طراحی سایت آزمایشگاهی

طراحی سایت آزمایشگاهی

طراحی سایت آزمایشگاهی فضایی قدرتمند برای ایجاد ارتباط میان متخصصین علوم آزمایشگاهی با کاربران است که از طریق این وب‌سایت، بسیاری از خدمات آنلاین خود را به متقاضیان ارائه می‌دهند. تمامی مراکز آزمایشگاهی و مکان‌هایی که در حوزه‌ی تست و سلامت افراد مشغول به فعالیت هستند این امکان را دارند تا با طراحی سایت آزمایشگاهی خدمات تشخیص و پیشگیری پزشکی را به صورت آنلاین به افراد ارائه دهند.

آزمایشگاه به مکانی ایزوله و بهداشتی گفته می‌شود که در آن خدماتی نظیر نمونه‌گیری و بررسی پارامترهای مختلفی انجام می‌شود که بعد از بررسی‌های دقیق، یک نتیجه علمی در خصوص سلامت افراد ارائه می‌شود. طراحی سایت آزمایشگاهی روشی نوین است برای تمامی مراکز آزمایشگاهی تا از این طریق خدمات خود را در معرض دید تعداد افراد زیادی قرار دهند و متقاضیان زیادی را جذب خود کنند.

قیمت طراحی سایت آزمایشگاهی

قیمت طراحی سایت آزمایشگاهی

یکی از موضوعات مهمی که باعث شده تا مراکز آزمایشگاهی در ساخت وب‌سایت مردد شوند، قیمت‌های مختلفی است که شرکت‌های طراحی سایت ارائه می‌دهند. به صورت کلی قیمت طراحی سایت آزمایشگاهی را نمی‌توان به یک موضوع خلاصه کرد و عوامل زیادی در قیمت‌گذاری آن دخیل می‌باشند؛ مثلا تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، امکانات، قابلیت‌ها، افزونه‌های مورد استفاده و… از موارد مهمی هستند که در تعیین نرخ این وب‌سایت تاثیر‌گذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه فقط کافیست با مجموعه سایت با سئو تماس برقرار کند تا با توجه به امکانات و نیازهایی که در وب‌سایت نیاز دارید، کارشناسان این مجموعه قیمت دقیق طراحی سایت آزمایشگاهی را به شما اعلام کند.

اهداف طراحی سایت آزمایشگاهی

✅️ با ساخت سایت آزمایشگاهی، آزمایشگاه شما به یک برند تشخیص پزشکی معتبر تبدیل می‌شود.

✅️ کاهش هزینه‌ها با توجه به استفاده از نیروی انسانی کمتر

✅️ امکان انتشار جواب نهایی آزمایشات در بخشی از این وب‌سایت وجود دارد.

✅️ در طراحی سایت آزمایشگاهی امکان ارائه بسیاری از خدمات به صورت غیر‌حضوری وجود دارد.

✅️ با راه‌اندازی وب‌سایت آزمایشگاهی، کاربران زیادی از طریق اینترنتی با خدمات آشنا می‌شوند.

چرا به طراحی سایت آزمایشگاهی نیاز دارید؟

امروزه با توجه به نوع تغذیه و تعییر سبک زندگی‌، افراد با مشکلات متعدد جسمانی روبه‌رو می‌شوند و برای اینکه از وضعیت جسمانی و سلامت خود مطلع شوند، نیاز دارند تا هر چند وقت یک بار برخی از آزمایش‌ها را انجام دهند، از این رو مراکز آزمایشگاهی با مراجعه‌کنندگان زیادی روبه‌رو هستند. ولی معضل اصلی که بیشتر آزمایشگاهی با آن درگیر می‌باشند، ارائه تمامی خدمات خود به صورت حضوری و عدم استفاده از سرویس‌های آنلاین است. طراحی سایت آزمایشگاهی راهکاری ارزشمند و هوشمندانه است برای ارائه خدمات باکیفیت به قشر زیادی از کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت دارند.

اهمیت طراحی سایت آزمایشگاهی

زمانی که تعداد مراجعه‌کننده آزمایشگاه زیاد شود، بررسی و مشاهده آزمایشات کار سخت و زمان بری است. در واقع مراجعه‌کنندگان از زمان و نوع آزمایش اطلاعی ندارند که این امر سبب می‌شود تا ازدحام جمعیت، شرایط را برای آزمایشگاه‌ها دشوار کند. طراحی سایت آزمایشگاهی تمامی این مشکلات را به راحتی برطرف می‌کند و این امکان را به آزمایشگاه می‌دهد تا با ارائه خدمات آنلاین افراد زیادی را جذب خود کرده و با مدیریت بهینه و درست، بهترین سرویس‌ها را به متقاضیان ارائه دهند.

ویژگی‌های طراحی سایت آزمایشگاهی

یک سری ویژگی‌های مهم در طراحی سایت آزمایشگاه وجود دارد که سبب می‌شود تا کاربران و افراد زیادی جذب خدمات شما شده و برای برطرف‌سازی نیازهای خود، به وب‌سایت شما مراجعه کنند. این ویژگی‌ها عبارتنداز:

سازگار بودن با موبایل، تبلت و کامپیوتر

یکی از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت آزمایشگاهی باید توجه زیادی به آن شود، قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) است. وب‌سایت آزمایشگاهی باید قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال با هر ابعاد و اندازه‌ای را داشته باشد.

سرعت لودینگ بالای صفحات

سرعت لودینگ از دیگر ویژگی‌های مهمی است در طراحی سایت آزمایشگاه باید به خوبی پیاده‌سازی شود. زمان برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل زمانی که یک متقاضی برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی به وب‌سایت شما مراجعه کند، باید صفحات وب‌سایت در کمترین زمان ممکن لود شوند تا احساس خوشایندی به او دست دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت آزمایشگاهی

رابط کاربری جذاب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید محصول یا کالایی وارد یک وب‌سایت شده باشید ولی به‌محض ورود با سردرگمی مواجه شده و در کمترین زمان ممکن، اقدام به ترک کردن سایت مورد نظر کنید. رابط کاربری استاندارد از اهمیت زیادی در طراحی سایت آزمایشگاهی برخوردار است. متخصصان مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در زمینه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت دارند، بهترین رابط کاربری را برای وب‌سایت شما طراحی می‌کنند تا کاربران در زمان ورود به راحتی به تمامی بخش‌های سایت دسترسی داشته و از امکانات آن به خوبی استفاده کنند.

امنیت استاندارد

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت آزمایشگاه باید به آن توجه زیادی شود، امنیت است. پروسه ساخت سایت آزمایشگاهی باید به‌ گونه‌ای پیش رود که تمامی مورد امنیتی در آن به خوبی پیاده‌سازی شود و از اطلاعات کاربران به خوبی محافظت شود.

رعایت کردن نکات فنی در زمان ساخت

سئو تکنیکال به مجموعه استانداردهایی گفته می‌شود که مربوط به بخش فنی سایت آزمایشگاهی است و باید به آن توجه زیادی شود. هرچقدر نکات فنی در طراحی سایت آزمایشگاهی به شکل بهتری پیاده‌سازی شود، امکان نمایش این وب‌سایت در صفحه اول گوگل بالا می‌رود. بهینه بودن سورس کدها، استفاده از افزونه‌های کاربری و… از مواردی هستند که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

صفحات طراحی سایت آزمایشگاهی

صفحات طراحی سایت آزمایشگاه
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالاتی وبلاگ

تکنولوژی مناسب در طراحی سایت آزمایشگاهی

یکی از سوالات پرتکراری که برخی از مدیران آزمایشگاه‌ها از ما می‌پرسند این است که از چه تکنولوژی در طراحی سایت آزمایشگاهی استفاده می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت انتخاب تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا سلیقه‌ای نیست که با توجه به حوزه فعالیت و امکانات مورد نیاز هر وب‌سایت مشخص می‌شود. کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو در یک جلسه حضوری که به صورت رایگان برگزار می‌شود با توجه به امکاناتی که در وب‌سایت نیاز دارید، بهترین تکنولوژی ساخت سایت آزمایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهند تا بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

تکنولوژی طراحی سایت آزمایشگاهی

مدت‌زمان ساخت سایت آزمایشگاهی

مدت‌زمان لازم برای طراحی و ساخت وب‌سایت آزمایشگاهی بین ۷ الی ۱۵ روز است، البته این زمان برای وب‌سایت وردپرسی در نظر گرفته می‌شود زیرا اگر با توجه به نیاز کارفرما از تکنولوژی اختصاصی در طراحی سایت آزمایشگاهی استفاده شود با توجه به پیچیدگی‌هایی که این فناوری دارد، مدت‌زمان ساخت آن افزایش می‌‌یابد. ما در جلسه مشا‌وره‌ای که با کارفرمایان عزیز برگزار می‌کنیم، به دقت نیاز آنها را مورد بررسی قرار می‌دهید تا متناسب با خواسته‌ای که دارند، بهترین پلن را برای ساخت سایت آزمایشگاهی آنها در نظر بگیریم.

امکانات طراحی سایت آزمایشگاهی

امکانات طراحی سایت آزمایشگاهی
  • عضویت
  • ورود
  • امکان چت آنلاین
  • پنل کاربری
  • بانک اطلاعاتی تست‌های آزمایشگاهی
  • پنل مدیریت
  • درگاه مستقیم بانکی
  • قابلیت نوبت‌دهی آنلاین
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • قابلیت نظرسنجی بین کاربران
  • مشخص شدن ساعات کاری آزمایشگاه و حضور پزشکان
  • بخش معرفی پرسنل و کادر درمانی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت نمایش نقشه و لوکیشن آزمایشگاه
  • عضویت ویژه (vip)
  • سرویس خونگیری در منزل

مزایای طراحی سایت آزمایشگاهی

✔️ صرفه‌جویی در زمان و هزینه

✔️ امکان ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی

✔️ افزایش درآمد آزمایشگاه

✔️ جذب چند برابری متقاضی از طریق اینترنت

✔️ ارائه خدمات به صورت آنلاین و غیرحضوری

✔️ نداشتن محدودیت در فضای وب

✔️ تبدیل شدن آزمایشگاه شما به یک برند محبوب

مراحل طراحی سایت آزمایشگاهی

شاید شما نیز تمایل دارید تا با مراحل طراحی سایت آزمایشگاهی بیشتر آشنا شوید. پروسه ساخت سایت امری تخصصی است که باید توسط شرکت و مجموعه با تجربه انجام شود تا نتایج قابل قبولی را برای تجارت شما به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا شما را با مراحل طراحی و ساخت وب‌سایت آزمایشگاهی توسط مجموعه سایت با سئو آشنا سازیم:

۱_ مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد دو طرفه بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت آزمایشگاهی

۴_ مرحله چهارم: ارائه طرح اولیه به کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی سایت آزمایشگاهی توسط تیم فنی مجموعه

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی سایت توسط کارفرما و کارشناسان مجموعه

۷_ مرحله هفتم: ایندکس وب‌سایت آزمایشگاهی، ورود شما را با دنیای گسترده وب تبریک عرض می‌نماییم.

۸_ مرحله هشتم: پشتیبانی مادام‌العمر از طراحی سایت آزمایشگاهی توسط مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی سایت آزمایشگاهی

سخن پایانی

طراحی سایت آزمایشگاهی یک فرصت ایدال است برای تمامی آزمایشگاه‌ها تا خود را متناسب با تکنولوژی دنیا، به‌روز کرده و خدمات گسترده‌ای را به صورت آنلاین به تعداد کاربران زیادی از طریق اینترنت ارائه دهند. ساخت سایت آزمایشگاه یک درگاه ارتباطی مطمئن میان متخصصان آزمایشگاه و کاربران محسوب می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.