طراحی سایت مراکز تجاری

طراحی سایت مراکز تجاری

طراحی سایت مراکز تجاری از آن دسته وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که به عنوان یک بنر تبلیغاتی سیار، تجارت و کسب‌وکار شما را به تعداد کاربران زیادی معرفی می‌کند. با ساخت سایت مرکز خرید تبلیغات هدفمند و گسترده‌ای در بستر وب‌ انجام می‌دهید و طولی نمی‌کشد که افراد با حوزه‌ی فعالیت شما آشنا شده و برای برطرف‌سازی نیازهای خود به سراغ شما می‌آیند.

مراکز تجاری را باید یکی از مکان‌های پر ترددی محسوب کرد که با توجه به محصولات و کالاهای متنوع افرادی زیادی از آن خرید می‌کنند، ولی امروزه با توجه به اهمیت زمان افراد تمایل دارند تا خرید‌های خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. طراحی سایت مرکز تجاری بهترین راهکاری است که تمامی فروشگاه‌های کوچک و بزرگ امکان استفاده از آن را دارند و می‌توانند به صورت آنلاین مشتریان زیادی را جذب خود کنند.

قیمت طراحی سایت مراکز تجاری

اطلاع از قیمت طراحی سایت مراکز تجاری، از موضوعات مهمی است برای تمامی افرادی که دوست دارند برای مرکز تجاری خود یک وب‌سایت مستقل داشته باشند. به صورت کلی نمی‌توان گفت که قیمت ساخت سایت مرکز تجاری چقدر است و با صرف کردن چه مبلغی می‌توان یک وب‌سایت راه‌اندازی کرد زیرا عوامل متعددی در تعیین نرخ آن تاثیر‌گذار هستند به عنوان مثال حجم امکانات، قابلیت تکنولوژی و… برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا با بررسی نیازهای شما، قیمت نهایی ساخت سایت مرکز تجاری را به شما اعلام کنند.

اهداف طراحی سایت مرکز تجاری

اینکه چه هدفی برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت مرکز تجاری وجود دارد مشخص است، هدف اصلی آن جذب کاربران و تبدیل کردن آن به مشتریان بالقوه است، اما به صورت کلی چند هدف اصلی برای ساخت سایت مرکز خرید وجود دارد که عبارتند‌از:

  • برند شدن مرکز تجاری
  • ارائه خدمات غیره حضوری به صورت ۲۴ ساعته
  • طراحی سایت مرکز تجاری فروش شما را افزایش می‌دهد.
  • امکان برقراری ارتباط هدفمند با مشتریان
  • صرفه‌جویی در وقت و زمان
  • ساحت سایت مرکز خرید یک بنر تبلیغاتی بدون پرداخت هزینه اضافی است.

چرا به وب‌سایت مراکز تجاری نیاز دارید؟

در دنیای دیجیتال امروزی طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت از اهمیت زیادی برای مشاغل مختلف برخوردار است و تمامی کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ تمایل دارند تا خود را به‌روز کرده و لذت تجارت الکترونیک را تجربه کنند. طراحی سایت مرکز خرید یک فرصت استثنایی است برای تمامی اماکن تجاری تا خود را به دنیای نامحدود اینترنت متصل کرده و فروش بالایی را تجربه کنند.

اهمیت طراحی سایت مراکز تجاری

یک مرکز خرید برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد، ولی با توجه به اینکه هزینه‌ی تبلیغات زیاد است برای تمامی مراکز تجاری مقدور نیست تا این مبلغ را پرداخت کنند. طراحی سایت مراکز تجاری بهترین مکانی است که شما می‌توانید در آن اقدام به تبلیغات کرده و افراد زیادی را جذب تجارت خودتان کنید. امروزه میزان افرادی که در اینترنت فعالیت دارند بسیار زیاد است و هر تجارتی به شکل درست و اصولی اقدام به تبلیغات در جهت فروش و بازاریابی محصولات و کالای خود کند، امکان جذب مشتریان زیادی را دارد.

ویژگی‌های طراحی سایت مراکز تجاری

یک مرکز خرید برای اینکه بتواند به صورت موفقی در اینترنت به فعالیت بپردازد، باید قدرت جذب افراد زیادی را داشته باشد. وب‌سایت مرکز خرید نیز درست به همین شکل است و باید این قدرت را داشته باشد تا به صورت آنلاین مشتریان پر‌تعدادی را جذب کند. طراحی سایت مرکز خرید دارای ویژگی‌های زیادی است که مهم‌ترین آنها عبارتند‌از:

گرافیک جذاب

رنگ‌بندی و گرافیک جذاب از ویژگی‌های مهمی است که در طراحی سایت مراکز تجاری باید به آن توجه زیادی شود. کاربران در بدو ورود به یک وب‌سایت، بیشترین تمرکزشان بر روی گرافیک و رنگ‌های استفاده شده در آن وب‌سایت است. در واقع هر‌چقدر از رنگ‌های جذاب و مرتبط بیشتری در طراحی سایت مرکز خرید استفاده شده باشد، درصد جذب مشتری بالاتر می‌رود که عکس این موضوع نیز صدق دارد.

قابلیت نمایش به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)

ویژگی‌های طراحی سایت مراکز تجاری

تلفن‌های همراه و گوشی‌های هوشمند جزء ابزار کاربرد و پرطرفدار محسوب می‌شود که تقریبا هر شخصی یک مدل از آن را دارد، افراد برای اینکه کارهای اینترنتی خود را در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهند، از تلفن همراه استفاده می‌کنند. وب‌سایت مراکز تجاری باید به صورت واکنش‌گرا طراحی شود تا تمامی مشتریان و کاربران این امکان را داشته باشند تا با تمامی ابزار دیجیتال هوشمند مانند لپ‌تاپ، گوشی و تبلت در هر ابعادی وب‌سایت مرکز خرید را مشاهده کنند.

رابط کاربری (ui) و تجربه کاربری (ux) حرفه‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی طراحی سایت مراکز تجاری، تجربه کاربری (ui) و رابط کاربری (ux) استاندارد و حرفه‌ای آن است. کاربران دوست دارند که از رنگ‌های اصولی و جذاب در المان‌های وب‌سایت استفاده شود. تجربه و رابط کاربری حرفه‌ای تمامی این ویژگی‌‌ها را یکجا و به صورت درست به وب‌سایت مرکز خرید اضافه می‌کند. توجه داشته باشید که رعایت کردن استانداردهای رابط و تجربه کاربری، تاثیر زیادی در سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت دارد.

استفاده از هاست مناسب

هاست فضای ذخیره‌سازی اطلاعات و داده‌های وب‌سایت است، در طراحی سایت مرکز خرید باید از هاست مناسب استفاده شود. هاست استاندارد سرعت وب‌سایت شما را تا حد زیادی بالا می‌برد و باعث می‌شود تا محتوا و صفحات در کمترین زمان ممکن برای کاربران لود شوند.

سرعت استاندارد

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وارد یک وب‌سایت اینترنتی شده باشید و به‌محض استفاده از امکانات و بخش‌های مختلف آن، با اختلال سرعت و کندی مواجه شوید، در واقع سرعت لودینگ وب‌سایت دلیل اصلی این عامل است. وب‌سایت مرکز خرید دارای سرعت لودینگ مناسبی است که هر کاربری وارد آن شود در کمتر از چند ثانیه، قادر است به بخش‌های مختلف آن سر بزند.

ویژگی‌های طراحی سایت مراکز تجاری

امنیت بالا

محافظت از اطلاعات کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است و بارها گوگل اعلام کرده که به وب‌سایت‌هایی که دارای امنیت مطلوبی هستند، امتیازات مثبتی می‌دهد. مجموعه سایت با سئو با توجه به متخصصان و کارشناسان توانمند و باتجربه‌ای که دارد از بهترین تکنولوژی برای طراحی سایت مراکز تجاری استفاده می‌کند، این عامل سبب می‌شود تا امنیت وب‌سایت مرکز تجاری بالا رود.

امکانات طراحی سایت مراکز تجاری

در طراحی سایت مرکز خرید امکانات زیادی وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به شکل درستی از قابلیت‌های این وب‌سایت استفاده کنند. در ادامه مهم‌ترین امکاناتی که در سایت مراکز تجاری وجود دارد می‌پردازیم:

امکانات طراحی سایت مراکز تجاری
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • امکان فروش اینترنتی محصولات و کالا
  • سیستم تیکتینگ در طراحی سایت مراکز تجاری
  • اخبار مربوط به اجناس و کالای جدید
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • درگاه مستقیم بانکی
  • اعلام تاریخ قرعه‌کشی
  • عضویت ویژه (vip)
  • امکان چند فروشندگی
  • معرفی بخش‌های مختلف وب‌سایت
  • قابلیت چند‌زبانه کردن وب‌سایت

صفحات طراحی سایت مرکز تجاری

صفحات طراحی سایت مرکز تجاری
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات در طراحی سایت مرکز خرید
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت مراکز تجاری

ما در مجموعه سایت با سئو تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت مرکز تجاری را از ابتدا تا انتها با دقت کافی انجام می‌دهیم تا این وب‌سایت باکیفیت استانداردی در اختیار کارفرما قرار گیرد. در ادامه به معرفی مراحل طراحی سایت مرکز تجاری می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره با کارفرما به منظور طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت مرکز خرید

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت مرکز تجاری

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه وب‌سایت به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت مرکز خرید

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما و تیم فنی اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت مرکز تجاری با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم، ورود شما را به دنیای گسترده و نامحدود وب تبریک عرض می‌نماییم.

مرحله هفتم: پشتیبانی ۱ ساله از وب‌سایت مرکز تجاری توسط مجموعه سایت با سئو

ساخت سایت مراکز تجاری چقدر زمان نیاز دارد؟

به صورت کلی بین ۱۰ الی ۱۵ روز کاری زمان نیاز است تا یک وب‌سایت مرکز تجاری طراحی و راه‌اندازی شود. استفاده تکنولوژی اختصاصی برای راه‌اندازی سایت مرکز خرید مدت‌زمان ساخت آن را افزایش می‌دهد زیرا این تکنولوژی پیچیدگی خاص خود را دارد و تعداد نیروهای فنی زیادی باید بر روی این فناوری کار کنند، اما ساخت سایت مرکز خرید با استفاده از cms وردپرس به زمان کمتری نیاز دارد. انتخاب هرکدام از این نوع تکنولوژی بستگی به نیاز کارفرما دارد، ما در جلسه مشاوره رایگانی که با شما برگزار می‌کنیم به دقت نیاز و خواسته شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و بهترین پلن را برایتان در نظر می‌گیریم.

سخن پایانی

طراحی سایت مرکز تجاری برای تمامی افرادی که در مراکز خرید و پاساژها مشغول به فعالیت هستند فرصتی بی‌نظیر و تکرار نشدنی است تا خود را وارد دنیای نامحدود اینترنت کرده و به صورت موفق‌تری اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و کالای خود کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.