چرا آپدیت وردپرس از اهمیت زیادی برخوردار است + 4 دلیل مهم برای بروزرسانی WordPress

چرا آپدیت وردپرس از اهمیت زیادی برخوردار است + 4 دلیل مهم برای بروزرسانی WordPress

آپدیت وردپرس سبب می‌شود تا عملکرد وب‌سایت شما بالا رود و زمانی که یک کاربر وارد سایت شما شود در مدت زمان کمی محتوای سایت به او نمایش داده شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز مانند هر نرم افزار دیگری نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارد. برای اینکه عملکرد این cms بالا رود باید به موقع بروزرسانی و آپدیت شود، برای بروزرسانی آن می‌توانید از دو روش به صورت دستی و به صورت اتواماتیک استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با اهیمت آپدیت وردپرس آشنا کرده و به دلایلی اشاره کنیم تا شما با اهمیت بروزرسانی وردپرس بیشتر آشنا شوید.

اهمیت آپدیت وردپرس

افراد زیادی از توسعه دهندگان و متخصصان برای آنکه بتوانند اشکالات و باگ‌های به وجود آمده در وردپرس را برطرف سازند بر روی این cms کار می‌کنند و اقدام به ارائه نسخه‌های جدید و آپدیت وردپرس برای استفاده کاربران می‌کنند. این بروزرسانی‌ها به خاطر این است که وردپرس هم ایمنی بهتری داشته باشد و هم از سرعت بالاتری برخوردار شود تا کاربران و مدیران وب‌سایت‌ها در حین کار کردن با آن با مشکل جدی مواجعه نشوند.

وردپرس به cms گفته می‌شود که برای راه‌اندازی وب‌سایت‌ها از آن استفاده می‌شود، با توجه به زبان برنامه نویسی php متن بازی که در وردپرس استفاه شده است کار کردن با آن راحت است و با چند آموزش ساده هر فردی به راحتی می‌تواند با پنل کاربری آن کار کند و محصولات و مقالات مورد نیاز را در آن قرار دهد. با توجه به متن باز بودن سیستم مدیریت محتوا وردپرس سایت‌های زیادی با استفاده از آن راه‌اندازی شده‌اند و افراد زیاد تمایل دارند تا از آن برای مدیریت سایتشان استفاده کنند.

مهم‌ترین دلایل که باید اقدم به آپدیت وردپرس کنید

در ادامه به برسی دلایل مهمی اشاره خواهیم کرد باعث می‌شود تا شما اقدام به بروزرسانی وردپرس کنید:

۱_ رفع اشکالات احتمالی

درست است که هر کدام از نسخه‌های جدید وردپرس قبل از اینکه وارد بازار شوند از یک مرحله آزمایشی عبور می‌کنند و بعد از عبور کردن از این مرحله وارد بازار می‌شوند، اما این امکان وجود دارد که در برخی اوقات کدهای مخربی که در وردپرس وجود دارند به صورت کامل از بین نروند و این عامل ثاثیرات زیان باری را بر روی وب‌سایت شما ایجاد کند. برای اینکه از این مشکلات احتمالی دور باشید بهتر است به صورت مستمر اقدام به آپدیت وردپرس سیستم خودتان کنید.

۲_ ویژگی‌ها و امکانات جدید

زمانی که وردپرس نسخه جدیدی را ارائه می‌دهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و بهتری را می‌توان در آن دید، هدف اصلی از این کار این است تا کاربران تجربه کاربری بهتر و با کیفیتری را دریافت کنند. زمانی که شما اقدام به بروزرسانی و آپدیت نسخه وردپرسی سایتتان می‌کنید امکان در اختیار داشتن امکانات جدیدی نیز برای شما وجود خواهد داشت. بروزرسانی سیستم مدیریت محتوای وردپرس سبب می‌شود تا بتوانید به شکل بهتری محتواها را به سایتتان اضافه کنید و شما وقتی که در سایتتان کیفیت را بالا ببرید کاربران و مخاطبان زیادی به سایت شما اضافه خواهند شد.

۳_ بالا رفتن امنیت سایت

یکی از دلایل مهمی که شما باید همیشه باید اقدام به آپدیت وردپرس کنید، بالا بردن امنیت این سیستم مدیریت محتوا است. وقتی که وردپرس آپدیت می‌شود امکانات امنیتی جدید به سایت شما اضافه خواهد شد و دیگر افراد نفوذ گر قادر نیستند در وب‌سایت شما اختلال و مشکلاتی را به وجود آورند و سایت شما از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود.

با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت متن باز است، افراد زیاد مانند توسعه دهندگان و کارشناسان امنیتی بر روی این cmc کار می‌کنند، این کارشناسان هر کدام از نسخه‌های جدیدی که از وردپرس ارائه می‌شود را به خوبی مورد برسی و آزمایش قرار می‌دهند تا هیچ گونه اختلال امنیتی در آن وجود نداشته باشد. در هر کدام از نسخه‌های آپدیت شده وردپرس هر گونه مشکلات امنیتی و ایرادات احتمالی قبلی برطرف شده است، زمانی که شما از آخرین نسخه بروزرسانی وردپرس در سایتتان استفاده می‌کنید، وب‌سایت شما در مقابل حملات هکردها و افراد نفوذی امن خواهد بود.

۴_ سرعت

با توجه به اینکه هر کاربری دوست دارد تا سایت مورد نظر او از سرعت بالایی برخوردرا باشد و در کمترین زمان ممکن مطالب و محتوا برای او ایندکس شود، بالا بودن سرعت یک سایت تاثیرات زیادی در موفقیت و رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل دارد.

امروزه با وجود اینکه تکنولوژی با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده است، فناوری وب نیز هموراه در حال تغییر می‌باشد و افرادی که به عنوان توسعه دهند وردپرس مشغول به فعالیت هستند تمامی تلاششان را می‌کنند تا این سیستم مدیریت محتوای سریع‌تر بتواند خدمات را به کاربران ارائه دهد.

هر زمان که شما اقدام به بروزرسانی و آپدیت وردپرس می‌کنید، هم می‌توانید سرعت سایتتان را بالا ببرید و کاربران و مخاطبان سایتتان را همواره راضی نگه دارید و هم گوگل با مشاهده کردن سرعت مناسب و بالای سایت شما امتیازات بالایی را برای شما در نظر می‌گیرد که باعث خواهد شد جایگاه و رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ارتقاء یابد.

سخن پایانی

بروز نگه داشتن هر وب‌سایتی یکی از دلایل مهم برای پیشرفت و بهبود سایت است، هر زمانی که شما اقدام به آپدیت وردپرس می‌کنید باگ‌ها و اشکالات احتمالی که در نسخه قبلی وردپرس وجود داشته را دیگر مشاهده نخواهید کرد و شاهد امکانات جدید و کاربردی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس خواهید بود. وقتی که شما به بروزرسانی وآپدیت سایت وردپرسی خودتان توجه نکنید و از آخرین نسخه معرفی شده وردپرس غافل شوید، امکان اینکه وب‌سایت شما با خطرات و مشکلات امنیتی روبرو شود تا حد زیادی افزایش خواهد یافت و امکان دارد که توسط هکرها مورد حمله قرار گیرد.

پس تا دیر نشده اقدام به آپدیت وردپرس کنید تا با خیالی راحت به فروش و ارائه خدمات به مشتریان و کاربران بپردازید‌. به این نکته حتما توجه داشته باشد که قبل از اینکه بخواهید نسخه وردپرسی سایت خودتان را بروزرسانی کنید، باید حتما یک نسخه پشتیبانی از پایگاه داده سایتتان تهیه کنید و به اصطلاح باید (بکاپ گیری) کنید تا تمامی داده‌ها و اطلاعات وب‌سایت شما به خوبی محافظت شود و بعد اقدام به بروزرسانی WordPress کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.