طراحی سایت برای کودکان

طراحی سایت برای کودکان

وقتی که حرف از طراحی سایت برای کودکان به میان می‌‌آید، ناخودآگاه فکر افراد را به خود جلب می‌کند که کودکان چه نیازی به سایت دارند؟ در جواب باید گفت امروزه نقش تربیت و آموزش در زندگی کودکان بسیار مهم و کاربردی است، به طوری که می‌تواند آتیه و آینده را برای آنها فراهم سازد و در روند زندگی آنها نقش اساسی را ایفا کند. ساخت سایت برای کودکان این امکان را برای فرزندان دلبند شما فراهم می‌سازد تا چیزها نو جدید یاد بگیرند.

مبحثی که همیشه در موضوعات اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، چگونگی تعلیم و تربیت کودکان است، مثلا از چه روشی برای آموزش دادن به آنها استفاده شود و یا کدام نوع آموزش می‌تواند نتیجه‌ی بهتری را در تربیت درست کودکان به همراه داشته باشد؟ این سوالات ما را به این وا داشت تا شما را با یک شیوه مفید و آکادمیک در تربیت و آموزش کودکان آشنا کنیم. شیو‌‌‌ه‌ای که در آن با بهره گرفتن از تکنیک‌های درست و اصولی آموزش برای کودکان، چگونگی بهتر تصمیم‌گیری و فکر کردن را به آنها نشان می‌دهد.

والدین نیز می‌توانند با خیالی راحت از این نوع آموزش برای کودکانشان استفاده کنند و شاهد بهترین نتیجه ممکن، در رشد و ارتقاء سطح علمی کودکان همراه با علم روز باشند، این شیوه را طراحی سایت برای کودکان می‌نامند. مراکز رشد و تربیت کودکان و تمامی آموزشگاه‌های که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند با ساخت سایت آموزش‌های جامع و مفیدی را در اختیار کودکان قرار دهند و از این طریق درآمد خوبی را به دست آورند.

اهمیت وب‌سایت برای کودکان

قیمت طراحی سایت برای کودکان

قیمت طراحی سایت برای کودکان با توجه به امکاناتی که در سایت استفاده می‌شود، محاسبه می‌گردد. به عنوان مثال به کارگیری سیستم اختصاصی برای راه‌اندازی وب‌سایت به دلیل پیچیدگی که دارد، از قیمت بیشتری به نسبت cms آماده برخوردار است. ما با توجه به نیاز و بودجه کارفرما، وب‌سایت کودک را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای او طراحی می‌کنیم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر با توان متخصصان ما، کافیست از صفحه نمونه‌ کارها بازید به عمل آورید.

چرا نیاز به طرحی سایت کودک دارید؟

راه‌اندازی و طراحی سایت کودک برای موسسات آموزشی کودکان، مهد کودک‌ها، آموزشگاه و… راهکار عالی برای معرفی است تا از طریق اینترنت کاربران زیادی را به خود جذب کنید. در واقع ساخت سایت کودک فرصتی استثنایی است تا خودتان را در فضای وب به خوبی معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کاری خود به مخاطبان بگویید. راه‌اندازی سایت کودک باعث افزایش اعتبارتان می‌گردد، این موضوع سبب می‌شود تا کاربران به شما اعتماد کنند.

اهداف طراحی سایت مدرسه

  • باعث افزایش اعتبار شما می‌گردد.
  • جذب مشتریان چند برابری از طریق اینترنت
  • امکان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعتی
  • طراحی سایت کودک بهترین منبع برای برطرف‌سازی نیاز کودکان
  • پیشی گرفتن از رقبا

انواع طراحی سایت برای کودکان

طراحی سایت برای کودکان، از انواع گوناگونی برخوردار است که می‌تواند در زمینه تحصیل کودکان، در زمینه ورزش، یا برای مدارس و معلمین کودکان انجام شود تا در جهت تربیت این دلبندان، نقش اساسی را ایفا کند، اما اگر بخواهیم طراحی سایت برای کودکان را به صورت کلی تقسیم‌بندی کنیم، باید به 2 دسته اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

دسته اول

 طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت برای آموزش کودکان؛ این آموزش‌ها می‌تواند در زمینه‌ی بالا بردن خلاقیت کودکان و افزایش سلامت روح و جسم آنها انجام شود.

دسته دوم

طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت در جهت آموزش دادن تمامی بازی‌های مفید، کاربردی و خلاقانه به کودکان. نکته مهمی که باید در طراحی سایت برای کودکان به آن توجه کرد، این است که این‌گونه سایت‌ها باید مورد رضایت والدین قرار گیرند و با انتظاراتی که آنها دارند هم‌خوانی داشته باشد زیرا باعث بالا رفتن کیفیت در آموزش و تربیت کودکان شده و نقش زیادی را در پرورش آنها ایفا می‌کند.

مهد کودک‌ها و مراکز آموزشی کودکان از این فضا می‌توانند به خوبی استفاده کنند و با طراحی سایت برای کودکان، به بهترین شکل ممکن روش‌های آموزش و چگونگی بهر‌ه‌مندی از آنها را از طریق سایت به اولیا کودکان اطلاع‌رسانی کنند و با اعتمادی که در والدین و کودکان به وجود می‌آورند، مشتریان و کاربران زیادی را جذب خود کنند.

رده سنی که کودکان در آن قرار دارند جزء حساس‌ترین و پر اهمیت‌ترین ردهای سنی است که انسان‌ها در آن قرار می‌گیرند، به مین منظور باید با نگاه ویژه به این مقطع از زندگی کودکان پرداخت.

ویژگی‌های طراحی سایت برای کودکان

با توجه به اینکه بچه‌ها دارای احساسات، عواطف و اخلاقیات لطیفی هستند باید در زمان طراحی سایت برای کودکان، تمامی موارد مهم را به درستی رعایت کرد، در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های سایت کودکان می‌پردازیم:

کتابخانه کودکان

کتاب خواندن و مطالعه برای تمامی کودکان از محبوبیت بالایی برخودار است، به‌گونه‌ای که یک قصه جدید و یا یک آموزش تازه برای کودکان می‌تواند احساس لذت بخشی را در آنها به وجود بیاورد.

این عامل باعث شده که در وب‌سایت کودکان یک کتابخانه‌ی دیجیتال قرار گیرد و تمامی کتاب‌هایی را که کودکان دوست دارند در آن وجود داشته باشد و به‌گونه‌ای دسته‌بندی شوند که خود کودک و یا والدین آن برای انتخاب کردن کتاب مورد نظرشان با مشکلی مواجه نشوند، باید با توجه به رده‌‌ی سنی این کتاب‌ها دسته‌بندی شود.

فایل‌های صوتی

عده‌ای از کودکان فایل‌های صوتی را دوست دارند، زیرا این فایل‌ها با صدای شیوا و جذاب مناسب برای هر سنی به خواندن اشعار، داستان، آموزش‌های گوناگونی مانند آموزش زبان برای کودکان می‌پردازد. با در نظر گرفتن یک بخش از وب‌سایت می‌توانید این فایل‌ها را با توجه به سن و جنس کودکان، به آنها ارائه دهید.

طراحی گرافیکی

 طراحی سایت برای کودکان به دلیل اینکه با قشر زیادی از کودکان ارتباط دارد، باید دارای جذابیت و زیبایی زیادی باشد تا به کودک احساس خوبی را انتقال دهد.

در انتخاب رنگ‌های استفاده شده در ساخت سایت کودک باید از رنگ‌های مناسب استفاده کنید. با طرح‌های گرافیکی جذابی که در این سایت استفاده می‌شود، می‌تواند درصد بالایی را از رضایت کودکان به همراه داشته باشید. استفاده کردن از رنگ‌های شاد نظیر بنفش، ارغوانی، آبی، نارنجی و سبز می‌تواند وب‌سایت شما را زیبا و چشم‌نواز کند.

مقالات در مورد بیماری و نحوه مقابله با آن

با قرار دادن یک بخش از وب‌سایت به مقالات و مطالب مرتبط به بیماری‌ها و عواملی که کودکان را تهدید می‌کند، می‌توانید این امکان را فراهم سازید تا والدین کودکان با مطالعه این مطالب، سطح دانش خود را بالا ببرند و اقدامات پیشگیرانه احتمالی را انجام دهند تا این عومل تهدیداتی را برای کودک به وجود نیاورد.

ویژگی‌های طراحی سایت برای کودکان

امکانات طراحی سایت برای کودکان

سایت کودکان یک سری امکانات مهم و کاربردی باید داشته باشد تا والدین و کاربران در زمان استفاده از وب‌سایت، امکان دسترسی به سایر بخش‌ها را داشته باشند که در ادامه به برسی آنها می‌پردازیم:

بخشی که در آن به آموزش کودکان پرداخته می‌شود

این آموزش‌ها می‌تواند شامل نقاشی، آموزش زبان، آموزش بازی‌های فکری و غیره… باشد که از قسمت‌های جذاب و دوست داشتنی برای کودکان محسوب می‌شود و آنها علاقه زیادی به این بخش از سایت دارند.

فروشگاه اینترنتی برای محصولات مختص به کودکان

انواع وسایلی را که کودکان برای آموزش و سرگرمی نیاز دارند را می‌توانید تهیه کنید و در وب‌سایت آنها را به فروش برسانید و درآمدتان را افزایش دهید. فروش اینترنتی را باید یکی از مهم‌ترین امکاناتی محسوب کرد که در طراحی سایت کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایجاد یک پنل حرفه‌ای برای مدیریت وب‌سایت

با استفاده از این پنل، می‌توانید سایت بچه‌ها را به خوبی مدیریت کنید.

ایجاد یک قسمت برای ثبت‌نام آنلاین کاربران

کاربران با وارد شدن به این قسمت از وب‌سایت، می‌توانند با وارد کردن مشخصات خودشان به عضویت آن درآیند.

گالری و تصاویر

گالری که در آن تصاویری از محیط آموزشی و کلاس‌ها قرار داده شده است از دیگر بخش‌های این وب‌سایت به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که هر چقدر از تصاویر با کیفیتری استفاده کنید، تاثیرات مثبتی را در سئو سایت شما می‌گذارد.

دیگر امکانات وب‌سایت کودکان

  • ورود
  • عضویت
  • امکان چت آنلاین
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت کودکان
امکانات‌ وب‌سایت کودکان

صفحات طراحی سایت کودکان

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت کودکان در مجموعه سایت با سئو


مرحله اول:
مشاوره‌ی کارشناسان ما با کارفرما به منظور ساخت سایت کودکان

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت کودکان

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما برای بازبینی

مرحله چهارم: در این مرحله ساخت طرح نهایی وب‌سایت کودکان انجام می‌شود.

مرحله پنجم: بازبینی و بررسی دقیق وب‌سایت توسط متخصصان فنی ما همراه با کارفرما به منظور جمع‌بندی نهایی

مرحله ششم: راه‌اندازی سایت کودک، ورود شما را به دنیای گسترده‌ی اینترنت تبریک می‌گوییم.

مرحله هفتم: پشتیبانی ما از وب‌سایت کودکان در تمامی ساعات شبانه‌روز

ساخت سایت کودکان چقدر به طول می‌انجامد؟

مدت زمان ساخت سایت کودکان با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که این وب‌سایت سایت دارد، مشخص می‌گردد. در واقع استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای ساخت وب‌سایت کودک، به مدت زمان بیشتری به نسب سیستم مدیریت محتوای آماده نیاز دارد زیرا سایت باید برنامه‌نویسی شود. مجموعه سایت با سئو با استفاده از نیروهای متخصص خود، در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ روزه، سایت مورد نظر را طراحی و به شما تحویل می‌دهد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با طراحی سایت برای کودکان آشنا سازیم و تمامی مواردی را که در این وب‌سایت باید به آنها توجه کنید را شرح دادیم.

اگر تمایل به ساخت سایت برای کودکان دارید، می‌توانید با مشاوران مجموعه سایت با سئو در تماس باشید تا این کارشناسان شما را به خوبی در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.