طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان راهکاری کم‌ هزینه است برای تمامی افرادی که دوست دارند با قیمت مناسبی، تجارت خود را در بستر اینترنت به کاربران زیادی نمایش دهند. مجموعه سایت با سئو به عنوان پیشگام در حوزه طراحی سایت، با تکیه بر دانش متخصصان خود و استفاده از کارشناشان با تجربه، اقدام به ساخت سایت ارزان متناسب با بودجه‌ و توان مالی شما می‌کند.

در دنیای دیجیتال امروزی، راه‌اندازی وب‌سایت به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مشاغل تبدیل شده است زیرا با توجه به ارزش زمان و نداشتن وقت کافی، افراد تمایل دارند اکثریت کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند تا بتوانند به بهترین شکل زمان خود را مدیریت کنند. طراحی سایت تخصص و حرفه شما را در معرض دید حجم زیادی از کاربران قرار می‌دهد که به افزایش فروش و بازاریابی موفق کسب‌وکارتان می‌انجامد.

ساخت سایت ارزان با وردپرس یکی از روش‌هایی است که شما با پرداخت مبلغی مناسب، یک وب‌سایت اینترنتی با قابلیت ارتقاء امکانات تحویل می‌گیرید. برخی از افراد با توجه به اینکه هنوز به صورت سنتی کار می‌کنند و تا به امروز هیچ‌گونه فعالیت اینترنتی نداشته‌اند، دوست ندارند در ابتدای کار هزینه زیادی را برای ساخت سایت در نظر بگیرند، طراحی سایت ارزان به شما کمک می‌کند که با صرف کردن مبلغ مناسبی، تجارت خودتان را گسترش داده و مشتریان زیادی را به سمت خودتان جذب کنید.

قیمت طراحی سایت ارزان

قیمت طراحی سایت ارزان

قبل از اینکه قیمت دقیق طراحی سایت ارزان تعیین شود، ابتدا باید هدف شما از طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت مشخص گردد. به عنوان مثال قصد دارید چه نوع خدماتی را به کاربران ارائه دهید و چه امکاناتی در وب‌سایت نیاز دارید. به صورت کلی هزینه طراحی سایت ارزان به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع هاست، تکنولوژی مورد استفاده، شرکت طراح سایت، حجم امکانات و قابلیت‌ها و… از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت‌ سایت ارزان محسوب می‌شوند. ما در جلسه حضوری که با شما برگزار می‌کنیم، با توجه به این موارد هزینه ساخت سایت ارزان را به شما اعلام می‌نماییم.

اگر هرگونه سوال و ابهامی در رابطه با قیمت طراحی سایت ارزان دارید، می‌توانید با مجموعه سایت با سئو در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

چرا به سایت ارزان نیاز دارید؟

زمانی که شما اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت ارزان قیمت برای کسب‌وکار خودتان می‌کنید، با یک تیر دو نشان را زده‌اید. اولا با صرف کردن هزینه نه‌چندان زیادی تجارت خود را در معرض دید تعداد بسیار زیادی از افرادی که در اینترنت وجود دارند قرار داده‌اید که این نوع فعالیت امکان برند شدن تجارت شما را افزایش می‌دهد، دوما با توجه به اینکه امروزه اغلب افراد تمایل زیادی به خرید و دریافت خدمات از وب‌سایت اینترنتی دارند، شما زمانی که تجارت خودتان را به‌روز کرده و یک وب‌سایت در اختیار داشته باشید، می‌توانید از این پتانسیل به شکل کامل استفاده کنید.

سفارش طراحی سایت ارزان

با سفارش طراحی سایت ارزان، یک فرصت عالی برای حضوری پررنگ در فضای آنلاین به دست می‌آورید. سایت ارزان به معنی کاهش هزینه‌ها و حفظ کیفیت به منظور انجام فعالیت‌های اینترنتی و افزایش فروش است. در فرآیند ثبت سفارش طراحی سایت ارزان، تمامی نیازها و خواسته کارفرمایان در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به بودجه مالی آنها، بهترین پلن در نظر گرفته می‌شود. متخصصان سایت با سئو یک مشاوره رایگانی تلفنی با شما برگزار می‌کند تا با خواسته‌هایتان بیشتر آشنا شوند و روند ثبت سفارش سایت ارزان با موفقیت بیشتری انجام شود.

بهترین تکنولوژی برای ساخت سایت ارزان

بهترین تکنولوژی طراحی سایت ارزان

با توجه به اینکه امروزه تعداد وب‌سایت راه‌اندازی شده در اینترنت روبه افزایش است، تکنولوژی و سیستم مورد استفاده برای ساخت سایت نیز متنوع است و از چندین روش برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده می‌شود. استفاده از تکنولوژی اختصاصی و استفاده از cms رایگان از متداول‌ترین این روش‌ها محسوب می‌شود.

سیستم اختصاصی همان‌گونه که از اسمش مشخص است، به صورت اختصاصی و با استفاده از برنامه‌نویسی و کدنویسی پیش می‌رود، این روش برای ساخت سایت‌هایی به کار می‌رود که از امکانات زیاد و پیچیده‌ای برخوردار هستند و در هر تجارتی کاربرد ندارد.

استفاده از cms آماده از دیگر روش‌هایی است که برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم‌های مدیریت محتوا این امکان را به شما می‌دهند تا سایت خودتان را به صورت کامل مدیریت کنید که امکان اعمال تغییر و اضافه کردن محتوا را به مدیر و صاحب وب‌سایت می‌دهد. جوملا، وردپرس و دروپال را باید از محبوب‌ترین cms آماده حال حاضر محسوب کرد. ولی در میان این سه، وردپرس بیشترین سهم را در ساخت سایت‌های اینترنتی داشته که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

وردپرس، بهترین تکنولوژی برای سایت ارزان قیمت

ساخت سایت ارزان با استفاده از cms وردپرس، امروز از محبوبیت زیادی در میان افراد برخوردار است که با توجه به آمار، حدود ۴۳ درصد از وب‌سایت‌های دنیا از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند. حالا سوال اینجاست که چه عاملی سبب شده تا وردپرس به بهترین سیستم برای طراحی سایت ارزان قیمت تبدیل شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به جواب این سوال بپردازیم:

  • امنیت بالا و استاندارد وردپرس
  • هزینه نگهداری و راه‌اندازی وب‌سایت‌های وردپرسی زیاد نیست.
  • قالب‌های آماده رایگان و غیر رایگان زیادی در WordPress وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.
  • cms وردپرس به صورت اوپن سورس طراحی شده، یعنی در صورت نیاز می‌توان در کدهای آن تغییراتی انجام داد و سایت خودتان را توسعه دهید.
  • قابلیت سفارشی‌سازی
  • وردپرس توسط تیم‌های زیادی در حال توسعه است که سبب می‌شود این cms روز‌به‌روز قدرتمندتر شود.
  • اگر شما به عنوان مدیر و صاحب یک سایت وردپرسی در حین انجام کار با مشکلی روبرو شوید، برای پیدا کردن اختلالات احتمالی آموزش‌های زیادی در اینترنت پیدا می‌شود که مشکل شما را برطرف می‌سازد.

امکانات طراحی سایت ارزان

امکانات سایت ارزان

یکی از نگرانی‌های زیادی که افراد در زمان ساخت سایت ارزان با آن روبرو می‌شوند، تصور این است که در ازای پرداخت هزینه کم، از امکانات وب‌سایت آنها کاسته می‌شود. توجه داشته باشید که لزوما قیمت بالای طراحی سایت نشانه باکیفیت بودن آن نیست و عکس این موضوع نیز صدق دارد. در طراحی سایت ارزان باید متناسب با نیاز کارفرما، امکانات متناسب برای او در نظر گرفته شود تا به صورت موفقی، به تجارت اینترنتی خود بپردازد. در ادامه به برخی از امکاناتی که مجموعه سایت با سئو برای وب‌سایت شما در نظر می‌گیرد، می‌پردازیم:

  • عضویت
  • ورود
  • درگاه مستقیم بانکی
  • پنل کاربری
  • چت آنلاین
  • گالری تصاویر و ویدیو
  • سیستم تیکتینگ
  • عضویت ویژه (vip)
  • معرفی پرسنل و کارمندان
  • فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی سایت ارزان

سایت ارزان اگر به صورت استاندارد و اصولی طراحی و راه‌اندازی شود، مزایای زیادی را برای کسب‌وکار شما به همراه دارد و نقطه عطفی است، برای ارتقاء جایگاه و ارزش تجارت شما. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با مزایای مهم وب‌سایت ارزان آشنا سازیم:

ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی

زمانی که شما اقدام به ساخت سایت ارزان می‌کنید، این امکان را دارید تا به صورت تمام وقت محصولات و خدمات خودتان را به مشتریان اینترنتی ارائه دهید، در واقع هیچ‌گونه محدودیتی در این رابطه برای شما وجود نخواهد داشت.

انعطاف‌پذیری بالا

قرار دادن تخفیف‌ و پیشنهاد‌ها امروزه در میان وب‌سایت‌های اینترنتی مرسوم شده که می‌تواند کاربران و مشتریان زیادی را جذب کسب‌وکار شما کند. طراحی سایت ارزان این فرصت را به شما می‌دهد که از این مزایای به راحتی استفاده کنید.

دیدن شدت تجارت شما، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل از اهمیت زیادی در سایت ارزان برخوردار است زیرا سبب می‌شود تا کسب‌وکار شما در معرض دید کاربران زیادی در فضای نامحدود اینترنت قرار گیرد. سئو سایت فرصتی است تا با فعالیت‌هایی که شما در سایت ارزان انجام می‌دهید، تجارت شما به کاربران زیادی در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. ما به شما را و روش سئو و بهینه سازی را می‌آموزیم تا از هزینه‌های اضافه شما تا حد زیادی جوگیری شود.

مزایای سایت ارزان

شناسایی بازار هدف

ساخت سایت ارزان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا محصولات و خدماتتان به صورت هدفمندی در دسترس کاربران قرار دهید و پیدا کردن مشتری در این روش آسان می‌شود، ولی در روش سنتی فروش و بازاریابی، این امکان وجود ندارد و تنها بخش کوچکی از مخاطبان هدف می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند.

ارائه آمار و اطلاعات مفید به کاربران

تنها در صورتی مشتری می‌تواند به شما اعتماد کند که شناخت کافی از فعالیت و تجارت شما داشته باشد. طراحی سایت ارزان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تمامی اطلاعات و مشخصات خود مانند نام، نشانی، تلفن، فکس، نوع خدمات و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر را در وب‌سایت قرار دهید، این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان و کاربران حس خوبی گرفته و به شکل راحتری به شما اعتماد کنند.

نمونه سایت ارزان در مجموعه سایت با سئو

سایت با سئو به عنوان یک شرکت طراحی سایت با تجربه که در زمینه ساخت و راه‌اندازی سایت فعالیت دارد، در اقدامی بی سابقه ساخت سایت ارزان را برای تمامی مشاغل در اولویت خود قرار داده است. در ادامه به معرفی برخی از وب‌سایت‌های ارزان قیمت این مجموعه می‌پردازیم:

  • سایت فروشگاهی ارزان
  • طراحی سایت ارزان با وردپرس
  • طراحی سایت ارزان شرکتی
  • طراحی سایت ارزان حرفه ای
  • طراحی سایت ارزان صنعتی
  • طراحی سایت ارزان آموزشی
  • طراحی سایت ارزان شخصی

پشتیبانی بعد از طراحی سایت ارزان

پشتیبانی سایت ارزان

یکی از موارد مهم و تاثیرگذاری که بعد از طراحی سایت ارزان باید به آن توجه داشت، پشتیبانی همیشگی از این وب‌سایت است. پشتیبان سایت وظیفه دارد تا هر‌گونه اشکال احتمالی را به دقت مورد بررسی قرار داده تا کسب‌و‌کار اینترنتی، به صورت موفقی به فعالیت بپردازد.

وقتی یک وب‌سایت دارای ترافیک زیادی است و کاربران زیادی برای برطرف‌سازی نیازهای خود به آن مراجعه می‌کنند، اگر به یک باره مشکلی برای آن به وجود آید، تکلیف چیست؟ این وب‌سایت چه ضرر و زیانی سنگینی متحمل می‌شود؟ پشتیبانی سایت ارزان این مشکل را به خوبی برطرف می‌کند تا تجارت اینترنتی شما بدون هیچ‌گونه مشکلی، به فروش و بازاریابی بپردازید.

صفحات طراحی سایت ارزان

  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه تماس با ما

طراحی سایت ارزان نیاز به چند روز زمان دارد؟

به صورت کلی بین یک یا دو هفته زمان نیاز است تا وب‌سایت ارزان طراحی و ساخته شود. عوامل متعددی نظیر امکانات، سیستم و تکنولوژی، تعداد زبان‌های سایت، تیم طراح و… در مشخص شدن زمان ساخت سایت ارزان، تاثیرگذار هستند. لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا مجموعه سایت یا سئو در جلسه‌ی مشاوره تلفنی، مدت‌ زمان دقیق راه‌اندازی این وب‌سایت را به شما اعلام می‌کند.

مراحل طراحی سایت ارزان در مجموعه سایت با سئو

توجه داشته باشید که تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت ارزان باید به صورت دقیق و اصولی انجام شوند تا مشتریان از خروجی پروژه رضایت کافی داشته باشند. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت ارزان در مجموعه سایت با سئو

مرحله اول: مشاوره و نیاز‌سنجی کارشناسان سایت با سئو با مشتری

مرحله دوم: عقد قراردارد میان کارفرما و مجموعه

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه سایت به کارفرما جهت بازدید اولیه

مرحله چهارم: برطرف کردن ایرادات احتمالی توسط تیم فنی

مرحله پنجم: ارائه طرح نهایی به کارفرما با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته‌ی او

مرحله ششم: لانچ وب‌سایت توسط تیم فنی

مرحله هفتم: تیم پشتیبانی سایت با سئو، همیشه در کنار شما می‌ماند.

سخن پایانی

طراحی سایت ارزان امروزه از طرفداران بی‌شماری برخوردار است و افراد زیادی تمایل دارند تا با صرف هزینه کم، کسب‌و‌کار خودشان را در بستر وب به مشتریان نشان داده و یک وب‌سایت مستقل داشته باشند. گول قیمت‌های نجومی و یا قیمت‌های پایین برخی از شرکت‌های طراحی سایت را نخورید زیرا این مبالغ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند. ساخت سایت ارزان عمدتا به معنای هزینه ناچیزی نیست، بلکه به معنای وب‌سایتی هدفمند با قیمت مناسب، متناسب با درآمد و حوزه فعالیت کاری شما است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.