طراحی سایت استارتاپی

طراحی سایت استارتاپی

طراحی سایت استارتاپی از آن دسته وب‌سایت‌هایی است که جانی دوباره به مجموعه‌های کوچک و نوپا می‌بخشد و باعث می‌شود تا حضوری فعالی در اینترنت داشته باشند. با ساخت سایت ارستارتاپ کسب‌و‌کار جدید شما این امکان را دارد تا در فضای نامحدود وب به کاربران زیادی نمایش داده شود که این موضوع به دیده شدن تجارت شما ختم شده و افراد زیادی جذب بیزینس شما می‌شوند.

با توجه به اینکه امروزه میلیون‌ها کاربر جوان در فضای مجازی ایران فعال هستند، این فرصتی فراهم شده تا استارپ‌ها فعالیت‌های خود را گسترش داده و افراد زیادی را جذب تجارت خود کنند، ولی فعالیت به صورت سنتی و تنها با داشتن یک کانال یا پیج جواب گوی نیاز استارپ‌ها نیست! طراحی سایت استارتاپی روشی نوین و هدفمند است برای گسترش تجارت و فعالیت گسترده در دنیای نامحدود اینترنت.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست

استارتاپ به تجارت و کسب‌و‌کار گفته می‌شود که پیدایش آن از یک ایده بوده است، در واقع ایده این‌گونه خلق می‌شود که یک فرد نیازی را در جامعه حس می‌کند و برای برطرف‌سازی آن، یک ایده کاربردی و موثر را پیشنهاد می‌دهد. دقت داشته باشید که برای راه‌اندازی و خلق یک استارتاپ باید دانش لازم را در این زمینه داشته باشید زیرا اگر به هر دلیلی توانایی لازم در اجرای پروژه آن را ندارید، احتمال شکست شما بالا است.

قیمت طراحی سایت استارتاپی

قیمت طراحی سایت استارتاپی

هزینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر افرادی که تمایل دارند یک وب‌سایت استارتاپی داشته باشند، شاید از قیمت واقعی آن با خبر نباشند. اینکه یک شرکت و مجموعه در قبال طراحی سایت استارتاپی هزینه گزافی را دریافت می‌کنده خارج از عرف است و شک نکنید که گران فروشی کرده، در مقابل هزینه ناچیز در قبال طراحی سایت که برخی از افراد و شرکت‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند، کار غیره حرفه‌ای بوده و یک جای کار ایراد دارد!

قیمت طراحی سایت استارتاپی به عوامل متعددی بستگی دارد، به عنوان مثال امکانات مورد استفاده، نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، میزان زمانی که برای ساخت آن صرف می‌شود و… از عوامل‌ تاثیرگذار در تعیین قیمت این وب‌سایت است. مجموعه سایت با سئو این آمادگی را دارد تا در یک جلسه مشاوره که به صورت رایگان برگزار می‌شود، تمامی نیازهای شما را به دقت مورد برسی قرار دهد و قیمت دقیق ساخت سایت استارتاپی را به شما اعلام کند.

چرا به طراحی سایت استارتاپی نیاز دارید؟

استارتاپ به بخش کارآفرین و نخبه‌ای گفته می‌شود که تلاش دارد تا ایده‌های نوین خود را تجاری‌سازی کرده و با فرصتی که ایجاد می‌کنند، برای تعدادی از افراد شغل به وجود می‌آورد. ولی مشکل اصلی که بیشتر استارپ‌ها با آن مواجه هستند، دیده نشدن است. در واقع زمانی که یک استارتاپ شروع به فعالیت می‌کند به دلیل نوپا بودنش، نیاز به دیده شدن دارد و برای اینکه افراد بتوانند از خدمات و محصولات آن استفاده کنند، باید به خوبی فعالیت آن را مشاهده کنند.

طراحی سایت استارتاپی فرصتی فوق‌العاده است برای فروش و بازاریابی در دنیای نامحدود اینترنت. وقتی که یک استارتاپ اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت می‌کند این امکان را دارد تا حوزه‌ی فعالیت خود را با میلیون‌ها کاربر به اشتراک بگذارد و تعداد مشتریان زیادی را جذب خود کند، همچنین ساخت سایت استارتاپی شما را از دیگر رقبای سنتی خودتان متمایز می‌کند.

اهداف طراحی سایت استارتاپی

✔️ ساخت سایت استارتاپی تجارت نوپای شما را به تعداد کاربران زیادی نمایش می‌‌دهد که به برند شدن کسب‌و‌کار شما ختم می‌شود.

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت استارتاپی به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند.

✔️ ارتباط مستقیم بین مجموعه و مشتریان

✔️ طراحی سایت استارتاپی امکان فعالیت شبانه‌روزی مجموعه و شرکت شما را بدون هیچ‌گونه تعطیلی در اینترنت به وجود می‌آورد.

مزایای طراحی سایت استارتاپی

مزایای طراحی سایت استارتاپی

همان‌گونه که در بخش بالا اشاره کردیم راه‌اندازی سایت استارتاپی باعث گسترش کسب‌و‌کار شما می‌شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا تجارت نوپای شما قدم‌های بزرگی را در جهت رشد و توسعه بردارد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای طراحی سایت استارتاپی می‌پردازیم:

فعالیت ۲۴ ساعتی

طراحی سایت استارتاپی این امکان را به شما می‌دهد که در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعتی به فعالیت آنلاین خودتان بپردازید و افراد زیادی را جذب تجارتتان کنید.

رضایت مشتری

امروزه رضایت مشتریان در گرو برطرف سازی نیازهای آنها به بهترین شکل ممکن است. طراحی سایت استارتاپی با توجه به امکاناتی که دارد به بهترین شکل نیاز مشتریان شما را برطرف می‌سازد که به واسطه همین موضوع، مشتری از شما رضایت کافی داشته و به محصول و خدماتتان اعتماد می‌کنند.

اعتماد‌سازی

از دیگر مزایای مهمی که ساخت سایت استارتاپی به همراه دارد، اعتماد‌سازی در مشتریان و کاربران است. به واسطه اینکه کاربران وب‌سایت استارتاپی شما را از طریق اینترنت پیدا می‌کنند، این فرصت را دارند تا به راحتی وارد سایت شما شده و از امکانات آن استفاده کنند، این موضوع باعث جلب اعتماد مشتریان به شما می‌شود.

مزایای طراحی سایت استارتاپی

شروع فعالیت آنلاین

با توجه به اینکه امروزه اکثریت افراد از اینترنت برای برطرف‌سازی بسیاری از نیازهای خود استفاده می‌کنند، فعالیت سنتی دیگر جوابگوی حجم انبوهی از نیازهای افراد نیست و این مدل فعالیت کم‌کم از گود خارج خواهد شد. طراحی سایت استارتاپی بستری ایجاد می‌کند که شما فعالیت خود را آنلاین کرده و کاربران زیادی را جذب کسب‌وکار خودتان کنید.

تمایز بین دیگر رقبا

طراحی َسایت استارتاپی این فرصت را به تجارت نوپای شما می‌دهد تا از دیگر رقبای حوزه‌ی فعالیت خودتان پیشی گرفته و تعداد مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

تبلیغاتی هدفمند در جهت بازاریابی

به جرات می‌توان گفت که طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت استارتاپی فرصتی است برای اینکه شما بدون هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی، اقدام به تبلیغات کرده و افراد زیادی را جذب کسب‌و‌کارتان کنید.

ویژگی‌های طراحی سایت استارتاپی

برای اینکه با ویژگی‌های مهم یک وب‌سایت استارتاپی بیشتر آشنا شوید، کافیست در ادامه با ما همراه باشید:

ویژگی‌های طراحی سایت استارتاپی
  • سایت استارتاپی باید واکنش‌گرا‌ (ریسپانسیو) باشد.
  • قابلیت سرعت لودینگ مناسب
  • وب‌سایت استارتاپ باید از امنیت استانداردی برخوردار باشد.
  • استفاده از هاست مناسب و باکیفیت
  • گرافیک جذاب و کاربرپسند
  • رابط کاربری (ui) و تجربه کاربری (ux) اصولی و استاندارد
  • قابلیت دسترسی آسان
  • استفاده از کدهای بهینه در طراحی سایت استارتاپی

سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت استارتاپی

به صورت کلی استارتاپ‌ها برای اینکه بتوانند به صورت موفقی به فعالیت خود بپردازند، نیاز به جذب مشتری دارند. کاربران اینترنتی نیز برای برطرف‌سازی نیازهای خود از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، یکی از پراستفاده‌ترین و سرشناس‌ترین موتورهای جستجوی حال حاضر دنیا، گوگل است. گوگل بارها اعلام کرده است که وب‌سایت‌هایی را در نتایج بالای جستجو به کاربران نمایش می‌دهد که از سئو و بهینه‌سازی استاندار و باکیفیتی برخوردار باشند.

دقت داشته باشید که طراحی سایت استارتاپی به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی نیاز یک استارتاپ باشد زیرا اصول سئو و بهینه‌‌سازی وب‌سایت باید به خوبی در این وب‌سایت رعایت شود تا نتایج هدفمندی را به دست آید. سئو شامل سه دسته‌بندی کلی نظیر سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است.

سئو در طراحی سایت استارتاپی

مجموعه سایت با سئو در زمان طراحی سایت استارتاپی تمامی موارد سئوی تکنیکال که مربوط به بخش فنی وب‌سایت است نظیر سرعت، امنیت، بهینه بودن کدهای سایت و… را به خوبی پیاده‌‌سازی می‌کند. بعد از طراحی و راه‌اندازی سایت، نوبت سئو داخلی است که به تمامی کارهایی که درون وب‌سایت اتفاق می‌افتد گفته می‌شود مانند محتوا، تصاویر، ویدئو، لینک‌سازی داخلی و… حالا نوبت به سئوی خارجی است که به تمامی فعالیت‌هایی که بیرون از وب‌سایت اتفاق می‌افتد گفته می‌شود نظیر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ریپورتاژ آگهی، لینک‌سازی خارجی و…

امکانات طراحی سایت استارتاپی

زمانی که قرار است وب‌سایت استارتاپی طراحی و راه‌اندازی شود، امکانات برای آن در نظر گرفته می‌شود که بسته نوع فعالیت استارتاپ، این امکانات کم یا زیاد می‌باشد؛ اما به صورت کلی یک سری امکانات مهم در زمان ساخت سایت استارتاپی توسط مجموعه سایت با سئو در نظر گرفته می‌شود که عبارتنداز:

  • عضویت
  • ورود
  • پنل کاربری
  • سیستم تیکتینگ
  • درگاه مستقیم بانکی
  • پنل مدیریت وب‌سایت
  • عضویت ویژه
  • امکان چند‌زبانه کردن سایت استارتاپی وجود دارد.
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • سیستم چند فروشندگی
  • چت آنلاین

صفحات طراحی سایت استارتاپی

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت استارتاپی در مجموعه سایت با سئو

وقتی که یک وب‌سایت استارتاپی ساخته می‌شود، یک سری مراحل باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود تا این فرآیند با موفقیت با اتمام برسد. در ادامه شما را با تمامی مراحل طراحی سایت استارتاپی از ابتدا تا انتها توسط مجموعه سایت با سئو آشنا می‌سازیم:

مراحل طراحی سایت استارتاپی

۱_ مشاوره رایگان و نیازسنجی

قدم اول در ساخت سایت استارتاپی، مشاوره با کارفرما است. ما در این مرحله یک جلسه مشاوره رایگان برگزار می‌کنیم تا بیشتر با حوزه‌ی فعالیت شما آشنا شده و به خوبی بتوانیم کسب‌وکارتان را آنالیز کنیم.

۲_ عقد قرارداد

بعد از اینکه متخصصان ما به خوبی اقدام به بررسی تجارت شما کردند، نوبت آن است که برای شروع پروژه یک قرارداد دو‌طرفه مابین مجموعه سایت با سئو و کارفرما عقد گردد. در این قرارداد مدت‌زمان اتمام پروژه، امکانات، قیمت سایت و موارد دیگری ذکر می‌شود. این قرارداد به منظور این است تا ما به گفته خود متعهد باشیم و در زمان تعیین شده، دسترسی وب‌سایت را در اختیار شما قرار دهیم.

۳_ ساخت طرح اولیه وب‌سایت

حالا نوبت آن است تا طرح اولیه سایت استارتاپی توسط متخصصان ما طراحی و ساخته شود، با توجه به سلیقه و امکاناتی که شما نیاز دارید، این پروسه اجرایی می‌کنیم. بعد از اتمام کار طرح اولیه به کارفرما ارائه می‌شود تا مورد بررسی او قرار گیرد.

۴_ طراحی و ساخت طرح نهایی وب‌سایت

بعد از اینکه طرح اولیه توسط کارفرما مورد بازبینی قرار گرفت نوبت آن است تا طرح نهایی سایت ساخته شود. در این بخش ایرادات، کاستی‌ها و اشکالات احتمالی وب‌سایت مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر نوع امکان و قابلیتی که کارفرما نیاز داشته باشد، دوباره به سایت اضافه می‌شود. بعد از طراحی نهایی وب‌سایت استارتاپی این پروژه در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا بازبینی نهایی بر روی آن صورت گیرد.

مراحل طراحی سایت استارتاپی

۵_ پشتیبانی همیشگی

بعد از اینکه طرح نهایی وب‌سایت استارتاپی با موفقیت انجام شد، متخصصان مجموعه سایت با سئو اقدام به معرفی سایت به گوگل می‌کنند. شناسایی وب‌سایت استارتاپی توسط موتورهای جستجوی گوگل و ایندکس آن بین یک یا دو هفته زمان لازم دارد. بعد از ایندکس شدن وب‌سایت، نوبت به قرار دادن محتوا و انجام کارهای مربوطه در وب‌سایت است. تمامی این کارها توسط کارشناسان سایت با سئو به کارفرما آموزش داده می‌شود، پشتیبانی ما از وب‌سایت استارتاپی همیشگی است.

مدت‌زمان ساخت و طراحی سایت استارتاپی چقدر است؟

به صورت کلی مجموعه سایت با سئو در یک بازه زمانی ۸ الی ۱۵ روزه اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت استارتاپی می‌کند، ولی گاهی اوقات با توجه به نیاز و خواسته کارفرما، از امکانات و قابلیت‌های پیچیده‌ای در این وب‌سایت استفاده می‌شود که امکان دارد این مدت‌زمان افزایش یابد. ما تمامی سعی خودمان را می‌کنیم تا یک وب‌سایت باکیفیت همراه به امکانات کاربردی در زمان معین، در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

امروزه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت برای تمامی مشاغل امری مهم و ضروری است که به پیشرفت، توسعه و سودآوری ختم می‌شود. طراحی سایت استارتاپی این امکان را برای استارتاپ‌های نوپا و تازه تاسیس فراهم می‌کند که خود را با دانش روز همراه کرده و با فعالیت‌های گسترده‌ای که در اینترنت انجام می‌دهند، افراد زیادی را جذب کسب‌و‌کار خود کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.