طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال راهی مطمئن برای تجارت و سرمایه‌گذاری در فضای آنلاین محسوب می‌شود. زمانی که شما برای معاملات سایر پول‌های رایج، سکه و ارزهای الکترونیکی اقدام به ساخت سایت صرافی آنلاین می‌کنید، این امکان را به کاربران می‌دهید تا برای مبادله‌های خود به وب‌سایت شما وارد شوند و فعالیت‌های آنلاین ارزی خود را در این فضا دنبال کنند. طراحی وب‌سایت صرافی از امنیت حساب کاربران و مشتریان شما به صورت کامل محافظت می‌کند که این قابلیت باعث اعتماد هر چه بیشتر آنها به تجارت شما می‌شود.

با توجه به فراگیرشدن اینترنتی در بین افراد، طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نقش پررنگی را در بین فعالان حوزه‌ی تجارت الکترونیک، ایفا می‌کند. امروزه زندگی بشریت با تکنولوژی گره‌ خورده است به گونه‌ای که برای انجام تمامی کارهای شخصی نظیر خرید کردن، خواندن کتاب، مطالب علمی و …نیاز داریم به وب‌سایت‌های مختلفی مراجعه کنیم و از طریق این سایت‌ها، به اهداف خود دست یابیم. طراحی سایت نقش مهمی در ارائه خدمات آنلاین دارد به گونه‌ای که تمامی مشاغل و کسب‌وکارهای معروف و سرشناس، یک وب‌سایت مستقل در اختیار دارند.

سایت صرافی

صرافی‌ها و تمامی مراکزی که در زمینه‌ی ارز دیجیتال به فعالیت مشغول هستند، این فرصت را دارند تا با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در شیوه خدمات خود بهبود حاصل کرده، کاربران و مخاطبان بی‌شمار را به سمت خود جذب کنند.

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۲ میلیون ادامه دارد که این اعدد با توجه به امکانات سایت، خواسته و نیازی شما تعیین می‌گردد. توجه داشته باشید که این پلن‌های قیمتی برای آن دسته از کارفرمایانی است که تمایل دارند با صرف یک مبلغ مناسب، وب‌سایت بهینه و استاندارد راه‌اندازی کند؛ ولی اگر شما به دنبال سایتی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد هستید، امکان دارد این عدد افزایش یابد. نگران قیمت طراحی سایت صرافی نباشید زیرا ما با توجه به بودجه شما، بهترین سایت را برایتان راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن مشتریان زیادی را به منظور ارائه خدمات، جذب کنید.

چرا به سایت صرافی نیاز دارید؟

طراحی سایت صرافی مزایای بسیاری را به همراه دارد که می‌‌تواند خدمات شایانی نظیر اطلاع‌رسانی از آخرین قیمت ارزهای معتبر، انجام ثبت‌نام افراد برای آزمون‌های بین‌المللی مانند آزمون زبان و… را به شما ارائه دهد.

خدمات صرافی فقط مختص به ارز نیست و صاحبان صرافی زمانی که اقدام به طراحی سایت می‌کنند، امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را دارند. ارزهای دیجیتال امروزه از طرفداران زیادی برخوردار هستند و فضای خوبی است برای شما تا از طریق وب‌سایت صرافی، اقدام به خریدوفروش این سرمایه الکترونیکی کنید.

سفارش طراحی سایت صرافی ارزان دیجیتال

سفارش طراحی سایت صرافی ارزان دیجیتال

همان‌گونه که مطلع هستید، امروزه بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتالی داغ است و صرافی‌های زیادی اقدام به مبادله آن می‌کنند. با سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال از مبادلات سنتی و حضوری ارزی خلاص شده و وارد دنیا گسترده وب می‌شوید. تعداد مشتریان و کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت دارند بیشمار است که به شما فرصتی برای دیده شده و فعالیت‌های گسترده ارزی می‌دهد. برای سفارش طراحی سایت صرافی آنلاین می‌توانید با ما تماس حاصل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و مطابق نیار شما، سفارشتان را به ثبت برسانیم.

اهداف طراحی سایت صرافی رمز ارز

به راستی هدف از طراحی سایت صرافی رمز ارز چیست؟ یک وب‌سایت صرافی چه اهدافی را ‌می‌تواند دنبال کند؟ زمانی که شما برای تجارت در حوزه‌ی خرید و مبادله یک سایت مستقل راه‌اندازی می‌کنید، این امکان را دارید تا تمامی فعالیت‌های خودتان را در قالب اینترنت با کاربران زیادی به اشتراک بگذارید و از این طریق درآمد خودتان را افزایش دهید. در ادامه به بررسی اهداف مهم طراحی سایت صرافی رمز ارز دیجیتال می‌پردازیم:

  • معرفی تجارت شما به قشر زیادی از کاربران در دنیا نامحدود اینترنت
  • فروش و تبلیغات گسترده در زمینه
  • طراحی سایت راهکاری ارزان قیمت برای تبلیغات شبانه‌روزی است.
  • فعالیت ۲۴ ساعتی بدون تعطیلی
  • امکان خریدوفروش آنلاین
  • خداحافظی با روش سنتی و حضوری فروش، ارائه خدمات آنلاین و نوین

صفحات طراحی سایت صرافی

صفحات طراحی سایت صرافی
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه خدمات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه اصلی (خانه) در طراحی سایت صرافی

ویژگی‌های مهم طراحی سایت صرافی

وب‌سایت صرافی از ویژگی‌های زیادی برخوردار است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

چند زبانه بودن وب‌سایت

راه‌اندازی وب‌سایت چند زبانه صرافی، این امکان را به صاحب وب‌سایت می‌دهد تا با تبدیل و انتقال ارز به کشورهای دیگر و استفاده کردن از مزایای برون‌مرزی، درآمد بیشتری را کسب کند.

ظاهر مناسب وب‌سایت

ظاهر و گرافیک را باید از موارد مهم دیگری به شمار آورد که در طراحی سایت صرافی از اهمیت زیادی برخوردار است. زمانی که یک کاربر وارد وب‌سایت شما می‌شود، امکان دارد مدت زمان زیادی را در وب‌سایت شما صرف کند و یا بر عکس. طراحی جذاب و حرفه‌ای وب‌سایت صرافی می‌تواند در ماندگاری و یا خروج کاربر نقش زیادی را ایفا کند و تاثیرات زیادی در سئو و بهینه سازی این وب‌سایت دارد، پس باید تمامی موارد گرافیکی را برای زیبایی آن رعایت کنید.

درج کردن اطلاعات تماس

زمانی که شما در وب‌سایتتان اطلاعات تماس و آدرس صرافی را به درستی قرار می‌دهید، این داده‌ها به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی آدرس شما را پیدا کند و درصورت نیاز، بتواند به دفتر صرافی شما مراجعه کنند. با قرار دادن این اطلاعات در سایت، امکان خرید و ارائه خدمات را برای کاربران راحت می‌کنید.

قیمت آنلاین سکه و ارز

وقتی شما نرخ آنلاین ارزهای معروف دنیا نظیر دلار، یورو، پوند و… را در وب‌سایتتان قرار می‌دهید، نیاز افرادی را که برای خریدوفروش به قیمت لحظه‌ای آنها احتیاج دارند برآورده ساخته‌اید، این موضوع باعث می‌شود تا کاربران زیادی را برای مشاهده و استفاده از این خدمات به وب‌سایتتان سوق دهید.

نمایش نرخ ارزهای بین‌المللی

ویژگی‌های طراحی سایت صرافی

تبدیل ارزهای رایج دنیا به یکدیگر، یکی از مهم‌ترین بخش در طراحی سایت صرافی محسوب می‌شود. چگونگی طراحی این بخش در وب‌سایت می‌تواند در افزایش اعتبار تجارت شما بسیار موثر واقع شود.

شما می‌توانید با طراحی آرشیو در این بخش، این امکان را برای کاربران و مخاطبان فراهم سازید تا به قیمت و نوسانات بازار ارز و سکه در روزها و ماهای اخیر دسترسی داشته باشند، این نوع خدمات رضایت کاربران را به دنبال دارد.

 بنرهای تبلیغاتی

زمانی که وب‌سایت شما به یک مرجع معتبر برای مشاهده قیمت‌های ارز و اوراق بهادار تبدیل شود و کاربران زیادی برای مشاهده قیمت ازرهای رایج به وب‌سایت صرافی شما سر بزدند، می‌توانید از این فرصت به خوبی استفاده کنید و با ایجاد تعرفه‌بندی و دریافت تبلیغات، به درآمد زیادی دست پیدا کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

شما زمانی که اقدام به ساخت سایت صرافی می‌کنید، در بسیاری از هزینه‌های جاری صرفه‌جویی کرده‌اید و با این کار، میزان درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش می‌دهید.

برند‌سازی

با توجه به اینکه روزبه‌روز به تعداد کاربران فضای اینترنت اضافه می‌شود، این موضوع فرصت خوبی است که با مدیریت و توسعه سایت و ارائه خدمات به کاربران، خود را به یک برند سرشناس در حوزه‌ی معاملات ارزی تبدیل کنید.

امکانات طراحی سایت صرافی

امکانات طراحی سایت صرافی
  • امکان تعریف ارزهای نامحدود و به دلخواه کاربران و مشتریان
  • ورود
  • عضویت
  • ایجاد یک حساب کاربری پیشرفته برای کاربران و مخاطبین
  • قابلیت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) در طراحی سایت صرافی
  • نمایش انواع ارزهای مرسوم بازار به صورت آنلاین
  • طراحی بخشی برای اخبار اقتصادی و ارزی
  • ایجاد یک پنل مدیریت حرفه‌ای با کاربری راحت برای مدیر وب‌سایت
  • ایجاد بخشی برای مبادله، فروش و انتقال ارز
  • ایجاد کردن یک حساب کاربری پیشرفته برای کاربران و مشتریان
  • قرار دادن یک موتور جستجوی قوی برای سرچ کردن با سرعت بالای برای کاربران و مشتریان که به راحتی به تمامی بخش‌های وب‌سایت دسترسی داشته باشند.
  • نمایش قیمت ارز به صورت نموداری در وب‌سایت برای کاربران و مخاطبان
  • امکان چت آنلاین برای جواب دادن به سوالات کاربران در سایت صرافی
  • درگاه پرداخت بانکی
  • گالری تصاویر و ویدئو‌ها

مراحل ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال در مجموعه سایت با سئو

ساخت سایت صرافی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای کسب درآمد به صورت آنلاین است. اگر شما نیز تمایل به طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال دارید، بهتر است همین امروز اقدام کنید.

باید تمامی مراحل ساخت و طراحی سایت صرافی متناسب با نیاز کارفرما و استانداردهای گوگل انجام شود تا نتایج قابل قبولی را برای شما با همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی مراحل طراحی صرافی ارز دیجیتال می‌پردازیم:


مرحله اول:
ا‌ولین کاری که برای ساخت سایت صرافی انجام‌ می‌شود، مشاوره با کارفرما است تا نیاز و خواسته او برای ما مشخص گردد.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت صرافی ارز دیجیتال

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما برای بازبینی و بررسی لازم

مرحله چهارم: در این مرحله ساخت طرح نهایی وب‌سایت صرافی انجام می‌شود.

مرحله پنجم: بازبینی از طرح نهایی وب‌سایت توسط کارفرما و تیم فنی مجموعه سایت با سئو

مرحله ششم: بعد از اینکه طرح نهایی سایت مورد تایید کارفرما بود و هیچ گونه ایراد فنی نداشت، حالا نوبت به لانچ کردن آن است؛ ایندکس و راه‌اندازی وب‌سایت

مرحله هفتم: طراحی سایت صرافی توسط متخصصان فنی ما تا ۱ ساله از پشتیبانی رایگان برخوردار است.

طراحی صرافی ارز دیجیتال به چند روز زمان نیاز دارد؟

طراحی صرافی ارز دیجیتال به چند روز زمان نیاز دارد؟

به صورت کلی ۷ الی ۱۵ روز کاری زمان برای طراحی صرافی ارز دیجیتال نیاز است که با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که این وب‌سایت نیاز دارد، مشخص می‌گردد. این پروسه از اهمیت زیاد برخوردار است چرا که هرگونه عجله در زمان طراحی سایت صرافی، امکان دارد که کل پروژه را به چالش بکشد. ما در مجموعه سایت با سئو از تمامی توان خود استفاده می‌کنیم تا طراحی صرافی ارز دیجیتال را سر موعد تعیین شده با کیفیت ساخت عالی، امکانات مناسب و قیمت نازل به شما تحویل دهیم.

سخن پایانی

امروزه بازار ارز دیجیتال بسیار پر رونق است، به همین دلیل با طراحی سایت صرافی می‌توانید افراد زیادی را به صرافی آنلاین خودتان جذب کرده و با مبادلاتی که انجام می‌شود، کارمزد قالب توجهی را دریافت کنید. پس اگر به دنبال فعالیت در بازارهای ارزی هستید، فرصت را از دست ندهید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌تواند روند کاری تمامی صرافی‌ها را با پیشرفت‌های زیادی همراه کند و افراد زیادی برای انجام مبادلات ارزی، به وب‌سایت صرافی شما سوق دهد. مجموعه سایت با سئو این آمادگی را دارد تا شما را در ساخت سایت صرافی از ابتدا تا انتهای آن همراهی کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.