طراحی سایت عمده فروشی

طراحی سایت عمده فروشی

طراحی سایت عمده فروشی یکی از روش‌های کارآمدی است که تمامی فروشگاه‌های عمده‌ فروشی، بنکداران و تولیدکنندگان می‌توانند از آن برای عرضه محصولات و کالا استفاده کنند، در واقع ساخت سایت عمده فروشی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به سادگی، هر نوع جنسی را به فروشندگان خرده فروش ارائه دهید.

همان‌گونه که اطلاع دارید امروزه ساخت وب‌سایت در هر کسب‌وکاری از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می‌شود تا تجارت شما به صورت گسترده‌ای اقدام به تبلیغات و بازاریابی کرده و مشتریان زیادی را جذب خود کند. طراحی سایت عمده فروشی یکی از وب‌سایت‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و ظرفیت فعالیت در این حوزه، روز‌به‌روز در حال افزایش است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با وب‌سایت عمده فروشی بیشتر آشنا کنیم، ولی ابتدا به تعریفی مختصری از این شغل می‌پردازیم.

عمده فروشی

عمده فروش به کسی گفته می‌شود که کالا و محصول را با حجم زیادی و قیمت مناسب به خورده فروشان عرضه می‌کند. زمانی که خرده فروش با قیمت مناسبی کالای مورد نظر را از عمده فروش تهیه کند، این امکان را دارد تا در قبال فروش آن سود مناسبی را به دست آورد.

طراحی سایت عمده فروشی

عمده فروشی نوعی فعالیت است که محصول و کالا با حجم زیاد بین خرده فروشان تقسیم می‌شود، ولی مشکلی که اکثر عمده فروشان با آن درگیر هستند، محدوده‌ی فعالیت است. به عنوان مثال تبلیغات یک عمده فروشی بیشتر دهان‌به‌دهان است و امکان ارسال محصول و کالا به سایر نقاط کشور در این روش از بازاریابی بسیار کم است. طراحی سایت عمده فروشی تجارت شما را به یک فروشگاه آنلاین بزرگ تبدیل می‌کند تا به راحتی قادر باشید به سایر نقاط ایران محصولات خود را ارسال کنید.

قیمت طراحی سایت عمده فروشی

یکی از چالش‌هایی که بیشتر تجار و بنکداران با آن مواجه هستند، قیمت ساخت سایت عمده فروشی است. در واقع قیمت‌های مختلفی که شرکت‌های طراحی سایت ارائه می‌دهند باعث می‌شود تا کارفرما با سردرگمی روبرو شود؛ اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا ما در این بخش به تمامی ابهامات شما پاسخ می‌دهيم. قیمت طراحی سایت عمده فروشی به عوامل متعددی بستگی دارد و فقط معطوف به یک ویژگی‌ و قابلیت خاص نیست به عنوان مثال تکنولوژی مناسب، گرافیک و رنگ‌بندی، نوع هاست، مدت‌زمان طراحی، شرکت طراح و… از عوامل مهمی هستند که در قیمت‌گذاری وب‌سایت عمده فروشی تاثیرات زیادی دارند.

قیمت طراحی سایت عمده فروشی

اگر کارفرما یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات زیاد نیاز داشته باشد، با توجه به اینکه ساخت و راه‌اندازی این وب‌سایت کمی زمان‌بر است، باید چندین متخصص به صورت تمام وقت در ساخت آن مشارکت داشته باشند، به همین دلیل این وب‌سایت از قیمت بالاتری به نسبت یک سایت وردپرسی معمولی برخوردار است.

اینکه برخی از شرکت‌های طراحی سایت قیمت‌های بالایی را در قبال ساخت و راه‌اندازی سایت عمده فروشی تقاضای می‌کنند، نشان‌دهنده کیفیت کار نیست و در برخی اوقات گران‌فروشی محسوب می‌شود. در طرف مقابل نیز درست به همین شکل است و قیمت‌های کم در قبال ساخت سایت دلیل بر ارائه خدمات باکیفیت نبوده زیرا هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای اطلاع از قیمت واقعی طراحی سایت عمده فروشی با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا این متخصصان به صورت دقیق و حساب‌شده با توجه به سلیقه و نیازهایتان، قیمت دقیق عمده فروشی آنلاین را به شما اعلام کنند.

اهداف طراحی سایت عمده فروشی

  • طراحی سایت فروشگاه عمده فروشی کسب‌وکار شما را به یک برند خوش‌نام تبدیل می‌کند.
  • افزایش درآمد تا چند برابر فعالیت سنتی
  • ساخت سایت عمده فروشی ارتباط هرچه بهتر با مشتریان را فراهم می‌سازد.
  • کاهش هزینه‌ها
  • تثبیت جایگاه شما در میان دیگر رقبا
  • با راه‌اندازی وب‌سایت عمده‌ فروشی امکان فروش محصولات به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد.

چرا به طراحی سایت عمده فروشی نیاز دارید؟

امروزه گسترش اینترنت و در دسترس بودن آن برای عموم افراد باعث شد تا بسیاری از خدمات به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار گیرد، این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه آنها شده است. عمده فروشی یکی از حوزه‌هایی است که مشتریان زیادی دارد، در واقع تمامی خرده فروشان، فروشگاه‌ها، تولیدی‌های کوچک و بزرگ برای تامین کالا و محصولات مورد نظر خود به سراغ عمده فروش می‌روند تا نیازهای خود را برطرف سازند.

نوع فعالیت فیزیکی و سنتی عمده فروش جوابگوی نیاز مصرف‌کننده نیست و تجارت این مدلی باعث از دست رفتن مشتریان زیادی می‌شود. طراحی سایت عمده فروشی انتخابی هوشمندانه و هدفمند است در جهت ارائه محصولات و کالا به صورت عمده و ‌گسترده در بستر وب.

ویژگی‌های طراحی سایت عمده فروشی

ویژگی امتیازات مثبتی است که باعث می‌شود یک وب‌سایت به نسبت دیگر رقبا از جایگاه ارزشمند‌تری برخوردار باشد. مجموعه سایت با سئو در زمان طراحی سایت عمده فروشی یک سری ویژگی‌های مهم را به خوبی در این وب‌سایت پیاده‌سازی می‌کند که عبارتنداز:

ویژگی‌های طراحی سایت عمده فروشی

سایت عمده فروشی باید ریسپانسیو (واکنش‌گرا) باشد

با توجه به اینکه بیشتر سرچ‌های اینترنتی توسط گوشی موبایل انجام می‌شود، ریسپانسیو بودن وب‌سایت‌های اینترنتی از اهمیت زیادی نزد گوگل برخوردار است، سایت‌هایی که این قابلیت را نداشته باشند جریمه شده و در لیست نتایج جستجو به کاربران نمایش داده نمی‌شوند. وب‌سایت عمده فروشی باید به صورت واکنش‌گرا طراحی شود تا کاربران قادر باشند با هر دستگاه هوشمند دیجیتال نظیر موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر به خوبی در هر ابعاد و اندازه‌ای این وب‌سایت را مشاهده کنند.

تجربه کاربری (ux) و رابط کاربری (ui) استاندارد

تصور کنید که وارد وب‌سایت دیجی کالا شده‌اید و قصد دارید تا محصول و کالای مورد نظر خود را تهیه کنید، پروسه‌ای که باید طی کنید اصلا زمان‌بر و خسته‌کننده نیست زیرا در دیجی کالا رابط و تجربه کاربری به صورت استاندارد پیاده‌سازی شده‌ است. چیدمان درست المان‌ها، منوهای منظم، استفاده از رنگ‌های متناسب و جذاب، استفاده از امکانات کاربردی، مشخص کردن اصولی مکان پیاده‌سازی امکانات و… همگی نشان‌دهنده‌ی ui و ux استاندارد در یک وب‌سایت است.

ویژگی‌های طراحی سایت عمده فروشی

در طراحی سایت عمده فروشی نیز درست به همین شکل تمامی استانداردهای تجربه و رابط کاربری باید به درستی پیاده‌سازی شوند تا زمانی که مشتریان شما وارد سایت شدند در کمترین زمان ممکن به هدف مورد نظرشان دست یابند و از بودن در این وب‌سایت احساس خوشایندی داشته باشند.

سرعت لود مناسب

از دیگر ویژگی‌های مهم وب‌سایت عمده فروشی، سرعت لودینگ مناسب است. کاربران دوست دارند در کمترین زمان ممکن وارد سایت شما شوند و کالای مورد نظرشان را به سرعت تهیه کنند. در طراحی سایت عمده فروشی از تمامی ابزارهای افزایش سرعت لودینگ استفاده می‌شود تا صفحات در کمتر از چند ثانیه برای کاربران لود شوند.

استفاده از تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای کاربردی

دقت داشته باشید هرچقدر هم که یک وب‌سایت از محتوا و گرافیک خوبی برخوردار باشد ولی از تکنولوژی استانداردی برای ساخت آن استفاده نشود، امکان قرار گرفتن آن در لیست نتایج جستجو کاهش می‌یابد. تکنولوژی مناسب در زمان ساخت سایت عمده فروشی باید با توجه به نیاز کارفرما انتخاب شود تا هم پاسخگوی نیاز کاربران باشد و هم موتورهای جستجوی به راحتی قادر باشند این وب‌سایت را شناسایی کرده و محتوای آن را بررسی کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت عمده فروشی

گرافیک جذاب کاربرپسند

گرافیک و رنگ‌بندی مناسب از دیگر ویژگی‌های مهم عمده فروشی آنلاین محسوب می‌شود. در زمان راه‌اندازی وب‌سایت عمده فروشی باید از گرافیک و رنگ‌های جذابی استفاده شود تا هم متناسب با این حوزه باشد و هم احساس خوبی را به کاربران و مشتریان انتقال دهد.

امنیت در طراحی سایت عمده فروشی

امروزه امنیت و محافظت از اطلاعات کاربران از اهمیت زیادی برای گوگل برخوردار است و هر وب‌سایتی در این مهم سستی کند، با جریمه‌های سنگین گوگل مواجه می‌شود. در زمان ساخت وب‌سایت عمده فروشی از سیستم و تکنولوژی مناسبی باید استفاده شود تا امنیت این وب‌سایت تا حد زیادی افزایش یابد.

امکانات طراحی سایت عمده فروشی

امکانات طراحی سایت عمده فروشی
  • نمایش اطلاعات و جزئیات کالا
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • قابلیت چند فروشندگی
  • سیستم تیکتینگ در عمده فروشی آنلاین
  • درگاه مستقیم بانکی
  • امکان خرید محصولات به صورت آنلاین و غیره حضوری
  • قابلیت ثبت سفارش
  • امکان پیگیری سفارشات
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • سیستم چت آنلاین
  • پنل مدیریت حرفه‌ای
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

مدت‌زمان ساخت سایت عمده فروشی چقدر است؟

هر وب‌سایتی برای طراحی و راه‌اندازی، نیاز به مدت‌زمان مناسب دارد و برای اینکه پروسه ساخت آن با موفقیت سپری شود باید زمان لازم برای طراحی آن در نظر گرفته شود. حجم کار و میزان امکانات مورد استفاده از مهم‌ترین عوامل در تعیین مدت‌زمان طراحی سایت عمده فروشی آنلاین محسوب می‌شود. به صورت کلی بین ۱ یا ۲ هفته زمان برای ساخت وب‌سایت عمده فروشی نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید.

صفحات طراحی سایت عمده فروشی

صفحات طراحی سایت عمده فروشی
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت عمده فروشی

تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت عمده فروشی باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود تا یک وب‌سایت بهینه و استاندارد در اختیار کارفرما قرار گیرد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

۱_ مرحله اول: مشاوره‌ی کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما

۲_ مرحله دوم: بستن یک قرارداد دو‌طرفه بین مجموعه و کارفرما در جهت ساخت سایت عمده فروشی

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سايت

۴_ مرحله چهارم: بررسی طرح اولیه وب‌سایت عمده فروشی توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط تیم فنی و کارفرما

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت عمده فروشی توسط تیم فنی مجموعه

۷_ پشتیبانی همیشگی: بعد از ایندکس شدن سایت، حالا نوبت آن است تا شما فعالیت خودتان را در وب‌سایت انجام دهید. مجموعه سایت با سئو در این مرحله تمامی آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌داد تا همه‌ی کارهای مربوطه را بدون وابستگی به هیچ فردی انجام دهید. در صورت انجام دادن درست و اصولی سئو سایت تجارت شما نیز در لیست نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده می‌شود.

مراحل طراحی سایت عمده فروشی

سخن پایانی

ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت یک روش موثر در بازاریابی محسوب می‌شود و در صورتی که این پروسه با موفقیت انجام شود، مشتریان زیادی به سمت شما جذب می‌شوند. طراحی سایت عمده فروشی فرصتی مناسب و ایدال است برای تمامی افرادی که در حوزه‌ی عمده فروشی مشغول به فعالیت هستند تا از این طریق مشتریان زیادی را جذب کرده و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.