طراحی سایت لوستر

طراحی سایت لوستر

طراحی سایت لوستر برای تمامی فعالان این حوزه به عنوان یک مرجع قدرتمند جهت فروش و بازاریابی گسترده در دنیای نامحدود اینترنت، محسوب می‌شود. طراحی سایت فروش لوستر امکان نمایش تمامی محصولات لوستری را برای قشر زیادی از کاربران فراهم می‌سازد تا از این طریق سود خوبی به دست آورید.

لوستر یکی وسیله روشنایی است که علی‌رغم نوردهی به محیط، از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. امروزه فروشگاه‌ها و کارگاه‌های بزرگ و کوچک زیادی وجود دارند که اقدام به تولید و فروش لوستر می‌کنند، اما اکثر این مراکز به صورت سنتی محصولات خود را به فروش می‌رسانند که باعث می‌شود از یک بازار بزرگ و نامحدود جهانی غافل شوند.

طراحی سایت لوستر راهکاری مناسب و فوق‌العاده است برای تمامی فروشگاه‌ها، تولیدکنندگان و مغازه‌هایی که در حوزه لوستر و مشتقات آن فعالیت دارند تا بتوانند با استفاده از ظرفیت‌هایی نامحدودی که در این فضا وجود دارد، فروش و بازاریابی گسترده‌ای را تجربه کنند.

قیمت طراحی سایت لوستر

قیمت طراحی سایت لوستر

یکی از موضوعات مهمی که برای تولید‌کنندگان و فروشندگان لوستر و مشتقات آن حائز اهمیت است، قیمت ساخت سایت لوستر است. قیمت طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد مانند نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، گرافیک، امکانات و… به عنوان مثال یک وب‌سایتی که از وردپرس برای مدیریت محتوای آن استفاده شده باشد و از امکانات ساده‌ای نیز برخوردار است، قیمت کمتری به نسبت یک وب‌سایت اختصاصی دارد.

مجموعه سایت با سئو در جلسه‌ی مشاوره رایگانی که با کارفرما برگزار می‌کند به دقت تمامی نیازهای شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به امکاناتی که وب‌سایت شما نیاز دارد، قیمت دقیق طراحی سایت لوستر فروشی را به شما اعلام می‌کند.

اهداف طراحی سایت فروش لوستر

✔️ با راه‌اندازی وب‌سایت لوستر فروشی، امکان فعالیت و ارائه خدمات غیرحضوری در ۲۴ ساعت شبانه‌روز وجود دارد.

✔️ افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها

✔️ طراحی سایت فروش لوستر امکان تبدیل شدن فروشگاه و کارگاه تولیدی لوستر را به یک برند سرشناس افزایش می‌دهد.

✔️ تثبیت جایگاه در میان فعالان این صنعت

✔️ ساخت سایت لوستر فروشی یک فضای تبلیغاتی قدرتمند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی است.

چرا به طراحی سایت لوستر نیاز دارید؟

با توجه به اینکه انتخاب و خرید لوستر اغلب به عهده‌ی خانم‌ها است، به همین دلیل انتخاب و خرید حضوری لوستر کار سختی برای آنها می‌باشد زیرا برای انتخاب محصول مورد نظر باید زمان زیادی را صرف گشت‌و‌گذار کرده که هزینه جانبی زیادی را برای خانم‌ها به دنبال دارد. حالا تصور کنید که یک وب‌سایت اینترنتی در زمینه لوستر دارید و متقاضیان تنها با وارد شدن به این سایت در کمترین زمان ممکن این امکان را دارند تا لوستر مناسب را تهیه کنند.

اهمیت طراحی سایت لوستر

طراحی سایت لوستر فروشی فرصتی استثنایی است برای شما تا بتوانید تمامی محصولات روشنایی خود را در این فضا قرار دهید و فعالیت گسترده و نامحدودی را در فضای وب شروع کنید. ساخت سایت لوستر فروشی یعنی قرار دادن تمامی محصولات لوستری در یک فروشگاه آنلاین اینترنتی، در واقع این سایت انتخاب را برای مشتریان آسان می‌کند زیرا آنها فقط کافیست تا وارد وب‌سایت شوند و بعد از ورود، امکان مشاهده تمامی محصولات را دارند و در صورت نیاز تنها با چند کلیک ساده، می‌توانند لوستر مورد نظر خود را خریداری کنند.

امکانات طراحی سایت لوستر فروشی

  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • امکان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی
  • درگاه مستقیم بانکی
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چت آنلاین در طراحی سایت فروشگاه لوستر
  • پنل مدیریتی با کاربری آسان
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت کامنت‌گذاری برای کاربران
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت وجود دارد.
  • عضویت ویژه برای کاربران فعال
  • امکان چند فروشندگی
  • قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین
  • موتور جستجوی پیشرفته

ویژگی‌های طراحی سایت لوستر

یک فروشگاه اینترنتی باید دارای قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی باشد تا بتواند فروش و بازاریابی موفقی را در بستر وب تجربه کند. طراحی سایت فروشگاه لوستر نیز باید این مهم را به خوبی پیاده‌سازی کند تا مشتریان زیادی را جذب کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم طراحی سایت لوستر می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت لوستر

کاربری آسان

کاربری آسان و راحت یکی از ویژگی‌های مهم وب‌سایت لوستر فروشی محسوب می‌شود. این سایت باید به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شود که تمامی امکانات و خدمات آن به شکل راحتی در دسترس کاربران قرار داشته باشد و افراد به‌محض ورود به این وب‌سایت، دچار سردرگمی نشوند.

گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

زمانی که یک کاربر وارد سایتی می‌شود اولین موضوعی که نظر او را جلب می‌کند، گرافیک و رنگ‌بندی آن وب‌سایت است. در واقع هرچقدر از رنگ‌های مناسب‌تری استفاده شده باشد کاربران احساس بهتری را تجربه می‌کنند. در طراحی سایت لوستر باید از رنگ‌های مرتبط و جذاب استفاده شود و گرافیک این وب‌سایت باید به‌گونه‌ای باشد که کاربران رابطه خوبی با آن برقرار کنند.

امنیت و سرعت لودینگ مناسب

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به‌محض ورود به یک وب‌سایت و استفاده از امکانات آن با سرعت لودینگ کند و خسته‌کننده‌ای مواجه شده باشید، در این وضعیت بهترین کار ترک آن وب‌سایت است. سرعت لودینگ در طراحی سایت لوستر فروشی به‌گونه‌ای است که کاربران در کمتر از چند ثانیه این امکان را دارند تا وارد بخش‌های مختلف وب‌سایت شوند و از صفحات دیگر نیز بازدید کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت لوستر

امنیت و محافظ از اطلاعات کاربران از دیگر ویژگی‌های مهم وب‌سایت لوستر محسوب می‌شود. مجموعه سایت با سئو با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه، زمانی که اقدام به ساخت وب‌سایت لوستر می‌کند از تمامی امکانات برای بالا بردن امنیت این وب‌سایت استفاده خواهد کرد تا شما به عنوان یک کارفرما با خیالی راحت اقدام به فروش و بازاریابی اینترنتی محصولات خود کنید.

قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال

امروزه بیشترین ورودی افراد به اینترنت از طریق گوشی هوشمند است، در واقع زمانی که یک کاربر قصد دارد تا از یک محصول، خدمات، مقاله و غیره بازدید کند این کار را در اکثر اوقات با گوشی همراه انجام می‌شود. به همین دلیل نمایش وب‌سایت لوستر فروشی در هر سایز و اندازه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است.

طراحی سایت فروشگاه لوستر باید به‌گونه‌ای پیاده‌سازی شود تا قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال مانند تلفن همراه، لپ‌تاپ و دسکتاپ را داشته باشد تا کاربران قادر باشند در هر ابعاد و انداز‌ه‌ای، این وب‌سایت را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که با توجه به آمار، تمامی وب‌سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل برای کاربران به نمایش در می‌آیند از قابلیت ریسپانسیو برخوردار هستند.

مزایای طراحی سایت لوستر برای تجارت شما

اگر فردی هستید که در حوزه‌ی لوستر و مشتقات آن مشغول به فعالیت هستید، کافیست تا با مزایای ساخت سایت لوستر آشنا شوید تا تصمیم‌گیری شما در رابطه با راه‌اندازی وب‌سایت راحتر شود. در ادامه به معرفی مزایای طراحی سایت فروش لوستر می‌پردازیم:

✅️ بازاریابی نامحدود و گسترده

✅️ فروش تمام وقت ۲۴ ساعتی

✅️ ایجاد یک بستر آنلاین اینترنتی

✅️ صرفه‌جویی در زمان و هزینه

✅️ جذب مشتریان زیاد از طریق اینترنت

✅️ برندینگ شدن تجارت و کسب‌و‌کار شما

✅️ تبلیغات گسترده اینترنتی بدون هزینه‌های اضافی

صفحات طراحی سایت لوستر

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

ساخت سایت لوستر چند روز زمان نیاز دارد؟

شاید شما نیز به عنوان کسی که در صنعت لوستر فعالیت دارید کنجکاو باشید که از مدت‌زمان دقیق طراحی و ساخت سایت لوستر اطلاع داشته باشید، در واقع این سوال را در ذهن خود داشته باشید که طراحی سایت لوستر نیاز به چند روز کاری دارد؟

مدت زمان طراحی وب‌سایت لوستر

در پاسخ به این سوال باید گفت که پروسه طراحی و ساخت این وب‌سایت بستگی به میزان امکانات و تکنولوژی مورد نظر دارد. درست است که زمان برای تمامی افراد از اهمیت زیادی برخوردار است ولی در زمان ساخت این وب‌سایت عجله کردن مساوی است با پایین آمدن کیفیت کار. ولی به صورت کلی یک وب‌سایت لوستر در یک پروسه زمانی 1 یا 2 هفته‌ای ساخته می‌شود، مدت‌زمان دقیق آن در جلسه مشاوره به شما اعلام می‌شود.

طراحی سایت لوستر مناسب چه مشاغلی است؟

  • تولیدکنندگان بزرگ و کوچک لوستر و مشتقات آن
  • فروشگاه‌های عرضه لوستر
  • مغاز‌ه‌های لوستر فروشی
  • تعمیرکاران و افرادی که اقدام به نصب لوستر می‌کنند.
  • بازاریابان و ویزیتورهای مشغول در حوزه‌ی لوستر
  • تمامی افرادی که در صنعت لوستر فعالیت دارند.

مراحل طراحی سایت لوستر

هر وب‌سایت برای ساخت و پیاده‌سازی نیازمند طی کردن یک سری مراحل می‌باشد، این مراحل باید به شکل منظمی انجام شوند تا پروسه طراحی بدون مشکل و با موفقیت سپری شود. در ادامه به بررسی مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت لوستر می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما

مرحله دوم: عقد قرارداد که مفاد آن شامل مدت‌زمان، قیمت، امکانات و… می‌باشد.

مرحله سوم: طراحی و ساخت طرح اولیه وب‌سایت لوستر

مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

مرحله پنجم: طراحی و ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما

مرحله هفتم: راه‌اندازی و ایندکس سایت توسط تیم فنی مجموعه سایت با سئو

مرحله هشتم: پشتیبانی همیشگی وب‌سایت لوستر توسط مجموعه

مراحل طراحی سایت لوستر

سخن پایانی

طراحی سایت لوستر یک انتخاب هوشمندانه و هدفمند است در جهت آنلاین شدن تجارت شما است. زمانی که شما یک وب‌سایت مستقل برای فروش و بازاریابی محصولات لوستر داشته باشید طولی نمی‌کشد که گوی سبقت را از دیگر رقبای سنتی خود ربوده و به یک برند نامی و سرشناس در صنعت لوستر تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که ساخت سایت لوستر یک هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری بلند مدت است برای ارائه محصولات به سایر نقاط مختلف چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور، برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا این افراد متخصص شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.