نرم افزار جت سئو (Jet SEO) چیست؟ 5 قابلیت آن در بهینه‌سازی سایت

نرم افزار جت سئو (Jet SEO) چیست؟ 5 قابلیت آن در بهینه‌سازی سایت

نرم افزار جت سئو یک اپلیکیشن رایگان با سیستم عامل اندروید می‌باشد که امکان نمایش دادن رتبه و جایگاه وب‌سایت شما را در گوگل فراهم خواهد ساخت، استفاده از این نرم افزار هم می‌تواند از نظر هزینه و هم از نظر زمان صرفه‌جویی زیادی را برای شما به همراه دارد.

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند و افرادی که سئو کار محسوب می‌شوند برای گرفتن آمار از صفحات گوگل با دغدغه‌های زیادی مواجعه هستند و برای اینکه بتواند کلمات کلیدی مشتریان را در گوگل جستجو کنند، باید این کار را به صورت دستی انجام داده و بعد از پیدا کردن این نتایج آن را در فایل اکسل ذخیره کنند. این کار زمان زیادی را از آنها خواهد گرفت، ولی زمانی که از نرم افزار جت سئو استفاده کنید این افزونه بسیاری از کارها یک متخصص سئو را انجام خواهد داد و می‌تواند به خوبی این موارد را به صورت یک فایل اکسل به شما گزارش دهد.

چرا باید از نرم افزار جت سئو استفاده کرد

وقتی که یک وب‌سایت برای هر نوع کسب‌کار و تجارتی راه‌اندازی می‌شود، باید یک سری نکات را برای بهبود و پیشبرد اهداف سایت رعایت کرد تا بتوان به نتایج قابل قبول و مناسبی دست پیدا کرد. مسائل مهمی زیادی وجود دارند که با فراز و نشیبشان تاثیراتی را بر نحوه عملکرد و کارکرد یک وب‌سایت به جا می‌گذارند. سئو یکی از مهم‌ترین ارکان هر وب‌سایت محسوب می‌شود، زمانی که یک سایت از سئو وبهینه سازی خوبی برخوردار باشد اعتماد زیادی را در میان کاربران به وجود می‌آورد و رتبه بهتری را در نتایج جستجوی گوگل کسب خواهد کرد.

سئو از مهم‌ترین ارکان هر وب‌سایت اینترنتی است که هر مدیری باید شناخت خوبی راجب آن داشته باشد، از مهم‌ترین بخش‌هایی که در سئو باید به آن توجه زیادی داشت استفاده از کلمات کلیدی برای به دست آوردن جایگاه بالای نتایج جستجوی گوگل است. برای این کار می‌توان از یک ابزار مفید و کاربردی برای سئو و بهینه سازی وب‌سایت استفاده کرد. نرم افزار جت سئو به همین منظور طراحی شده است.

نرم افزار جت سئو دارای چه قابلیت‌هایی است

  • در این اپلیکیشن امکان نشان دادن نتایج گوگل برای کاربران وجود خواهد داشت، با استفاده از این ویژگی می‌توانید دیگر رقبایتان را مشاهده‌ کنید که آنها از چه کلمه کلیدی در وب‌سایتشان استفاده کرده و از چه سیاست‌هایی برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.
  • تمامی اطلاعات و داده‌هایی که در نرم افزار جت سئو وجود دارد می‌توان در یک فایل اکسل ذخیره کرد و در اختیار داشت، این به معنی تهیه کردن نسخه پشتیبانی می‌باشد.
  • نرم افزار جت سئو فقط 4 مگابایت حجم دارد که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و فضای زیادی را در گوشی همراه شما اشغال نخواهد کرد.
  • زمانی که از JET SEO برای سئو کردن وب‌سایت استفاده می‌کنید، می‌توانید کلمات کلیدی را که دوست دارید به لیست مورد علاقه‌هایتان اضافه کنید تا هر زمانی که دوست داشته باشید بتوانید کلمات موجود در این لیست را جستجو کنید.
  • میزان دسترسی که در JET SEO وجود دارد مناسب و قابل قبول است.

چگونگی کار کردن با نرم افزار جت سئو

کارکردن با این افزونه بسیار راحت است، در قدم اول باید منو (+) را که در بالای اپلیکیشن وجود دارد لمس کنید و وارد سایت مورد نظر شوید، شما با وارد کردن آدرس اینترنتی سایت مورد نظر در این قسمت می‌توانید بفهمید که این سایت چه جایگاه کلمات کلیدی در گوگل دارد.

قدم دوم این است که کلمه کلیدی مورد نظر را وارد کنید و هیچ محدودیتی برای وارد کردن کلمات کلیدی وجود نخواهد داشت، شما این امکان را دارید که حتی بعد از ثبت کردن سایت مورد نظر هر عبارتی را که دوست داشته باشد اضافه کرده و یا حذف کنید. زمانی که JET SEO به صورت کامل کلمات کلیدی را در اینترنت جستجو کرد روبه روی هر کلمه رتبه و جایگاه آن را درج خواهد کرد. از این به بعد شما فقط کافیست تا یک بار اقدام به لمس کردن دکمه بروزرسانی کنید تا همه چیز مجدد برای شما چک شود، ولی در اکثر مواقع این عمل به صورت خودکار در JET SEO انجام می‌شود.

نرم افزار جت سئو برای اینکه کاربران آسایش بیشتری داشته باشند، اقدام به ارائه گزارش اختصاصی از کلمات کلید می‌کند و این بدان معنا است که بعد از اینکه چند روز از زمان استفاده از نرم افزار گذشت قادر است تا تغییرات جایگاه عبارت مورد نظر را گزارش دهد، به عنوان مثال اعلام می‌کند که یک کلمه کلیدی از رتبه 5 گوگل به رتبه 45 ارتقاء یافته است. گزارش‌هایی که در JET SEO ارائه می‌شوند به صورت لیست و تاریخ به شما نمایش داده خواهد شد و شما همیشه می‌توانید این آمار را در دسترس داشته و کنترل بالایی بر روی وب‌سایت مورد نظر در گوگل داشته باشید.

نرم افزار جت سئو چه نقاط قوت و چه نقاط ضعفی دارد

در ادامه به برسی نقاط قوت و نقاط ضعف جت سئو خواهیم پرداخت:

نقاط قوت

  • امکان اضافه کردن هر تعداد کلمه کلید را دارد
  • سایت‌های زیادی را می‌توان در JET SEO اضافه کرد
  • نشان دادن مقایسه آمار در یک وب‌سایت
  • دارای تنظیمات کاربری ساده
  • امکان تهیه نسخه پشتیبانی در نرم افزار جت سئو وجود دارد
  • جت سئو بدون هیچ گونه تبلیغات اذیت کنند‌ه‌ای می‌باشد و به صورت رایگان ارائه می‌شود
  • کاربرد زیاد
  • کلمات کلیدی را به صورت نمودار نشان می‌دهد
  • ارائه دادن گزارشات به صورت کامل و دقیق

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن گزینه حالت شب ندارد
  • در رابط کاربری JET SEO المان‌های تکراری زیادی وجود دارد
  • مصرف باتری در جت سئو بالا می‌باشد

سخن پایانی

نرم افزار جت سئو می‌تواند جایگاه کلمات کلیدی وب‌سایت را به خوب رصد کند، با توجه به اینکه عده‌ی زیادی از افراد از تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، اپلیکیشن جت سئو نیز برای این افراد قابل دسترسی می‌باشد، احتمال می‌رود که در آیند این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های مبتنی بر IQS قابل نصب و استفاده باشد. JET SEO یک ابزار رایگان و ارزشمند است که تمامی کاربران حرفه‌ای و مبتدی که در حوزه سئو و بهینه سازی وب‌سایت مشغول به فعالیت هستند می‌توانند به صورت رایگان از این نرم‌افزار استفاده کرده و مدیریت سئو سایت خودشان را به خوبی در اختیار داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.