طراحی سایت سوپر مارکت

طراحی سایت سوپر مارکت

طراحی سایت سوپر مارکت یک فروشگاه آنلاین اینترنتی است که از طریق آن می‌توان کلیه محصولات خوراکی را در مدت‌زمان کوتاهی به دست مصرف‌کنندگان برسانید. فروشگاه‌های کوچک و بزرگ مواد غذایی، هایپرمارکت‌ها و سوپری‌ها می‌توانند با ساخت سایت سوپر مارکت به دنیای نامحدود وب وارد شده و با فروش محصولات غذایی به متقاضیان، درآمد خود تا چند برابر افزایش دهند.

سوپر مارکت‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که انواع محصولات خوراکی، بهداشتی و غیره را عرضه می‌کنند که بیشتر این مکان‌ها به صورت سنتی و حضوری محصولات و کالای خود را در اختیار افراد قرار می‌دهند، ولی موضوع مهی که بسیاری از این فروشگاه‌ها از آن غافل هستند، از دست دادن بازار بزرگ و گسترده اینترنتی است. طراحی سایت سوپر مارکت یک انتخاب هوشمندانه است برای تمامی افرادی که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت دارند تا از این طریق بتوانند فروش محصولات خود را تا چند برابر افزایش دهند.

وب‌سایت سوپر مارکت

نمایش محصولات از طریق وب‌سایت امکان بازاریابی آنلاین را برای شما فراهم می‌کند و تنها با یک سرچ ساده، افراد زیادی می‌توانند مواد غذایی مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی شما تهیه کنند. طراحی سایت سوپر مارکت از این بابت حائز اهمیت است که تمامی محصولات خوراکی شما در دید کاربران زیادی قرار می‌گیرد و این افراد به راحتی می‌توانند با توجه به نیازشان، کالای مورد نظر خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین تهیه کنند.

قیمت طراحی سایت سوپر مارکت

شاید شما نیز به عنوان یک مدیر و صاحب فروشگاه سوپر مارکت این سوال را داشته باشید که قیمت طراحی سایت سوپر مارکت چقدر است؟ در واقع با صرف کردن چه میزان هزینه امکان راه‌اندازی یک وب‌سایت سوپری وجود دارد؟

قیمت طراحی سایت سوپر مارکت

در جواب به این‌گونه سوالات باید گفت که هزینه ساخت سایت سوپر مارکت به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام در کاهش و افزایش قیمت این وب‌سایت تاثیر‌گذار هستند. به عنوان مثال حجم امکانات، سیستم مدیریت محتوا، نوع هاست و فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، شرکت طراح سایت، مدت‌زمان مورد نیاز برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت و… از عوامل مهم در قیمت‌گذاری سایت سوپر مارکت محسوب می‌شوند.

البته هستند شرکت‌هایی که بدون در نظر گرفتن این موارد، قیمت‌های گزافی را از کارفرما جهت طراحی سایت سوپر مارکت دریافت می‌کنند. لازم نیست نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو این آمادگی را دارد تا بدون هیچ‌گونه هزینه‌ اضافه در قبال مشاوره، تجارت شما را به صورت دقیقی مورد بررسی قرار دارد و قیمت دقیق راه‌اندازی این وب‌سایت را به شما اعلام کند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

هدف از طراحی اپلیکشین سوپر مارکت

هدف اصلی از طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت، کاهش هزینه‌ها و به دنبال آن درآمدزایی بیشتر است. زمانی که فروشگاه مواد غذایی شما اقدام به ساخت اپلیکیشن برای فروش محصولات خود می‌کند، کاربران این امکان را دارند تا با وارد شدن به این برنامه، هر نوع مواد خوراکی و بهداشتی را تهیه کنند و با استفاده از پیک کالاهای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند. این مدل فروش سبب می‌شود تا شما نیروهای کاری خود را به حداقل برسانید و تنها از طریق این اپلیکیشن فروش چند برابری را شاهد باشید. توجه داشته باشید که ساخت اپلیکیشن سوپر مارکت یک سرمایه‌گذاری بلند مدت به منظور برند شدن تجارت شما محسوب می‌شود.

چرا به طراحی سایت سوپر مارکت نیاز دارید؟

یکی از موضوعات مهی که اکثر سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی با آن روبرو هستند، فراهم کردن یک مکان مناسب برای فروش محصولات است. در واقع تهیه یک مغازه مناسب که اصطلاحا (پا خور خوبی) داشته باشد برای بسیاری از افرادی که در حوزه فروش و بازاریابی محصولات خوراکی فعالیت دارند، کار چندان راحتی نیست. حتی اگر شما هزینه اجاره یک مکان بزرگ و مناسب را برای فعالیت در حوزه سوپر مارکت را داشته باشید، لوکیش و موقعیت جغرافیایی آن مکان در فروش و درآمدزایی شما تاثیرات زیادی دارد.

طراحی سایت سوپر مارکت تمامی این دغدغه‌ها را از شما دور می‌کند و تنها با راه‌اندازی وب‌سایت، یک فضای پربازدید و امن در جهت فروش و بازاریابی محصولات غذایی در اختیار خواهید داشت.

اهمیت طراحی سایت سوپر مارکت

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در فروش و بازاریابی اهمیت زیادی دارد، تبلیغات و برندینگ است. فعالیت یک سوپر مارکت به صورت فیزیکی برای برند شدن آن کافی نیست زیرا افراد زیادی قادر نیستند تا فروشگاه سوپری شما را مشاهده کنند. با طراحی سایت سوپر مارکت این بستر برای شما فراهم است تا به تبلیغات اینترنتی در جهت برند شدن فروشگاه خود بپردازید و طولی نمی‌کشد که افراد زیادی از طریق اینترنت با شما آشنا و نیاز خود را از طریق سوپر مارکت آنلاین شما برآورده می‌سازند. به این نکته توجه داشته باشید که تنها راه هدفمند و کم هزینه در جهت فروش بالای محصولات و خدمات، راه‌اندازی وب‌سایت است.

ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت

ساخت سایت سوپر مارکت مزایای زیادی را برای فروشگاه‌های مواد غذایی و هایپر مارکت شما به همراه دارد، این وب‌سایت باید دارای ویژگی‌های مفیدی باشد تا نظر کاربران را به خوبی جلب کند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت

استفاده از تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای

مناسب

یکی از ویژگی‌های مهم که در زمان ساخت سایت سوپر مارکت باید توجه زیادی به آن شود، انتخاب تکنولوژی مناسب است. در طراحی سایت سوپر مارکت باید از تکنولوژی متناسب با حوزه فعالیت کارفرما استفاده شود. انتخاب درست سیستم مدیریت محتوا باعث می‌شود تا هر نوع محتوا و محصولی که شما در این وب‌سایت قرار دهید در صورت رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی،در لیست بالای نتایج جستجو قرار گیرد و باعث شود تا مشتریان زیادی جذب تجارت اینترنتی شما شوند.

توجه داشته باشید در صورتی که سایت سوپر مارکت با استفاده از تکنولوژی‌های مرسوخ و قدیمی راه‌اندازی شود، تبعات جبران‌ناپذیری برای تجارت آنلاین شما به همراه دارد. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره حضوری به دقت کسب‌و‌کار شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و از بهترین تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا در جهت راه‌اندازی وب‌سایت شما استفاده می‌کند.

تجربه کاربری خوب

بگذارید با یک سوال شروع کنیم، به راستی هدف شما از راه‌اندازی یک وب‌سایت سوپر مارکت چیست؟ بهترین پاسخی که می‌توان به این سوال داد، افزایش درآمد است. حالا که شما به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستید چه کارهایی برای رسیدن به این مهم باید انجام داد! در واقع برای بالا بردن فروش، باید تمامی محصولات مورد نیاز مشتری را به بهترین شکل در دسترس او قرار داد تا به راحتی قادر باشد پروسه خرید خود را به پایان برساند.

ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت

تجربه کاربری مناسب نقش زیادی در طراحی سایت سوپر مارکت دارد و باید تمامی محصولات، امکانات و خدمات این وب‌سایت به گونه‌ای طراحی شود که به راحتی در دسترس کاربران قرار بگیرد و آنها در کمترین زمان ممکن، نیاز خود را در وب‌سایت سوپر مارکت برطرف سازند. تجربه کاربری غیره استاندار و ناقص باعث گیجی و سردرگمی کاربر می‌شود و عملکردی که کاربران در زمان مواجه شدن با چنین وب‌سایت انجام می‌دهند، ترک کردن فلفور سایت مورد نظر است.

گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

یکی از موضوعات مهمی که کاربران به‌محض ورود به یک وب‌سایت توجه زیادی به آن دارند، گرافیک و رنگ‌‌بندی مورد استفاده در آن سایت است. گرافیک جذاب و کاربرپسند احساس خوبی را در افراد ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا آنها مدت‌زمان بیشتری را در وب‌سایت سپری کنند. استفاده درست از روانشناسی رنگ‌ها از اهمیت زیادی در طراحی سایت سوپر مارکت برخوردار است که یکی از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. استفاده از رنگ‌ها جذاب و مرتبط، نقش زیادی در جذب کاربران دارد.

ریسپانسیو بودن وب‌سایت سوپر مارکت

همان‌گونه که اطلاع دارید امروزه بیشترین سرچ‌های اینترنتی با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌شود و افراد تمایل زیادی دارند تا خریدهای خود را با موبایل انجام دهند. با توجه به اینکه وب‌سایت سوپر مارکت یک فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود، باید قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال مانند تبلت، تلفن همراه و دسکتاپ را داشته باشد و در هر سایز و ابعادی به کاربران نمایش داده شود تا افراد به راحتی قادر باشند تمامی محصولات و کالای این وب‌سایت را به خوبی مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به خرید کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت

در زمان ساخت سایت سوپر مارکت باید توجه زیادی به قابلیت واکنش‌گرا بودن آن شود تا به خوبی در تمامی دستگاه‌ها برای کاربران به نمایش درآید. برای اینکه متوجه شوید که وب‌سایت سوپر مارکت شما به خوبی در نسخه موبایل نمایش داده می‌شود، فقط کافیست تا با گوشی هوشمند خود وارد این سایت شوید و از تمامی صفحات و بخش‌های آن بازید کنید، اگر چیدمان، المان‌ها و محصولات این وب‌سایت با استفاده از موبایل به خوبی در دسترس باشد، می‌توان پی برد که سایت سوپر مارکت از قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) برخوردار است.

سرعت و امنیت استاندارد در طراحی سایت سوپر مارکت

امروزه محافظت از اطلاعات کاربران از اهمیت زیادی نزد گوگل برخوردار است و این شرکت بارها اعلام کرده است که سایت‌هایی را در لیست نتایج بالای جستجو قرار می‌دهد که از امنیت خوبی برخوردار باشند و از داده‌های کاربران به خوبی محافظت کنند. برای بالا بردن امنیت در وب‌سایت سوپر مارکت باید از تکنولوژی مناسب، هاست پرسرعت و امن، افزونه‌ها و ماژول‌های امنیتی استاندارد، کد نویسی و برنامه‌نویسی بهینه استفاده شود تا به خوبی اطلاعات کاربران تحت محافظت باشد.

ویژگی‌های طراحی سایت سوپر مارکت

سرعت لودینگ از دیگر ویژگی‌های مهم در طراحی سایت سوپر مارکت محسوب می‌شود. کاربران دوست دارند در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را در وب‌سایت سوپر مارکت برآورده سازند و به بخش‌ها و صفحات این وب‌سایت به راحتی سر بزند. برای بالا بردن سرعت وب‌سایت سوپر مارکت باید از هاست و قالب مناسب استفاده شود تا فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده مواد غذایی بدون هیچ‌گونه مشکلی به کاربران نمایش داده شود.

مزایای طراحی سایت سوپر مارکت

  • ارائه تخفیف و برگزاری جشنواره‌‌های مختلف برای فروش بیشتر محصولات
  • خرید از وب‌سایت سوپر مارکت آسان و راحت است.
  • طراحی سایت سوپر مارکت باعث برند شدن فروشگاه شما می‌شود.
  • راه‌اندازی وب‌سایت سوپر مارکت یک فضای تبلیغاتی گسترده و ارزان است.
  • تمامی افراد با هر سطح سواد و دانشی امکان خرید از این وب‌سایت را دارند.
  • خرید محصول و کالا تنها با چند کیک ساده
  • فروش محصولات غذایی بدون هیچ محدودیت جغرافیایی در سرتاسر ایران با طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت امکان‌پذیر است.
  • سفارش و فروش آنلاین محصول بدون مراجع حضوری مشتری

امکانات طراحی سایت سوپر مارکت

امکانات طراحی سایت سوپر مارکت

✅️ پنل کاربری

✅️ عضویت

✅️ ورود

✅️ قابلیت اعمال فیلترینگ محصولات

✅️ موتور جستجوی قوی برای پیدا کردن محصولات

✅️ درگاه مستقیم بانکی

✅️ امکان پرداخت آنلاین در قبال خرید کالا

✅️ ایجاد بخشی برای معرفی قوانین و مقررات سایت

✅️ قابلیت درج کامنت برای محصولات

✅️ پنل مدیریتی حرفه‌ای

✅️ سیستم چت آنلاین

✅️ ایجاد پنلی مجزا برای همکاری بازاریابان

✅️ سیستم چند فروشندگی

✅️ پنل پیامکی

✅️ فرم‌سازی پیشرفته در جهت استخدام، همکاری، اخذ نمایندگی و ثبت سفارش عمده

✅️ امکان به اشتراک گذاشتن تمامی محصولات در شبکه‌های اجتماعی

✅️ عضویت ویژه (vip)

✅️ امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت سوپر مارکت وجود دارد.

✅️ امکان ایجاد نقشه سایت (سایت مپ)

✅️ ایجاد بخش خبرنامه

صفحات طراحی سایت سوپر مارکت

صفحات طراحی سایت سوپر مارکت

وب‌سایت سوپر مارکت دارای صفحات مختلفی است که شامل محصولات، دسته‌بندی‌ها، وبلاگ و… می‌باشد. توجه داشته باشید که با توجه به حجم کار، محصولات و امکانات مورد نیاز کارفرما امکان دارد تعداد صفحات سایت سوپر مارکت کم یا زیاد شود. به صورت کلی یک سری صفحات مرسوم در این وب‌سایت وجود دارد که عبارتند‌از:

  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت سوپر مارکت در مجموعه سایت با سئو

حالا نوبت آن است تا شما را با مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت سوپر مارکت آشنا سازیم، توجه داشته باشید که تمامی این مراحل باید پشت سر هم و به صورت پیوسته انجام شود تا روند ساخت سایت با موفقیت به پایان برسد. در ادامه به معرفی مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت سوپری می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت سوپر مارکت

۱_ قدم اول: مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما به منظور طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت

۲_ قدم دوم: عقد قرارداد بین مجموعه سایت با سئو و کارفرما

۳_ قدم سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت سوپر مارکت

۴_ قدم چهارم: بازبینی طرح اولیه سایت توسط کارفرما

۵_ قدم پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت سوپر مارکت

۶_ قدم ششم: در این مرحله بازبینی طرح نهایی توسط تیم فنی و کارفرما انجام می‌شود.

۷_ قدم هفتم: راه‌اندازی و پشتیبانی از وب‌سایت سوپر مارکت توسط تیم فنی مجموعه صورت می‌گیرد.

مدت‌زمان ساخت سایت سوپر مارکت

مجموعه سایت با سئو در یک بازه‌ زمانی ۷ الی ۱۵ روزه، وب‌سایت سوپر مارکت مورد نظر شما را طراحی و دسترسی آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقت داشته باشید که این وب‌سایت از امکانات و قابلیت‌های کاربردی برخوردار است و به راحتی نیاز شما را برطرف می‌سازد، اما اگر به دنبال امکانات خاص و پیچیده‌ای هستید که امکان پیاده‌سازی آن در cms وردپرس وجود ندارد، استفاده از تکنولوژی اختصاصی بهترین انتخاب برای طراحی سایت سوپر مارکت است که مدت‌زمان طراحی آن به نسبت قالب آماده بیشتر است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

طراحی سایت سوپر مارکت راهکاری هدفمند در جهت ارائه و فروش محصولات خوراکی به مشتریان است. با توجه به اینکه تردد در مسیرهای شلوغ شهری و گیر افتادن در ترافیک برای برخی از افراد کلافه کننده است، طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت ایده‌ای خلاقانه است برای تمامی فروشگاه‌های مواد غذایی، مغازه‌های کوچک و بزرگ سوپری، هایپرمارکت‌ها و… تا از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آن فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند و مشتریان زیادی را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین جذب کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.