ترندهای برتر تبلیغات کلیکی + معرفی 5 ترند هدفمند

ترندهای برتر تبلیغات کلیکی + معرفی 5 ترند هدفمند

با توجه شرایط کنونی که در دنیا حاکم است، بسیاری از کسب کارها در دنیا استراتژهای خودشان را دچار تغییراتی کرد‌ه‌اند. خیلی از کسب کارها حضور کمرنگی در اینترنت و فضای آنلاین داشته، ولی با گسترش اینترنت و همه گیر شدن آن این کسب کارها مجبورند تا به شکل جدی‌تری به فعالیت در فضای آنلاین بپردازند و خودشان را به روز نگه دارند، ترندهای برتر تبلیغات کلیکی یک گزینه مناسب است برای این کسب کارها تا در تکنیک و استراتژی که دنبال می‌کنند تغییراتی را ایجاد کنند.

با توجه به اهمیت زیادی که تبلیغات کلیکی در رونق و گسترش هر کسب کاری دارد، در این مقاله قصد داریم تا به مهم‌ترین ترندهای برتر تبلیغات کلیکی که مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره کنیم و شما می‌توایند با استفاده از این روش‌ها کسب کار و تجارتتان را رونق ببخشید.

برسی مهم‌ترین ترندهای برتر تبلیغات کلیکی

در ادامه به ترندهای برتر تبلیغات کلیکی مهم خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با استفاده از آن کسب کار و تجارت خود را رونق ببخشید:

۱_ اتوماسیون در بازاریابی یا همان هوش مصنوعی

یکی از کاربردهای زیادی که اتوماسیون دارد، استفاده از آن در تبلیغات کلیکی است. استفاده از این روش تاثیرات زیادی را در فضای دیجیتال مارکتینگ ایجاد می‌کند، زمانی که شما از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده می‌کنید با توانایی که این تکنولوژی دارد می‌توانید کارهایی را که افراد برای تبلیغات انجام می‌دهند به صورت اتوماتیک انجام دهید.

مثلا دسترسی به بالاترین نرخ تبدیل با یک بیلدینگ درست، حذف کردن تبلیغاتی که بازده کمی دارند، ایجاد کردن تبلیغات جدید، پیدا کردن بهترین استراتژی بیدینگ، بهینه سازی کردن هزینه به ازای هر کلیک، مشارکت کردن درست در مزایده‌ها و اولویت دادن به تبلیغاتی که از بازدید زیادی برخوردار هستند از کاربردهایی هستند که در هوش مصنوعی وجود دارد.

۲_ استفاده از گوگل ادموب و سگمنتیشن هوشمند، تارگت زدن به صورت دقیق

در سال 2019 بود که [سگمنتیشن‌های] هوشمند معرفی شدند و هدف از راه‌اندازی آنها این بود تا توسعه دهندگان بازی بتوانند از آن دسته از افرادی که برای بازی‌ها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و از بازی‌های رایگان استفاده می‌کنند کسب درآمد کنند. تبلیغات برای آن دسته از کاربرانی نمایش داده خواهد شد که قصد خرید درون برنامه‌ای را ندارند.

این امکان به توسعه دهندگان بازی کمک خواهد کرد که هم بتوانند از تجربه کاربر خریدارنشان حفاظت کرده و هم از طریق تبلیغات درآمد بالاتری را کسب کنند. با استفاده از پلتفرم گوگل ادموب شما این امکان را دارید تا تجزیه و تحلیل‌های قویتری را انجام دهید. با گزارش‌های حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید متوجه تغییرات غیر عادی که درشاخص‌های عملکردتان به وجود می‌آید مطلع گردید، مثلا تغییر درcmr.

۳_ مخاطب من دنبال چه چیزی است

مثلا شما می‌توانید به این فکر کنید که مخاطبتان با کدام بخش سایت تعامل بیشتری را برقرار می‌کند و یا اینکه مراحل خرید برای کاربرانتان چقدر به طول می‌انجامد؟

با توجه به این موارد تلاش برای شناخت مشتری و پیش بینی کردن رفتارهای او و اینکه او چه چالش‌هایی برای خرید دارد بسیار مهم است. این چالش‌ها به شما این امکان را خواهد داد تا یک کمپین ppc بهتری را در اختیار داشته باشید تا بتوانید نتایج بهتر و بهینه‌تری را به دست آورید.

در این وضعیت تجربه خرید کردن مشتریان از سایت شما بهبود یافته و از بازده کمپین بالاتری برخوردار خواهید شد، این عوامل سبب می‌شود تا رفتار کاربران در سایت شما با بهبود همراه شود. زمانی که آمارهای مورد نظر دستخوش تغییرات شوند به این صورت است که نرخ بانس ریت کم خواهد شد، زمان حضور کاربر در وب سایت بالا می‌رود و در مراحل گوناگون قیف بازاریابی با افزایش نرخ تبدیل همراه خواهد شد.

۴_ First Party (قدرت داده‌ها)

قدرت داده‌ها هر آن چه که باعث می‌شود تا کاربران در وب‌سایت شما حاضر شوند و هر چیزی که باعث تعامل بیشتر کاربران است را شامل می‌شود. داشتن یک استراتژی که تمامی بخش‌های یک کسب کار را به خوبی زیر نظر گرفته و هدایت کند، یکی از موارد مهمی است که در دیجیتال مارکتینگ باید به آن توجه کرد، در واقع به معنی این است که به تاثیر بخش‌های مختلفی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد باید بیشتر توجه کرد.

مثلا تاثیراتی که تمامی روش‌های تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات همسان و گوگل ادز بر روی سئو و دیگر قسمت‌های وب‌سایت دارند، باید بر دیگر بخش‌های مختلفی مانند تبلیغات ویدیویی، برند سازی و شبکه‌های اجتماعی موثر و مفید واقع گردد.

۵_ در دنیای امروزی ویدئو نقش زیادی را در فروش و بازاریابی ایفا می‌کند

وقتی که در تبلیغات برندها از ویدئو استفاده می‌شود، مردم اعتماد بیشتری به این برندها خواهند داشت و زمانی که یک پیام به صورت ویدیویی به افراد مخابره شود، افراد 95 درصد آن را در خاطر خودشان ذخیره خواهند کرد، با توجه به آمار حدود 78 درصد از مردم در هر هفته مشغول دیدن ویدیوها به صورت آنلاین هستند که این‌ها نشان دهنده اهمیت پیام‌های ویدیویی در تبلیغات کلیکی است.

باید در زمان انتشار دادن پیام به این نکته توجه داشت که ازچه پیامی استفاده کرده و در چه زمانی اقدام به انتشار آن می‌کنید، باید از پلتفرمی برای تبلیغات ویدیویی در سایتتان استفاده کنید که به خوبی با آن آشنا باشید و هوشمندانه آن را انتخاب کنید، باید این اطمینان را داشته باشید که در مرحله قرار دارید که به خوبی از برندتان آگاهی دارید.

سخن پایانی

ترندهای برتر تبلیغات کلیکی راهکاری است برا فروش و بازاریابی بهتر که می‌توان در کسب کارهای اینترنتی برای به دست آوردن نتیجه‌ی بهتر از این ترندها استفاده کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.