طراحی سایت هلدینگ

طراحی سایت هلدینگ

طراحی سایت هلدینگ را باید از آن دسته وب‌سایت‌هایی محسوب کرد که از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است و باید در زمان راه‌اندازی آن تمامی استانداردهای لازم در نظر گرفته شود تا تجارت دیجیتالی شما، روند روبه رشدی را تجربه کند. ما در مجموعه سایت با سئو از ابتدا تا انتهای پروژه‌ی ساخت این وب‌سایت در کنار شما هستیم تا تجربه‌ای لذت‌بخش را به شما ارزانی داریم.

هلدینگ به شرکت‌هایی گفته می‌شود که دارای یک یا چند شرکت و موسسه‌ی زیر مجموعه بوده و مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه به عهد شرکت اصلی می‌باشد. با توجه به اینکه امروزه شرکت‌های هلدینگ نقش مهمی را در اقتصاد یک کشور ایفا می‌کنند، ساخت سایت هلدینگ از اهمیت زیادی در تجارت الکترونیک امروزی برخوردار است.

طراحی سایت هلدینگ به این منظور انجام می‌شود تا شرکت‌ها فضایی را در اختیار داشته باشند که بتوانند محصولات و کالای خود را در آن تبلیغ کرده و افراد زیادی را جذب کنند. تمامی شرکت‌های فنی، مهندسی، صنعتی و تجاری این امکان را دارند تا با راه‌اندازی یک وب‌سایت هلدینگ پا در دنیای تجارت بین‌المللی گذاشته و از ظرفیت‌های زیادی که در این بازارها وجود دارد، استفاده کنند.

قیمت طراحی سایت هلدینگ

قیمت طراحی سایت هلدینگ در مجموعه سایت با سئو بین ۷ الی ۱۲ میلیون است که به توجه به امکاناتی که کارفرما نیاز دارد، امکان افزایش هزینه‌ی آن وجود دارد. شاید عامل مهمی که سبب شده تعداد زیادی از افراد و صاحبان مشاغل هنوز اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت برای خودشان نکرده باشند، مردد بودن در قیمت و هزینه طراحی سایت است. امروزه شرکت‌های متعددی اقدام به ساخت سایت می‌کنند که هر کدام از این شرکت‌ها با توجه به تجربه و سیاست‌های داخلی خود، از پلن‌های قیمتی متفاوتی نیز برخوردار هستند.

قیمت طراحی سایت هلدینگ

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی بابت هزینه‌ی طراحی سایت هلدینگ داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه بالایی که در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی دارد، پلن قیمتی مناسبی به شما پیشنهاد می‌دهد تا بهترین آورد را برایتان به همراه داشته باشد.

اهداف طراحی سایت هلدینگ

  • ساخت سایت هلدینگ باعث کاهش هزینه‌های شرکت‌های سهامی می‌شود.
  • برقراری ارتباط بهتر با مشتریان از دیگر اهداف این وب‌سایت است.
  • طراحی سایت هلدینگ فروش شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.
  • برند شدن شرکت و مجموعه تجاری
  • کسب اعتبار بیشتر در بین مشتریان
  • وب‌سایت هلدینگ یک فضای تبلیغاتی ۲۴ ساعته بدون پرداخت هزینه اضافه است.

چرا به طراحی سایت هلدینگ نیاز دارید؟

اهمیت وب سایت هلدینگ

با توجه به در دسترس بودن اینترنت برای عموم، بسیاری از افراد قبل از اینکه محصول یا کالایی را تهیه کنند اقدام به جستجو در وب کرده و اطلاعات مورد نظر را در این رابطه استخراج می‌کنند. شرکت‌هایی که در زمینه‌های فروش و بازاریابی محصول و خدمات فعالیت دارند این امکان را خواهند داشت تا با راه‌اندازی وب‌سایت گوی سبقت را از دیگر رقبای خوشان ربوده و تجارت پررونقی را تجربه کنند.

طراحی سایت هلدینگ فرصتی ایدال است تا شرکت‌ها بتوانند محصولات، کالا یا خدمات خود را به نمایش گذاشته و به یک برند نامی در حوزه‌ی کاری خودشان تبدیل شوند. شرکت‌های هلدینگ از اعتبار زیادی در سرتاسر دنیا برخوردار هستند ولی برخی از این شرکت‌ها هنوز به صورت سنتی مشغول به فعالیت بوده و خود را با دانش روز همسو نکرده‌اند. ساخت سایت هلدینگ این فرصت را به این شرکت‌ها و مجموعه‌ها می‌دهد تا تجارت خود به افرادی زیادی از طریق اینترنت نمایش دهند و کم‌کم از دیگر رقبای خودتان پیشی بگیرید. برای دیدن سایر طرح‌های اجرای و آشنایی بیشتر با نمونه کارها وارد این صفحه شوید.

مزایای طراحی سایت هلدینگ

راه‌اندازی و ساخت سایت هلدینگ مزایای زیادی برای مجموعه و شرکت‌ شما به همراه دارد که مساوی است با سودآوری و درآمد بیشتر، برای اینکه به درک بهتری از این موضوع دست یابید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین مزایای طراحی سایت هلدینگ آشنا سازیم:

مزایای طراحی سایت هلدینگ
  • پیشی گرفتن از رقبای سنتی
  • گرفتن رتبه در نتایج جستجوی گوگل
  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان
  • هویت بخشیدن به برند شرکت
  • فروش و بازاریابی ۲۴ ساعتی
  • طراحی سایت هلدینگ موجب رونق کسب‌وکار شما می‌شود.
  • جذب مشتریان زیاد از طریق اینترنت و به صورت آنلاین
  • ارتباط هدفمند و گسترده

ویژگی‌های طراحی سایت هلدینگ

در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهمی می‌پردازیم که ساخت سایت هلدینگ برای تجارت شما به همراه دارد:

قابلیت ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن به این معنی است که وب‌سایت هلدینگ در همه‌ی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال و در تمامی ابعاد، به کاربران نمایش داده شود.

امنیت بالا

با توجه به اینکه شرکت‌های هلدینگ اطلاعات مهم و حساسی را در سرو وب‌سایت خود نگهداری می‌کنند، طراحی سایت هلدینگ باید از امنیت لازم برخوردار باشد تا هیچ تهدیدی نتواند برای این شرکت‌‌ها مشکلی را ایجاد کند.

ویژگی‌های طراحی سایت هلدینگ

سرعت لودینگ مناسب

به صورت کلی هر کاربری دوست دارد بین ۳ تا ۵ ثانیه صفحات و محتوای وب‌سایت مورد نظرش برای او لود شود و اگر مدت‌زمان بیشتری را برای این کار صرف کند، کلافه شده و اقدام به ترک کردن وب‌سایت کند. مجموعه سایت با سئو به‌گونه اقدام به ساخت سایت هلدینگ می‌کند که تمامی صفحات و محتوای آن در کمترین زمان ممکن برای کاربران لود شود.

گرافیک چشم‌نواز

گرافیک کاربرپسند و استاندارد از دیگر ویژگی‌های مهمی است که در وب‌سایت هلدینگ باید به آن توجه زیای شود، در واقع این وب‌سایت باید از روانشناسی رنگ مناسبی برخوردار باشد تا کاربران به‌محض ورود به آن احساس خوبی را تجربه کنند. گرافیک را باید یکی از نکات مهمی محسوب کرد که از اهمیت زیادی در طراحی سایت برخوردار است.

دسترسی راحت به منو و امکانات سایت

رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی سایت هلدینگ باید به صورت درست و اصولی پیاده‌سازی شود تا کاربران و مشتریان شما به راحتی به بخش‌های مختلف وب‌سایت دسترسی داشته باشند.

امکانات طراحی سایت هلدینگ

امکانات طراحی سایت هلدینگ
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • بخش اخبار و اعلانات سایت
  • امکان چت آنلاین
  • نمایش آمار بازدیدکنندگان
  • قابلیت چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • درگاه مستقیم بانکی
  • عضویت ویژه (vip)

تکنولوژی مناسب در طراحی سایت هلدینگ

امروزه تعداد افرادی که از وب‌سایت برای تجارت و کسب‌و‌کارشان استفاده می‌کند روبه افزایش است و برای ساخت سایت‌های اینترنتی با توجه به نیاز و خواسته‌ای که مشتری دارد، از تکنولوژی مختلفی نیز استفاده می‌شود. اینکه برای راه‌اندازی سایت هلدینگ از چه تکنولوژی استفاده می‌شود بستگی به حوزه‌ی فعالیت مشتری دارد و این انتخاب اصلا سلیقه‌ای نیست. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره رایگانی که با شما برگزار می‌کند با توجه به حوزه‌ی فعالیت و امکاناتی که نیاز دارید، بهترین تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا را به شما پیشنهاد می‌دهد.

نقش سئو در طراحی سایت هلدینگ

همه شما اطلاع دارید که سئو به معنی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. به صورت کلی ۳ نوع سئو وجود دارد که شامل سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است.

سئو داخلی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که درون وب‌سایت شما اتفاق می‌افتد و شما نقش مهمی در آن دارید مانند نوشتن محتوای خوب، استفاده از تصاویر در محتوا، استفاده از ویدئو در محتوای، لینک‌سازی داخلی و …

سئو خارجی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که مربوط به بخش بیرونی وب‌سایت شما است و در واقع خارج از سایت شما اتفاق می‌افتد مانند لینک‌سازی خارجی، شبکه‌های اجتماعی، ریپورتاژ آگهی و …

سئو در طراحی سایت هلدینگ

سئو تکنیکال به مجموعه کارهای گفته می‌شود که مربوط به بخش فنی سایت است مانند سرعت، امنیت، استفاده از تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای استاندارد، بهینه بودن سورس کدها و …

حالا شما با سئو سایت بیشتر آشنا هستید و درک بهتری از این مفهوم دارید. مجموعه سایت با سئو در پروسه‌ی بهینه‌سازی وب‌سایت هلدینگ همواره در کنار شما است تا با آموزشی که در اختیار شما قرار می‌دهد بتوانید تمامی اصول و راهکارهای سئو را در وب‌سایت هلدینگ به خوبی رعایت کنید و در کمترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.

صفحات طراحی سایت هلدینگ

وب‌سایت هلدینگ دارای صفحات متعددی است که با توجه به حوزه فعالیت هر شرکت و مجموعه، امکان دارد تعداد این صفحات زیاد یا کم باشد؛ اما به صورت کلی صفحات مشترکی که در وب‌سایت هلدینگ وجود دارد عبارتنداز:

  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت هلدینگ

ما در مجموعه سایت با سئو تمامی مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت هلدینگ را با دقت زیاد و استفاده از متخصصان فنی توانمند انجام می‌دهیم تا این وب‌سایت باکیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد. در ادامه به بررسی مراحل آن می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت هلدینگ، مشاوره با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت هلدینگ

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی وب‌سایت توسط کارفرما و مجموعه سایت با سئو به منظور بررسی و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم

مرحله هفتم: طراحی سایت هلدینگ به صورت ۱ سال توسط تیم فنی سایت با سئو پشتیبانی می‌شود.

مدت‌زمان ساخت سایت هلدینگ

مدت‌زمان ساخت سایت هلدینگ

در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۴ روزه کارهای مربوط به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت هلدینگ انجام می‌شود؛ اما اگر کارفرما نیاز به امکانات بیشتری در سایت داشته باشد، امکان دارد که این مدت‌زمان دچار نوسان شود. به عنوان مثال راه‌اندازی یک وب‌سایت هلدینگ که از سیستم مدیریت محتوا و امکانات معمولی در آن استفاده شده باشد، به مدت‌زمان کمتری به نسبت یک وب‌سایت اختصاصی که دارای فول امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای است، نیاز است.

سخن پایانی

طراحی سایت هلدینگ را باید یکی از پیچیده‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی محسوب کرد زیرا امکانات و قابلیت‌های زیادی در آن وجود دارد. اگر شما نیز دارای یک شرکت هلدینگ هستید و هنوز اقدام به ساخت سایت نکرده‌اید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت هلدینگ را به دست شرکت و مجموعه‌ی با تجربه و کاردان بسپارید تا در آینده بدون هیچ مشکلی و به صورت موفقی به فعالیت‌های آنلاین خود بپردازید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.