طراحی سایت معدن

طراحی سایت معدن

با طراحی سایت معدن شرکت‌هایی که در صنعت معدن مشغول به فعالیت هستند می‌تواند به شکل هدفمندی با سایر شرکت‌های معدنی ارتباط موثری را برقرار کنند، در واقع ساخت سایت معدن فرصتی ایدال است تا به تبلیغ و بازاریابی داخلی بپردازید و از فضای گسترده‌ای که در اینترنتی وجود دارد، به بهترین شکل در جهت پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

آیا می‌دانستید که ایران با بیش از ۶۸ نوع ماده‌ی معدنی ارزشمند، دارای ۳۸ میلیارد تن ذخایر اثبات شده و ۵۷ میلیارد تن ذخایر معدنی بالقوه که ارزشی بالغ بر ۷۷۰ میلیارد دلار دارد، یکی از ۱۵ کشورهای بزرگ ذخایر معدنی در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود و یکی از قطب‌های معدنی مهم محسوب می‌شود. شرکت‌ها و مراکز معدنی فراوانی در ایران فعالیت معدنی انجام می‌دهند که به همین دلیل طراحی سایت معدن از اهمیت زیادی در بین فعالان این حوزه برخوردار است.

ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت معدنی فرصت بی‌نظیر و فوق‌العاده است برای تمامی شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند تا بتوانند از طریق وب‌سایت دایره فعالیت خود را گسترده کرده و مشتریان زیادی را از طریق اینترنت جذب کنند. طراحی سایت معدن تنها یک بستر آنلاین تبلیغاتی نیست، بلکه محیطی پویا و قابل گسترش است که با استفاده از آن می‌توان کاربران زیادی را متقاعد کرد که از این وب‌سایت بازدید کنند و با قرار دادن رزومه و سایر خدماتی که معادن ارائه می‌دهند، می‌توانید فروش و بازاریابی موفقی را تجربه کنید.

قیمت طراحی سایت معدن

یکی از دغدغه‌هایی که معدن‌ داران با آن مواجه هستند، هزینه طراحی سایت معدن است. این بدان معنا نیست که قیمت ساخت سایت برای شرکت‌های معدنی هزینه سنگینی است بلکه تناقض که در قیمت‌های پیشنهادی شرکت‌های طراحی سایت وجود دارد باعث سردرگمی آنها شده است. ما برای این معضل راهکاری داریم.

قیمت طراحی سایت معدن

قیمت طراحی سایت معدنی ثابت نیست و به عوامل متعددی مانند امکانات‌، ویژگی‌ها، تکنولوژی، سیستم مدیریت محتوا و غیره بستگی دارد، در واقع قیمت‌ بالای ساخت سایت نشانه کیفیت نیست. برای اینکه با قیمت واقعی ساخت این وب‌سایت آشنا شوید فقط کافیست تا با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرد تا این افراد با تجربه شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اهداف طراحی سایت معدن

  • ساخت سایت معدن شرکت و مجموعه صنعتی شما را به یک برند سرشناس تبدیل می‌کند.
  • با راه‌اندازی وب‌سایت معدن امکان برند شدن تجارت شما افزایش می‌یابد.
  • کاهش هزینه‌ها که افزایش درآمد شما را به دنبال دارد.
  • طراحی سایت معدن امکان فعالیت اینترنتی شرکت شما را به صورت ۲۴ ساعته فراهم می‌سازد.
  • تثبیت جایگاه تجارت شما در میان دیگر رقبا

چرا به طراحی سایت معدن نیاز دارید؟

از زمان پیدایش وب که در سال ۱۹۸۹ توسط تیم برنرزلی دانشمند انگلیسی به ثبت رسید، بیش از ۳ دهه می‌گذرد که در این زمان تغییرات زیادی در اینترنت ایجاد شده است. امروزه افراد قبل از تهیه محصول و استفاده از یک خدمات، در مورد آن اطلاعاتی را کسب می‌کنند که جستجوی اینترنتی بهترین راه برای دریافت داده‌های مورد نظر است.

حال تصور کنید که کاربران زیادی قصد دارند تا با استفاده از اینترنت اطلاعاتی را در حوزه‌ی معدن به دست آورند، عدم نداشتن وب‌سایت معدنی این فرصت استثنایی را از شما می‌گیرد. به این موضوع توجه داشته باشید که هر‌چقدر هم شرکت و معدن شما با ارزش باشد ولی یک بستر آنلاین مختص به تجارت خودتان در بستر وب راه‌اندازی نکنید، فرصت‌های طلائی زیادی را از دست می‌دهید.

چرا به طراحی سایت معدن نیاز دارید

طراحی سایت معدن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از طریق اینترنت تعداد کاربران و مشتریان زیادی را جذب کرده و خدمات با ارزشی را به آنها عرضه کنید. ظرفیت‌های زیادی در وب وجود دارد و تنها کسانی قادر هستند تا از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کنند که بتوانند خود را به‌روز کرده و یک وب‌سایت اینترنتی مستقل راه‌اندازی کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت معدن

هر وب‌سایت اینترنتی باید دارای ویژ‌گی‌هایی مثبتی باشد تا بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند، از این رو طراحی سایت معدن باید از یک سری ویژگی‌های کلیدی برخوردار باشد تا بتواند حضور موفقی در اینترنت داشته و افراد زیادی را جذب تجارت شما کند، این ویژگی‌های مهم عبارتند‌از:

گرافیک جذاب

گرافیک و رنگ‌بندی از اهمیت زیادی در طراحی سایت معدن برخوردار است، از این رو باید از رنگ‌های جذاب و زیبایی در ساخت این وب‌سایت استفاده شود. نکته مهمی که در زمان انتخاب رنگ این وب‌سایت باید به آن توجه داشت، انتخاب رنگ‌های مرتبطی است که با صنعت و معدن همخوانی داشته باشد، رنگ‌های جیق انتخاب مناسبی برای وب‌سایت معدنی نیست.

ویژگی‌های طراحی سایت معدن

رابط کاربری استاندارد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به‌محض ورود به یک وب‌سایت با سردرگمی امکانات و بخش‌های آن مواجه شده‌اید، در این حالت چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ مگر به جزء ترک وب‌سایت کاری دیگر می‌توان انجام داد! رابط کاربری در طراحی سایت معدن باید ساده و حرفه‌ای طراحی شود که کاربران زمانی که قصد داشته باشند از امکانات وب‌سایت استفاده کرده و از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند، قادر باشند به راحتی این کارها را انجام دهند.

استفاده از تکنولوژی مناسب

تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا از دیگر ویژگی‌های مهم در طراحی سایت معدنی به شمار می‌رود. به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب سیستم و تکنولوژی طراحی سایت به هیچ وجه سلیقه‌ای نیست و با توجه به امکانات و حوزه‌ی فعالیت کارفرما انتخاب می‌شود. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره با توجه به حوزه‌ی فعالیت‌ شما و امکاناتی که در وب‌سایت معدنی نیاز دارید، بهترین تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا برای ساخت سایت را به شما پیشنهاد می‌دهد. توجه داشته باشید که این انتخاب در راستای علایق شما می‌باشد که نتایج حاصل از آن تاثیرات مثبتی را برای تجارت شما به همراه دارد.

سرعت و امنیت استاندارد

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت معدن باید توجه زیادی به آن شود، سرعت و امنیت آن است. سرعت لودینگ این وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد تا تمامی بخش‌ها و صفحات سایت به‌محض کلیک کاربر در کمترین زمان لود شوند و کاربران قادر باشند به راحتی به بخش‌های آن دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌های طراحی سایت معدن

امنیت نیز از دیگر موارد مهمی است که در زمان ساخت سایت معدنی از اهمیت زیادی برخوردار است. باید از تمامی موارد امنیتی و حفاظتی در زمان ساخت و راه‌اندازی این وب‌سایت استفاده شود تا به خوبی از داده‌ها و اطلاعات کاربران محافظت شود.

امکانات طراحی سایت معدن

✔️ پنل کاربری

✔️ عضویت

✔️ ورود

✔️ درگاه مستقیم بانکی

✔️ امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

✔️ چت آنلاین

✔️ قابلیت گذاشتن کامنت برای کاربران

✔️ پنل مدیریت حرفه‌ای

✔️ سیستم تیکتینگ

✔️ گالری تصاویر و ویدئو

✔️ عضویت ویژه

ساخت سایت معدن چند روز طول می‌کشد؟

طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت معدن در مجموعه سایت با سئو بین ۷ الی ۱۵ روز به طول می‌انجامد، توجه داشته باشید که این مدت‌زمان برای ساخت وب‌سایت‌های وردپرسی است، ولی اگر شما با توجه به نیازتان قصد استفاده از تکنولوژی اختصاصی را برای ساخت سایت معدن داشته باشید، با توجه به پیچیدگی‌هایی که این تکنولوژی دارد به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

صفحات طراحی سایت معدن

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مراحل طراحی سایت معدن

تمامی این مراحل باید به صورت پست سر هم انجام شود زیرا نظم از اهمیت زیادی در این پروسه برخوردار است. دقت داشته باشید که هرگونه اشکال یا ایرادی که در زمان طراحی سایت معدن به وجود آید توسط تیم فنی مجموعه برطرف می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه نداشته باشید. در ادامه به بررسی خلاصه‌ای از این فرآیند می‌پردازیم:

۱_ مرحله اول: مشاوره‌ی کارشناسان مجموعه با کارفرما

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌‌سایت معدن

۴_ مرحله چهارم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بازبینی آن

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

۶_ مرحله ششم: ارائه طرح نهایی سایت معدن به کارفرما

۷_ مرحله هفتم: بازبینی کارفرما و تیم فنی از طرح نهایی به منظور برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

۸_ مرحله هشتم: ایندکس و راه‌اندازی وب‌‌سایت

۹_ مرحله نهم: پشتیبانی مادام‌العمر وب‌سایت معدن توسط مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی سایت معدن

مزایای طراحی سایت معدن

راه‌اندازی و ساخت وب‌سایت مزایای زیادی را در تجارت به همراه دارد که می‌تواند باعث پیشرفت‌های زیادی در هر حوزه‌ای شود، با ما همراه باشید تا شما را با مزایای مهم طراحی سایت معدن بیشتر آشنا کنیم:

  • برندینگ شدن تجارت و کسب‌وکار شما
  • ارائه خدمات ۲۴ ساعتی و تمام وقت
  • نداشتن محدودیت زمانی بری ارائه خدمات
  • رشد و گسترش تجارت
  • ارائه خدمات به سایر نقاط بدون محدودیت جغرافیایی
  • افزایش فروش
  • بازاریابی موفق
  • ساخت سایت معدن یک فضای تبلیغاتی آنلاین و ارزان است.
مزایای طراحی سایت معدن

سخن پایانی

طراحی سایت معدن باعث می‌شود تا شرکت معدنی شما جانی دوباره گرفته و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بربایید. مجموعه سایت با سئو با تجربه کافی در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت صنعت و معدن، این نوید را به شما می‌دهد که با ساخت سایت معدن و رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی، طولی نمی‌کشد که شرکت و مجموعه شما نیز جایگاهی در میان معدن داران به دست آورده که با ارائه خدمات آنلاین، مشتریان زیاد جذب تجارت شما می‌شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.