طراحی سایت لاکچری

طراحی سایت لاکچری

طراحی سایت لاکچری امکان حضور آنلاین تمامی مشاغل و کسب‌وکارهای را به صورت موفق در فضای گسترده اینترنت فراهم می‌کند. در واقع با ساخت سایت لاکچری تجارت شما این فرصت را دارد تا مشتریان زیادی را جذب خود کند که این موضوع باعث می‌شود تا درآمد شما تا چند برابر افزایش یابد.

در دنیای دیجیتال امروزی، بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت کرده‌اند، ولی موضوعی که در این بین از اهمیت زیادی برخوردار است حس رقابتی است که در میان این وب‌سایت‌ها وجود دارد. در هر حوزه‌ای رقابتی وجود دارد و مدیران تمایل دارند تا وب‌سایت شرکت و مجموعه‌ی آنها، در لیست نتایج بالای جستجو به کاربران نمایش داده شود. طراحی سایت لاکچری یک راهکار هوشمندانه و هدفمند است برای رونق تجارت اینترنتی شما، در واقع پلی است برای ورود تجارت شما به بازارهای بزرگ داخلی و خارجی.

وب‌سایت لاکچری

توجه داشته باشید که یک تجارت زمانی که یک وب‌سایت مستقل برای خود راه‌اندازی نکند، امکان رقابت در بازارهای بین‌المللی را ندارد و کاربران زیادی را از دست می‌دهد. طراحی سایت لاکچری یک فضای آنلاین و گسترده است که تجارت شما را به مشتریان زیادی معرفی می‌کند.

قیمت طراحی سایت لاکچری

بگذارید با یک مثال شروع کنم، هیچ وقت قیمت یک خودرو مرسدس بنز با یک خودرو پژو قابل مقایسه نیست زیرا کیفیت ساخت بنز نسبت به پژو، بسیار بالاتر است. این موضوع در ساخت وب‌سایت نیز صدق می‌کند که به همین دلیل قیمت طراحی سایت لاکچری نیز به عوامل متعددی نظیر نوع هاست، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، امکانات، مدت‌زمان ساخت و شرکت طراح بستگی دارد. برای اینکه از قیمت نهایی وب‌سایت لاکچری مرتبط با حوزه‌ی فعالیت خود مطلع شوید، کافیست تا با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

چرا به طراحی سایت لاکچری نیاز دارید؟

امروزه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت برای مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا سبب می‌شود تا تجارت شما از دیگر رقبایتان پیشی گرفته و مشتریان زیادی به سمت شما جذب شوند. با توجه به تحقیقات که صورت گرفته است بهترین و سریع‌ترین روشی که امروزه برای معرفی محصول و خدمات می‌توان از آن استفاده کرد، راه‌اندازی وب‌سایت است. حال سوال اینجاست که آیا هر وب‌سایتی توانایی جذب کاربر را دارد؟ هر وب‌سایتی می‌تواند به درستی نیاز کاربران و مشتریان را برطرف سازد؟ طراحی سایت لاکچری ایده‌ی نوین در جهت برطرف‌سازی نیازهای مشتری و همگام با اهداف شماست.

اهمیت طراحی سایت لاکچری

هستند کسب‌وکارهایی که هزینه‌های زیادی برای ساخت سایت پرداخت کرده‌اند ولی آنگونه که باید، نتیجه لازم را نگرفته‌اند. در واقع اگر یک وب‌سایت به صورت حرفه‌ای طراحی و راه‌اندازی نشود، قادر نیست نیازهای کاربران را به خوبی برطرف‌سازد و بازخورد منفی از گوگل دریافت می‌کند. طراحی سایت لاکچری همان چیزی است که تمامی مشاغل و کسب‌و‌کارهای به دنبال آن هستند تا از طریق آن به فعالیت‌های هدفمند و ثمربخشی در بستر وب بپردازند.

اهداف طراحی سایت لاکچری

✔️ ساخت وب‌سایت لاکچری تجارت شما را به تعداد زیادی از کاربران اینترنتی نمایش می‌دهد.

✔️ افزایش فروش

✔️ با طراحی سایت لاکچری شما این امکان را دارید تا خدمات غیرحضوری خودتان را به صورت شبانه‌روزی به مشتریان ارائه دهید.

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت لاکچری هزینه‌های شرکت و مجموعه شما را کاهش می‌دهد.

✔️ تثبیت جایگاه‌ شما در میان دیگر رقبا

ویژگی‌های طراحی سایت لاکچری

خلاقیت یکی از پارامترهای مهمی است که در ساخت سایت لاکچری اهمیت زیادی دارد، در واقع خروجی این وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد تا کاربران را به شدت مورد تاثیر قرار دهد و آنها ترغیب شوند برای برطرف‌سازی نیازهای خود وارد سایت شوند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم طراحی سایت لاکچری می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت لاکچری

اهداف این وب‌سایت مشخص است

اولین ویژگی که در طراحی سایت لاکچری باید به آن توجه زیادی شود، مشخص کردن اهداف است. برخی از شرکت‌ها اقدام به ساخت سایت می‌کنند بدون اینکه شناخت کافی بر روی مشتریان کسب‌و‌کار مورد نظر داشته باشند. وب‌سایت لاکچری باید به گونه‌ای طراحی و راه‌اندازی شود تا در کمترین زمان ممکن، نیاز مشتریان هدف را برطرف سازد.

استفاده از قالب لوکس و جذاب

قالب مناسب باید دارای یک سری پارامترها نظیر جذابیت، مرتبط بودن با حوزه کسب‌و‌کار، امنیت و سرعت مناسبی باشد. انتخاب قالب استاندارد از دیگر ویژگی‌های وب‌سایت لاکچری محسوب می‌شود.

رابط کاربری (ui) و تجربه کاربری (ux) استاندارد

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که محصول یا کالایی را از دیجی کالا خرید کرده‌اید، حتما به این موضوع واقف هستید که در کمترین زمان ممکن و به راحتی خرید خود را در این وب‌سایت ثبت کرده و مراحل خرید را انجام داده‌اید، این همان تجربه کاربری و رابط کاربری استانداری است که دیجی کالا به خوبی رعایت کرده است.

ویژگی‌های طراحی سایت لاکچری

طراحی سایت لاکچری نیز باید از ui و ux استانداردی برخوردار باشد تا کاربران در زمان وارد شدن به این وب‌سایت به راحتی به امکانات آن دسترسی داشته باشند و نیاز خود را در کمترین زمان ممکن برطرف سازند. قرار گرفتن درست المان‌ها همراه با رنگ مناسب و جذاب، منوی ساده و حرفه‌ای، چیدمان درست امکانات وب‌سایت و… از نکات مهمی است که در تجربه و رابط کاربری باید به آن توجه شود. به صورت کلی وب‌سایت لاکچری باید رابط کاربری ساده‌ و حرفه‌ای داشته باشد تا هر کاربری با هر میزان سواد و دانش به راحتی قادر باشد نیاز خود را در این وب‌سایت برطرف سازد.

امنیت مناسب در طراحی سایت لاکچری

اینکه یک وب‌سایت از داده‌ها و اطلاعات کاربران به خوبی محافظت کند یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. امنیت اطلاعات کاربران برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است و سایت‌هایی که به این مهم پایبند باشند، مورد تشویق گوگل قرار می‌گیرند، عکس این موضوع باعث افت جایگاه وب‌سایت و تنزل رتبه آن می‌شود. مجموعه سایت با سئو تمامی موارد امنیتی را در طراحی سایت لاکچری به خوبی پیاده‌سازی می‌کند تا از داده‌های و اطلاعات کاربران به بهترین شکل ممکن محافظت شود.

رنگ‌بندی و ‌گرافیک استاندارد

ویژگی‌های طراحی سایت لاکچری

ظاهر و رنگ‌بندی یک وب‌سایت از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار است و هر‌چقدر این ویژگی به صورت بهتری پیاده‌سازی شود، جذب کاربران زیادتری را به دنبال دارد. جلو‌های بصری مورد استفاده در یک وب‌سایت حکم ویترین مغازه را دارد و کاربران با توجه به گرافیک و رنگ‌بندی سایت، تجارت شما را قضاوت می‌کند. در طراحی سایت لاکچری از گرافیک و المان‌های جذابی استفاده می‌شود تا احساس خوشایندی را به کاربران شما انتقال دهد.

تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای هدفمند

انتخاب درست سیستم و تکنولوژی در طراحی سایت لاکچری از اولویت‌های اصلی این وب‌سایت محسوب می‌شود زیرا انتخاب درست تکنولوژی باعث می‌شود تا وب‌سایت از سرعت‌، امنیت و کاربری استانداردی برخوردار باشد که در ارتقاء جایگاه آن در نتایج جستجو تاثیر بسازی دارد. در زمان ساخت سایت لاکچری حوزه کاری و امکانات مورد نیاز کارفرما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به این موارد بهترین تکنولوژی برای ساخت این وب‌سایت در نظر گرفته می‌شود.

سرعت لودینگ مناسب

ویژگی‌های طراحی سایت لاکچری

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت لاکچری از اهمیت زیادی برخوردار است، سرعت لودینگ مناسب است. سرعت لودینگ این وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد تا کاربران به بخش‌های مختلف آن در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند و به راحتی بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)

با توجه به اینکه امروزه بیشترین سرچ کاربران با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌شود، ریسپانسیو بودن وب‌سایت‌های اینترنتی از اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو برخوردار است و هر وب‌سایتی نتوانند به خوبی این قابلیت را پیاده‌سازی کند، کاربران زیادی را از دست می‌دهد.

مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در زمینه‌ی ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی دارد در زمان طراحی سایت لاکچری تمامی استانداردهای لازم برای ریسپانسیو بودن این وب‌سایت در نظر می‌گیرد تا در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال و در هر سایز و اندازه‌ای به خوبی برای کاربران به نمایش درآید.

امکانات طراحی سایت لاکچری

امکانات طراحی سایت لاکچری
  • ورود و مدیرت کاربران
  • قابلیت تنظیمات پیشرفته امنیتی
  • پنل کاربری ساده
  • مدیریت کامل فایل‌های وب‌سایت
  • سیستم تیکتینگ
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • موتور جستجوی پیشرفته‌ی داخلی
  • امکان مدیریت اسکریپت‌ها
  • قابلیت بازیابی اطلاعات
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چندزبانه کردن وب‌سایت لاکچری وجود دارد.
  • آمار بازدیدکنندگان وب‌سایت
  • درگاه مستقیم بانکی
  • امکان تبادل نظر بین کاربران
  • عضویت ویژه
  • پنل مدیریت حرفه‌ای
  • نقشه سایت
  • امکان چند فروشندگی

صفحات طراحی سایت لاکچری

تعداد صفحات هر وب‌سایتی با توجه به حوزه فعالیتی که دارد متفاوت است؛ مثلا یک سایت فروشگاهی با توجه به محصولات زیادی که دارد، امکان دارد صدها صفحه داشته باشد، در صورتی که یک وب‌سایت شرکتی ساده که برای معرفی و رزومه ساخته شده است تنها با چند صفحه نیازش برطرف می‌شود. ولی به صورت کلی یک سری صفحات در طراحی سایت لاکچری برای تمامی مشاغل یکسان است که عبارتنداز:

صفحات طراحی سایت لاکچری
  • صفحه اصلی (خانه)
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات

مزایای طراحی سایت لاکچری

مزایای طراحی سایت لاکچری
  • برند شدت تجارت و کسب‌و‌کار شما
  • در دسترس بودن خدمات و محصولات به صورت ۲۴ ساعته برای کاربران
  • فاصله گرفتن از تجارت سنتی
  • فروش محصولات و خدمات به کاربران نامحدود در بستر وب
  • نداشتن هیچ گونه محدودیتی زمانی و مکانی
  • کاربران تجارت شما را تنها با یک سرچ ساده پیدا می‌کنند.
  • فروش محصولات و خدمات تنها با چند کلیک از طریق وب‌سایت

سئو و بهینه‌سازی در وب‌سایت لاکچری

همان‌گونه که اطلاع دارید امروزه سئو و بهینه‌سازی از اهمیت زیادی برای گوگل برخوردار است و هر وب‌سایتی بتواند به خوبی این استاندارد را پیاده‌سازی کند، درصد موفقیت بالاتری در میان دیگر رقبای دارد. سئو به همان بهینه کردن وب‌سایت برای موتورهای جستجو گفته می‌شود؛ (تولید یک محتوا کاربرپسند، ارائه خدمات کاربرپسند). به صورت کلی seo به سه دسته‌ی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می‌شود.

سئو تکنیکال به تمامی موارد فنی سایت مانند سرعت، امنیت، بهینه بودن سورس کدها، انتخاب هاست مناسب و برنامه‌نویسی استاندارد سایت گفته می‌شود.

سئو داخلی به تمامی فعالیت‌هایی که در داخل وب‌سایت انجام می‌شود نظیر تولید محتوا مناسب، استفاده از تصاویر بهینه، استفاده از ویدئو مرتبط، لینک‌سازی داخلی و… گفته می‌شود.

سئو خارجی برعکس سئو داخلی است و به تمامی فعالیت‌های خارج از وب‌سایت نظیر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (سوشیال مدیا)، لینک سازی خارجی، بک لینک، ریپورتاژ آگهی و… گفته می‌شود.

سئو در طراحی سایت لاکچری

حالا که شما به صورت خلاصه با انواع سئو آشنا شدید نوبت آن است تا به بررسی سئو در طراحی سایت لاکچری بپردازیم. اگر شما بهترین وب‌سایت را در اختیار داشته باشید که از گرافیک، امنیت و ظاهر خوبی برخوردار بوده ولی استانداردهای سو و بهینه‌‌سازی در آن رعایت نشده باشد، تجارت شما به هیچ وجه در لیست نتایج جستجو قرار نمی‌گیرد، در واقع شما هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید بدون اینکه آوردی برایتان به دنبال داشته باشد.

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا متخصصان مجموعه سایت با سئو در زمان ساخت سایت لاکچری تمامی موارد فنی سئو تکنیکال را به خوبی پیاده‌سازی می‌کنند و بعد از طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت، تمامی اطلاعات مربوط به سئو داخلی و سئو خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مراحل طراحی سایت لاکچری در مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی سایت لاکچری

پروسه طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت یک سری مراحل دارد که باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود تا روند ساخت سایت با موفقیت سپری شود، در ادامه به بررسی مراحل طراحی سایت لاکچری می‌پردازیم:

۱_ مرحله اول: مشاوره رایگان با کارفرما

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت توسط تیم فنی مجموعه

۴_ مرحله چهارم: ارائه طرح اولیه وب‌سایت به کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت لاکچری

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما و تیم فنی

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی و پشتیبانی مادام‌العمر وب‌سایت لاکچری توسط مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی سایت لاکچری

ساخت سایت لاکچری چقدر طول می‌کشد؟

طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت لاکچری یک پروسه تخصصی و فنی است که مدت‌زمان ساخت آن با در نظر گرفتن عواملی نظیر تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، امکانات قابلیت‌ها و… مشخص می‌شود. به عنوان مثال استفاده از قالب آماده برای راه‌اندازی این وب‌سایت با توجه به در دسترس بودن بسیاری از امکانات و قابلیت‌های این سیستم، به مدت‌زمان کمتری به نسبت تکنولوژی اختصاصی نیاز دارد. ما در مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرمایان عزیز برگزار می‌کنیم ابتدا نیاز و خواسته شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس مدت‌زمان دقیق ساخت سایت لاکچری را به شما اعلام می‌نماییم.

سخن پایانی

با توجه به پیشرفت‌های زیادی که امروزه در حوزه‌ی دیجیتال رخ داده است، راه‌اندازی و ساخت سایت یکی از اولویت‌های مهم هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود زیرا دریچه‌ای است برای ورود به بازارهای بزرگ داخلی و بین‌المللی. طراحی سایت لاکچری یک فضای آنلاین و قدرتمند است برای جذب کاربران و بالا بردن اعتماد آنها در یک بازده زمانی کم. اگه به دنبال این هستید تا تجارت شما نیز به یک برند محبوب و سرشناس در بین کاربران تبدیل شود، ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت لاکچری پیشنهاد مجموعه سایت به سئو به شما است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.