طراحی سایت موتور سیکلت

طراحی سایت موتور سیکلت

طراحی سایت موتور سیکلت فروش و بازاریابی تمامی شرکت‌های تولید‌کننده صنایع موتوری را با چالش مثبتی همراه می‌کند و کاربران بی‌شماری را از طریق اینترنت به سمت این مجموعه‌ها هدایت می‌کند. فروشندگان موتور سیکلت و قطعات آن، تولیدکنندگان و سایر افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند این امکان را دارند تا با ساخت سایت خود را به بازارهای بین‌المللی و داخلی وصل کرده و از این طریق، فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

در زندگی پرمشغله‌ی امروزی با توجه به افزایش جمعیت و تردد بی‌شمار خودروهای سواری ترافیک نسبتا شدیدی در شهرهای بزرگ شکل گرفته، به همین دلیل اکثر افراد تمایل دارند تا از موتور سیکلت برای حمل و نقل استفاده نمایند و از زمان بهترین استفاده ممکن را داشته باشند. از این رو طراحی سایت موتور سیکلت برای تمامی شرکت‌ها، تولیدکنندگان و فروشندگان این وسیله نقلیه‌ای انتخابی هوشمندانه‌ است تا محصولات خود را با کمترین ریسک، در اختیار مصرف‌‌کنندگان قرار دهند.

قیمت طراحی سایت موتور سیکلت

یکی از سوالات پرتکراری که اغلب افراد فعال در حوزه‌ی موتور سیکلت از ما می‌پرسند، قیمت طراحی سایت موتور سیکلت است، در واقع آنها دوست دارند از هزینه‌ی راه‌اندازی این وب‌سایت با خبر باشند.

به صورت کلی می‌توان گفت که هزینه ساخت سایت موتور سیکلت به یک عامل مرتبط نیست و عوامل زیادی در قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال امکانات، قابلیت‌ها، کیفیت هاست، نکات فنی و… از موارد مهم در تعیین قیمت این وب‌سایت محسوب می‌شوند. یک سایت موتور سیکلت که دارای امکانات ساده‌ای است و از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت آن استفاده شده است، قیمت کمتری به نسبت یک وب‌سایت اختصاصی موتور سیکلت دارد.

قیمت طراحی سایت موتور سیکلت

نیاز نیست شما نگران قیمت طراحی سایت موتور سیکلت باشید زیرا مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره رایگانی که با شما برگزار می‌کند، ابتدا امکانات وب‌سایت را بررسی می‌کند و سپس با توجه به نیازهایی که دارید، قیمت دقیق ساخت سایت موتور سیکلت را به شما اعلام می‌نماید.

اهداف طراحی سایت موتور سیکلت

✔️ با ساخت سایت موتور سیکلت فروش و بازاریابی موفق‌تری را تجربه می‌کنید.

✔️ برقراری یک ارتباط هدفمند میان کارفرما و مشتری

✔️ طراحی سایت موتور سیکلت اعتبار و ارزش تجارت شما را دوچندان می‌کند.

✔️ کاهش هزینه‌ها

✔️ زمانی که شما یک وب‌سایت مستقل برای شرکت و فروشگاه محصولات موتور سیکلت خود راه‌اندازی می‌کنید، امکان ارائه بسیاری از خدمات غیرحضوری را به صورت ۲۴ ساعته دارید.

چرا به طراحی سایت موتور سیکلت نیاز دارید؟

استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین در سالیان اخیر با پیشرفت‌های زیادی رو به رو شده است و از طرفداران زیادی برخوردار است، از این رو هر کسب‌و‌کاری که خود را با علم روز همسو کند و به ارائه خدمات آنلاین روی آورد، گوی سبقت را از دیگر رقبای سنتی خود ربود و فروش چند برابری را تجربه می‌کند.

اهمیت طراحی سایت موتور سیکلت

طراحی سایت موتور سیکلت این امکان را برای شما محیا می‌کند تا بتوانید فروش و بازاریابی خود را در یک فضای قدرتمند و گسترده ادامه دهید و خود را به یک برند نامی و سرشناس در حوزه موتور سیکلت تبدیل کنید.

معرفی ۴ ویژگی‌ مهم طراحی سایت موتور سیکلت

وب‌سایت موتور سیکلت باید دارای ویژگی‌های متعددی باشد تا هم کارایی بهتری در فضای وب داشته باشد و هم به خوبی بتواند نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. برای اینکه با ویژگی‌های مهم طراحی سایت موتور سیکلت بهتر آشنا شوید از شما درخواست داریم تا در ادامه با ما همراه باشید:

وب‌سایت موتور سیکلت باید از ui و ux خوبی برخوردار باشد

تجربه کاربری (ui) و رابط کاربری (ux) دو مورد از پارامترهای مهمی هستند که در طراحی سایت موتور سیکلت باید به خوبی پیاده‌سازی شوند تا کاربران ارتباط خوبی با وب‌سایت برقرار کرده و به شکل بهتری بتوانند نیازهای خود را برطرف سازند. مجموعه سایت با سئو در زمان ساخت و راه‌اندازی سایت موتور سیکلت از بهترین طراحان و متخصصان وب استفاده می‌کند تا به شکل استانداری رابط کاربری سایت شما را طراحی کننده متناسب با سلیقه و نیاز کاربران باشد.

سرعت و امنیت استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های مهی که در طراحی سایت موتور سیکلت باید به آن توجه شود، سرعت و امنیت آن است. سرعت این وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد که تمامی بخش‌ها، صفحات و محتوای آن در کمتر از چند ثانیه برای کاربران لود شود و افراد در زمان کلیک بر روی لینک صفحه مورد نظر، با سرعت زیادی وارد آن صفحه شوند، این ویژگی احساس خوبی را در کاربران ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که سرعت لودینگ استاندارد، نقش مثبتی در بهینه‌سازی وب‌سایت دارد.

ویژگی طراحی سایت موتور سیکلت


امنیت نیز از دیگر ویژگی‌های مهم وب‌سایت موتور سیکلت محسوب می‌شود که باید اهمیت زیادی به آن داده شود. هرچقدر امنیت این وب‌سایت بهتر باشد، محافظت از اطلاعات و داده‌های کاربران راحتر می‌شود و هیچ تهدید امنیتی نمی‌توانند اشکالی را برای وب‌سایت شما به وجود آورد.

گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

گرافیک و روانشناسی رنگ‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم در طراحی سایت موتور سیکلت به شمار می‌رود. در واقع کاربر زمانی که وارد یک وب‌سایت می‌شود، دوست دارد که از گرافیک و رنگ‌بندی خوبی در آن سایت استفاده شده باشد تا بتواند احساس خوبی تجربه کند. مجموعه سایت با سئو با توجه به حوزه‌ی فعالیت کارفرما، از بهترین گرافیک و رنگ‌بندی در ساخت سایت موتور سیکلت استفاده می‌کند.

قابلیت ریسپانیسو (واکنش‌گرا)

یکی از پارامترهای مهم گوگل برای امتیاز دادن به وب‌سایت‌های اینترنتی، نمایش درست و اصولی المان‌های وب‌سایت در هر سایزی و ابعادی به کاربران است. با توجه به اینکه امروزه بیشترین تعداد سرچ با استفاده از گوشی هوشمند صورت می‌گیرد، وب‌سایت موتور سیکلت باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال را بدون هیچ گونه مشکلی داشته باشد و کاربران در هر سایز و اندازه‌ای، امکان مشاهده این وب‌سایت را داشته باشند.

امکانات طراحی سایت موتور سیکلت

امکانات طراحی سایت موتور سیکلت

• عضویت در وب‌سایت
• ورود
• پنل کاربری
• راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
• ایجاد بخش پرسش و پاسخ
• چت آنلاین
• امکان چند فروشندگی
• قابلیت ایجاد پنل اس ام اس
• درگاه مستقیم بانکی
• سیستم تیکتینگ
• گالری ویدئو و تصاویر
• مجله موتور سیکلت
• عضویت ویژه برای کاربران فعال
• امکان چندزبانه کردن وب‌سایت موتور سیکلت

مراحل طراحی سایت موتور سیکلت

مراحل ساخت این وب‌سایت باید به گونه‌ای انجام شود که تمامی کارهای هر مرحله به خوبی و در سر جای خود انجام شوند تا هیچ گونه مشکلی در این فرآیند رخ ندهد. با ما همراه باشید تا شما را با مراحل طراحی سایت موتور سیکلت توسط مجموعه سایت با سئو بیشتر آشنا سازیم:

۱_ مشاوره و نیازسنجی: اولین کاری که در زمان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت موتور سیکلت باید انجام شود، برگزاری یک جلسه مشاوره با کارفرما است، در این جلسه تمامی نیازها کارفرما توسط کارشناسان سایت با سئو سنجیده می‌شود تا بهترین پلن طراحی سایت برای شما اجرایی در نظر گرفته شود.

مراحل طراحی سایت موتور سیکلت

۲_ بستن قرارداد: دومین مرحله طراحی سایت موتور سیکلت، عقد قرارداد دو‌طرفه بین مجموعه سایت با سئو و کارفرما است. در این جلسه تمامی امکانات مورد نیاز سایت، مدت‌زمان طراحی و راه‌اندازی، هزینه و قیمت طراحی سایت و… به صورت یک قرارداد بین کارفرما و مجموعه بسته می‌شود.

۳_ ساخت طرح اولیه: حالا نوبت آن است تا تیم فنی سایت با سئو طرح اولیه وب‌سایت موتور سیکلت را طراحی کند. با توجه به نیاز و سلیقه‌ی کارفرما این طرح پیاده‌سازی می‌شود که بعد از پایان، برای بازبینی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

۴_ ساخت طرح نهایی: بعد از اینکه طرح اولیه توسط کارفرما بازبینی شده و مورد پسند او واقع گردید، حالا نوبت آن است تا طرح نهایی وب‌سایت ساخته شود. تیم فنی سایت با سئو با توجه به تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند، بهترین طرح پیشنهادی را که متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد پیاده‌سازی می‌کند. بعد از اتمام طرح نهایی حالا نوبت آن است تا کارفرما این طرح را بازبینی کرده و تایید نهایی را صادر کند.

۵_ راه‌اندازی و پشتیبانی وب‌سایت: بعد از ساخت طرح نهایی و برطرف‌سازی ایرادات و اشکالات احتمالی، نوبت آن است که سایت موتور سیکلت راه‌اندازی شود. این مرحله توسط تیم فنی انجام می‌شود که به چند روز زمان نیاز دارد. بعد از سپری کردن یک سری تست‌ها توسط گوگل، وب‌سایت اینترنتی شما راه‌اندازی می‌شود و تجارت شما به جمع میلیون‌ها سایت اینترنتی می‌پیوندد. پشتیبانی رایگان به مدت ۱ سال از دیگر امکاناتی است که سایت با سئو به شما ارائه می‌دهد.


توجه داشته باشید که یک ویدئوی کامل از تنظیمات و چگونگی کار کردن با پیشخوان وب‌سایت در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا بتواند بدون نیاز به کسی، کارهای مربوطه را انجام دهد. مجموعه سایت با سئو همیشه در کنار شما است تا شما به‌ شکل موفقی به فعالیت آنلاین خود بپردازید.

صفحات طراحی سایت موتور سیکلت

صفحات طراحی سایت موتور سیکلت

• صفحه اصلی وب‌سایت
• صفحه درباره ما
• صفحه تماس با ما
• صفحه آرشیو محصولات
• صفحه دسته‌بندی محصولات
• صفحه نهایی محصولات
• صفحه آرشیو خدمات
• صفحه دسته‌بندی خدمات
• صفحه نهایی خدمات
• صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
• صفحه نهایی مقالات وبلاگ

مدت‌زمان ساخت سایت موتور سیکلت

مدت‌زمان تقریبی ساخت سایت موتور سیکلت در مجموعه سایت با سئو بین ۷ الی ۱۵ روز کاری است. ما در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرما برگزار می‌کنیم به صورت دقیقی نیاز و خواسته او را مورد بررسی قرار می‌دهیم و با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که وی در وب‌سایت به آن نیاز دارد، مدت‌زمان دقیق طراحی سایت موتور سیکلت را به شما اعلام می‌کنیم.

سخن پایانی

طراحی سایت موتور سیکلت را می‌توان یکی از بهترین روش‌های برای گسترش و تجارت محصولات موتوری محسوب کرد. دیگر وقت آن رسیده تا متخصصان و فعالان حوزه موتور سیکلت نگرش خود را عوض کرده و از فضای نامحدود و سود‌آور اینترنت استفاده کنند، زمانی می‌توان خدمات و محصولات موتوری را به صورت آنلاین و گسترده به کاربران ارائه داد که یک وب‌سایت موتور سیکلت مستقل برای تجارت خودتان راه‌اندازی کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.