طراحی سایت همایش

طراحی سایت همایش

طراحی سایت همایش فرصتی فوق‌العاده است تا با استفاده از آن اطلاعات مورد نظر در راستای یک کنفرانس، کنگره و رویداد ملی در اختیار افراد و شرکت‌کنندگان قرار گیرد، ساخت سایت همایش باعث می‌شود تا آخرین اخبار و جزئیات از روند برگزاری جشنواره به استحضار کاربران برسد تا علاقه‌مندان به راحتی امکان ثبت‌نام، اطلاع از زمان و محل برگزاری همایش و استفاده از تمامی خدمات را تنها با انجام چند کلیک ساده داشته باشند.

همایش به تجمعی از متخصصین و اقشار مردم گفته می‌شود که در آن به تبادل و اشتراک‌گذاری اطلاعات پرداخته می‌شود، در واقع در این اجتماع به بررسی آخرین نتیجه‌گیری درباره مطالعات و تحقیقات مورد نظر می‌پردازند. همایش و کنفرانس مکانی است که با دور هم جمع شدن افراد ایده‌ها و تفکرات جدید بین آنها ردوبدل می‌شود، این امر می‌تواند نتایج مثبتی را برای آنها به همراه داشته باشد. ولی معضلی که بر سر راه برگزارکنندگان همایش وجود دارد، اطلاع‌رسانی دقیق از خدماتی است که قرار است در این کنفرانس به افراد ارائه شود، طراحی سایت همایش بهترین راهکار برای مدیریت و اطلاع‌رسانی در یک جشنواره تلقی می‌شود.

قیمت طراحی سایت همایش

اگر شما به عنوان مدیر و مسئول جشنواره تمایل دارید تا یک وب‌سایت همایش راه‌اندازی کنید ولی از قیمت آن اطلاع ندارید، کافیست تا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما را از قیمت نهایی این پروژه با خبر سازند. قیمت ساخت سایت کنفرانس به یک سری موارد مانند نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، امکانات، مدت‌زمان طراحی و غیره بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت همایش

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا ما با استفاده از متخصصان فنی به خوبی نیازهای شما را بررسی می‌کنیم و متناسب با تقاضای شما، بهترین پلن را برای طراحی سایت همایش شما در نظر می‌گیریم تا از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برای برخوردار باشد.

اهداف طراحی سایت همایش

✅️ ساخت سایت همایش اعتبار شرکت و موسسه را افزایش می‌دهد.

✅️ افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها

✅️ با طراحی سایت همایش امکان ارائه بسیاری از خدمات غیرحضوری مانند ثبت‌نام، رزرو نوبت و… وجود دارد.

✅️ شرکت در کنفرانس بدون حضور فیزیکی

✅️ ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان همایش با مدیر وبینار

چرا به طراحی سایت همایش نیاز دارید؟

اهمیت طراحی سایت همایش

امروزه تبلیغ و آگهی در مورد چگونگی برگزاری کنفرانس کار راحتی نیست و اگر قرار باشد تا یک مجموعه یا شرکت به صورت سنتی اقدام به برگزاری یک همایش کند، باید هزینه‌های تبلیغاتی زیادی را در این راستا بپردازد که گاها نیز به‌صرفه نیست. همان‌گونه که اطلاع دارید در دنیای دیجیتال امروزی استفاده از اینترنت نقش بسازی در زندگی افراد دارد که این موضوع باعث شده تا کاربران برای به دست آوردن اطلاعات کافی در هر زمینه‌ای از اینترنت استفاده کنند. طراحی سایت همایش یکی از موثرترین روش‌هایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات و اخبار مختلف مربوط به کنفرانس را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

مزایای طراحی سایت همایش

  • اطلاع دقیق کاربران از زمان و مکان دقیق همایش
  • دسترسی راحت و ۲۴ ساعته کاربران به وب‌سایت
  • تبلیغات هدفمند و هوشمندانه کنفرانس و جشنواره در وب
  • امکان عضویت و فعالیت کاربران تنها با چند کلیک
  • طراحی سایت همایش تبادل دانش و اطلاعات را بالا می‌برد.
  • هزینه راه‌اندازی وب‌سایت همایش به‌صرفه است.
  • فضای امن و ایمن برای برگزاری جشنواره، کنفرانس و همایش

ویژگی‌های طراحی سایت کنفرانس

شاید برای شما هم جای سوال باشد که فرآیند طراحی سایت به چه صورت است، ولی تنها با راه‌اندازی و ساخت سایت نمی‌توان نتایج مثبت و قابل قبولی در گوگل به دست آورد و یک وب‌سایت موفق باید دارای یک سری پارامترهای استاندار باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های مهم طراحی سایت همایش می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت کنفرانس

راحتی در استفاده از وب‌سایت همایش

یکی از ویژگی‌هایی که در طراحی سایت همایش باید توجه زیادی به آن داشت، رابط کاربری ساده آن است. این وب‌سایت باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا هر کاربری با هر میزان اطلاعات و دانش قادر باشد به راحتی با آن کار کند و نیازهای خود را در کمترین زمان برطرف سازد.

امنیت استاندارد

امروزه حفاظت از داده‌های کاربران از اولویت زیادی برای گوگل برخوردار است و هر وب‌سایتی قادر نباشد تا از اطلاعات کاربران به خوبی نگهداری کند، جریمه‌های سنگینی را باید بپردازد. مجموعه سایت با سئو در زمان طراحی سایت همایش به تمامی نکات فنی و امنیتی توجه می‌کند تا این وب‌سایت با امنیت بالایی طراحی و راه‌اندازی شود.

استفاده از هاست‌ (فضای میزبانی) اختصاصی

هاست به همان فضایی گفته می‌شود که اطلاعات وب‌سایت در آن قرار می‌گیرد و به‌محض درخواست کاربر، داده‌ها از طریق وب‌سایت از هاست استخراج می‌شود و در اختیار او قرار می‌گیرد. ولی نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که از هاست‌های اشتراکی و بی‌کیفیت نباید برای ذخیره‌سازی داده‌های وب‌سایت همایش استفاده شود. در طراحی سایت کنفرانس باید از هاست اختصاصی استفاده شود تا این وب‌سایت به صورت موفقی در فضای وب به فعالیت خود بپردازد، همچنین انتخاب هاست استاندارد سرعت لودینگ وب‌سایت را تا حد زیادی بالا می‌برد.

ویژگی‌های طراحی سایت کنفرانس

انعطاف‌پذیری متناسب با نیاز کاربر

یک وب‌سایت پویا و منعطف باید این قابلیت را داشته باشد تا متناسب با نیاز کاربران، خدمات مورد نظر را به آنها ارائه دهد. طراحی سایت همایش یک فضای انعطاف‌پذیر و مناسب است برای کاربران تا با توجه به نیازی که دارند از تمامی خدمات این وب‌سایت به راحتی استفاده کنند.

طراحی زیبا و حرفه‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های مهی که در طراحی سایت کنفرانس باید توجه‌ زیادی به آن شود، گرافیک جذاب و کاربرپسند است. یادتان باشد که اولین المانی که کاربر به‌محض ورود به یک وب‌سایت به آن توجه زیادی می‌کند، گرافیک و رنگ‌بندی است. لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا متخصصان مجموعه سایت با سئو با توجه به حوزه فعالیت شما، بهترین پلن گرافیکی را در وب‌سایت همایش پیاده‌سازی می‌کنند.

سرعت لودینگ مناسب

سرعت لودینگ از ویژگی‌های مهمی است که در روند موفقیت یک وب‌سایت تاثیرات زیادی دارد، شاید بپرسید چگونه! زمانی که کاربران قادر باشند به راحتی از تمامی محتوا و صفحات مختلف وب‌سایت کنفرانس دیدن کنند و محتوای مورد نظر در کمتر از چند ثانیه برای آنها لود شود، رضایت کاربران شما بالا می‌رود. رضایت کاربران مساوی است با رضایت موتورهای جستجو که این به معنی قرار گرفتن وب‌سایت در صفحه اول گوگل است.

استفاده از سیستم و تکنولوژی استاندارد

ویژگی‌های طراحی سایت کنفرانس

انتخاب سیستم و تکنولوژی مناسب یکی از مزیت‌های مهم در زمان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت محسوب می‌شود به همین منظور باید در زمان انتخاب تکنولوژی سایت دقت زیادی داشت. ما با توجه به نیاز و امکاناتی که کارفرما در وب‌سایت همایش نیاز دارد، بهترین سیستم مدیریت محتوا را به او معرفی می‌کنیم که نتایج قابل قبولی را برای تجارت شما به همراه داشته باشد.

به این موضوع توجه داشته باشید که وردپرس شاید بهترین سیستم مدیریت محتوا برای ساخت یک وب‌سایت باشد، در صورتی که در وب‌سایتی دیگر سیستم اختصاصی گزینه مناسبی است، پس انتخاب تکنولوژی سلیقه‌ای نیست و با توجه به حوزه فعالیت و نیاز کارفرما انتخاب می‌شود.

امکانات طراحی سایت همایش

  • عضویت
  • ورود
  • پنل کاربری
  • بخش راهنمای
  • بخشی برای اخبار سالن همایش و کنفرانس
  • سیستم تیکتینگ
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان درج اطلاعات نحوه برگزاری همایش
  • ایجاد بخشی برای قرار دادن رزومه سخنران و استادان
  • پنل مدیریتی حرفه‌ای
  • ایجاد اسلایدر حرفه‌ای در وب‌سایت
  • سیستم دبیرخانه آنلاین در طراحی سایت همایش
  • ُسیستم چت آنلاین
  • درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت کنفرانس وجود دارد.

مدت‌زمان طراحی سایت همایش

مدت زمان طراحی سایت همایش

یک از سوالات پرتکراری که برخی از کاربران از ما دارند، مدت‌زمان طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت است. در پاسخ به این سوال باید گفت که مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که به صورت حضوری با شما برگزار می‌کند، مدت‌زمان دقیق طراحی سایت همایش را به شما اعلام می‌نماید. به صورت کلی مدت‌زمان راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی به عوامل متعددی نظیر حجم پروژه، میزان امکانات، قابلیت‌های وب‌سایت و… بستگی دارد.

صفحات طراحی سایت همایش

صفحات طراحی سایت همایش

صفحات به بخش‌های مختلف یک وب‌سایت گفته می‌شود که شامل خدماتی نظیر آرشیو مقالات، شماره تماس، آدرس، محصولات، خرید محصولات و… می‌باشد. طراحی سایت کنفرانس نیز خود دارای صفحات مختلفی است که بسته به نوع فعالیت و خدماتی که کارفرما ارائه می‌دهد، طراحی خواهد شد. به صورت کلی یک سری صفحات مرسوم در طراحی سایت همایش وجود دارد که عبارتند‌از:

  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات

مراحل طراحی سایت کنفرانس در مجموعه سایت با سئو

برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت همایش یک سری مراحل باید پشت سر هم انجام شود تا این روند با موفقیت سپری گردد، برای شناخت بیشتر با این پروسه کافیست در ادامه با ما همراه باشید:

✔️ مشاوره با کارفرما به منظور شناخت بیشتر با سلیقه و خواسته او

✔️ عقد قرارداد بین مدیر و مسئول کنفرانس با مجموعه

✔️ ساخت طرح اولیه وب‌سایت همایش توسط تیم فنی

✔️ ارائه طرح اولیه وب‌سایت همایش به کارفرما

✔️ طرحی و ساخت طرح نهایی سایت همایش

✔️ بازبینی طرح نهایی وب‌سایت توسط کارفرما و تیم فنی

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت همایش

✔️ پشتیبانی وب‌سایت کنفرانس توسط مجموعه سایت با سئو به مدت ۱ سال

مراحل طراحی سایت کنفرانس

سخن پایانی

امروزه یکی از بهترین و متداول‌ترین روش‌هایی که برای اطلاع‌رسانی در همایش‌ها، جشنواره‌ها و سمینارها از آن استفاده می‌شود، طراحی سایت همایش است. ساخت سایت کنفرانس راهکاری هدفمند و مطمئن است برای تمامی کاربران و مخاطبانی که قصد حضور و شرکت در وبینار و گردهمایی مورد نظر خود را دارند زیرا این فضا به بهترین شکل ممکن تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و کاربران در کمترین زمان ممکن، قادر هستند تا این داده‌ها را با دیگر افراد به اشتراک بگذراند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.