طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی بستری را برای تجارت شما فراهم می‌سازد که به راحتی بتوانید در کشورهای انگلیسی زبان کسب‌وکار خودتان را گسترش داده و مشتریان زیادی را جذب کنید. ساخت سایت انگلیسی این امکان را به شما می‌دهد تا با مشتریان بین‌المللی ارتباط هدفمندی برقرار کنید، همچنین محصولات و خدمات خودتان را به کاربران زیادی نمایش دهید و از این طریق به بازارهای بزرگ خارجی وارد شوید.

امروزه زبانه انگلیسی به یک زبان بین‌المللی تبدیل شده است که بیشتر مکاتبات و نامه‌نگاری‌های فرامرزی مانند مسائل اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و تجاری با استفاده از این زبان صورت می‌گیرد. در این میان طراحی سایت انگلیسی این امکان را برای صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارهای آنلاین محیا می‌سازد تا تجارت خود را وارد بازارهای بزرگ و جهانی کرده و افراد زیادی را جذب بیزینس خود کنند.

امکانات طراحی سایت انگلیسی

  • پنل کاربری
  • ورود
  • عضویت
  • امکان مدیریت سایت
  • چت آنلاین
  • امکان درج مشخصات
  • قابلیت برچسب زنی در طراحی سایت انگلیسی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت مقایسه محصولات
  • برخورداری از یک موتور جستجوی قوی داخلی
  • امکان چند‌زبانه کردن سایت انگلیسی وجود دارد.
  • عضویت ویژه
  • درگاه مستقیم بانکی
  • برخوردار از سیستم تیکتینگ
امکانات طراحی سایت انگلیسی

قیمت طراحی سایت انگلیسی چقدر است؟

اینکه قیمت وب‌سایت انگلیسی چقدر است یک سوال کلی است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن یک سری عوامل به صورت دقیقی به آن پاسخ داد. اگر شما نیز قصد دارید تا یک سایت انگلیسی راه‌اندازی کنید ولی در قیمت‌هایی که شرکت‌های مختلف جهت طراحی سایت به شما پیشنهاد می‌دهند دچار تردید هستید، حتما باید به یک سری موارد توجه زیادی داشته باشید.

تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، شرکت طراح، نوع هاست، امکانات، قابلیت‌های سایت و … از موارد مهمی هستند که در هزینه و قیمت طراحی سایت انگلیسی تاثیرگذار هستند. نیازی نیست هیچ‌گونه نگرانی بابت قیمت این وب‌سایت داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که به صورت حضوری برگزار می‌کند با توجه به نیاز و سلیقه‌‌ی کارفرما، قیمت دقیق وب‌سایت را به شما اعلام می‌کند.

چرا به طراحی سایت انگلیسی نیاز دارید؟

همان‌گونه که اطلاع دارید کسب‌و‌کارهای بزرگ و نامی به صورت گسترده‌ای اقدام به تبلیغات و بازاریابی در حوزه‌های مختلف می‌کنند که این نشان‌دهنده اهمیت بازاریابی در مشاغل است؛ اما آیا فقط تبلیغات محدود به یک منطقه جوابگوی نیاز این شرکت‌های بزرگ خواهد بود؟ آیا برندهای بین‌المللی فقط تبلیغات داخلی انجام می‌دهند و از این طریق مشتریان زیادی را جذب می‌کنند؟ در جواب به این سوال باید گفت که ساخت سایت انگلیسی موثرترین راهکار در تجارت جهانی است.

اهمیت طراحی سایت انگلیسی

پیدایش اینترنت باعث شده تا ارتباط قوی میان افراد شکل گیرد و استفاده از خدمات آنلاین از محبوبیت زیادی در بین قشر وسیعی از افراد جامعه برخوردار است. طراحی سایت انگلیسی فرصتی را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید محصولات، خدمات و کالای خود را به شکل گسترده‌ای به تمامی افراد در هر کجای کره زمین معرفی کنید و این فرصت را داشته باشید تا مشتریان زیادی را جذب تجارت خودتان کنید. برای آشنایی بیشتر با نمونه‌ کارها اجرایی مجموعه سایت با سئو وارد این صفحه شوید.

اهداف طراحی سایت انگلیسی

  • طراحی سایت انگلیسی باعث برند شدن تجارت شما می‌شود.
  • ارتباط مستقیم با مشتریان
  • فروش مستقیم و بدون واسطه
  • کاهش هزینه‌ها
  • ساخت سایت انگلیسی راهکاری مناسب برای ورود شما به تجارت بین‌المللی

ویژگی‌های طراحی سایت انگلیسی

زمانی که قرار است یک وب‌سایت انگلیسی طراحی و راه‌اندازی شود، این سایت یک سری ویژگی‌ها باید داشته باشد تا بتواند به صورت موفقی به فعالیت خود در اینترنت بپردازد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت انگلیسی می‌پردازیم:

طراحی به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)

یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت انگلیسی، ساخت سایت به صورت ریسپانسیو است. با توجه به اینکه بیش از نیمی از سرچ‌های اینترنتی توسط موبایل انجام می‌شود، هر وب‌سایتی که از قابلیت ریسپانسیو برخوردار نباشد، بسیاری از کاربران خود را از دست می‌دهد.

زمانی که وب‌سایت انگلیسی به صورت واکنش‌گرا طراحی و ساخته شود این امکان را برای کاربران و مشتریان شما فراهم می‌سازد تا وب‌سایت را در هر ابعاد و اندازه‌ای مشاهده کرده و به راحتی بتوانند به بخش‌های مختلف آن سر بزنید.

فضای مناسب و کافی

نکات فنی مهم طراحی سایت انگلیسی

فضای مناسب ذخیره‌سازی از دیگر ویژگی‌های مهمی است که در طراحی سایت انگلیسی وجود دارد. مجموعه سایت با سئو با استفاده از متخصصان توانمند، توجه‌ ویژه‌ای به فضای ذخیره‌سازی وب‌سایت دارد و به‌گونه آن را طراحی می‌کند که فضای استاندار و کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران وجود داشته باشد.

سئو در وب‌سایت انگلیسی

یکی از عوامل مهمی که نقش زیادی در موفقیت وب‌سایت انگلیسی دارد، سئو سایت است. سئو به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت‌های اینترنتی برای موتورهای جستجو می‌باشد، در واقع سئو در وب‌سایت انگلیسی به‌گونه‌ای باید پیاده‌سازی شود که به هر سه مبحث سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو خارجی پرداخته شود. زمانی که تمامی پلن‌های سئو به خوبی اجرا شود موتورهای جستجو به وب‌سایت شما اعتماد کرده و آن را یک سایت با اعتبار محسوب می‌کنند، در این شرایط کاربران زیادی به سمت شما سوق می‌یابند.

سرعت و امنیت استاندارد

سرعت و امنیت استاندارد از دیگر نکات فنی مهمی است که در طراحی سایت انگلیسی باید به خوبی پیاده‌سازی شود. سرعت لودینگ این وب‌سایت باید به‌گونه‌ای باشد تا صفحات و بخش‌های مختلف آن در کمتر از چند ثانیه لود شوند و کاربران به راحتی قادر باشند از امکانات سایت استفاده کنند.

امنیت را باید از دیگر نکات مهم فنی در طراحی سایت انگلیسی به شمار آورد. این وب‌سایت باید به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شود تا بتوانند به خوبی از داده‌ها و اطلاعات کاربران محافظت کند.

صفحات طراحی سایت انگلیسی

صفحات طراحی سایت انگلیسی
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

مزایای طراحی سایت انگلیسی

همان‌گونه که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، راه‌اندازی و ساخت سایت انگلیسی دروازه‌ای است برای ورود به بازارهای بین‌المللی و تجارت جهانی، در واقع این وب‌سایت مزایای زیادی را برای کسب‌و‌کار شما به همراه دارد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

جذب مشتریان جدید

با توجه به اینکه در بازارهای جهانی مشتریان زیادی وجود دارد، ساخت سایت انگلیسی امکان حضور شما را در بازارهای بین‌المللی فراهم می‌سازد که از این طریق تعداد مشتریان زیادی را جذب می‌کنید.

ساخت اعتماد در کاربران

وقتی که شما برای تجارتتان اقدام به طراحی سایت انگلیسی می‌کنید با این کار یک قابلیت جدید را به وب‌سایت خودتان اضافه کرده و افراد زیادی را از این طریق جذب می‌کنید که حس اعتماد کسب‌وکار شما را در آنها ایجاد می‌شود.

صفحات طراحی سایت انگلیسی

پیش گرفتن از رقبا

در تجارت بین‌المللی امروزی، رقابت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باعث شده هر کسب‌و‌کار، شرکت، سازمان، موسسه و مجموعه‌ای برای اینکه از دیگر رقبای خود عقب نیفتد، هزینه‌های زیادی را در راه تبلیغات خرج کند. طراحی سایت انگلیسی یک فضای تبلیغاتی کم هزینه است که افراد زیادی را در سرتاسر دنیا به سمت تجارت شما سوق می‌دهد و این موضوع باعث می‌شود تا از دیگر رقبای خودتان پیشی بگیرید.

طراحی سایت انگلیسی مقرون به‌صرفه است

اینکه یک شرکت و مجموعه اقدام به تبلیغات بین‌المللی به صورت بنری، تلویزیونی، رادیویی و غیره کند هزینه‌های زیادی را به‌دنبال دارد که بسیاری از مشاغل و شرکت‌ها تمایل ندارند تا این گونه هزینه‌های گزاف و زمان بری را پرداخت کنند. طراحی سایت انگلیسی یک فضای تبلیغات بین‌المللی است که امکان تبلیغات نامحدودی را در برای شما فراهم می‌سازد و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی به عمل می‌آید.

فروش چند برابری

یکی دیگر از مزایای مهمی که ساخت سایت انگلیسی برای تجارت و کسب‌و‌کار شما به همراه دارد، فروش چند برابری محصولات و خدمات است. با توجه به آمار با اضافه کردن هر زبانی به وب‌سایت، فروش شما را افزایش می‌دهد.

مراحل طراحی سایت انگلیسی

در زمان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت انگلیسی یک سری مراحل باید منظم و پشت سر هم انجام شود تا این وب‌سایت به صورت حرفه‌ای طراحی و راه‌اندازی شود، توجه داشته باشید که اگر تیم طراح و شرکت طراحی سایت شما نتواند به خوبی این پروسه را پیاده‌سازی کند، امکان ایجاد هر‌گونه مشکل و اخلالی در وب‌سایت وجود دارد. ما در ادامه شما را با مراحل طراحی سایت انگلیسی در مجموعه سایت با سئو آشنا می‌سازیم تا درک بهتری از این پروسه داشته باشید:

marahelesiteenglish

مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با مشتری به منظور آشنایی و شناخت نیاز و سلیقه‌ی وی در جهت ساخت سایت انگلیسی

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت انگلیسی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: بازبینی کارفرما و تیم فنی مجموعه از طرح نهایی به منظور بررسی و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

مرحله ششم: راه‌اندازی سایت انگلیسی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم

مرحله هفتم: پشتیبانی ۱ ساله از وب‌سایت توسط مجموعه سایت با سئو

ساخت سایت انگلیسی چقدر زمان نیاز دارد؟

به صورت کلی بین ۱۰ الی ۱۴ روز زمان نیاز است تا وب‌سایت انگلیسی ساخته شود؛ اما اگر کارفرما به دنبال امکانات و قابلیت‌های خاصی در وب‌سایت باشد، امکان دارد این مدت‌زمان افزایش یابد. لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا ما در مجموعه سایت با سئو ابتدا کارفرما را نیازسنجی می‌کنیم و سپس با توجه به سلیقه‌ای که او دارد، بهترین پلن طراحی سایت انگلیسی را برای وی در نظر می‌گیریم تا بهترین بازخورد را از این وب‌سایت داشته باشد.

سخن پایانی

امروزه به تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، روز‌به‌روز افزوده می‌شود، این موضوع باعث شده تا افراد بیشترین نیازهای خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت برآورده سازند. مشاغلی که یک وب‌سایت مستقل راه‌اندازی کرده‌اند این فرصت را دارند تا افراد زیادی را از طریق اینترنت جذب کرده و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

طراحی سایت انگلیسی فرصتی است برای شما تا بتوانید از طریق این وب‌سایت افراد بی‌شماری را از سایر نقاط دنیا جذب کرده و مشتریان بلقوه‌ی زیادی را به دست آورید. ساخت سایت انگلیسی سبب می‌شود تا مشتریان و کاربران شما نگاه حرفه‌ای به تجارتتان داشته باشند و همواره از شما به عنوان یک کسب‌و‌کار قابل اعتماد یاد کنند. ما در مجموعه سایت با سئو منتظرتان هستیم تا در این مهم شما را یاری نماییم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.