طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی به منظور ارائه خدمات تجاری، صادرات و واردات تجهیزات، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در حوزه‌ی تجارت فعالیت دارند محسوب می‌شود. از روزگاران قدیم خریدوفروش کالا در بین انسان‌ها مرسوم بوده است و آنها نیاز داشتند که برای امرار معاش و امورات زندگی با یکدیگر داد و ستت داشته باشند، به همین دلیل ساخت سایت بازرگانی فروش و بازاریابی شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

زمانی که یک محصول به سبد کالای اشخاص اضافه می‌شود، تهیه و خرید آن یا از طریق واردات و یا با استفاده از اجناس داخلی توسط بازرگان‌ها صورت می‌گیرد. طراحی سایت بازرگانی راحترین راهی است که بازرگانان، تجار و تمامی افرادی که در حوزه صادرات مشغول به فعالیت هستند می‌توانند از طریق آن به تمامی مناطق جنس صادر کنند. در واقع طراحی سایت بازرگانی تصویر حرفه‌ای از بیزینس شما را با تعداد زیادی از کاربران اینترنتی به اشتراک می‌گذارد.

همان‌گونه که شما نیز اطلاع دارید، طراحی وب‌سایت نقش اساسی را در موفقیت تمامی مشاغل ایفا می‌کند. زمانی که شما به منظور توسعه و پیشرفت تجارت خود یک وب‌سایت مستقل راه‌اندازی می‌کنید، وارد یک فضای آنلاین و نامحدود خواهید شد که درصد موفقیت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. شرکت‌های بازرگانی این فرصت را دارند تا با ساخت سایت، به بهترین شکل از ظرفیت‌های گسترده اینترنت استفاده کنند.

بازرگانان افرادی هستند که محصول و کالا را از تولید کنندگان خریداری می‌کنند و آن را به دست مصرف کننده می‌رسانند، معمولا بازرگان با فروشنده‌ها به صورت فیزیکی داد و ستت انجام می‌دهند. این کار از جهات مختلفی باعث می‌شود که بازده آنها کمتر شود، به عنوان مثال مهم‌ترین اولویت‌ کاری یک بازرگان جذب مشتری است و باید زمان زیادی را برای پیدا کردن فرد مورد نظرش صرف کند که این کار می‌تواند انرژی زیادی را از او بگیرد.

طراحی سایت بازرگانی به شما کمک می‌کند که در مدت زمان کوتاهی، مشتریان زیای در ایران و سایر نقاط دنیا، برای فروش محصول و کالای خودتان به دست آورید. با ساخت سایت بازرگانی می‌توانید از تمامی ظرفیت‌های فضای مجازی برای افزایش فروش و بازاریابی موفق‌تری استفاده کنید.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

قیمت طراحی سایت بازرگانی با توجه به تکنولوژی، نوع هاست، گرافیک و امکاناتی که در آن استفاده شده است، محاسبه می‌گردد. کارشناسان ما به دقت خواسته شما را نیاز سنجی می‌کنند و سپس هزینه طراحی سایت بازرگانی را به شما اعلام خواهند کرد.

در واقع هر چقدر یک سایت بهینه‌تر باشد و استانداردهای گوگل به خوبی در آن پیاده‌سازی شده باشد، قیمت بالاتری دارد، البته این به منزله آن نیست که تمامی وب‌سایت گران‌قیمت حتما همه چیز تمام هستن و یا سایت‌هایی که قیمت کمتری دارند به درد تجارت نمی‌خورند زیرا این موضوع در همه‌ی وب‌سایت اینترنتی صدق نمی‌کند. برای اطلاع از قیمت مصوب طراحی سایت بازرگانی می‌توانید با مشاوران سایت با سئو تماس بگیرد تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

قیمت وب‌سایت بازرگانی

چرا به طراحی سایت صادرات و واردات نیاز دارید؟

با طراحی صادرات و واردات دیگر وقت و زمان با ارزش خود را برای پیدا کردن مشتری و فروش کالا صرف نمی‌کنید و از طریق سایت صادرات مشتریان مناسب به سراغتان می‌آیند. ساخت سایت صادرات از مهم‌ترین اولویت‌های یک بازرگان محسوب می‌شود.

کسانی که در شغل بازرگانی مشغول به فعالیت هستند این امکان را دارند تا طراحی سایت صادرات و واردات، بازار هدف خودشان را مشخص کرده و بدون هیچ محدودیتی به کسب‌وکارشان از طریق اینترنت بپردازند.

اهداف طراحی سایت بازرگانی

✔️ برند‌سازی تجارت شما

✔️ ارتباط هر چه بهتر با مشتریان

✔️ افزایش چند برابری درآمد

✔️ ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعتی

✔️ طراحی سایت بازرگانی فضایی قدرتمند برای تبلیغات بیزینس شماست

✔️ کلی‌ترین هدف ساخت سایت بازرگانی، پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا و تثبیت جایگاه در صادرات است.

سفارش طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی یک پلتفرم اینترنتی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خدمات خودتان را به سرتاسر ایران و سایر نقاط دنیا صادر کنید. برای سفارش طراحی سایت بازرگانی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وب‌سایت شما را به ثبت برسانیم. سفارش سایت بازرگانی در سایت با سئو زیر نظر متخصصان این مجموعه انجام می‌شود تا بهترین پلن طراحی سایت برای شما در نظر گرفته شود که بازخوردی مناسب را برایتان به همراه داشته باشد.

صفحات سایت بازرگانی

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

امکانات طراحی سایت بازرگانی

وقتی که در طراحی سایت بازرگانی امکانات مناسب و هدفمندی وجود داشته باشد، کاربران در زمان ورود به وب‌سایت می‌توانند به راحتی نیاز خودشان را برطرف سازند، این موضوع برای گوگل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم:

رزومه شرکت

با قرار دادن سابقه خودتان در این بخش، یک رزومه آنلاین را ایجاد می‌کنید تا تمام کاربران به آن دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال شما در صفحه درباره‌ ما سایت با سئو، می‌توانید تمامی اطلاعاتی کلی در رابطه با این مجموعه را به دست آورید.

بخش محصولات

در این قسمت می‌توانید تمامی محصولات را به همراه مشخصات آنها قرار دهید تا اطلاعات جامعی از این کالاها در اختیار کاربران قرار گیرد.

امکانات طراحی سایت بازرگانی

قابلیت چندزبانه بودن وب‌سایت

وب‌سایت بازرگانی برای زبانه‌های مختلف نظیر عربی، انگلیسی، ترکی و… در دسترس است و مشتریانی خارجی امکان سفارش و خرید محصولات شما را دارند.

اخذ نمایندگی

قسمتی از وب‌سایت به اخذ نمایندگی اختصاص داده می‌شود و اگر افراد متقاضی درخواست مجوز نمایندگی را داشتند، با پر کردن فرم‌ها و انجام کارهای لازم، امکان برقراری ارتباط با شما را دارند.

اخبار وب‌سایت

در این قسمت می‌توانید تمامی خبرهای مفید و با اهمیت را در اختیار کاربران قرار دهید.

گواهینامه و افتخارات

با ایجاد یک صفحه در وب‌سایت، می‌توانید گواهینامه‌ها و تقدیر نامه‌هایتان را در آن بخش قرار دهید.

گالری تصاویر

عکس‌های مربوط به نمایشگاه‌ و رویدادهایی را که برگزار می‌کنید، می‌توانید در این قسمت قرار دهید.

سوالات و پرسش‌ها

با توجه به نوع فعالیتی که شما دارید، امکان دارد کاربران با سوالات زیادی روبرو شوند که باید به صورت واضحی به این سوالات پاسخ دهید، در واقع در این قسمت می‌توانید جواب سوالات کاربران و مشتریان را بدهید.

ویژگی‌های طراحی سایت بازرگانی

در ادامه به برخی از ویژگی‌‌های مهم سایت بازرگانی اشاره می‌کنیم:

  • ایجاد یک ارتباط آنلاین هدفمند با اپراتور‌های شرکت
  • انتشار اخبار‌ مرتبط در حوزه بازرگانی در وب‌سایت
  • معرفی رزومه و سابقه فعالیت شرکت به کاربران
  • در سایت بازرگانی تمامی جزئیات از محصولات و کالاها قرار می‌گیرند.

چرا طراحی سایت صادرات جزء اولویت‌های اصلی هر بازرگان محسوب می‌شود؟

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه‌های صادرات و واردات کالا به فعالیت مشغول هستند، بعضی از این شرکت‌ها به دلیل اینکه فعالیت آنلاین ندارند، خیلی از موقعیت‌های ایدئال را از دست می‌دهند.

زمانی که شما اقدام به طراحی سایت می‌کنید، این امکان را دارید تا با تمام پتانسیل خود د به مشتریان خدمات‌رسانی کرده و محصول مورد نظر را در اختیار آنها قرار دهید.

طراحی سایت صادرات می‌تواند به گسترش تجارت شما کمک کند زیرا به صورت هدفمند فعالیت‌های خودتان را در زمینه واردات و صادرات کالا انجام می‌دهید، این عامل باعث رونق اقتصادی می‌شود.

اهمیت طراحی سایت صادرات برای بازرگانان

چند نکته مهم درباره طراحی سایت صادرات

در ادامه به نکات مهمی که در وب‌سایت بازرگانی از اهمیت زیادی برخوردار هستند اشاره می‌کنیم:

گرافیک استاندارد

زمانی که شما در چیدمان و طراحی سایت بازرگانی به گرافیک و ساختار بصری اهمیت دهید و از رنگ‌های مناسب و اصولی در وب‌سایت استفاده کنید، این موضوع باعث رضایت مشتریان می‌شود و همیشه برای برطرف‌سازی نیازهایشان به وب‌سایت شما سر می‌زنند.

سایت صادرات باید سئو بیس باشد

بهترین نتیجه و عملکرد در اینترنت به وب‌سایت‌هایی تعلق می‌گیرد که همیشه و به صورت منظم، بروزرسانی می‌شوند و از سئو سایت مناسبی برخوردار هستند.

اهمیت طراحی سایت صادرات برای بازرگانان

انواع طراحی سایت بازرگانی

امروزه داشتن یک وب‌سایت کارآمد برای تمامی شرکت‌های بازرگانی حیاتی است زیرا از طریق این پلتفرم می‌توانند تجارت خود را سروسامان ببخشند. مجموعه سایت با سئو به عنوان مرجعی با سابقه در زمینه طراحی سایت بازرگانی، انواع وب‌سایت‌های بازرگانی را با توجه به نیاز کارفرمایان راه‌اندازی می‌کند که عبارتنداز:

  • طراحی سایت شرکت بازرگانی
  • طراحی سایت حرفه ای بازرگانی
  • طراحی سایت اختصاصی بازرگانی
  • طراحی سایت وردپرسی بازرگانی
  • طراحی سایت صادرات و واردات
  • طراحی سایت بین‌المللی بازرگانی

مراحل طراحی سایت بازرگانی در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت صادرات باید متناسب با استانداردهای گوگل پیش برود تا سایت شما به نتایج قابل قبولی در نتایج سرچ دست یابد و جایگاه واقعی خود را به دست آورد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:


مرحله اول:
در قدم اول کارفرما توسط متخصصان ما نیازسنجی می‌شود.

مرحله دوم: حالا طرح اولیه سایت بازرگانی ساخته می‌شود.

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: در این مرحله طرح نهایی وب‌سایت صادرات ساخته می‌شود.

مرحله پنجم: بازبینی و بررسی طرح نهایی توسط تیم فنی مجموعه و کارفرما

مرحله ششم: لانچ کردن سایت؛ ایندکس وب‌سایت بازرگانی

مرحله هفتم: در آخرین مرحله نوبت به پشتیبانی سایت بازرگانی است، این سرویس تا ۱ سال توسط تیم پشتیبانی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

طراحی سایت بازرگانی به چند روز زمان نیاز دارد؟

قیمت سایت صادرات

به صورت کلی بین ۱۰ الی ۱۲ روز زمان نیاز است تا ساخت سایت بازرگانی متناسب با نیاز و سلیقه‌ی شما به اتمام برسد، اما یک سری عوامل وجود دارند که امکان دارد مدت‌زمان ساخت وب‌سایت بازرگانی را افزایش دهند به عنوان مثال اگر حجم امکانات وب‌سایت زیاد باشد، نیروهای متخصص بیشتری نیاز است تا بر روی سایت کار کنند، این موضوع باعث افزایش مدت‌زمان طراحی سایت بازرگانی می‌شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه فقط کافیست با ما تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

طراحی سایت بازرگانی یک بستر اینترنتی است که هدف آن با توجه به نیاز شرکت بازرگانی، مشخص می‌شود. ظرفیت این وب‌سایت به قدری بالا است که به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا به راحتی تمامی فعالیت‌های تجاری خود مانند صادرات و واردات را از طریق این سایت مدیریت کنند.

اگر یک بارزگان یا یک تاجر هستید و هنوز یک وب‌سایت مستقل ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که از رقیبانتان گوی سبقت را بربایید و یک وب‌سایت صادرات برای خودتان راه‌اندازی کنید. طراحی سایت بازرگانی این قدرت را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت، مشتریان زیادی را جذب تجارت خود کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.