طراحی سایت باربری

طراحی سایت باربری

طراحی سایت باربری یک ایده هوشمندانه است برای تمامی شرکت‌ها و مراکزی که در حوزه باربری و حمل و نقل مشغول به فعالیت هستند زیرا از طریق این وب‌سایت از فضای نامحدود وب به خوبی استفاده می‌کنند تا خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهند. طراحی سایت اتوبار هزینه‌های شرکت و مجموعه شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و دیگر شما مجبور نیستید تا برای تبلیغات از روش‌هایی نظیر پخش کردن تراکت، تبلیغات در بیلبورد و تلویزیون و… استفاده کنید و تنها از طریق این وب‌سایت بدون پرداخت هزینه اضافه، اقدام به تبلیغات شرکت باربری خود می‌کنید.

امروزه راه‌اندازی و ساخت سایت برای تمامی کسب‌و‌کارها از اهمیت زیادی برخوردار است. صنعت باربری یکی از تجارت‌هایی محسوب می‌شود که بسیار حساس بوده و قطب توزیع کالا و محصول هر کشور محسوب می‌شود، طراحی سایت باربری این امکان را برای شرکت‌ها و مراکز باربری فراهم می‌کند که با یک تیر دو نشان را بزنند، رضایت مشتری و افزایش درآمد دو عامل مهم جهت ساخت این وب‌سایت محسوب می‌شود.

قیمت طراحی سایت باربری

قیمت طراحی سایت باربری

یکی از سوالات پرتکراری که برخی از افراد و مدیران شرکت‌های باربری از ما دارند این است که قیمت طراحی سایت باربری چقدر است؟ با چه میزان هزینه امکان طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت اتوبار وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه ساخت سایت باربری به عوامل متعددی نظیر امکانات، قابلیت‌ها، سرعت، امنیت، گرافیک، تکنولوژی و عوامل متعددی دیگر بستگی دارد. اگر شما هر گونه سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا به صورت کامل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود.

اهداف طراحی سایت اتوبار

✔️ با ساخت سایت باربری امکان ارائه خدمات غیرحضوری به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد.

✔️ وب‌سایت اتوبار ارزش و جایگاه شرکت باربری شما را افزایش می‌دهد.

✔️ طراحی سایت اتوبار کاربران زیادی را از طریق اینترنت به سمت شما جذب می‌کند که این موضوع به افزایش درآمد شما ختم می‌شود.

✔️ راه‌اندازی سایت اتوبار باعث تثبیت جایگاه شرکت باربری شما در میان رقبا می‌شود.

چرا به طراحی سایت باربری نیاز دارید؟

با پیشرفت‌های زیادی که در تکنولوژی رخ داده است تمامی مشاغل این امکان را دارند تا خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین به افراد ارائه دهند. طراحی سایت باربری این فرصت را برای شرکت‌ها و مراکز باربری فراهم می‌کند تا با حضور در اینترنت از ظرفیت‌های گسترده و نامحدودی که در این فضا وجود دارد استفاده کنند و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند.

چرا طراحی سایت باربری

زمانی که شرکت باربری شما دارای یک وب‌سایت باشد، به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. وقتی که کاربران تجارت شما را در اینترنت مشاهده کنند کنجکاو خواهند شد که وارد وب‌سایتتان شوند، این پروسه منجر می‌شود تا افراد زیادی از تجارت شما بازدید کنند و طولی نخواهد کشید که وب‌سایت باربری شما از بازدید بالایی برخوردار گشته و به یک برند تبدیل می‌شود. مجموعه سایت با سئو در این مهم همراه همیشگی شما است.

ویژگی‌های طراحی سایت باربری

صاحبان شرکت‌های باربری این امکان را دارند تا با طراحی سایت باربری از ویژگی‌های این وب‌سایت بهر‌ه‌مند گردند، ما در ادامه به معرفی ویژگی‌های مهم این سایت می‌پردازیم:

تجربه کاربری ساده و حرفه‌ای

تجربه کاربری (ux) در طراحی سایت باربری به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاربری راحت و آسانی داشته باشد و تمامی کاربران بتوانند از تمامی امکانات و قابلیت‌های آن به راحتی استفاده کنند.

گرافیک جذاب و کاربرپسند

دقت داشته باشید هرچقدر هم که یک وب‌سایت دارای محتوا و مطالب مفید باشد ولی ظاهر مناسبی نداشته باشد، این سایت کاربرپسند نیست. در ساخت سایت باربری باید به اصول گرافیکی توجه زیای شود و از المان‌های، دکمه‌ها و امکاناتی استفاده شود که دارای جذابیت ظاهری باشد و توجه کاربران را به خود جلب کند.

ویژگی‌های طراحی سایت باربری

سایت باربری باید به صورت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) طراحی شود

امروزه تلفن همراه نقش مهمی در زندگی افراد دارد و بسیاری از کارها و نیازها را می‌توان با استفاده از این وسیله هوشمند برطرف ساخت. یکی از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت باربری وجود دارد قابلیت ریسپانسیو است، در واقع این وب‌سایت باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود تا در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال و در هر سایز و اندازه‌ای به کاربران نمایش داده شود.

سرعت و امنیت استاندارد

سرعت و امنیت دو عامل مهم در ساخت سایت باربری محسوب می‌شوند که باید توجه زیادی به این دو ویژگی شود. وقتی که طراحی سایت باربری از سرعت لودینگ مناسبی برخوردار باشد، زمانی که کاربران وارد آن می‌شوند این امکان را دارند تا در کمترین زمان ممکن به محتوای و خدمات مورد نیاز خود دست یابند و صفحات سایت زیر چند ثانیه برای آنها لود می‌شود.

ویژگی‌ مهم دیگری که در طراحی سایت باربری باید به آن توجه زیادی شود، امنیت آن است. محافظت از اطلاعات کاربران از اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو برخوردار است و هرچقدر این حفاظت قدرتمندتر باشد، گوگل کاربران بیشتری را به سمت وب‌سایت شما سوق می‌دهد. مجموعه سایت با سئو با توجه به متخصصان توانمند‌ی که دارد از بهترین افزونه‌ها و امکانات برای بالا بردن امنیت وب‌سایت باربری استفاده می‌کند تا قدرت امنیت این وب‌سایت تا چند برابر افزایش یابد.

استفاده از تکنولوژی مناسب در ساخت سایت باربری

ویژگی‌های طراحی سایت باربری

چندین میلیون وب‌سایت در اینترنت مشغول به فعالیت هستند که از هزاران تکنولوژی برای ساخت این وب‌سایت استفاده شده است. انتخاب درست و هدفمند تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا برای طراح سایت باربری از اهمیت زیادی برخوردار است که اگر این پروسه به خوبی سپری نشود، امکان دارد که وب‌سایت شما در آینده با مشکلاتی همراه شود. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که به صورت حضوری با شما برگزار می‌کند با توجه به نیاز و امکاناتی که شما در وب‌سایت باربری نیاز دارید، تکنولوژی مناسب برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات طراحی سایت باربری

  • ورود
  • پنل کاربری
  • سفارش و رزرو آنلاین
  • امکان چت آنلاین
  • عضویت
  • سیستم تیکتینگ
  • ثبت سفارش
  • قابلیت چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • عضویت ویژه (vip)
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان نمایش شعبه‌های مخلتف باربری

مزایای طراحی سایت باربری

طراحی سایت باربری مزایای زیادی را برای شرکت‌های باربری به دنبال دارد که باعث می‌شود تا افرادی زیادی جذب این سایت شده و از خدمات آن استفاده کنند، در ادامه به مهم‌ترین مزایای این وب‌سایت اشاره می‌کنیم:

مزایای طراحی سایت باربری

فروش و درآمد بیشتر

گوگل زمانی که کاربری به دنبال یک شرکت باربری است، نزدیک‌ترین مجموعه را به کاربر نمایش می‌دهد، به همین منظور اگر شما برای شرکت خودتان یک وب‌سایت باربری راه‌اندازی کنید موتورهای جستجو سایت شما را به کاربران نمایش می‌دهند که از این طریق درآمد زیادی را به دست می‌آورید.

پرداخت فوری و اینترنتی

ساخت سایت باربری باعث می‌شود تا مشتریان این امکان را داشته باشند تا بدون حضور فیزیکی در دفتر شرکت، بتوانند در کمترین زمان ممکن درخواست خود را ثبت کرده و مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین به حساب شما پرداخت کنند.

برندسازی

زمانی که شما به صورت سنتی کار می‌کنید، درصد کمی وجود دارد که تجارت شما به یک برند تبدیل شود زیرا تعداد افرادی که از خدمات شما استفاده می‌کند زیاد نیست و محدودیتی دارد. طراحی سایت باربری شرایط را برای برند شدن شرکت شما فراهم می‌سازد زیرا تعداد افرادی که از طریق اینترنت شما را مشاهده می‌کنند زیاد نیست.

امکان تبلیغات با هزینه کم در وب‌سایت باربری

مزایای طراحی سایت باربری

طراحی و ساخت سایت باربری یک ابزار هوشمند و دیجیتال است که هزینه‌های تبلیغاتی شرکت باربری شما را کاهش می‌دهد، در واقع با ساخت سایت باربری دیگر نیازی ندارید که تبلیغات بنری، تبلیغات تلویزیونی و… انجام دهید زیرا وب‌سایت خود یک فضای تبلیغاتی ارزان و قدرتمند محسوب می‌شود.

مدیریت بهتر مشتریان

از دیگر مزایای مهمی که راه‌اندازی وب‌سایت برای مراکز و شرکت‌های باربری به همراه دارد، مدیریت بهتر مشتریان است. نرم‌افزاری وجود دارد به اسم crm که به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را به شکل بهتری مدیریت کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.

صفحات طراحی سایت باربری

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت باربری

یکی از عوامل مهم و تاثیر‌گذاری که در طراحی سایت باربری از اهمیت زیادی برخوردار است، سئو سایت است. در حقیقت سئو و بهینه‌سازی مهم‌ترین عاملی است که باعث توسعه و پیشرفت وب‌سایت باربری می‌شود. همان‌گونه که اطلاع دارید سئو به سه بخش داخلی، خارجی و تکنیکال تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام وظایف متفاوتی دارد.

سئو داخلی: به تمامی کارهایی که درون وب‌سایت باربری اتفاق می‌افتد سئوی داخلی گفته می‌شود مانند لینک سازی داخلی، محتوا، تصاویر، ویدیو و…

سئو خارجی: سو خارجی برعکس سئو داخلی است و به تمامی کارهایی که خارج از سایت اتفاق می‌افتد گفته می‌شود مانند لینک سازی خارجی، ریپورتاژ آگهی، سوشیال مدیا (شبکه‌های اجتماعی) و…

سئو تکنیکال: مربوط به بخش فنی سایت است نظیر سرعت، امنیت، بهینه بودن سورس کدها، هاست استاندارد و… تمامی مواردی که ما در این بخش به آنها اشاره کردیم توسط مجموعه سایت با سئو در سایت باربری پیاده‌سازی می‌شود تا بهترین آورد را برای شما به همراه داشته باشد.

مراحل طراحی سایت باربری

وقتی که قرار است وب‌سایت باربری طراحی و ساخته شود یک سری مراحل باید سپری شود، این مراحل باید به ترتیب و پشت سر هم انجام شود تا پروژه به شکل موفقیت‌آمیزی انجام شود، در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت باربری اشاره می‌کنیم:

مراحل طراحی سایت باربری

مرحله اول: مشاوره و ثبت درخواست کارفرما توسط کارشناسان مجموعه

مرحله دوم: عقد قرارداد، تعیین زمان طراحی و قیمت وب‌سایت باربری

مرحله سوم: ساخت طرح اولیه سایت

مرحله چهارم: ارائه طرح اولیه وب‌سایت به کارفرما

مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت باربری

مرحله ششم: ارائه طرح نهایی سایت به کارفرما

مرحله هفتم: بازبینی طرح نهایی وب‌سایت توسط متخصصان مجموعه و کارفرما به منظور برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

مرحله هشتم: پشتیبانی همیشگی وب‌سایت باربری توسط مجموعه سایت با سئو

مدت‌زمان لازم برای ساخت سایت اتوبار

مجموعه سایت با سئو در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۴ روزه، اقدام به طراحی سایت اتوبار متناسب با نیاز شما می‌کند. در برخی مواقع با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما از امکانات و قابلیت‌هایی نسبتا زیاد در وب‌سایت اتوبار استفاده می‌شود که در این وضعیت امکان دارد مدت‌زمان طراحی آن افزایش یابد. موضوع دیگری که باید توجه به آن داشته باشید، سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت است. تکنولوژی اختصاصی با توجه به پیچیدگی‌های خاصی که دارد، به مدت‌زمان بیشتری برای طراحی به نسبت قالب آماده نیاز دارد. ما در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرما برگزار می‌کنیم، به دقت نیازهای او را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس مدت‌زمان دقیق ساخت سایت باربری را به شما اعلام می‌کنیم.

سخن پایانی

امروزه شرکت‌های باربری زیادی وجود دارند که هر کدام با توجه به سیاست‌هایی که دارند، اقلام مختلفی را جابه‌جا می‌کنند؛ مثلا برخی از شرکت‌های باربری فقط مختص به جابه‌جایی بارهای زمینی هستند، برخی شرکت‌ها بارهای هوایی را جابه‌جا می‌کنند، برخی دیگر توسط قطار و کامیون بارهای مورد نظر خود را جابه‌جا می‌کنند و گاهی یک شرکت از تمامی این روش‌ها در جهت حمل و جابه‌جایی بارهای خود استفاده می‌کند.

طراحی سایت باربری فرصتی ایدال است برای تمامی شرکت‌ها و مراکز باربری تا از طریق وب‌سایت و به صورت اینترنتی این امکان را داشته باشند تا افراد زیادی را جذب کرده و تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار این افراد قرار دهند. ساخت سایت باربری باعث می‌شود تا اعتبار شرکت و مجموعه شما افزایش یابد و این امکان برای شما فراهم است تا هر نوع بار، محصول و کالایی را به هر نقطه‌ای از کشور تنها از طریق وب ارسال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.