طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی به شما کمک می‌کند تا تجربه لحظات زیبا و فراموش نشدنی را با دیگران به اشتراک بگذارید و از این طریق مشتریان خود را افزایش داده و درآمد خودتان را بالا ببرید. با ساخت آتلیه این امکان برای شما فراهم است تا آثار هنری خودتان را در معرض دید قشر زیادی از کاربران قرار دهید و آنها با مشاهده حرفه و تخصصی که دارید، به سمت شما سوق پیدا می‌کنند.

تمامی فعالان در حوزه فیلم‌برداری و عکاسی این امکان را دارند تا با طراحی سایت آتلیه کسب‌وکار خود را گسترش داده و طرفداران زیادی را جذب کنند. عکس گرفتن و عکاسی جزء لذت‌‌بخش‌‌ترین کارهایی است که همواره طرفداران زیادی را درگیر خود کرده است. عکاسی به ما کمک می‌کند که دنیا را بهتر نگاه کنیم و زوایایی را برای ما به تصویر می‌کشد که تبدیل به خاطرات به یادماندنی می‌شوند.

وقتی که شما دارای هنر عکاسی باشید و در آتلیه خود به متقاضیان خدمات ارائه دهید، دوست دارید که هنرمندی و ظرافت کاری خود را در هنگام به ثبت رساندن زیباترین لحظات افراد در فضایی بزرگتر و حرفه‌ای‌تر، به نمایش بگذارید. طراحی سایت آتلیه عکاسی فضای گسترده و نامحدود در اختیار شما قرار می‌دهد که بهترین‌ها را برای شما رقم زده و کاربران زیادی را از طریق دنیا نامحدود وب به سمت تجارت شما هدایت می‌کند.

قیمت طراحی سایت آتلیه عکاسی

قیمت طراحی سایت آتلیه عکاسی در مجموعه سایت با سئو از ۷ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۴ میلیون ادامه دارد، ولی توجه داشته باشید که این نرخ برای وب‌سایت وردپرسی است و اگر شما نیاز به امکانات و قابلیت‌های خاصی در وب‌سایت آتلیه داشته باشید، باید از سیستم اختصاصی برای ساخت سایت استفاده شود که قیمت آن توافقی است. هیچ‌گونه نگرانی بابت هزینه وب‌سایت آتلیه عکاسی نداشته باشید زیرا ما به خوبی خواسته شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و با توجه به نیازی که دارید، پلن قیمتی مناسبی را برایتان در نظر می‌گیریم تا بهترین آورد را برای شما به همراه داشته باشد، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چرا به طراحی سایت آتلیه عکاسی نیاز دارید؟

هر کسب‌و‌کاری نسبت به خدمتی که ارائه می‌دهد، امکان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت را دارد. امروزه یک عکاس یا مدیر آتلیه هر چه قدر هم در زمینه کاری خود خوب و موفق باشد، بدون تبلیغات موثر و کارآمد مشتری‌های خود را از دست می‌دهد.

چرا به طراحی سایت آتلیه عکاسی نیاز دارید

بهترین مکان برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی و جذب مخاطب و مشتری، طراحی سایت است. شما می‌توانید با طراحی سایت آتلیه عکاسی هنر و حرفه‌ی خودتان را با افراد زیادی به اشتراک بگذارید. ظاهر وب‌سایت آتلیه باید زیبا و جذاب باشد تا به خوبی مخاطب را جذب کرده و موفقیت دوچندانی در کسب‌و‌کارتان به ارمغان آورد.

اهداف طراحی ‌سایت آتلیه

با طراحی سایت آتلیه عکاسی این امکان برای شما فراهم می‌شود که بتوانید از طریق این وب‌سایت خدمات و سرویس‌هایی را که به افراد ارائه می‌دهید را به نمایش گذاشته و با فضایی که وب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، تمام مخاطبین و کاربرانتان را با جذابیت عکاسی آشنا کنید و آموزش‌هایی را که دوست دارید به آنها ارائه دهید.

با توجه به اینکه امروزه دنیای تجارت الکترونیک پیشرفت زیادی داشته است، شما نیز می‌توانید با تولید عکس‌های دیجیتالی، گام بزرگی در این عرصه بردارید و با طراحی سایت آتلیه، خود را در این تجارت بزرگ شریک کنید.

 صفحات طراحی سایت آتلیه عکاسی

صفحات طراحی سایت آتلیه

طراحی سایت آتلیه عکاسی دارای صفحاتی است که هر کدام از آنها خدماتی را به کاربران و مشتریان شما ارائه می‌دهند، برای آشنایی بیشتر در ادامه به بررسی این صفحات می‌پردازیم:

  • صفحه نمونه عکس‌ها
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما طراحی سایت آتلیه
  • صفحه ایمیل و گفت‌و‌گوی‌های کاربران
  • صفحه تماس با ما
  • قرار دادن دوره‌های آموزش عکاسی و فیلم‌برداری درون یک صفحه
  • ایجاد صفحه‌ای برای قرار دادن مجلات و مقالات هنر عکاسی
  • قرار دادن صفحه‌ای برای مشاوره و نوبت‌دهی جهت حضور در آتلیه
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات

 گاهی اوقات عکاسان دوست دارند که وب‌سایتی راه‌اندازی کنند که دارای قسمت‌های گوناگونی باشد تا بتوانند در آن سرویس‌های مختلفی را ارائه دهند. به عنوان مثال عکس‌هایی از صنایع، زیورآلات، حیوانات و … را در قسمت‌هایی از وب‌سایت خود قرار می‌دهند. ما مفتخریم در مجموعه سایت با سئو این خدمات را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی‌های طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه علاوه بر داشتن ویژگی‌هایی که تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی دارند، باید دارای یک سری ویژگی‌های خاص نیز باشد. این ویژگی‌ها باید باعث تفاوت آن از دیگر وب‌سایت‌های رقبا شود، در ادامه به معرفی مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

نداشتن محدودیت برای ارائه تصاویر

با طراحی سایت آتلیه عکاسی برای نمایش دادن تصاویر منتخب، هیچ‌گونه محدودیتی ندارید. در صورتی که اگر قرار باشد بدون وب‌سایت این خدمات را به مشتریانتان ارائه دهید باید هزینه زیادی را متحمل شوید و مکان شیک و بزرگی را در اختیار داشته باشید.

امکان دانلود عکس برای کاربران

زمانی که شما برای آتلیه و مرکز فیلم‌برداری خود اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت می‌کنید، می‌توانید عکس‌های زیبا و جذابی را که می‌گیرید، با سایر کاربران و مشتریانتان به اشتراک بگذارید. کاربران برای در اختیار داشتن تصاویر مورد نظر، با پرداخت آنلاین از طریق درگاه مستقیم بانکی موجود در وب‌سایت، به راحتی می‌توانند عکس‌ها منتخب خود را دانلود کنند.

جذب کردن تعداد زیادی از کاربران

وقتی که شما صاحب یک وب‌سایت آتلیه باشید، می‌توانید با قرار دادن رزومه کاری و نمونه کارهای خود و به اشتراک گذاشتن این اطلاعات، کاربران زیادتری را ترغیب کنید که از وب‌سایت شما بازدید کنند و با پیاده‌سازی اصول سئو سایت، موتورهای جستجو گوگل را وادار می‌کنید که وب‌سایت شما را زیر نظر داشته باشد و امتیازات خوبی را برای شما در نظر بگیرد.

ویژگی‌های‌ وب‌سایت آتلیه

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

  • امکان نشر خبرهای سایت
  • قسمت عکس‌ها و فیلم
  • دسترسی آدرس به محل کار شما از طریق صفحه گوگل و اپلیکیشن‌های مسیریاب وجود دارد.
  • ایجاد درگاه بانکی برای مبالغی که در سایت جابه‌جا می‌شوند.
  • قسمت اسلایدر صفحه اصلی طراحی سایت آتلیه
  • رزرو نوبت عکاسی
  • رزرو نوبت فیلم‌برداری
  • امکان دانلود تصاویر (این تصاویر می‌توانند هم رایگان می‌باشند و هم پولی)
  • ایجاد تور مجازی برای آتلیه
  • چگونگی فعالیت آتلیه (دسته‌بندی کارهای آتلیه)
  • قرار دادن بخشی برای لایک کردن مخاطبین و ارائه پیشنهادات و انتقادات

در طراحی سایت آتلیه به چه نکاتی باید توجه شود؟

در ادامه به معرفی نکات مهمی که در وب‌سایت آتلیه عکاسی باید به آن توجه کنید می‌پردازیم:

سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت آتلیه عکاسی، بهینه‌سازی وب‌سایت طبق اصول و استانداردهای گوگل است. اگر دوست دارید که در نتایج گوگل در صفحه اول قرار گرفته و مورد توجه موتورهای جستجوگر باشید، باید قواعد و اصول بهینه‌سازی را فرا گرفته و آنها را به درستی اجرا کنید تا شاهد جذب کاربران زیادی به سمت وب‌سایت خودتان باشید.

استفاده از رنگ‌بندی و گرافیک مناسب

نکته‌ی دیگری که در وب‌سایت آتلیه باید به آن حتما توجه داشت و می‌تواند در رضایت کاربران و مشتریان شما بسیار دخیل باشد، نوع رنگ‌بندی و گرافیک سایتتان است. یادتان باشد که طراحی سایت آتلیه عکاسی یعنی راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای برای یک هنرمند، پس یک هنرمند باید جایگاه خود را بداند و از گرافیک جذاب برای وب‌سایت استفاده کند.

استفاده از منو با کاربری بالا

داشتن منوی ساده از جذابیت‌های سایت است و سهولت دسترسی به همه قسمت‌ها باعث می‌شود کاربر به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. این مسئله علی‌رغم افزایش بازدید باعث می‌شود وب‌سایت شما در ارائه خدمات و تجارت اینترنتی خود موفق‌تر باشد.

استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب

به دلیل اینکه وب‌سایت آتلیه در زمینه عکس و تصویر فعالیت می‌کند، باید از تصاویری استفاده شود که جذابیت بیشتری برای کاربران به همراه داشته باشد و این مسئله جزء عواملی است که باعث می‌‌شود تا وب‌سایت شما از بازدید و فروش بیشتری برخوردار باشد.

ایجاد صفحه اصلی برای وب‌سایت

صفحه اصلی سایت برای کاربران ارزش زیادی دارد. به عنوان مثال استفاده از تصویر مناسب در صفحه اصلی، درجه‌بندی مطالب به صورت واضح و… از عواملی هستند که نظر کاربر را به خود جلب می‌کند.

نکات مهم وب‌سایت آتلیه

مراحل طراحی سایت آتلیه عکاسی در مجموعه سایت با سئو

مجموعه سایت با سئو تمامی مراحل طراحی سایت آتلیه را با دقت بالا و با استفاده از متخصصان توانمند خود انجام می‌دهد تا این وب‌سایت باکیفیت عالی در اختیار شما قرار گیرد. در ادامه به خلاصه‌ای از این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت آتلیه، مشاوره با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت آتلیه عکاسی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی و بررسی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت آتلیه توسط تیم فنی مجموعه

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی به همراه کارفرما اقدام به بازبینی طرح نهایی وب‌سایت می‌کند تا تمامی امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت مورد بررسی قرار گیرد.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت، ورود به دنیای گستره اینترنت

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به مدت ۱ سال از وب‌سایت آتلیه پشتیبانی می‌کند.

مدت‌زمان طراحی و ساخت وب‌سایت آتلیه

به صورت تقریبی مدت‌زمان ساخت سایت آتلیه عکاسی بین ۱۰ الی ۱۵ روز کاری است که با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که کارفرمایان عزیز در این وب‌سایت نیاز دارند، مشخص می‌گردد. ما در مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوه‌ای که با کارفرما برگزار می‌کند به دقت خواسته‌ی او را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس زمان دقیق ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت آتلیه عکاسی را به شما اعلام می‌نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سخن پایانی

طراحی سایت آتلیه عکاسی این فرصت را به شما می‌دهد تا ویدئوها و تصاویر باکیفیت خودتان را در این وب‌سایت قرار دهید و با اشتراک‌گذاری این محتواها، تعداد زیادی از کاربران را به سمت خودتان جذب کنید. جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.