الگوریتم مدیک گوگل (Google Medic Update) | 3 پارامتر مهم آن

الگوریتم مدیک گوگل (Google Medic Update) | 3 پارامتر مهم آن

الگوریتم مدیک گوگل (Google Medic Update) یکی از الگوریتم‌های جدید گوگل است که وظیفه‌ی آن این است که با توجه به هدف جستجوی کاربران بهترین نتایج را به آنها نشان دهد. الگوریتم مدیک در سال 2019 توسط گوگل معرفی شده است و یک بروزرسانی را بر روی هسته الگوریتم گوگل انجام داده است.

کارشناسانی در گوگل وجود دارند که کار آنها رتبه‌بندی وب‌سایت‌های اینترنتی است، این افراد که به صورت دستی سایت‌ها را مورد برسی قرار می‌دهند با توجه به کتاب راهنمایی که در گوگل وجود دارد امتیازات را به سایت‌ها تعلق می‌دهند. یک بروز رسانی در این کتاب ایجاد شده است که باعث شده است هدف مفید بودن یا همان (Beneficial Purpose) به پارمترهای این کتاب اضافه شود و تیم برسی گوگل این مورد را نیز در امتیاز دهی وب‌سایت‌ها در نظر بگیرند.

این بخش جدید به اعضای تیم گوگل اعلام می‌کند که وب‌سایت مورد نظر علی‌رغم اینکه کیفیت محتوای خوبی باید داشته باشد آیا هدف مفید بودن را نیز دنبال می‌کند و یا هدف او فقط جذب کاربران است، کاربرانی زمانی که برای بازدید وارد این وب‌سایت می‌شوند چه چیزی را به دست خواهند آورد؟

اهمیت الگوریتم مدیک گوگل

به صورت متوسط گوگل هرساله بر روی هسته الگوریتم‌های خودش بروزرسانی‌هایی را انجام می‌دهد و با توجه به این موضوع الگوریتم‌های اصلی گوگل نیز بهینه‌تر خواهند شد. تمامی این الگوریتم‌ها اهدف مشترکی را دنبال می‌کنند و هدف این است که هسته مرکزی الگوریتم بتواند بهترین ربته‌بندی را بر روی صفحات وب در نتایج جستجوی به وجود آورد، در واقع پیشنهادات بهتر و بهینه‌تری را متناسب با نیار کاربر به آن‌ها نمایش دهد. مقاله امروز ما به برسی یکی از الگوریتم‌های جدید گوگل به نام (الگوریتم مدیک گوگل ) خواهد پرداخت.

الگوریتم مدیک گوگل چه پامترهایی را در یک وب‌سایت در نظر می‌گیرد

با توجه به اینکه الگوریتم مدیک گوگل جزوء الگوریتم‌های جدید محسوب می‌شود و به خوبی بهینه‌سازی شده است، باید بک سری اصول را در وب‌سایت‌های خودتان رعایت کنید تا این الگوریتم شما را پنالتی نکند، این راهکارها عبارتند از:

۱_ ریسپانسیو بودن وب‌سایت

از نکات مهمی که بسیار مورد توجه گوگل می‌باشد و الگوریتم مدیک گوگل توجه زیادی به آن دارد، این است که یک وب‌سایت باید به خوبی در تمامی دستگاه‌های دیجیتال هوشمند مانند موبایل، دسکتاپ و تبلت به کاربران نمایش داده شود، در واقع باید قابلیت نمایش در تمامی ابعاد سایت را داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی تمامی محتوا را در هر کدام از صفحات وب‌سایت مشاهده کنند. با توجه به این موضوع سایت‌ها باید به صورت واکنشگرا طراحی و راه‌اندازی شوند.

۲_ امنیت وب‌سایت

از دیگر موارد مهمی که الگوریتم مدیک گوگل توجه زیادی به آن دارد امنیت بالای وب‌سایت‌ها است، اگر یک سایت از امنیت مناسبی برخوردار باشد و بتوانند به خوبی از تمامی اطلاعات و داده‌های شخصی که کاربران در آن دارند محافظت کند، مورد توجه الگوریتم مدیک گوگل قرار می‌گیرد و امتیازاتی را از این الگوریتم دریافت خواهد کرد در رتبه و قرار گرفتن در نتایج جستجوی بالای گوگل تاثیر زیادی را بر روی سایت ایجاد می‌کند.

۳_ به هیچ وجه از روش‌های کلاه سیاه و غیر قانونی سئو در سایت استفاده نکنید

زمانی که در یک وب‌سایت از روش‌های کلاه سیاه برای بهبود عملکرد سئو استفاده شود، این موضوع از دید گوگل پنهان نمی‌ماند. الگوریتم مدیک با برسی کردن وب‌سایت شما متوجه استفاده غیر قانوی از لینک‌ها و محتواهای بی کیفیت خواهد شد و سایت شما را جریمه خواهد کرد، که این امر ممکن است به پنالتی شدن وب‌سایت شما و از دسترس خارج شدن آن ختم شود.

سعی نکنید که به اینگونه روش‌ها گوگل را دور بزنید زیرا پیروز نخواهید شد، برای اینکه بتوانید نظر گوگل را جلب کنید باید از روش‌های قانونی در سئو سایت استفاده کنید تا هم ترافیک خوبی را برای سایتتان بسازید و هم با جذب کردن کاربران زیادی درآمد خودتان را بالا ببرید و کسب کارتان را گسترش دهید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه گوگل اطلاعات دقیقی را در مورد الگوریتم مدیک خود منتشر نکرده است اما با توجه به آماری که توسط متخصصین از وب سایت moz به دست آمده است، حاکی از این است که این الگوریتم بیشترین تاثیرش بر روی سایت‌هایی است که در زمینه سلامت فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.