طراحی سایت کالای خواب

طراحی سایت کالای خواب

طراحی سایت کالای خوب یک فضای آنلاین و پرطرفدار است که تمامی تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان محصولات رفاهی خواب می‌توانند از طریق آن به تجارت اینترنتی خود بپردازند. با ساخت سایت فروشگاه کالای خواب طولی نمی‌کشد که شرکت و مجموعه شما به یک برند خوش‌نام در صنعت تجهیزات و لوازم خواب تبدیل می‌گردد و به این ترتیب مشتریان زیاد جذب شما می‌شوند که این موضوع به افزایش درآمد شما ختم می‌شود.

یکی از صنایعی که خدمات مهم و اساسی را به افراد ارائه می‌دهد، کالای خواب است؛ اما ارائه و فروش لوازم و محصولاتی که برای آسایش و آرامش خواب تهیه می‌شوند، دیگر به روش سنتی سودمند منفعتی ندارند. طراحی سایت کالای خواب فرصتی را برای فعالان، تولیدکنندگان و تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند فراهم می‌کند تا فروش و بازاریابی خود را چند برابر کنند.

انسان‌ها مدت‌زمان زیادی از عمر خود را به خوابیدن مشغول هستند به گونه‌ای که هر انسانی برای اینکه بتواند راندمان خوبی داشته باشد نیاز به (8 تا 10) ساعت خواب مفید در شبانه‌روز دارد، این نشان دهند جایگاه و ارزش خواب در زندگی افراد است.

وب‌سایت کالای خواب

با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در تکنولوژی صورت گرفته است، کسب‌وکارها نیز کم کم متوجه این موضوع شده‌اند و به دنبال راه حلی اساسی هستند برای اینکه بتواند خود را به‌روز کرده و از حال و هوای فروش سنتی بیرون آمده و شاهد تحولات شگرفی باشند. طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت ایده و خلاقیت شما را دوچندان می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بیزینس خودتان را با تعداد افراد بی‌شماری به اشتراک بگذارید.

قیمت طراحی سایت کالای خواب

قیمت طراحی سایت کالای خواب پیشنهادی در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۳ میلیون ادامه که با توجه به امکاناتی که کارفرما در وب‌سایت نیاز دارد، پلن قیمتی مورد نظر برای او مشخص می‌شود. وب‌سایت‌هایی که در این رنج قیمتی وجود دارد با cms وردپرس ساخته می‌شوند، ولی اگر شما با توجه به نیازی که دارید قصد استفاده از تکنولوژی اختصاصی را داشته باشید، با توجه به پیچیدگی‌هایی که این فناوری دارد، قیمت آن بیشتر از قالب آماده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

اهداف طراحی سایت فروشگاه کالای خواب

  • با طراحی سایت فروشگاه کالای خواب امکان ارائه محصولاتی به صورت غير‌حضوری وجود دارد.
  • ارتباط هدفمند و مستقیم با مشتری
  • راه‌اندازی وب‌سایت تثبیت جایگاه کارگاه و فروشگاه کالای خواب در میان دیگر رقبا را تضمین می‌کند.
  • ساخت سایت فروشگاه کالای خواب درآمد شما را افزایش می‌دهد.

کالای خواب مناسب

کالای خواب مناسب می‌تواند خوابی راحت و دلپذیر را برای افراد به ارمغان بیاورد، زمانی که شما از کالاهای خواب مرغوب و باکیفیت استفاده کنید، آرامش را برای خود و خانواده به ارمغان آورده‌اید. حالا سوال اینجاست که از کجا باید کالای خواب مورد نظر خودمان را تهیه کنیم؟ اصلا بهترین کالای خواب چه ویژگی‌هایی دارد و ما با توجه به چه پارامترهایی باید کالای خواب مناسبی را انتخاب کنیم؟

کالای خواب خوب

شاید زمانی که برای خرید و تهیه کالای خواب به مغازه یا فروشگاهی می‌روید به مواردی که گفته شد توجه نکنید و یا فروشنده به درستی نتواند نیاز شما را برآورده سازد، اما این کار به سادگی انجام می‌شود، فقط کافیست تا از وب‌سایت فروشگاهی کالای خواب استفاده کنید تا با توجه به امکاناتی که در آن وجود دارد، بهترین انتخاب را داشته باشید.

زمانی که یک تولیدی و فروشگاه لوازم خواب اقدام به ساخت سایت می‌کند، می‌تواند تمامی محصولات و کالاهای آسایشی خود را در این وب‌سایت قرار دهد تا مشتریان برای دیدن و انتخاب کردن هر کدام از آنها بتوانند فقط با انجام چند کلیک نیاز خود را برآورده سازند.

حال سوالی که شاید برای بسیاری به وجود آید، این است که چرا طراحی سایت کالای خواب؟ به دلیل اینکه این وب‌سایت هم می‌تواند به نفع مشتری باشد و هم به نفع تولیدکننده، در واقع مشتریان امکان خرید هر نوع کالای خواب را از این وب‌سایت دارند، همچنین کارفرما نیز با فروش زیادی که از طریق این وب‌سایت انجام می‌دهد، درآمد زیادی را به دست می‌آورد.

چرا به طراحی سایت کالای خواب نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت کالای خواب نیاز دارید

کسانی که در زمینه فروش و تولید کالای خواب مشغول به فعالیت هستند، این امکان را دارند تا با طراحی سایت کالای خواب تمامی محصولات خود را در وب‌سايت قرار دهند و با این روش بتوانند فروش چند برابری را تجربه کنند.

دنیای اینترنت بسیار وسیع و بزرگ است و هیچ‌گونه محدودیت در قبال فروش و بازاریابی کالاهای خواب برای شما ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید با رعایت کردن اصول سئو و بهینه سازی رتبه و جایگاه وب‌سایت خود را بالا ببرید، با توجه به این موضوع (گوگل) مشتریان زیادی را به سمت تجارت شما می‌‌فرستد.

 کاربرانی که قصد خرید کالای خواب مورد نظر خود را دارند دیگر نیاز نیست تا زمان زیادی صرف انتخاب کردن این محصولات کنند، آنها می‌توانند زمانی که در منزل خودشان در کنار عزیزانشان هستند با وارد شدن به وب‌سایت کالای خواب به بررسی و دیدن محصولات آن پرداخته و با توجه به سلیقه‌ و نیازشان، بهترین انتخاب را داشته باشند. این روش از خرید هم از لحاظ هزینه به نفع آنها است و هم در زمانشان صرفه‌جویی به عمل می‌آورد.

مزیت‌های طراحی سایت کالای خواب

همان طور که اشاره کردیم طراحی سایت کالای خواب می‌تواند مزایایی زیادی هم برای فروشنده به همراه داشته باشد و هم برای مشتری، در این بخش به مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم:

مزیت وب‌سایت کالای خواب

✔️ صرفه‌جویی در زمان و هزینه

✔️ بالا بودن امکانات و محصولات متنوع در وب‌سایت کالای خواب که حق انتخاب مشتری را بالا می‌برد.

✔️ مشاوره آنلاین قبل و بعد از خرید محصول

✔️ مقایسه محصولات با یکدیگر، مشتری می‌تواند با وجود این قابلیت بهترین انتخاب را داشته باشد.

✔️ در دسترس بودن شبانه‌روزی طراحی سایت کالای خواب برای کاربران و مشتریان

صفحات وب‌سایت کالای خواب

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

ویژگی‌های طراحی سایت کالای خواب

ویژگی طراحی سایت کالای خواب

طراحی سایت کالای خواب این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا در کمترین زمان، بهترین آورد را به دست آورید. در ادامه به بررسی ۲ ویژگی مهم این وب‌سایت می‌پردازیم:

امکان خرید آنلاین

وقتی که شما در وب‌سایت کالای خواب این امکان را قرار داده‌اید تا مشتریان بتوانند در صورت تمایل به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند، برای مشتریان ارزش قائل شده‌اید تا هم در زمان و هم در هزینه آنها صرفه‌جویی شود.

این عامل خود سبب اطمینان بیشتر در مشتری می‌شود، برای فروش آنلاین می‌توانید یک درگاه مستقیم بانکی را در وب‌سایت قرار دهید و با قرار دادن پلتفرم عضویت و ثبت‌نام امکان خرید آنلاین را برای کاربران و مشتریان خود فراهم سازید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

این بخش از سایت به خدمات پس از فروش کالا و محصول خواب مربوط است که مشتریان می‌تواند از این قابلیت در وب‌سایت فروش کالای خواب استفاده کنند.

مراحل طراحی سایت کالای خواب در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل طراحی سایت کالای خواب باید با دقت بالایی انجام شوند تا این پروسه به شکل موفقیت‌آمیزی طراحی و راه‌اندازی شود. در ادامه به معرفی مراحل این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با مشتری به منظور آشنایی و شناخت بیشتر با نیاز و سلیقه شما

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت کالا خواب

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی مجموعه به همراه تیم کارفرما اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس سایت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم

مرحله هفتم: پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه از سایت کالای خواب

امکانات طراحی سایت کالای خواب

  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • سیستم چت آنلاین
  • درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • عضویت vip
  • سیستم تیکتینگ
امکانات وب‌سایت کالای خواب

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در زمینه دکوراسیون و لوازم منزل فعالیت دارید، این امکان برای شما فراهم است تا با راه‌اندازی وب‌سایت، هنر و تخصص خود را با هزاران نفر به اشتراک بگذارید و خود را به یک برند موفق در این زمینه تبدیل کنید. برای اطلاعات کافی در این زمینه کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل

مدت‌زمان ساخت سایت کالای خواب

اینکه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت کالای خواب چقدر طول می‌کشد، بسته به امکانات، قابلیت‌ها تیم طراح و… دارد. ولی به صورت کلی برای ساخت یک وب‌سایت استاندارد بین ۷ الی ۱۵ روز کاری زمان نیاز است، ما در مجموعه سایت با سئو تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا با کیفیت عالی دسترسی این وب‌سایت را در موعد مشخص شده در اختیار شما قرار دهیم تا هرچه زودتر به تجارت اینترنتی خودتان بپردازید.

سخن پایانی

امروزه یک استراحت راحت می‌تواند سلامت و شادابی را برای هر شخص به ارمغان بیاورد که باید برای فراهم‌سازی آن کالای خواب مناسبی را انتخاب کنیم. اگر شما در زمینه محصولات و لوازم خواب فعالیت دارید، این اطمینان را داشته باشد که با طراحی سایت کالای خواب می‌توانید به درستی نیاز افراد را برطرف ساخته و به آنها کمک کنید تا برای یک انتخاب مطمئن و درست، به وب‌سایت شما مراجعه کنند و نیازهای خودشان را از این طریق برآورده سازند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.