طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی مرجعی قدرتمند است که تمامی متخصصان می‌توانند علم و تخصص خود را به صورت آنلاین با کاربران زیادی به اشتراک بگذارند و از این طریق، درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند. طراحی سایت مخصوص پزشکان، دسترسی بهترین پزشک را در مدت‌ زمان کمی برای افراد نیازمند فراهم می‌سازد. با گسترش اینترنت روز به روز شاهد افزایش خدمات درمانی به شکل آنلاین هستیم و اکثر پزشکان تمایل دارند از طریق اینترنت خود را معرفی کنند.

طراحی سایت پزشکی این امکان را به پزشکان می‌دهد تا ارتباط بهتری با بیماران برقرار کرده و با کسب اعتماد آنها، افراد زیادی را برای مداوا، جذب مطب و مرکز درمانی خود کنند. با راه‌اندازی یک وب‌سایت پزشکی، شما یک مطب مجازی با ظرفیت‌های نامحدود در اختیار دارید که به راحتی می‌توانید برنامه زمان‌بندی بیماران را در این پلتفرم انجام دهید. طراحی و راه‌اندازی سایت فرصتی کم‌نظیر برای ارائه خدمات آنلاین است که در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی به عمل می‌آورد.

یکی از راهکارهای مفید و کاربردی که پزشکان می‌توانند برای جذب مراجعه‌کننده از آن استفاده کنند، طراحی سایت پزشکی است. استفاده از مشاوره‌های پزشکی برای پیدا کردن را‌ه‌های درمانی و پیشگیری از بیماری‌ها، همیشه برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار بوده است به‌گونه‌ای که برای به دست آوردن این اطلاعات، زمان زیادی را در اینترنت به جستجوی می‌پردازند. طراحی سایت مخصوص پزشکان یک ویترین از تخصص و تجربه درمانی شما در بستر وب است.

سایت پزشکی

امروزه فعالان عرضه پزشکی مانند مراکز درمانی، پزشکان، کلینیک‌های پزشکی و…برای معرفی و ارائه خدمات به افراد باید حضور پررنگی را در فضای اینترنت داشته باشند تا بتوانند با مشاورهای تخصصی و تشخیص به موقع بیماری‌ها، در سلامت جامعه نقش مفیدی را ایفا کنند، در واقع پزشکان مسئولیت مهمی در سلامت جامعه بر عهده دارند زیرا با راهکارهای تخصصی خود، از بروز و تشدید بیماری جلوگیری می‌کنند. طراحی سایت پزشکی می‌توانند شما را در رسیدن به اهداف درمانی که دارید به خوبی همراهی کند و ابزاری قدرتمند برای خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان باشد.

قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی ثابت نیست و با توجه به یک سری عوامل، نرخ آن با کاهش و افزایش همراه است. به عنوان مثال یک وب‌سایت پزشکی که امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد، به نسبت به یک سایت ساده که تنها برای معرفی و رزومه پزشک طراحی شده است، قیمت بالاتری دارد. از دیگر مواردی که نقش بسزایی در افزایش قیمت این وب‌سایت دارد، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای آن است.

هزینه طراحی سایت پزشکی که با تکنولوژی اختصاصی ساخته شده، به نسبت طراحی سایت وردپرسی پزشکی بالاتر است. در واقع سیستم اختصاصی دارای پیچیدگی‌های خاصی است و نیاز به چندین متخصص برنامه‌نویس، گرافیست و… دارد، به همین دلیل وب‌سایت‌های پزشکی که از این فناوری در ساخت آنها استفاده شده، قیمت بالاتری به نسبت وب‌سایت‌های وردپرسی ساده دارند. تنوع در پلن‌های طراحی سایت پزشکی در مجموعه سایت با سئو به گونه‌ای است که تمامی پزشکان بدون هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با هزینه طراحی سایت پزشکی، می‌توانند اقدام به سفارش این وب‌سایت کنند.

سفارش طراحی سایت پزشکی

سفارش طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی به شما کمک می‌کند تا در دنیای وب حضوری گسترده داشته باشید و خدمات باکیفیتی را به افراد ارائه دهید. برای سفارش طراحی پزشکی فقط کافیست تصمیم خود را در این رابطه بگیرید و با مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید. به محض تماس شما، کارشناسان ما یک مشاوره رایگان تلفنی به پزشکان عزیز ارائه می‌دهند تا با نیاز و خواسته آنها بیشتر آشنا شوند. سپس بهترین پلن طراحی سایت برای پزشکان در نظر گرفته می‌شود که متناسب با اهداف آنها باشد.

تعرفه طراحی سایت پزشکی در ۱۴۰۳

چرا به طراحی سایت پزشکی نیاز دارید؟

امروزه با توجه به رقابتی که در حوزه‌ی درمان وجود دارد، هر پزشکی نیاز دارد یک وب‌سایت راه‌اندازی کند که با بهینه‌سازی این سایت می‌تواند افراد زیادی را به صورت آنلاین برای ارائه مشاوره و درمان بیماری، به این وب‌سایت دعوت کند. با توجه به تغذیه نامناسب و تغییر سبک زندگی انسان‌ها، تعداد بیماران نیز افزایش یافته که به همین دلیل رسیدگی و خدمات‌رسانی به افراد اندکی دشوار شده است.

زمانی که شما به عنوان یک متخصص اقدام به طراحی سایت پزشکی می‌کنید، به راحتی و در کمترین زمان قادر هستید تعداد زیادی مراجعه‌کننده و مریض را پذیرش کرده و خدمات با کیفیتی را به آنها ارائه دهید. طراحی سایت برای پزشکان بهترین روش برای ارائه خدمات باکیفیت پزشکی است که باعث می‌شود بیماران مدت زمان کمتری را در پشت درب‌های مطب به انتظار بنشینند. .

طراحی ‌وب‌سایت پزشکان چه کمکی به شما می‌کند؟

  • کاهش مراجعه‌کنندگان حضوری، استفاده از خدمات آنلاین پزشکی
  • طراحی سایت پزشک تخصص و دانش شما را با کاربران زیادی به اشتراک می‌گذارد.
  • ارائه خدمات غیر حضوری به صورت ۲۴ ساعته
  • با ساخت سایت پزشکی مطب و درمانگاه شما به یک برند درمانی معتبر تبدیل می‌شود.
  • ارتباط بهتر و هدفمندتر با افراد
  • راه‌اندازی وب‌سایت پزشکی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماران تاثیرگذار است.
طراحی ‌وب‌سایت پزشکان چه کمکی به شما می‌کند؟

امکانات طراحی سایت پزشکی

با توجه به اینکه هر وب‌سایت پزشکی خدمات مختلفی را به افراد ارائه‌ می‌دهد، امکانات طراحی سایت پزشکی نیز با یکدیگر متفاوت است. به صورت کلی تمامی سایت‌های پزشکی یک سری امکانات مشترک دارند که عبارتند‌از:

ثبت‌نام آنلاین کاربران در سایت پزشکی

در این بخش کاربران می‌تواند اقدام به ثبت‌نام در وب‌سایت پزشکی کنند که اگر پزشکی آدرس مطب خود را عوض کرد، بیمار در جریان اطلاعاتی از این دست باشد. افراد می‌تواند با عضویت در این بخش، از امکان نوبت‌دهی آنلاین و رزرو نوبت غیر‌حضوری نیز استفاده کنند.

قرار دادن موتور جستجو در سایت

زمانی که در وب‌‌سایت پزشکی از موتور‌ جستجوی قدرتمندی داخلی استفاده شود، کاربران به راحتی می‌توانند به هر آنچه که در این وب‌سایت به دنبال آن هستند، دسترسی داشته باشند. وقتی که کاربران به راحتی به تمامی بخش‌های سایت پزشکی دسترسی داشته باشند، موتورهای جستجوی گوگل به راحتی این موضوع را درک می‌کند که این عامل تاثیرات مثبت زیادی در سئو و بهینه‌سازی سایت پزشکی به همراه دارد.

نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

در این بخش مخاطبان و بیماران می‌توانند به صورت آنلاین و غیر‌حضوری نوبت گرفته و ساعت دقیق نوبت خود را مشخص کنند. در واقع طراحی وب‌سایت پزشکان یک مرجع نوبت‌دهی اینترنتی است که در زمان بیماران صرفه‌جویی به عمل می‌آورد.

ورود و خروج کاربر

از دیگر امکانات مهمی که در طراحی سایت پزشکی قرار دارد، بخش ورود و خروج کاربر است. در واقع کاربرانی که قبلا در سامانه پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند به سادگی وارد وب‌سایت شده و بعد از دریافت خدمات مورد نظر خود، به راحتی از وب‌سایت خارج شوند.

دیگر امکانات

  • امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت پزشک از طریق درگاه پرداخت بانکی وب‌سایت
  • ایجاد بخشی برای انتشار اخبار و مقالات پزشکی
  • تعیین آدرس و موقعیت دقیق مطب پزشک
  • مشخص کردن لیست تمامی شرکت‌های بیمه طرف قرارداد
  • ایجاد بخشی برای معرفی پزشک و سوابق فعالیت آن در طراحی سایت پزشکان
امکانات طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی سایت پزشکان

  • با طراحی سایت پزشکان امکان ارتباط مستقیم با مراجعه‌کنندگان وجود دارد.
  • پاسخ دادن به سوالات بیماران به صورت آنلاین
  • امکان نظرسنجی در وب‌سایت پزشکان وجود دارد.
  • پزشکان می‌توانند تمامی نمونه‌ کارهای درمانی خود را در این وب‌سایت قرار دهند.
  • افزایش چند برابری درآمد متخصصان
  • تثبیت جایگاه پزشک در میان دیگر متخصصان
  • دسترسی آنلاین به اطلاعات بیماران
  • پرسش و پاسخ آنلاین از دیگر مزایای طراحی سایت پزشک محسوب می‌شود.

طراحی سایت برای پزشکان؛ اعتبار می‌آفریند

در گذشته‌ی نه چندان دور وقتی که مریضی گریبان گیر افراد می‌شد، آنها مجبور بودند برای رزرو نوبت، ساعت‌های طولانی را در مطب و کلینیک پزشکی مورد نظر سپری کرده و بعد از مدت‌ زمان زیادی، برای ویزیت به حضور پزشک معالج می‌رفتند؛ اما امروز با وارد شدن به وب‌سایت پزشکی، با مشاور و یا خود پزشک به صورت مستقیم در ارتباط هستیم و در صورت نیاز بدون اتلاف وقت از طریق این وب‌سایت، نوبت خود را می‌گیریم و در زمان مشخص به مطب پزشک مراجعه می‌کنیم. حالا به اهمیت طراحی سایت پزشکی هم برای بیماران و هم برای خود پزشک پی می‌بریم.

نمونه سایت پزشکی در مجموعه سایت با سئو

تنوع طراحی سایت پزشکی در مجموعه سایت با سئو به گونه‌ای است که تمامی متخصصان و پزشکان عزیز می‌توانند با تماس با مجموعه، سایت پزشکی مورد نظر خودشان را سفارش دهند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات سایت با سئو در حوزه پزشکی اشاره می‌کنیم:

  • طراحی سایت دندانپزشکی
  • طراحی سایت وردپرسی پزشکی
  • طراحی سایت اتوپدی پزشکی
  • طراحی سایت پزشکی زیبایی
  • طراحی سایت فیزیوتراپی
  • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
  • طراحی سایت پزشکی زنان و زایمان
  • طراحی سایت پزشکی مغر و اعصاب
  • طراحی سایت پزشکی قلب و عروق
  • طراحی سایت پزشکی وردپرسی
  • طراحی سایت فروشگاهی پزشکی

ویژگی‌های طراحی سایت پزشکی

ویژگی‌های طراحی سایت پزشکی

✅️ وب‌سایت پزشکی باید کاربر‌پسند باشد که افراد با ورود به آن احساس خوبی داشته باشند.

✅️ طراحی سایت برای پزشکان باید به صورت واکنش‌گرا طراحی شود که هر شخصی با هر وسیله دیجیتال هوشمند مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر بتواند به راحتی کارهای خودش را در وب‌سایت پزشکی انجام داده و نیازهای خود را برطرف‌سازد.

✅️ تشکیل پرونده پزشک برای بیمارانش به صورت آنلاین از دیگر ویژگی‌های مهم طراحی سایت پزشک محسوب می‌شود.

✅️ قابلیت نوبت دهی آنلاین

✅️ پرداخت آنلاین هزینه‌های درمانی تنها با انجام چند کلیک ساده

✅️ امکان گزارشگیری

مراحل طراحی سایت پزشکی در مجموعه سایت با سئو

ما در مجموعه سایت با سئو از تمامی پتانسیل خود استفاده می‌کنیم تا وب‌سایت پزشکی در راستای نیاز شما و متناسب با استانداردهای لازم، طراحی و ساخته شود تا پزشکان بهترین نتیجه را از آن کسب کنند. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت پزشکی، مشاوره و نیازسنجی کارفرما است. هدف از این مرحله آشنایی با نیاز و خواسته پزشکان عزیز می‌باشد.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت پزشکی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت پزشکی با در نظر گرفتن استانداردهای لازم

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی سایت پزشکی توسط کارفرما و تیم فنی به منظور بررسی و تایید آن

مرحله ششم: در این مرحله کارهای مربوط به ایندکس وب‌سایت انجام می‌شود، ما ورود شما را به دنیای گسترده‌ی وب تبریک عرض می‌نماییم.

مرحله هفتم: تیم سایت با سئو به مدت ۱ سال، از طراحی سایت پزشکان پشتیبانی رایگان می‌کند.

طراحی ساخت سایت پزشکی چند روز زمان نیاز دارد؟

طراحی ساخت سایت پزشکی چند روز زمان نیاز دارد؟

مدت‌ زمان مورد نیاز برای طراحی سایت پزشکی ۱۰ الی ۱۲ روزه است که با توجه به نیاز و خواسته‌ای که کارفرما دارد، مشخص می‌شود. توجه داشته باشید که اگر شما به دنبال یک وب‌سایت پزشکی اختصاصی هستید که از امکاناتی نظیر گرافیک حرفه‌ای، رابطه و تجربه کاربری استاندارد، سرعت و امنیت قوی و تکنولوژی اختصاصی برخوردار باشد باید مدت‌ زمان زیادتری را برای طراحی و راه‌اندازی آن در نظر بگیرید زیرا استفاده از این امکانات در وب‌سایت، نیاز به نیروهای متخصص و ساعات کاری بیشتری دارد.

هیچ‌گونه نگرانی بابت ساخت سایت پزشکی نداشته باشید زیرا ما با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و توانمند، در موعد تعیین شده این وب‌سایت را با امکانات و قابلیت‌های مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهیم.

سخن پایانی

پزشکان و متخصصانی که هنوز به صورت سنتی طبابت انجام می‌دهند باید به این نکته توجه داشته باشند که کاربران زیادی در اینترنت وجود دارند که برای دریافت خدمات مورد نیازشان، از موتورها جستجو کمک گرفته و در فضای وب به دنبال پزشک مد نظر خود می‌گردند. شما نیز می‌توانید با طراحی سایت پزشکی به دنیای نامحدود اینترنت قدم بگذارید و خدمات خودتان را از طریق این وب‌سایت به کاربران و مخاطبان بی‌شماری ارائه دهید. ساخت سایت پزشکی درآمد شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد و پتانسیل آن را دارد تا مطب و درمانگاه شما را به یک برند سرشناس در حوزه درمان تبدیل کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.