طراحی سایت مجتمع مسکونی

طراحی سایت مجتمع مسکونی

طراحی سایت مجتمع مسکونی راهکاری هوشمندانه برای معرفی مشخصات و سرویس‌های منازل، آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی است تا تمامی اطلاعات سازه را از طریق اینترنت در دسترس کاربران و مشتریان قرار دهند. ساخت سایت مجتمع مسکونی سازه‌های ساختمانی را در معرض دید قشر زیادی از افراد در بستر وب قرار می‌دهد، در واقع تعداد واحد‌های خالی مجتمع، امکانات آن، اطلاعیه و اخبار آپارتمان و… همگی از طریق وب‌سایت مجتمع مسکونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با گسترش جمعیت نیاز افراد به مسکن زیاد شده و یکی از دغدغه‌هایی که بیشتر مردم با آن روبه‌رو هستند، تهیه مسکن است. با توجه به قیمت بالای زمین بسیاری از افراد توانایی خرید و اجاره خانه‌های ویلایی را ندارند، از این رو مجتمع‌های مسکونی زیادی در سطح شهر ساخته شده که جمعیت انبوهی را در خود جای داده است.

امروزه ساختمان‌ها و برج‌های مسکونی زیادی وجود دارند که اقدام به اجاره یا فروش واحدهای مسکونی به افراد می‌کنند ولی معضل اصلی بیشتر آنها این است که یک وب‌سایت مستقل برای فعالیت در اختیار ندارند. طراحی سایت مجتمع مسکونی یک فضای آنلاین است برای قرار دادن تمامی اطلاعات و داده‌های ساختمان‌های مسکونی در جهت شناخت هر چه بیشتر افراد با خصوصیات و ویژگی‌های آپارتمان.

قیمت طراحی سایت مجتمع مسکونی

یکی از سوالات پرتکراری که اغلب مدیران مجتمع‌های مسکونی از ما می‌پرسند، قیمت طراحی سایت است. قیمت طراحی سایت مجتمع مسکونی به عوامل متعددی بستگی دارد که هرکدام در کم‌و‌ زیاد شدن هزینه این وب‌سایت تاثیر‌گذار هستند. به عنوان مثال میزان امکانات، تکنولوژی مورد استفاده، نوع هاست و مدت‌زمان طراحی از موارد مهمی هستند که در مشخص شدن قیمت وب‌سایت مجتمع مسکونی تاثیر زیادی دارند.

توجه داشته باشید که پیشنهاد ساخت سایت با قیمت کم راهکاری فریب‌کارانه است که برخی از شرکت‌ها و افراد سودجو برای سوءاستفاده از اعتماد کارفرما پیش می‌گیرند، پس نباید گول این افراد را بخورید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا این متخصصان با تجربه شما را به بهترین شکل ممکن همراهی کنند.

چرا به طراحی سایت مجتمع مسکونی نیاز دارید؟

امروزه استفاده از خدمات دیجیتال در بین عموم افراد از محبویت بالایی برخوردار است و بسیاری از کارها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. در واقع هر تجارت که خود را با دانش روز همگام نکرده و اقدام به ارائه خدمات اینترنتی نکند، دیر یا زود در مسیر ورشکستگی قرار می‌گیرد. طراحی سایت مجتمع مسکونی یک فضای آنلاین و پویا است که به مدیران املاک و صاحبان آپارتمان‌ها این امکان را می‌دهد تا با به اشتراک گذاشتن تمامی اطلاعات مجتمع، افراد زیادی را جذب کرده و املاک خود جهت فروش و اجاره به افراد متقاضی نمایش دهند.

اهمیت وب‌سایت مجتمع مسکونی

یکی از موضوعات مهمی که باید توجه زیادی به آن داشته باشید این است که نزدیک به ۷۰ درصد از خریداران یا افرای که قصد خرید خانه را دارند قبل از بازدید حضوری، از وب‌سایت مجتمع‌های مسکونی بازدید می‌کند تا یک سری اطلاعات راجب مکان مورد نظر به دست آورند. طراحی سایت مجتمع مسکونی یکی از ضروریات برج‌های مسکونی محسوب می‌شود زیرا تعداد افراد متقاضی زیادی را به سمت مجتمع سوق می‌دهد.

امروزه املاک و مستقلات از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است و روزانه تعداد ملک‌های زیادی در سرتاسر کشور فروخته یا اجاره داده می‌شود. اگر شما علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌ی املاک هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از طراحی سایت املاک نیز بازدید کنید.

اهداف طراحی سایت مجتمع مسکونی

  • ساخت سایت مجتمع مسکونی بهترین راهکار برای معرفی سازه‌ها در بستر اینترنت است.
  • کاهش هزینه‌های مجتمع مسکونی
  • طراحی سایت مجتمع مسکونی ارتباط هدفمند کاربران با مدیر و صاحب آپارتمان را فراهم می‌سازد.
  • با راه‌اندازی وب‌سایت مجتمع آپارتمانی، کارهای ساختمان به شکل بهتری انجام می‌شود.
  • دسترسی راحت ساکنان آپارتمان به وب‌سایت مجتمع تنها با چند کلیک ساده

ویژگی‌های طراحی سایت مجتمع مسکونی

طراحی سایت مجتمع مسکونی باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد تا افراد ترغیب شوند برای اجاره، خرید و دریافت خدمات از آن استفاده کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی ویژگی‌های مهمی که یک وب‌سایت مجتمع مسکونی باید از آن برخوردار باشد بپردازیم:

رابط کاربری استاندارد همراه با منوهای حرفه‌ای

رابط کاربری و منوها در وب‌‌سایت مجتمع مسکونی باید به‌گونه‌ای باشد که تمامی کاربران با هر سطح دانش و سوادی به راحتی قادر باشند نیازهای خود را برطرف سازند و در صورت نیاز، از بخش‌های مختلف وب‌سایت بازدید کنند.

قابلیت نمایش در هر سایز و ابعادی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در ساخت سایت مجتمع مسکونی باید توجه ویژه‌ای به آن شود، قابلیت ریسپانیسو (واکنش‌گرا) است. در واقع این وب‌سایت باید قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال مانند موبایل، دسکتاپ و تبلت را داشته باشد و در هر اندازه و ابعادی، برای کاربران به نمایش درآید.

ویژگی‌های طراحی سایت مجتمع مسکونی

سرعت و امنیت استاندارد وب‌سایت سایت مجتمع مسکونی

وب‌سایت مجتمع مسکونی باید به‌گونه‌ای طراحی و راه‌اندازی شود که هم سرعت لودینگ مناسبی داشته باشد و هم در کمتر از چند ثانیه، محتوای مورد نظر کاربر را به او نمایش دهد. قابلیت بالا در حفاظت از داده‌ها و اطلاعات کاربران نیز از دیگر ویژگی‌های امنیتی این وب‌سایت محسوب می‌شود.

استفاده از تکنولوژی مناسب در طراحی سایت مجتمع مسکونی

انتخاب درست تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا از دیگر ویژگی‌های مهم وب‌سایت مجتمع مسکونی محسوب می‌شود. به عنوان مثال استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت یک وب‌سایت آپارتمانی با امکانات معمولی مناسب است در صورتی که برای ساخت سایت مجتمع مسکونی با امکانات و قابلیت‌های ویژه، باید از تکنولوژی اختصاصی استفاده شود زیرا cms وردپرس جوابگو آن نیست. انتخاب درست تکنولوژی در موفقیت یک وب‌سایت تاثیرات زیادی را به همراه دارد.

گرافیک جذاب و کاربرپسند

استفاده از رنگ‌های جذاب و مرتبط در طراحی سایت مجتمع مسکونی تاثیرات زیادی در جذب کاربران دارد و هرچقدر این وب‌سایت از گرافیک باکیفیت‌تری برخوردار باشد، نظر کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند. دقت داشته باشید که اولین المانی که یک کاربر به‌محض ورود به یک وب‌سایت به آن دقت می‌کند، گرافیک و رنگ‌بندی استاندارد سایت است.

توجه داشته باشید که گرافیک کاربرپسند تاثیرات مثبتی در سئو سایت دارد. سئو به همان بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو گفته می‌شود. در واقع هر چقدر یک سایت استاندارد‌های سئو را به شکل بهتری اجرا کند، رنک آن افزایش می‌یابد که شانس بیشتری برای نمایش در لیست بالای نتایج جستجو دارد.

امکانات طراحی سایت مجتمع مسکونی

امکانات طراحی سایت مجتمع مسکونی
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری ساده
  • قابلیت معرفی هیئت‌مدیره مجتمع
  • نقشه‌ مجتمع مسکونی
  • قابلیت چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • پرداخت شارژ به صورت آنلاین
  • بخشی برای اطلاعیه‌های ساختمان
  • درگاه مستقیم بانکی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت ایجاد شبکه‌های مجازی در وب‌سایت مجتمع مسکونی
  • بخش مربوط به شارژ مالک و مستمر
  • پنل مدیریتی حرفه‌ای
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

مزایای طراحی سایت مجتمع مسکونی

راه‌اندازی و ساخت سایت مجتمع مسکونی مزایای زیادی را برای صاحبان املاک و مستاجران به همراه دارد زیرا در وقت آنها صرفه‌جویی می‌کند و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای طراحی سایت مجتمع مسکونی می‌پردازیم:

مزایای طراحی سایت مجتمع مسکونی

✅️ ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته

✅️ جذب کاربران زیاد از طریق اینترنت

✅️ تبلیغات گسترده و نامحدود املاک از طریق وب‌سایت مجتمع مسکونی

✅️ استفاده آسان و راحت برای تمامی کاربران

✅️ ساخت وب‌سایت مجتمع مسکونی استفاده از وسایل مصرفی مهم مانند کاغذ را کم می‌کند.

✅️ وب‌سایت مجتمع مسکونی یک فضای آنلاین تبلیغاتی گسترده و بزرگ است.

✅️ خدمات‌رسانی به کاربران تنها با چند کلیک

صفحات طراحی سایت مجتمع مسکونی

صفحات طراحی سایت مجتمع مسکونی
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت مجتمع مسکونی

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت مجتمع مسکونی باید به صورت دقیق و پشت سرهم انجام شود تا یک سایت بهینه و استاندارد در اختیار کارفرما قرار گیرد. حالا نوبت آن است تا شما را با مراحل مهم طراحی سایت مجتمع مسکونی بیشتر آشنا سازیم، این مراحل عبارتنداز:

مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما به منظور ساخت سایت مجتمع مسکونی

مرحله دوم: عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه

مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه وب‌سایت مجتمع مسکونی توسط کارفرما

مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی سایت، در این مرحله طرح نهایی وب‌سایت مجتمع مسکونی توسط کارفرما و تیم فنی مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا در صورت مشاهده هر‌گونه ایراد و اشکال احتمالی، تیم فنی اقدام به برطرف‌سازی آن کند.

مرحله هفتم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت

مرحله هشتم: پشتیبانی سایت توسط مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی سایت مجتمع مسکونی

مدت‌زمان طراحی و ساخت سایت مجتمع مسکونی

به صورت کلی مدت‌زمان ساخت سایت مجتمع مسکونی با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که این وب‌سایت دارد، مشخص می‌گردد. استفاده از فناوری اختصاصی نیاز به چندین متخصص و برنامه‌نویسی دارد که به همین دلیل ساخت سایت مجتمع مسکونی با تکنولوژی اختصاصی، به مدت‌زمان بیشتری به نسبت راه‌اندازی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیاز دارد. توجه داشته باشید که انتخاب فناوری مناسب در طراحی سایت به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست و با توجه به نیاز کارفرما تعیین می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدت‌زمان طراحی سایت مجتمع مسکونی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت دقیقی در این زمینه راهنمایی کنیم.

سخن پایانی

با توجه به اینکه روزبه‌روز به تعداد بناهای مسکونی اضافه می‌شود، طراحی سایت مجتمع مسکونی یکی از نیازهای اساسی برای فعالیت اینترنتی هر مجتمع و برج ساختمانی محسوب می‌شود. مدیریت و رهبری یک آپارتمان کار راحتی نیست زیرا با توجه به تعداد افراد زیادی که در این اماکن زندگی می‌کنند، مدیریت و ارائه خدمات به آنها زمان زیادی را از مدیر مجتمع می‌گیرد. ساخت سایت مجتمع مسکونی فرصتی است تا بسیاری از کارهای ساختمان‌های مسکونی به صورت آنلاین و غیره حضوری انجام شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.