طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی به تمامی دندانپزشکان و متخصصانی که در حوزه‌ی بهداشت و زیبایی دهان فعالیت دارند این امکان را می‌دهد که برای معرفی خدمات و سرویس‌های مطب و کلینیک پزشکی خود جهت برند سازی و جذب حداکثری بیماران، اقدام به راه‌اندازی این وب‌سایت کنند. طراحی وب‌سایت دندانپزشکی کاربران زیادی را از طریق اینترنت به سمت شما سوق می‌دهد و طولی نمی‌کشد که به یک برند دندانپزشکی تبدیل می‌شوید.

اهمیت استفاده از خدمات آنلاین پزشکی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا هم در هزینه‌های پزشکان صرفه‌جویی به عمل می‌آورد و هم بیماران با وارد شدن به سایت پزشک، در مدت زمان کوتاهای می‌توانند اقدام به گرفتن نوبت کنند. طراحی سایت پزشکی رزومه و تخصص شما را در بستر وب به کاربران بیشماری نمایش می‌دهد و بیمارن تنها با یک سرچ ساده، می‌توانند سابقه فعالیت پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنند.

طراحی سایت دندانپزشکی از اهمیت زیادی برای مطب‌های دندانپزشکی برخوردار است زیرا از طریق این پلتفرم آنلاین، بهترین سرویس‌ها را به افراد ارائه می‌دهد. ایجاد سایت دندانپزشکی خدمات و سرویس‌ مطب دندانپزشکی شما را در معرض دید افراد زیادی قرار می‌دهد و افرادی که نیاز به درمان دارند، با دریافت نوبت آنلاین می‌توانند جهت درمان در کلینیک شما حاظر شوند.3

در دهکده جهانی امروزی آسان‌ترین روشی که می‌توان افراد را پیدا کرد، یک جستجوی ساده در اینترنت است. راه‌اندازی وب‌سایت یک رزومه آنلاین از فعالیت و تخصص شماست که در دسترس تمامی افراد قرار دارد. در ضمن نداشت یک وب‌سایت مستقل، به منزله عدم اعتبار و محبوبیت قلمداد می‌شود. مجموعه سایت با سئو به تمامی متخصصان و پزشکانی که در حوزه دندانپزشکی فعالیت دارند این فرصت را می‌دهد تا برای ارائه خدمات درمانی و زیبایی، یک وب‌سایت دندانپزشکی مستقل راه‌اندازی کنند.

قیمت طراحی سایت دندانپزشکی

هزینه‌ طراحی سایت دندانپزشکی نرخ ثابتی ندارد و پزشکان عزیز با توجه به نیاز و خواسته خود، هزینه‌های مختلفی را پرداخت می‌کنند.

شاید شما نیز به عنوان یک پزشک بارها با این سوال مواجه شده باشید که قیمت سایت دندانپزشکی چقدر است؟ در واقع با چه میزان هزینه می‌توان یک وب‌سایت دندانپزشکی راه‌اندازی کرد؟ قیمت طراحی سایت دندانپزشکی به عوامل مختلفی نظیر نوع هاست، تکنولوژی وب‌سایت، امکانات، قابلیت‌ها، افزونه‌های استفاده شده و… بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت دندانپزشکی

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که گول قیمت‌های اغوا کننده‌ی برخی از شرکت‌های طراحی سایت را نخورید، زیرا نه قیمت‌های بالا دلیل کیفیت وب‌سایت است و نه قیمت‌های پایین نشان‌دهنده مقرون به‌صرفه بودن آن می‌باشد. هزینه‌ی طراحی سایت دندانپزشکی نرخ ثابتی ندارد چرا که امکانات و قابلیت‌هایی این وب‌سایت یکسان نیست. برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه قیمت طراحی وب‌سایت دندانپزشکی فقط کافیست با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا با بررسی نیازهای شما، هزینه نهایی آن را به شما اعلام کنند.

سفارش طراحی سایت دندانپزشکی

با توجه به تعداد تقاضای زیادی که امروزه در خصوص دهان و دندان وجود دارد، طراحی وب‌سایت دندانپزشکی از اهمیت زیادی برای مطب‌ و کلینیک‌های دندانپزشکی برخوردار است. برای سفارش طراحی سایت دندانپزشکی فقط کافیست تلفن خودتان را بردارید و با مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید. به محض تماس شما، کارشناشان ما به دقت خواسته و نیازتان را مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین پلن طراحی سایت دندانپزشکی را برای شما در نظر می‌گیرند.

طراحی وب‌سایت دندانپزشکی چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

  • طراحی وب‌سایت دندانپزشکی بهترین مرجع برای معرفی تخصص پزشکی شما است.
  • ارائه خدمات زیبایی دهان و دندان باکیفیت بالا
  • وب‌سایت دندانپزشکی کلینیک و مطب شما را به یک برند پزشکی تبدیل می‌کند.
  • ارتباط هدفمند با کاربران
  • ساخت سایت دندانپزشکی درآمد پزشکان را تا چند برابر افزایش می‌دهد.
  • پیشی گرفتن از همکاران
  • ارائه خدمات غیر‌حضوری به صورت شبانه‌روزی در وب‌سایت دندانپزشکی

چرا به طراحی سایت دندانپزشکی نیاز دارید؟

امروزه پیدا کردن یک دندان‌پزشک خوب و توانمند کار چندان راحتی نیست زیرا اطلاعات زیادی از این حوزه در اختیار عموم اقشار قرار ندارد، به همین منظور زمانی که افراد نیاز به برطرف‌سازی مشکلات دهان و دندان خود دارند اولین کاری که انجام می‌دهند، سرچ کردن در اینترنت و جستجو در فضای نامحدود وب است. طراحی سایت دندانپزشکی این امکان را در اختیار پزشکان و مراکز دندانپزشکی قرار می‌دهد تا از این فرصت استفاده کرده و اطلاعات، رزومه، نمونه کار و بسیاری از خدمات دیگر را به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار دهند.

چرا به طراحی سایت دندانپزشکی نیاز دارید

طراحی وب‌سایت دندانپزشکی از این بابت حائز اهمیت است که تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک پزشکی تا چند برابر افزایش می‌یابد و با توجه به اینکه اطلاعات مطب شما در دسترس میلیون‌ها نفر از کاربران فضای وب قرار دارد، این ظرفیت را دارید تا به یک برند پزشکی معروف و محبوب تبدیل شوید. مجموعه سایت با سئو از ابتدا تا انتهای پروسه ساخت سایت دندانپزشکی همراه شما است و همواره در تمامی مراحل این پروژه درکنار شما می‌ماند.

ویژگی‌های طراحی سایت دندانپزشکی

ساخت وب‌سایت دندانپزشکی را باید یک پروسه مهم و کاربری محسوب کرد زیرا افراد زیادی از طریق این وب‌سایت با شما ارتباط برقرار می‌کنند و مشتریان زیادی را جذب می‌کنید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های وب‌سایت دندانپزشکی می‌پردازیم:

استفاده از گرافیک و رنگ‌های جذاب

یکی از ویژگی‌های مهمی که در زمان ساخت سایت دندانپزشکی باید توجه زیادی به آن شود استفاده از گرافیک جذاب، رنگ‌های زیبا و کاربرپسند است. با توجه به اینکه قشرهای مختلف وارد وب‌سایت دندانپزشکی می‌شوند باید سلیقه‌های تمامی افراد در نظر گرفته شود و از رنگ‌های نرم و شاد در این وب‌سایت استفاده گردد.

امکان نمایش در دستگاه‌هایی مختلف

امروزه تمامی افراد به گوشی‌های هوشمند دیجیتال دسترسی دارند و برای انجام کارهای روزمره خود از تلفن همراه استفاده می‌کنند، به همین دلیل طراحی سایت دندانپزشکی باید قابلیت نمایش در دستگاه‌های مختلف با هر سایزی را داشته باشد. زمانی که این وب‌سایت‌ به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی شود همه کاربران این امکان را دارند تا بخش‌های مختلف این وب‌سایت را با استفاده از موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر در هر ابعاد و اندازه‌ای به خوبی مشاهده کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت دندانپزشکی

سرعت مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که‌ در طراحی وب‌سایت دندانپزشکی باید مورد توجه قرار گیرد، سرعت لودینگ مناسب است. مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی دارد، از بهترین فناوری‌ها برای بالا بردن سرعت سایت دندانپزشکی استفاده می‌کند تا تمامی بخش‌های آن در کمتر از چند ثانیه برای کاربران لود شود.

استفاده از تصاویر زیبا و مرتبط

تصاویر نقش پررنگی در بیان تعاریف دارند و گاهی اوقات یک عکس چنان درکی به کاربر می‌دهد که چند خط نوشته قادر به چنین کاری نیست. یکی دیگر از ویژ‌گی‌های طراحی سایت دندانپزشکی قرار دادن تصاویر مرتبط و مناسب در این وب‌سایت است. از تصاویر و عکس‌های مرتبط یا نمونه‌کارها دندانپزشکی باید در وب‌سایت استفاده شود تا کاربران امکان مشاهده آن را داشته باشند، گرافیک زیبا و کاربرپسند باعث جذب کاربران بیشتر می‌شود.

امنیت استاندارد

امنیت را باید از موارد مهمی محسوب کرد که در طراحی سایت دندانپزشکی توجه زیادی به آن می‌شود. وقتی که کاربران سایت شما را انتخاب می‌کنند و تمایل دارند تا از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند، وب‌سایت دندانپزشکی شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که از امنیت زیادی برخوردار بوده و بتواند به خوبی از داده‌ها و اطلاعات کاربران به صورت کامل محافظت کند.

صفحات طراحی سایت دندانپزشکی

صفحات طراحی سایت دندانپزشکی

تمامی سایت‌های اینترنتی دارای یک سری صفحات هستند که با توجه به حوزه‌ی فعالیت هرکدام، تعداد صفحات آنها نیز کم یا زیاد می‌باشد. وب‌سایت دندانپزشکی نیز درست به همین شکل است و با توجه به امکانات و خدماتی که هر کلینیک و مطب ارائه می‌دهد، از تعداد صفحات مختلفی برخوردار است. در ادامه به بررسی صفحات کلی که در تمامی وب‌سایت‌های دندانپزشکی وجود دارد می‌پردازیم:

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

تکنولوژی مناسب در طراحی سایت دندانپزشکی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در زمان ساخت سایت دندانپزشکی توسط شرکت طراحی سایت باید انجام شود، انتخاب تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای مناسب است. حالا سوال اینجاست که چرا تا این اندازه نوع تکنولوژی در طراحی سایت دندانپزشکی مهم است؟ در جواب به این سوال باید گفت که تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا هسته اصلی وب‌سایت دندانپزشکی است و هر‌چقدر این انتخاب متناسب با نیازهای شما باشد، موفقیت‌های بیشتری را برای شما به همراه دارد.

تکنولوژی طراحی سایت دندانپزشکی

دقت داشته باشید که انتخاب تکنولوژی در طراحی سایت دندانپزشکی به هیچ وجه سلیقه‌ای نیست و با توجه به نیاز کارفرما انتخاب می‌شود، مثلا استفاده از وردپرس برای یک سایت معمولی انتخاب مناسبی است در صورتی که برای ساخت یک وب‌سایت دندانپزشکی با امکانات زیاد و پیچیده، استفاده‌ تکنولوژی اختصاصی بهترین انتخاب است. نگران نباشید زیرا متخصصان مجموعه سایت با سئو با توجه به نیاز و امکاناتی که در وب‌سایت نیاز دارید، بهترین ‌تکنولوژی را به شما پیشنهاد می‌دهند که نتایج قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

راه‌اندازی وب‌سایت دندانپزشکی مزایای زیادی برای مطب و کلینیک پزشکی شما به دنبال دارد که باعث می‌شود تا بهترین بهره‌وری را برایتان به همراه داشته باشد، در واقع باصرفه‌جویی در زمان و هزینه، افراد زیادی را به سمت شما سوق دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت دندانپزشکی بپردازیم:

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

ساخت سایت دندانپزشکی باعث حذف بسیاری از خدمات سنتی شده که با کاهش نیروی انسانی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. وقتی که دندان‌پزشک وقت بیشتری داشته باشد این فرصت را دارد تا به افراد زیادتری را ویزیت کند و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهد، همچنین سرعت عمل در کارها باعث رضایت کاربران می‌شود و آنها اعتماد بیشتری به کلینیک و مطب پزشکی می‌کنند.

دسترسی آسان به بیماران

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی یک فضای محدود نیست، بلکه به صورت ۲۴ ساعتی و تمام وقت در اختیار بیماران و افراد متقاضی قرار دارد. این مزیت باعث می‌شود تا بیماران ارتباط بهتری با وب‌سایت شما برقرار کنند و در صورتی که نیاز به مشاوره و پر کردن فرم داشته باشند، این کار را به راحتی و از طریق وب‌سایت انجام می‌دهند.

برقرار ارتباط بهتر با افراد

زمانی که از طریق وب‌سایت دندانپزشکی به بیماران خود سرویس دهی می‌کنید، قادر هستید تا به صورت مستقیم با کاربران در ارتباط بوده و توصیه‌های لازم در رابطه با بهداشت دهان و دندان را به آنها گوشزد کنید. هر‌چقدر ارتباط بهتری با بیماران برقرار کنید، آنها حس بهتری به شما خواهند داشت و همیشه برای برطرف‌سازی مشکلات دهان و دندان به شما مراجعه می‌کنند.

برند شدن مطب و کلینیک شما

وب‌سایت دندانپزشکی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانید خدمات و سرویس‌های خود را به صورت آنلاین با کاربران به اشتراک بگذارید، آگاهی کاربران از خدمات کلینیک پزشکی باعث می‌شود تا افراد زیادی مطب شما را در اینترنت پیدا کنند که طولی نمی‌کشد به یک برند سرشناس در حوزه‌ی پزشکی تبدیل می‌شوید.

ارائه خدمات نوبت‌گیری آنلاین

نوبت‌گیری آنلاین در طراحی سایت دندانپزشکی باعث جلوگیری از بی‌نظمی در نوبت بیماران می‌شود. بیماران این فرصت را دارند تا با وارد شدن به بخش نوبت‌گیری وب‌سایت، زمان دقیق مراجعه به پزشک را مشخص کنند و در زمان تعیین شده، در مطب و کلینیک مورد نظر حاضر شوند. قابلیت رزرو و نوبت‌گیری آنلاین در وب‌سایت دندانپزشکی در زمان و هزینه‌ی پزشک و بیماران صرفه‌جویی به عمل می‌آورد و رضایت افراد را به همراه دارد.

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • امکان رزرو و مشخص کردن نوبت به صورت آنلاین
  • قابلیت چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان ارسال پیام برای تمامی بیماران
  • درگاه مستقیم بانکی
  • نمایش روزها و ساعات حضور پزشک در وب‌سایت
  • امکان مشاهده رزومه پزشک در وب‌سایت دندانپزشکی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • عضویت ویژه برای کاربران فعال
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • قابلیت نمایش هزینه خدمات دندانپزشکی

مراحل طراحی سایت دندانپزشکی

زمانی که قرار است یک وب‌سایت دندانپزشکی طراحی و راه‌اندازی شود باید یک سری مراحل به صورت مرتب و پشت سر هم انجام گردد تا این محیط پزشکی آنلاین فعالیت خود را در فضای وب شروع کند. به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید که اگر شما یک پزشک یا مدیر مرکز دندانپزشکی هستید و هنوز اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت نکرده‌اید، حتما پروژ خود را به دست یک شرکت یا مجموعه طراحی سایت با تجربه و دارای تخصص واگذار کنید تا هیچ‌گونه خللی در ابتدا و انتهای این فرآیند برای شما ایجاد نشود، در ادامه به بررسی مراحل طراحی سایت دندانپزشکی توسط مجموعه سایت با سئو می‌پردازیم:

۱_ مرحله اول: مشاوره متخصصان مجموعه سایت با سئو با کارفرما به‌منظور ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت دندانپزشکی

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد ما بین کارفرما و مجموعه

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

۴_ مرحله چهارم: ارائه طرح اولیه وب‌سایت دندانپزشکی به کارفرما

۵_ مرحله پنجم: بازبینی و بررسی طرح اولیه توسط تیم فنی و کارفرما

۶_ مرحله ششم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت دندانپزشکی

۷_ مرحله هفتم: ارائه طرح نهایی به تیم فنی و کارفرما جهت بازبینی

۸_ مرحله هشتم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما

۹_ مرحله نهم: برطرف‌سازی ایرادات و اشکالات احتمالی توسط تیم فنی

۱۰_ مرحله دهم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت، این پروسه چند روز کاری طول می‌کشد.

۱۱_ مرحله یازدهم: پشتیبانی مادام‌العمر وب‌سایت پزشکی توسط مجموعه سایت با سئو

طراحی سایت دندانپزشکی چند روز زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت دندانپزشکی چند روز زمان نیاز دارد؟

اگر شما نیز به عنوان یک پزشک و متخصص دهان و دندان تمایل دارید تا از مدت‌زمان دقیق ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت دندانپزشکی مطلع شوید، در جواب به این سوال باید گفت که ما در مجموعه سایت با سئو در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۵ روزه، تمامی کارهای مربوط به طراحی و ساخت سایت دندانپزشکی را انجام می‌دهیم تا شما در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن، فعالیت اینترنتی خودتان را شروع کنید. ما از دو روش برای راه‌اندازی وب‌سایت دندانپزشکی استفاده می‌کنیم، روش اول استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است و روش دوش cms وردپرس می‌باشد. توجه داشته باشید که انتخاب هرکدام از این روش‌ها با توجه به نیاز پزشکان عزیز مشخص می‌شود.

چرا طراحی سایت دندانپزشکی در مجموعه سایت با سئو؟

طراحی سایت دندانپزشکی در مجموعه سایت با سئو از این بابت حائز اهمیت است که متخصصان فنی ما از بهترین تکنولوژی و امکانات در این وب‌سایت استفاده می‌کنند تا دکتر دندانپزشک بسیاری از خدمات غیره حضوری را از طریق این وب‌سایت ارائه دهد. زمانی که وب‌سایت دندانپزشکی متناسب با الگوریت‌های گوگل راه‌انداری شود، این سایت در لیست بالای نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده خواهد شد و اشخاص گوناگون به منظور شناخت خدمات دندانپزشکی و نوبت گیری، می‌توانند وارد سایت شوند.

تیم سایت با سئو به گونه‌ای وب‌سایت دندانپزشکی را طراحی می‌‌کند که امکان توسعه آن در آینده وجود داشته باشد؛ یعنی اگر شما قصد داشته باشید که خدمات دندانپزشکی خود را گسترش دهید، به راحتی می‌توانید این سرویس‌ها را از طریق وب‌سایت ارائه دهید.

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر دندانپزشکان و مراکز سلامت دهان و دندان با آن مواجه هستند، تعداد کم مراجعه‌کنندگان است. در واقع اگر شما بهترین و پیشرفته‌ترین مرکز درمانی همراه با بهترین تجهیزات دندانپزشکی را نیز در اختیار داشته باشید ولی نتوانید کاربران را جذب کنید، طولی نمی‌کشد که با مشکلات جدی روبرو می‌شوید.

طراحی سایت دندانپزشکی فرصت ایدال را برای شما فراهم می‌کند تا به صورت آنلاین تعداد متقاضیان زیادی را جذب کرده و خدمات مختلفی را به آنها ارائه دهید، در واقع وب‌سایت دندانپزشکی رزومه اینترنتی شما است. با توجه به اینکه امروزه تعداد افراد زیادی خدمات دندانپزشکی را از طریق اینترنت سرچ می‌کنند، این امکان وجود دارد که با رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی، وب‌سایت دندانپزشکی شما در لیست بالای نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.