طراحی سایت حسابداری

طراحی سایت حسابداری

طراحی سایت حسابداری پرقدرت‌ترین روش برای معرفی و ارائه خدمات موسسات و شرکت‌های مالی محسوب می‌شود، در واقع انجام بیش از ۸۰ درصد کارهای مربوط به حسابرسی مراکز مدیریت سرمایه، با استفاده از این وب‌سایت امکان‌پذیر است. امروزه چگونگی مدیریت پول برای تمامی افراد و سازمان‌های از اهمیت زیادی برخوردار است و این شرکت‌ها تمامی سعی خود را دارند تا بهترین بهره‌وری اقتصادی را با یک برنامه حسابرسی هدفمند، به دست آورند. ساخت سایت حسابداری از این بابت مهم است که موسسه‌های مالی این امکان را دارند تا از طریق این فضای گسترده، تمامی کارهای محاسباتی و آماری خود را به صورت دقیقی انجام داده و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

شرکت‌های حسابداری به مراکز مدیریت مالی گفته می‌شود که وظیفه‌ی ساماندهی و بهینه کردن سرمایه‌ را بر عهده دارند. امروزه با توجه به پیشرفت‌های زیادی که در زمینه بازاریابی و تجارت نوین رخ داده است، اختلافات مالی متعددی نیز بین برخی از موسسه‌ها و شرکت‌ها به وجود آمده، از طرفی پرداخت کردن مالیات نسبت به گذشته بسیار جدی گرفته می‌شود و دولت قوانین سختگیرانه‌ای را برای آن وضع کرده است. ساخت سایت حسابداری فضایی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد که به صورت کاملا حرفه‌ای، مسائل مالی شرکت، سازمان و تجارت را مدیریت کنید.

قیمت طراحی سایت حسابداری

قیمت طراحی سایت حسابداری

شما به عنوان مدیر یا صاحب شرکت و موسسه مالی این سوال را دارید که قیمت طراحی سایت حسابداری چقدر است؟ در واقع با صرف چه میزان پول امکان راه‌اندازی یک وب‌سایت مالی وجود دارد؟ قیمت ساخت سایت حسابداری به عوامل متعددی مانند حجم پروژه، امکانات سایت، مدت زمان طراحی، شرکت و مجموعه طراح و غیره بستگی دارد.

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا کارشناسان مجموعه سایت با سئو با بررسی‌های دقیقی که بر روی تجارت شما انجام می‌دهند، هزینه‌ی ساخت سایت حسابداری را به شما اعلام می‌کنند. برای سفارش این وب‌سایت تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا شما را بهترین شکل همراهی کنند.

چرا به طراحی سایت حسابداری نیاز دارید؟

طراحی سایت مالی برای تمامی شرکت‌هایی که در بخش حسابداری مشغول به فعالیت هستند، یک تبلیغ مفید و موثر محسوب می‌شود. شرکت‌های بزرگ صنفی می‌توانند با ساخت سایت حسابداری تیم مالی خودشان را جمع آوری کرده و این مجموعه را به بهترین شکل ممکن رهبری کنند. این روش مدیریت سرمایه باعث می‌شود تا اعتبار برند شما دوچندان شده و مشتریان زیادی را در دنیای گسترده اینترنت به سمت خود جذب کنید.

راه‌اندازی سایت حسابداری این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌سازد تا بتوانند با مراجعه به این وب‌سایت، امور حسابداری و کارهای مالی خود را به شرکت‌ مربوطه واگذار کنند و با روش‌هایی که شرکت‌ها و سازمان‌ها بزرگ برای بررسی و حسابرسی کارهای خودشان از آن استفاده می‌کنند، آشنا شوند.

بررسی اهداف طراحی سایت حسابداری

اهمیت طراحی سایت حسابداری

مسائل مربوط به حسابداری در زمان راه‌اندازی یک شرکت باید به شکلی دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا هم میزان هزینه و درآمد به درستی برآورد شود و هم مقدار هزینه‌هایی که برای انجام دادن پروژه‌ها و کارهای زیربنایی صرف می‌شود، از میزان درآمد کلی شرکت پیشی نگیرد. توجه داشته باشید که عدم انجام درست این کارها، یک شرکت و سازمان را تا مرز ورشکستگی پیش می‌برد.

طراحی سایت این بستر را برای موسسات و سازمان‌های مالی ایجاد می‌کند تا با استفاده از راهنمایی متخصصان و مدیران حسابداری، از چنین مشکلاتی دور شده و روند روبه رشدی را تجربه کنند.

شرکت‌های کوچک و بزرگ نیاز دارند تا یک تیم و مجموعه کارهای حسابداری آنها را به صورت دقیقی انجام دهند تا با اختلاس و کلاه‌برداری‌هایی که امروزه به صورت چشمگیری در حال مشاهده‌ آن هستیم، مواجه نشوند. طراحی سایت حسابداری فرصتی ایدئال است برای شما تا بتوانید شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی را به وب‌سایت خودتان جذب کرده و به بهترین شکل، امور حسابداری آنها را مدیریت کنید.

اهمیت طراحی سایت حسابداری

موسسات مالی و شرکت‌هایی که در زمینه‌ی حسابداری اقدام به ساخت سایت می‌کنند این امکان را دارند تا در دنیای نامحدود اینترنت به فعالیت گسترده‌ی خود بپردازند و از این راه متقاضیان زیادی را برای ارائه خدمات به آنها جذب کنند.

طراحی سایت حسابداری موجب می‌شود تا شرکت مالی شما با حجم زیادی از درخواست‌ها مواجه شود، همچنین در زمان کاربران و متقاضیان صرفه‌جویی به عمل می‌آید. نیاز نیست سازمان‌ها به صورت حضوری کارهای حسابداری خودشان را انجام دهند، بلکه می‌توانند تنها با انجام چند کلیک ساده وارد وب‌سایت حسابداری شرکت شما شوند و از خدمات شایانی که به متقاضیان ارائه می‌دهید، بهرمند گردند.

امکانات طراحی سایت حسابداری

امکانات طراحی سایت حسابدار
  • عضویت
  • ورود
  • پنل کاربری ساده
  • امکان کنترل پنل کاربری برای مدیریت بخش‌های مختلف وب‌سایت حسابداری
  • درگاه مستقیم بانکی
  • مدیر وب‌سایت امکان تنظیم فرم ثبت نام را دارد
  • امکان ایجاد نقشه سایت و ثبت آن در گوگل
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چند زبانه کردن سایت حسابداری وجود دارد.
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • پنل مدیریتی حرفه‌ای
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان ثبت و استخدام حسابدار و کارآموز
  • قرار دادن سابقه و رزومه شرکت در یک بخش از وب‌سایت
  • ایجاد بخشی برای قرار دادن و اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به شرکت
  • امکان ایجاد نظر‌سنجی

قابلیت‌های طراحی سایت حسابداری

وب‌سایت حسابداری دارای یک سری قابلیت‌های مهم است که باعث می‌شود تا روند حسابرسی و مدیریت مالی مشتریان به شکل موفقیت آمیزی انجام شود. در ادامه به بررسی این قابلیت‌ها می‌پردازیم:

قابلیت‌های طراحی سایت حسابدری

مدیریت و کنترل تمامی کاربران

زمانی که افراد برای مدیریت و امور مالی مجموعه‌ی خود از وب‌سایت حسابداری شرکت شما استفاده می‌کنند، با در دست داشتن حساب کاربران، مدیریت کارهای آنها به راحتی برای شما امکان پذیر است.

امکان بارگذاری فایل‌ها

از دیگر قابلیت‌های طراحی سایت مالی، امکان بارگذاری فایل‌های حسابرسی است. کاربران با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت می‌توانند فایل‌های پولی را که در وب‌سایت حسابداری وجود دارد، خریداری کنند.

رسیدگی به پرداخت‌های الکترونیکی

قابلیت‌های طراحی سایت حسابدری

رسیدگی به پرداخت‌هایی الکترونیک و مدیریت پرداخت‌های مالی، از دیگر قابلیت‌های این وب‌سایت محسوب می‌شود.

مدیریت وب‌سایت

امکان مدیریت صفحات، بلوک سایت و لینک‌ها مورد نظر از دیگر قابلیت‌های مهم طراحی سایت حسابداری به شمار می‌رود.

پرداخت هزینه به صورت آنلاین

پرداخت هزینه‌ به صورت آنلاین و دانلود فایل‌های حسابداری، کار را برای کاربران و مشتریان راحت می‌کند.

صفحات طراحی سایت حسابداری

صفحات طراحی سایت حسابداری

✔️ صفحه تماس با ما

✔️ صفحه درباره ما

✔️ صفحه اصلی وب‌سایت حسابداری

✔️ صفحه آرشیو خدمات

✔️ صفحه دسته‌بندی خدمات

✔️ صفحه خدمات نهایی

✔️ صفحه تعرفه‌ها

✔️ صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

✔️ صفحه نهایی مقالات وبلاگ

✔️ صفحه آرشیو محصولات

✔️ صفحه دسته‌بندی محصولات

✔️ صفحه نهایی محصولات

ساخت سایت حسابداری به چند روز زمان نیاز دارد؟

برای راه‌اندازی و ساخت سایت حسابداری، به صورت میانگین بین ۱۰ تا ۱۴ روز کاری زمان نیاز است که این آمار برای یک وب‌سایت معمولی با امکانات متوسط، محاسبه شده است. به صورت کلی طراحی سایت مالی یک روند تخصصی است که باید به صورت دقیق و حساب شده مراحل آن انجام شود تا خروجی کار موفقیت آمیز باشد. میزان امکانات، تکنولوژی و cms مورد استفاده، تیم طراح و… از موارد مهمی هستند که نقش مهمی در کاهش و افزایش مدت زمان راه‌اندازی وب‌سایت حسابداری ایفا می‌کنند.

مزایای طراحی سایت حسابداری

مزایای طراحی سایت حسابداری
  • وب‌سایت حسابداری به دلیل آنلاین بودن همیشه در دسترس افراد قرار دارد.
  • صرفه جویی در زمان
  • اطلاع رسانی آنی و راحت مشتریان از خدمات وب‌سایت
  • صرفه جویی در هزینه‌ها
  • ساخت سایت حسابداری باعث اعتبار تجارت شما می‌شود.
  • طراحی سایت حسابداری یک فضای تبلیغاتی ارزان و پرقدرت است.

ویژگی‌های مهم طراحی سایت حسابداری

امروزه کاربران در انتخاب وب‌سایت مورد نظر برای انجام کارهای خود، حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و دوست دارند از سایتی خدمات دریافت کنند که از پارامترهای استاندارد کاربری برخوردار باشد. حالا نوبت آن است تا به بررسی 5 ویژگی‌ مهم طراحی سایت حسابداری بپردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت حسابداری

وب‌سایت حسابداری باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی شود

قابلیت ریسپانسیو این امکان را به کاربران می‌دهد تا در هر جایی بتوانند به راحتی با تمامی وسایل هوشمند دیجیتال مانند موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و دسکتاپ به سایت حسابداری دسترسی داشته باشند و تمامی کارهای خودشان را به راحتی در این وب‌سایت انجام دهند.

سرعت لود بالا در طراحی سایت حسابداری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که وب‌سایت حسابداری باید داشته باشد، بالا بودن سرعت لودینگ است. کاربران دوست دارند زمانی که وارد یک وب‌سایت می‌شوند، به راحتی به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند، در واقع محتوای وب‌سایت باید با سرعت خوبی برای کاربران لود شود. زمانی که وب‌سایت شما دارای این قابلیت باشد، امکان قرار گرفتن آن درنتایج صفحه اول گوگل بالا می‌رود.

ویژگی‌های طراحی سایت حسابداری

تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای مناسب

انتخاب درست سیستم مدیریت محتوا، نقش بسازی در موفقیت وب‌سایت حسابداری دارد. اینکه از چه نوع تکنولوژی باید در ساخت سایت مالی استفاده شود، بستگی به حوزه کاری و میزان امکانات مورد نیاز کارفرما دارد. توجه داشته باشید که انتخاب درست تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا باعث می‌شود تا سرعت و امنیت سایت تا حد زیادی افزایش یابد و به دنبال آن رضایت کاربران را به همراه دارد. انتخاب سیستم مدیریت محتوا اصلا سلیقه‌ای نیست و توسط شرکت و مجموعه‌ای که کار طراحی سایت شما را انجام می‌دهند، انتخاب می‌گردد.

امنیت استاندارد

امنیت مناسب از دیگر ویژگی‌های مهمی است که از اهمیت زیادی در طراحی سایت حسابداری برخوردار می‌باشد. امنیت این وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد تا به خوبی از داده‌ها و اطلاعات کاربران محافظت کرده و از بروز هر‌گونه تهدید اطلاعات کاربران، جلوگیری کند.

ویژگی‌های طراحی سایت حسابداری

گرافیک جذاب و کاربر پسند

اولین موضوعی که کاربر به محض ورود به یک وب‌سایت توجه زیادی به آن دارد، گرافیک و رنگ‌بندی است. در واقع گرافیک استاندارد نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. در طراحی سایت حسابداری باید از گرافیک و رنگ‌های مناسبی استفاده شود تا زمانی که کاربران وارد این وب‌سایت شدند، احساس خوبی را تجربه کرده و مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کنند.

مراحل طراحی سایت حسابداری در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت حسابداری باید به صورت دقیق و اصولی انجام شوند تا این وب‌سایت متناسب با نیاز و سلیقه‌ی مشتری ساخته شود. در ادامه به بررسی این مراحل مهم می‌‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت حسابداری

۱_ مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی کارفرما و صاحب کسب‌وکار

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد ۲ طرفه بین مجموعه و کارفرما

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

۴_ مراحل چهارم: بازبینی طرح اولیه سایت حسابداری توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت حسابداری

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما و تیم فنی

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی و پشتیبانی مادام‌العمر توسط مجموعه سایت با سئو

اگر تمایل دارید تا از دیگر طرح‌های مشابه وب‌سایت حسابداری در مجموعه سایت با سئو بازدید کنید، تنها کافیست با صفحه نمونه‌ کارها مراجعه فرمایید.

سخن پایانی

طراحی سایت حسابداری فرصتی ایدئال است برای تمامی موسسات مالی تا بتوانند تمامی خدماتشان را به صورت آنلاین به افراد و مشتریان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، ارائه دهند. ساخت سایت حسابداری مطمئن‌ترین روش برای معرفی خدمات آنلاین و غیره حضوری شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که در زمینه مالی فعالیت دارند.

اگر شما نیز دارای یک شرکت حسابداری هستید و یا در این حوزه فعالیت دارید، می‌توانید با راه‌اندازی یک وب‌سایت درآمد خودتان را افزایش داده و خدمات شایانی را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهید.

2 نظر

  • سلام، می‌خواستم بدونم که امکان ایجاد درگاه پرداخت بانکی در وب‌سایت حسابداری وجود دارد و قیمت همچین سایتی چقدر است؟

    • با سلام و عرض ادب
      بله، با توجه به اینکه کارهای مربوط به حسابداری از حساسیت بالایی برخوردار هستند و برای اینکه شرکت‌های حسابداری به راحتی بتوانند بسیاری از کارهای خود را از طریق این وب‌سایت انجام دهند، امکان ایجاد درگاه بانکی و کلی امکانات کاربردی دیگر در وب‌سایت حسابداری وجود دارد. قیمت طراحی سایت حسابداری نرخ ثابتی ندارد و با توجه به امکانات و تکنولوژی مورد استفاده، مشخص می‌گردد.
      شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو در تماس باشید تا به بهترین شکل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.