگونه می‌توان فقط با یک موبایل درآمدهای میلیونی به دست آورد؟

اگر شما به شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام سر بزنید و اندکی درآن به جستجو بپردازید متوجه خواهید شد که افرادی زیادی با استفاده از یک موبایل و راه‌اندازی یک پیج یا کانال فالوورهای زیادی را جذب کرده‌اند و محصول و خدمات خود را به افراد متقاضی ارائه می‌دهند و بعضا درآمد برخی از آن ها نیز چند صد میلیون در ماه می‌رسد.

روش‌های کسب درآمد از موبایل

اگر اندکی هوشمند باشید و به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی بپردازید، متوجه خواهید شد که با یک گوشی موبایل و بدون داشتن هیچ گونه سرمایه اولیه می‌توان به خوبی کسب درآمد داشته باشید. ولی شما اگر قصد داشته باشد تا از طریق موبایل به کسب درآمد بپردازید باید یک سری مهارت‌ها را به خوبی فرا گیرید، مثلا زمانی که قصد داشته باشید تا مدیریت کانال‌های اینستاگرامی و تلگرامی را بر عهده بگیرید، باید یک سری مهارت حداقلی را کسب کنید تا با اجرا کردن آنها بتوانید درآمد قابل قبولی را کسب کنید.

اگر قصد دارید تا ادمین یک شبکه و کانال در اینستاگرام شوید باید به صورت کامل روش‌های کار کردن با اینستاگرام را بلد باشید، مثلا بالا بردن فالوور و بهینه کردن پست و موارد زیادی دیگر…. زمانی که به خوبی با این موارد آشنا باشید می‌توانید به خوبی پیج اینستاگرامی را مدیریت کنید و درآمد خوبی را از این طریق به دست آورید. ما در این مقاله برای شما راهکارهایی را مثال خواهیم زد که شما با استفاده از آن روش‌ها بتواند تنها با در اختیار داشتن یک موبایل هوشمند درآمد مناسبی را به دست آورید.

1- کسب درآمد از موبایل از طریق بازی‌های کامپیوتری

امروزه برخی از بازهای کامپیوتری وجود دارد که می‌توانید با انجام دادن آنها از طریق موبایل درآمدهای دلاری را به دست آورید، با انجام بازی و مشاهد بازی‌های کامپیوتری به صورت آنلاین درآمد مناسبی نصیب شما خواهد شد. از جمله کارهایی که می‌توانید با انجام دادن آنها در بازی‌های کامپیوتری کسب درآمد کنید عبارتند از: (فروش اکانت بازی، تبلیغ کردن بازی‌ها و تبلیغ کنسول بازی، فروش گیف کارت استیم و فروش راهنمای بازی).

2- تولید کردن فیلم‌های آموزشی و تبلیغاتی

از دیگر مواردی که باعث می‌شود شما کسب درآمد از موبایل داشته باشید، تولید کردن محتواهای تبلیغاتی و کلیپ‌های آموزشی است. با توجه به اینکه تمامی موبایل‌های هوشمند از قابلیت فیلمبردای برخوردار هستند، شما می‌توایند آموزش‌هایی مانند آموزش دادن آشپزی، آموزش دادن پرورش گل‌های تزئینی، آموزش دادن بستن شال و روسری، آموزش تزئین لوازم منزل و آموزش‌های زیاد دیگری که می‌توانید با گوشی موبایل آنها را ضبط کرده و در فضای مجازی در اختیار افراد دیگری قرار دهید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

3- راه‌اندازی پیج اینستاگرامی

از دیگر راهکارهایی که شما می‌توایند از طریق آن کسب درآمد از موبایل داشته باشید، راه‌اندازی پیچ اینستاگرامی است. شما با راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی می‌توایند محصولات و خدماتی را که قصد فروش آنها را دارید در این فضا قرار دهید، یا کلیپ و عکس‌های زیبا و جذابی را تهیه کنید و در این پیج اینستاگرامی قرار دهید و با این روش و از طریق موبایل کسب درآمد داشته باشید.

4- از طریق یوتیوب

یکی دیگر از مهم‌ترین رو ش‌هایی که می‌توانید کسب درآمد از موبایل داشته باشید، ایجاد کردن یک کانال یوتیوب و قرار دادن محتواهی مورد نظر در این کانال یوتیوبی است. هر چقدر محتوای تولید شده شما در کانال یوتیوب کاربردی و با ارزش باشد به همان میزان نیز کاربران زیادتر را جذب خواهید کرد و از این راه می‌توایند درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

5- فعالیت در ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توایند از طریق موبایل کسب درآمد داشته باشید، فعالیت داشتن در بازار ارزهای دیجیتال است. شما می‌توایند با ثبت‌نام در صرافی های معتبر با استفاده از موبایل به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. توجه داشته باشید که برای ثبت‌نام و شروع فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال باید از طریق نمایندگی‌ها و صرافی‌های مجاز و معتبر اقدام کنید تا مورد سوء استفاده کلاه برداران و افراد سودجو قرار نگیرید.

6- ساختن کانال در شبکه‌های اجتماعی از دیگر روش‌هایی است برای کسب درآمد از موبایل

شبکه‌های اجتماعی مانند روبیکا، تلگرام، سروش و غیره امکان ساختن کانال در این شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. شما می‌توانید با فعالیت داشتن در این شبکه‌ها و قرار دادن محتوای مورد نظر از طریق این کانال‌ها درآمد مناسبی را کسب کنید. شما باید در این کانال‌ها موضوعات جذابی را قرار دهید تا افراد زیادی را جذب کرده و با ارائه محصولات و خدمات به آنها کسب درآمد کنید.

7- درست کردن ویس و پادکست از طریق گوشی موبایل

با استفاده از قابلیت ضبط صدای که در تمامی گوشی‌های هوشمند وجود دارد، می‌توانید اقدام به ضبط کردن محتواهای گوناگون مانند شعر، داستان، رمان و اخبارهای فرهنگی و هنری کنید و این پادکست ها در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام در اختیار کاربران قرار دهید تا از آنها مشتریان بلقوه‌ای ساخته شود.

سخن پایانی

تلفن همراه یک وسیله ارتباطی است که در اختیار اکثریت افراد قرار دارد، برای اینکه بتوانید کسب درآمد از موبایل کنید می‌توانید با توجه به راهکارهایی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم هر چه سریعتر کسب کار خودتان را با موبایل راه‌اندازی کرده و از این طریق درآمد مناسبی را به دست آورید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.