طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل یک راهکار هدفمند برای شرکت‌ها و مؤسساتی است که در حوزه‌ی باربری فعالیت دارند تا از طریق این وب‌سایت، از ظرفیت‌های گسترده و کم‌نظیری که در اینترنت وجود دارد به بهترین شکل استفاده کنند. با ساخت سایت حمل و نقل شما این امکان را دارید تا درخواست‌های زیادی که از طریق این وب‌سایت به سمت شما روانه می‌شود را جذب کرده و درآمد خودتان را تا چند برابر روش فعلی افزایش دهید.

صنعت حمل نقل را باید یکی از صنایع مهمی محسوب کرد که وظیفه‌ی به مقصد رساندن کالا، محصول و یا افراد را بر عهد دارد. با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در حوزه‌ی جابه‌‌جایی وجود دارد، شرکت‌ها و مراکز زیادی هستند که در این صنعت مشغول به فعالیت می‌باشند. طراحی سایت حمل و نقل یکی از بهترین روش‌هایی است که شرکت‌ها حمل و نقل با استفاده از آن می‌توانند حضور پررنگ و فعالی در اینترنت داشته باشند.

قیمت طراحی سایت حمل و نقل

با توجه به اینکه طراحی سایت حمل و نقل از اهمیت زیادی برای فعالان حوزه حمل و نقل برخوردار است، قیمت این وب‌سایت نیز برای کارفرما مهم است و دوست دارد که با هزینه‌‌ی مقرون به‌صرفه‌ای، یک سایت حرفه‌ای و استاندارد راه‌اندازی کند.

قیمت طراحی سایت حمل و نقل

قیمت طراحی سایت حمل و نقل معطوف به یک موضوع خاص نیست بلکه عوامل زیادی در قیمت‌گذاری این وب‌سایت تاثیرگذار هستند، به عنوان مثال برای ساخت وب‌سایت حمل و نقل اگر از تکنولوژی اختصاصی استفاده گردد و امکانات زیاد برای آن در نظر گرفته شود، قیمت زیادتری نسبت به یک وب‌سایت وردپرسی آماده دارد. سرعت، امنیت، نوع هاست، شرکت طراح و… از عوامل دیگری هستند که در قیمت‌گذاری وب‌سایت حمل و نقل تاثیرگذار هستند.

اهداف طراحی سایت حمل و نقل

✔️ با ساخت سایت حمل و نقل شرکت باربری شما بسیاری خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهد که این موضوع هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

✔️ افزایش درآمد تا چند برابر روش سنتی

✔️ ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت حمل و نقل، ارزش شرکت شما را افزایش می‌دهد.

✔️ طراحی سایت حمل و نقل باعث ایجاد ارتباط مستقیم بین شرکت و مشتریان می‌شود.

چرا به طراحی سایت حمل و نقل نیاز دارید؟

شرکت‌ها، مراکز و موسسات حمل و نقل نقش مهمی در واردات و صادرات محصولات یک کشور دارند، از این رو رقابت در میان این شرکت‌ها بالا است. امروزه تعداد زیادی از این مراکز هنوز به صورت سنتی مشغول به خدمات‌رسانی هستند که خود موجب می‌شود تا در روند کار آنها اشکالات زیادی ایجاد کند و کارها به کندی پیش رود.

وب‌سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل این امکان را برای تمامی شرکت‌هایی که در حوزه جابه‌جایی محصول و کالا مشغول به فعالیت هستند فراهم می‌کند تا با راه‌اندازی وب‌سایت، خدمات خود را با سرعت بیشتری به متقاضیان ارائه داند و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند. ساخت سایت حمل نقل را نباید یک هزینه تلقی کرد زیرا این فرآیند یک سرمایه‌‌گذاری دراز مدت است برای جذب ظرفیت‌هایی که در بازارهای تجاری داخلی و خارجی وجود دارد.

صفحات طراحی سایت حمل و نقل

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
صفحات سایت حمل و نقل

ویژگی‌های طراحی سایت حمل و نقل

یک سری ویژگی‌ها در وب‌سایت حمل و نقل باید وجود داشته باشد تا جوابگوی نیاز مشتریان باشد، برای اینکه شناخت بیشتری با این ویژگی‌ها داشته باشید کافیست در ادامه با ما همراه باشید:

سازگاری با نسخه‌‌های موبایلی (قابلیت ریسپانسیو)

امروزه افراد زیادی هستند که از موبایل برای برطرف‌‌سازی نیازهای اینترنتی خودشان استفاده می‌کند، در واقع بیش از نیمی از سرچ‌ها توسط گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود. با توجه به این موضوع طراحی سایت حمل و نقل باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) ساخته شود تا تمامی افراد قادر باشند در هر مکانی با استفاده از دستگا‌ه‌های هوشمند دیجیتال، وب‌سایت حمل و نقل را در هر ابعاد و اندازه‌ای مشاهده کرده و از خدماتی که شما ارائه می‌دهید به بهترین شکل استفاده کنند.

رابط کاربری حرفه‌ای

ویژگی‌های طراحی سایت حمل و نقل

رابط کاربری در وب‌سایت حمل و نقل به گونه‌ای باید طراحی شود تا کاربران به‌محض ورود به سایت بتوانند در کمترین زمان ممکن، نیازهای خود را برطرف سازند. توجه داشته باشید که نباید از تبلیغات غیرضروری و بیش از اندازه در وب‌سایت حمل نقل استفاده شود زیرا این موضوع موجب خستگی کاربران و مشتریان شما می‌شود.

طراحی سایت حمل و نقل باید سئو بیس باشد

از دیگر ویژگی‌های مهمی که وب‌سایت حمل نقل باید داشته باشد، سئو بیس بودن آن است. در واقع این سایت باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که هر محتوای و مطلب که در آن قرار می‌گیرد، در کمترین زمان ممکن در لیست نتایج جستجو به کاربران نمایش داده شود.

سرعت لودینگ مناسب

شاید برای شما هم بارها این موضوع پیش آمده باشد که به‌محض وارد شدن به صفحات و بخش‌های مختلف یک وب‌سایت، با کندی سرعت آن مواجه شده باشید، در این مواقع چه حالی به شما دست می‌دهد؟ قطعا با کلافگی و عصبانیت اقدام به ترک کردن وب‌سایت مورد نظر می‌کنید.

وب‌سایت حمل و نقل در مجموعه سایت با سئو به گونه‌ای ساخته می‌شود که سرعت لودینگ آن بالا باشد و کاربران در کمتر از چند ثانیه، امکان وارد شدن به هر بخش و صفحه‌ای از این وب‌سایت را داشته باشند.

امنیت استاندارد

ویژگی‌های طراحی سایت حمل و نقل

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت حمل و نقل باید به خوبی در نظر گرفته شود، امنیت آن است. امروزه محافظت از داده‌های کاربران از اهمیت زیادی برای گوگل برخوردار است و سایت‌هایی که نتوانند امنیت اطلاعات کاربران را به خوبی برآورده سازند، فاقد اعتبار هستند و گوگل آنها را جریمه می‌کند. ساخت سایت حمل و نقل به گونه‌ای باید انجام شود که از امنیت بالایی برخوردار باشد و از اطلاعات کاربران به بهترین شکل ممکن محافظت کند.

امکانات طراحی سایت حمل و نقل

  • عضویت
  • ورود
  • امکان ثبت درخواست اینترنتی
  • پنل کاربری
  • قابلیت درج تخفیف برای کاربران
  • عضویت ویژه (vip)
  • امکان پیگیری وضعیت بار توسط مشتری
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان چند‌زبانه کردن سایت
  • چت آنلاین
  • درگاه مستقیم بانکی
  • قابلیت آشنایی با تمامی خدمات شرکت

تکنولوژی مناسب در طراحی سایت حمل و نقل

در این بخش قصد داریم تا به بررسی یکی از مهم‌ترین نکات طراحی سایت اشاره کنیم، تکنولوژی مناسب برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت یکی از نکات مهم و حیاتی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع از این بابت مهم است که اگر این تکنولوژی متناسب با حوزه‌ی فعالیت شما انتخاب نشود، مشکلات زیادی را در آینده برای وب‌سایتتان ایجاد می‌کند.

تکنولوژی وب‌سایت حمل و نقل

تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت حمل و نقل با توجه به حوزه‌ی کاری شما انتخاب می‌شود که به هیچ وجه سلیقه‌ای نیست. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره رایگانی که با کارفرما برگزار می‌کند با توجه به امکانات و خدماتی که او در و‌ب‌سایت نیاز دارد، از بهترین فناوری برای ساخت سایت حمل و نقل استفاده می‌کند.

مراحل طراحی سایت حمل و نقل در مجموعه سایت با سئو

همان‌گونه که اطلاع دارید طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت دارای مراحلی است که در صورت انجام درست و سلسله مراتبی آن، باعث می‌شود تا تجارت شما به شکل موفقی به فعالیت در اینترنت بپردازد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مراحل طراحی سایت حمل و نقل بیشتر آشنا سازیم:

۱_ مشاوره رایگان و نیازسنجی

اولین مرحله قبل از ساخت سایت حمل و نقل، مشاوره و نیازسنجی است. در این مرحله کارشناسان سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که با شما برگزار می‌کنند، به دقت نیاز شما را بررسی کرده و بهترین استراتژی برای رسیدن به صفحه اول گوگل را برای کسب‌وکار شما ترسیم می‌کنند.

۲_ عقد قرارداد

بعد از اینکه کارفرما نیازسنجی شد، نوبت به عقد قرارداد است. در مفاد این قرارداد به مدت‌زمان طراحی سایت، قیمت، امکانات، قابلیت‌ها و…. اشاره می‌شود.

۳_ ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مراحل طراحی سایت حمل و نقل

مرحله بعدی در ساخت و راه‌اندازی سایت حمل و نقل، ارائه طرح اولیه به کارفرما است. متخصصان سایت با سئو با توجه به امکانات و نیاز شما، اقدام به ساخت طرح اولیه وب‌سایت در راستای سلیقه شما می‌کنند. بعد از ساخت طرح اولیه، این طرح را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند تا مورد بازبینی قرار گیرد.

۳_ ساخت طرح نهایی سایت حمل و نقل

بعد از بازبینی طرح اولیه وب‌سایت توسط کارفرما، نوبت آن است که طرح نهایی آن ساخته شود. تیم فنی سایت با سئو در این مرحله با توجه به امکاناتی که شما نیاز دارید، اقدام به ساخت طرح نهایی وب‌سایت می‌کند. توجه داشته باشید که هر گونه ایراد، کمبود و یا اضافه کردن امکانات در این مرحله با هماهنگی کارفرما و تیم فنی قابل اجرا می‌باشد. بعد از ساخت طرح نهایی این پروژه برای تایید نهایی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

۴_ ایندکس و راه‌اندازی وب‌سایت

بعد از اینکه طرح نهایی سایت توسط کارفرما تایید شد، حالا نوبت آن است تا وب‌سایت حمل و نقل ایندکس شود. متخصصان مجموعه سایت با سئو در این مرحله کارهای مربوط به ایندکس را انجام می‌دهند، در واقع سایت شما را به گوگل معرفی می‌کنند. این پروسه بین یک یا دو هفته طول می‌کشد.

۵_ پشتیبانی مادام‌العمر از وب‌سایت حمل و نقل

در این مرحله جا دارد که به واسطه ورود تجارت شما به دنیای گسترده و نامحدود وب، به شما تبریک عرض کنیم. حالا نوبت آن است تا اطلاعات کافی و مناسب از حوزه‌ی کاری خود را در وب‌سایت قرار دهید. تمامی کارهایی که بر روی وب‌سایت باید انجام دهید توسط متخصصان ما طی یک ویدئوی آموزشی به شما ارائه می‌شود.

مراحل طراحی سایت حمل و نقل

در حقیقت هر کاری که باعث شود تا تجارت شما در لیست نتایج بالای گوگل قرار گیرید و آورده بهتری برای شما به همراه داشته باشد، توسط متخصصان مجموعه سایت با سئو به شما آموزش داده می‌شود.

مزایای طراحی سایت حمل و نقل

همان‌گونه که در بخش‌های قبل اعلام کردیم طراحی سایت حمل و نقل نقش مهمی در پیشرفت شرکت‌های حمل و نقل دارد و می‌تواند فروش آنها را تا چند برابر افزایش دهد، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین مزایای این وب‌سایت بیشتر آشنا سازیم:

  • امکان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعتی
  • دسترسی آسان در هر جا و مکان
  • اعتماد‌سازی در کاربران و مشتریان
  • پیگیری درخواست توسط مشتری به صورت آنلاین
  • مدیریت و برنامه‌ریزی کارها به شکل ساده و آسان
  • افزایش فروش
  • مدیریت زمان
  • اعتماد‌سازی در مشتری

مدت‌زمان ساخت سایت حمل و نقل

مدت‌زمان ساخت سایت حمل و نقل

به صورت کلی مدت‌زمان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت حمل و نقل بین ۷ الی ۱۴ روز کاری به طول می‌انجامد. دقت داشته باشید این مدت‌زمان برای ساخت سایت وردپرسی حمل و نقل در نظر گرفته می‌شود، ولی اگر شما با توجه به نیازتان تمایل به استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای ساخت این وب‌سایت را داشته باشید، با توجه به پیچیدگی‌های این فناوری، نیاز به مدت‌زمان بیشتری برای طراحی و راه‌اندازی دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه امروزه رقابت سنگینی در صنعت حمل و نقل و جابه‌جایی کالا وجود دارد، شرکت‌ها و مؤسساتی که در این حوزه فعالیت دارند باید هموار حضور پررنگی در فضای آنلاین داشته باشند تا بتوانند از طریق اینترنت، افراد زیادی را جذب کرد و خدمات باکیفیتی را به آنها ارائه دهند.

طراحی سایت حمل و نقل فرصتی استثنایی است برای تمامی شرکت‌ها و مراکز حمل و نقل تا از این طریق بتوانند در بازارهای بین‌المللی حضور تاثیرگذاری داشته باشند و به تمامی مناطق کشور سرویس‌دهی کنند. مجموعه سایت با سئو با بیش از ۱۸ سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت وب‌سایت همواره در کنار شما است تا تجارت و کسب‌و‌کار خودتان را به‌روز کرده و یک وب‌سایت مستقل راه‌اندازی کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.