طراحی سایت آسانسور

طراحی سایت آسانسور

طراحی سایت آسانسور بهترین راهکاری است که شرکت‌های تولیدکننده و فروشندگان آسانسور و پله برقی می‌توانند از طریق آن به بازارهای بزرگ داخلی و خارجی راه یافته و تجارت پرسودی را تجربه کنند. ساخت سایت آسانسور از این بابت حائز اهمیت است که برند تجاری شما را در معرض دید بسیاری از کاربران اینترنتی قرار می‌دهد، این موضوع جایگاه و اعتبار کسب‌وکار شما را دوچندان می‌کند.

تمامی شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی که در زمینه فروش و تولید آسانسور و بالابر فعالیت دارند می‌توانند با طراحی سایت آسانسور به صورت آنلاین و از طریق اینترنت اقدام به فروش و بازاریابی محصولات خود کنند. با توجه به جایگاه امروزه آسانسور، دیگر نمی‌توان از آن به عنوان یک وسیله نقلیه عمودی نام برد زیرا نقش اساسی را در زندگی افراد ایجاد کرده است.

امروزه جمعیت جهان با افزایش چشمگیری مواجه شده است و شهرهای زیادی در سرتاسر دنیا به وجود آمده‌اند که سبب شده است تا برج‌ها و آسمان خراش‌هایی بلند و عظیمی نیز ساخته شوند تا انسان‌ها بتوانند در آنها به زندگی و تجارت بپردازند، آسانسور یک تکنولوژی پیشرفته است که برای جابه‌جایی کالا و افراد در ساختمان و برج‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌‌شود.

وب‌سایت آسانسور

قیمت طراحی سایت آسانسور

به صورت تقریبی قیمت یک وب‌سایت آسانسور که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است و امکانات مناسبی دارد، بین ۴ الی ۱۴ میلیون تومان است، ولی یک وب‌سایت اختصاصی با توجه به امکانات و قابلیت‌های زیادتری که دارد، از قیمت بیشتری به نسبت وب‌سایت وردپرسی برخوردار است. عواملی نظیر امکانات، قابلیت‌ها، تکنولوژی و فناوری، نوع هاست و دامنه، شرکت طراح، گرافیک و رنگ‌بندی نقش زیادی در تعیین قیمت این وب‌سایت دارند. کارشناسان مجموعه سایت با سئو در جلسه رایگانی که با کارفرما برگزار می‌کنند، قیمت دقیق این وب‌سایت را به شما اعلام می‌نمایند.

اهداف طراحی سایت آسانسور

با توجه به اینکه شرکت‌های زیادی در حوزه آسانسور فعالیت دارند، بازار رقابتی که به صورت سنتی در میان آنها وجود دارد کم‌کم مشتریان خودش را از دست می‌دهد زیرا افراد امروزه‌ تمایل دارند تا از طریق اینترنت کارهای خودشان را انجام دهند و از کسب‌وکارهایی استقبال می‌کنند که به صورت آنلاین و اینترنتی، محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهند. حال سوال اینجاست که هدف از طراحی و ساخت سایت آسانسور چیست؟ در ادامه به معرفی چند مورد از اهداف این وب‌سایت می‌پردازیم:

  • با ساخت سایت آسانسور اعتبار تجارت شما افزایش می‌یابد.
  • کاهش هزینه‌ها
  • راه‌اندازی وب‌سایت فروش محصولات آسانسور را دوچندان می‌کند.
  • طراحی سایت آسانسور این فرصت را ایجاد می‌کند که شما بسیاری از خدمات خودتان را به صورت ۲۴ ساعته و غیرحضوری به کاربران ارائه می‌دهید.
  • تثبیت جایگاه در میان دیگر رقبا

چرا به طراحی سایت آسانسور نیاز دارید؟

اگر شما داری یک شرکت تولید آسانسور و بالابر هستید و یا خدمات نصب و راه‌اندازی آسانسور را انجام می‌دهید و توسط روش‌های سنتی و قدیمی مشتریان خود را پیدا می‌کنید، این موضوع سبب می‌شود تا نتوانید فروش بالا و خدمات زیادی را به افراد ارائه دهید زیرا بازار فروش شما محدود است و افراد برای اینکه بتوانند از شما خدماتی را دریافت کنند، باید به صورت حضوری به سراغ شما آمده که این موضوع در برخی اوقات باعث پشیمان شدن مشتری می‌شود.

راه‌اندازی وب‌سایت آسانسور

زمانی که شما اقدام به ساخت سایت آسانسور می‌کنید، بازار بزرگ و نامحدودی را برای فروش و بازاریابی در اختیار دارید و با محصولات و خدماتی که در وب‌سایت آسانسور قرار می‌دهید، می‌توانید از تمامی نقاط کاربران را جذب کنید تا از وب‌سایت شما بازدید کنند.

تمامی کسانی که در حوزه آسانسور فعالیت دارند نظیر تعمیر کار آسانسور، فروشگاه آسانسور، تولیدکننده آسانسور و… این امکان را دارند تا یک وب‌سایت آسانسور راه‌اندازی کنند تا شاهد فروش و ارائه خدمات چند برابری نسبت به روش قدیمی و سنتی در بازاریابی و فروش باشند.

صفحات طراحی سایت آسانسور

صفحات طراحی سایت آسانسور
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

ویژگی‌های طراحی سایت آسانسور

ویژگی طراحی سایت آسانسور

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت آسانسور اشاره می‌کنیم:

سرعت لود بالا

زمانی که شما قصد راه‌اندازی وب‌سایت آسانسور دارید، به این نکته توجه داشته باشید که باید سرعت لود محتوا در وب‌سایت آسانسور بالا باشد تا کاربران در زمان ورود به سایت، با مشکلی مواجه نشوند و بتوانند به راحتی به تمامی صفحات و بخش‌های مختلف وب‌سایت دسترسی داشته و در کمترین زمان ممکن، نیازهای خودشان را برطرف سازند.

توجه داشته باشید که سرعت لودینگ تاثیرات زیادی بر روی سئو سایت دارد، زیرا کاربران در کمترین زمان ممکن وارد وب‌سایت شما می‌شوند که این موضوع را موتورهای جستجو در زمان بررسی طراحی سایت آسانسور به خوبی متوجه می‌شوند.

گرافیک و رنگ‌بندی مناسب در طراحی سایت آسانسور

افراد با ورود به یک جای جدید مانند فروشگاه و یا مغازه اولین نگاهشان به زیبایی و چیدمان آنجا معطوف می‌شود، طراحی سایت آسانسور باید به گونه‌ای ساخته شود تا کاربران به‌محض ورود به وب‌سایت، جذب آن شوند و از گرافیک و رنگ‌های استفاده شده در آن لذت برده و احساس خوبی را تجربه کنند. زمانی که وب‌سایت شما از ظاهر مناسب و کاربرپسندی برخوردار باشد، کاربران اعتماد بیشتری به شما می‌کنند.

قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) در طراحی سایت آسانسور

در دنیای امروزی با توجه به پیشرفت اینترنت، تمامی افراد تمایل دارند تا در کمترین زمان کارهای روزمره خود را از طریق اینترنت انجام دهند و این فعالیت زمانی برای آنها لذت بخش‌تر می‌شود که این کارها را با تلفن همراه خود انجام دهند.

زمانی که وب‌سایت آسانسور به صورت ریسپانسیو طراحی می‌شود، این امکان را برای کاربران مهیا می‌سازد تا با هر وسیله دیجیتال هوشمندی مانند گوشی همراه، تبلت و کامپیوتر بتوانند به راحتی وب‌سایت را در تمامی ابعاد مشاهده کرده و به تمامی صفحات و بخش‌های آن به راحتی دسترسی داشته باشند.

امکانات طراحی سایت آسانسور

امکانات وب‌سایت آسانسور
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی برای در طراحی سایت آسانسور
  • قابلیت دریافت سفارشات آنلاین برای فروش و تعمیرات آسانسور و دیگر وسایل مرتبط
  • امکان نمایش موجودی در انبار
  • قابلیت مقایسه کردن محصولات
  • قرار دادن اطلاعیه‌ها و اخبار در طراحی سایت آسانسور 
  • قرار دادن گالری از تصاویر محصولات در یک بخش از وب‌سایت
  • قابلیت پنل کاربری برای کاربران و مخاطبان که آنها می‌تواند با ورود به این پنل کاربری، مراحل عضویت و ثبت‌نام را در سایت آسانسور انجام دهند.
  • قرار دادن یک موتور جستجوی قوی در وب‌سایت آسانسور
  • قابلیت نمایش دادن سوابق خرید کاربر
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

مزایای طراحی سایت آسانسور

✔️ انجام دادن تبلیغات به صورت گسترده در تمامی شبکه‌های اجتماعی

✔️ بالا رفتن فروش به واسطه آنلاین بودن در طراحی سایت آسانسور

✔️ مشاوره تلفنی قبل و بعد از خرید و ارائه خدمات

✔️ در دسترس بودن به صورت 24 ساعته

مراحل طراحی سایت آسانسور

تیم فنی سایت با سئو تمامی مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت آسانسور را به صورت اصولی و با کیفیت بالایی انجام می‌دهد تا یک وب‌سایت بهینه در اختیار کارفرمایان قرار گیرد. در ادامه شما را با خلاصه‌ای از این فرآیند آشنا می‌سازیم:

مراحل طراحی سایت آسانسور

مرحله اول: اولین مرحله در طراحی و ساخت سایت آسانسور، مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت آسانسور

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت

مرحله پنجم: حالا تیم فنی به همراه کارفرما اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت با در نظر گرفتن استاندارد‌های لازم

مرحله هفتم: طراحی سایت آسانسور از پشتیبانی مادام‌العمر سایت با سئو بهر‌ه‌مند می‌گردد.

توجه داشته باشید که تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت آسانسور متناسب با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود، این عامل باعث می‌شود که امکان نمایش تجارت شما در لیست نتایج بالای جستجو افزایش یابد که با رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی، این مهم برایتان رقم می‌‌خورد. مجموعه سایت با سئو از ابتدا راه‌اندازی وب‌سایت تا زمانی که تجارت شما به فروش اینترنتی دست یابد در کنار شما می‌ماند تا با خیالی راحت به کسب‌وکار آنلاین خودتان بپردازید.

ساخت سایت آسانسور چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان ساخت و راه‌اندازی سایت آسانسور در مجموعه سایت با سئو بین ۷ الی ۱۵ روز کاری است که این مدت‌زمان با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که کارفرمایان در وب‌سایت نیاز دارند، با نوسان همراه است. به عنوان مثال امکان دارد که با توجه به حجم پروژه کار ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت شما را در ۷ روز انجام دهیم، ولی در یک پروژه امکان دارد با توجه به حجم امکانات و تکنولوژی که استفاده می‌شود، فرآیند ساخت سایت بیش از ۱۵ روز به طول بیانجامد.

ما از کارفرمایان عزیز درخواست داریم که در این پروسه صبور باشند تا متناسب با سلیقه و درخواستی که دارند، وب‌سایت مورد نظر آنها ساخته شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی تنها کافیست با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

طراحی سایت آسانسور فرصتی بی‌نظیر است برای تمامی افرادی که در زمینه تولید، فروش و بازاریابی آسانسور مشغول به فعالیت هستند تا از طریق این وب‌سایت خدمات شایانی را به کاربران ارائه داده و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که هنوز قطعات و خدمات آسانسور را به صورت سنتی به مشتریانتان ارائه می‌دهید، با طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت گوی سبقت را از دیگر رقبای خودتان بربایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.