طراحی سایت گل فروشی

طراحی سایت گل فروشی

طراحی سایت گل فروشی بهترین راهکاری است که تمامی فروشگاه‌های گل و گیاه می‌توانند از طریق آن خدمات شایانی را به مشتریان ارائه دهند، در واقع ساخت سایت گل فروشی این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت ۲۴ ساعته انواع و اقسام گل‌های زینتی را به کاربران ارائه دهید و مشتریان زیادی را از اینترنت به سمت تجارت خودتان جذب کنید.

امروزه در سرتاسر دنیا افراد برای اتفاقات گوناگونی نظیر تولد، مراسم ازدواج، ختم، تزیین کردن خودرو و … از گل استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده ارزش و جایگاه گل در زندگی بشری است. طراحی سایت گل فروشی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا هر نوع گلی را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین تهیه کنند.

وب‌سايت گل فروشی

افرادی که در حوزه گل فروشی و گلخانه فعالیت دارند مطلع هستند که مشتریان گل فروشی اغلب کسانی هستند که برای خواستگاری، ترحیم، تولد و عروسی از این گیاه استفاده می‌کنند. مشتریان اغلب تمایل دارند تا از طریق یک کاتالوگ و به صورت آنلاین، گل‌های مورد نظر را سفارش دهند و حضور فیزیک در گل فروشی نداشته باشند.

شما اگر به عنوان یک تولید کننده یا فروشنده گل اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت کنید این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده‌اید که آنها هر گلی را که دوست داشته باشند به صورت آنلاین سفارش داده و آن را در کمترین زمان در اختیار داشته باشند. طراحی سایت گل فروشی فروش محصولات شما تا چند برابر افزایش می‌یابد.

قیمت طراحی سایت گل فروشی

قیمت طراحی سایت گل فروشی از ۷ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۳ میلیون ادامه دارد که بسته به سلیقه کارفرما مشخص می‌شود. البته طراحی سایت با سیستم اختصاصی نیاز به امکانات، قابلیت‌ها و نیروهای فنی متخصص زیادتری به نسبت ساخت سایت با وردپرس دارد، به همین منظور قیمت آن نیز بیشتری می‌باشد. ما در جلسه مشاوره رایگانی که با کارفرمایان عزیز برگزار می‌کنیم با توجه به نیاز و خواسته‌ای که آنها دارند، بهترین پلن قیمتی را برایشان در نظر می‌گیریم تا هم برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد و هم بازخورد خوبی از آن به دست آورند.

اهداف طراحی سایت گل فروشی

  • ساخت سایت گل فروشی درآمد شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.
  • کسب اعتبار در میان کاربران
  • فعالیت فروشگاه آنلاین گل فروشی به صورت ۲۴ ساعته
  • پیشی گرفتن از دیگر رقبا
  • طراحی سایت گل فروشی فروش مستقیم محصولات را برای شما رقم می‌زند.

چرا به طراحی سایت گل فروشی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت گل فروشی نیاز دارید

امروزه با وجود گستردگی اینترنت، طراحی سایت گل فروشی نیز با استقبال زیادی مواجه شده که وب‌سایت‌های گل فروشی امکان فروش و دسترسی انواع گل را تنها با انجام چند کلیک ساده برای افراد به وجود آورده‌اند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که گل فروشان و گلخانه داران با آن مواجه می‌شوند، حضور فیزیکی افراد در این اماکن است زیرا امکان دارد با لمس کردن گل، آسیب‌های جدی به این گیاه وارد شود. زمانی که شما بتوانید به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت، گل‌های خودتان را به فروش برسانید، محصولات با کیفیت بهتری به مشتریان عرضه می‌شود.

طراحی سایت گل فروشی این فرصت را به شما می‌‌دهد تا صاحب یک فروشگاه بزرگ گل فروشی شوید و تمامی کارها و اصولی که مربوط به نحوه نگهداری انواع گل‌ها، روش‌های تزیین کردن آنها و مقالات مرتبط با گل‌ها را در وب‌سایتتان قرار دهید.

با طراحی سایت گل فروشی این امکان را دارید تا از تمامی نقاط مشتریان زیادی را جذب کنید و ارائه خدمات شما محدود به یک منطقه خاص نباشد. وب‌سایت گل فروشی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به مشتریانتان خدمات ارائه دهید.

در این وب‌سایت شما می‌توانید انواع گل‌ها و دسته گل‌ها را قرار دهید و برای هر مشتری با توجه به نیازش، انتخاب مناسبی داشته باشید. کسانی که علاقه‌مند به گل‌های آپارتمانی هستند می‌توانند با ورود به وب‌سایت گل فروشی و مشاهده مشخصات این گل‌ها، سفارش خود را ثبت کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید کرده و محصول مورد نظرشان را درب منزل تحویل بگیرند.

امکانات طراحی سایت گل فروشی

 امکانات طراحی سایت گل فروشی

وب‌سایت گل فروشی دارای امکاناتی متنوعی است تا از این طریق جوابگوی نیاز تمامی مشتریان باشد. در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم:

طراحی بخش مربوط به دسته‌بندی گل‌ها

این بخش از وب‌سایت به دسته‌بندی تمامی گل‌ها می‌پردازد و با توجه به نوع گل‌ها مصنوعی و طبیعی، آنها را در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار می‌دهد تا کاربران و مشتریان در زمان ورود به وب‌سایت بتوانند به راحتی هر گلی را که دوست داشته باشند مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به خرید آن کنند.

طراحی قسمتی از وب‌سایت برای معرفی پکیج‌های تزیینی

شما می‌توانید با قرار دادن پکیج‌هایی از قبیل سبد گل تزییناتی، گل آرایی و دسته گل در وب‌سایت این امکان را به کاربران دهید تا با توجه به سلیقه و نیازی که دارند، گل‌های شما را خریداری کنند. معرفی پکیج را باید یکی از بخش‌های مهم در طراحی سایت گل فروشی به شمار آورد.

قرار دادن بخش راهنما در وب‌سایت

این بخش به کاربران کمک می‌کند که شرایط مناسبی را برای پرورش و نگهداری از گل فراهم کنند تا لطمه‌ای به گل‌ها وارد نشود. به عنوان مثال از چه کودی برای تقویت گل‌ها استفاده شود، چه میزان نور برای بقا و رشد گل باید وجود داشته باشد و چه میزان آب در طول روز برای گل‌ها لازم است.

بخش راهنما کمک زیادی به کاربران می‌کند تا بتوانند هر خدماتی را که در وب‌سایت به دنبال آن هستند در کمترین زمان به دست آورند، زمانی که کاربران از شما رضایت داشته باشند، موتورهای جستجو نیز این موضوع را درک می‌کنند و امتیازات بالایی به سئو سایت شما می‌دهند.

ایجاد کردن بخش فروش آنلاین

شما می‌توانید با ایجاد صفحه فروش آنلاین در طراحی سایت گل فروشی، این امکان را به کاربران و مخاطبان دهید تا با ثبت‌نام در وب‌سایت بتوانند به صورت آنلاین گل مورد نظرشان را سفارش دهند و با پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه مستقیم بانکی، این محصول را در مدت‌زمان کوتاهی درب منزلشان تحویل بگیرند.

امکانات وب‌سایت گل فروشی

مشاوره آنلاین در طراحی سایت گل فروشی

توجه داشته باشید که با خرید کردن هر مشتری، کار شما به پایان نرسیده است زیرا ملاک شما یک بار فروش محصول به مشتریان نیست، بلکه هدف شما تبدیل شدن کاربر به یک مشتری همیشگی است. می‌توانید به صورت آنلاین به مشتریان مشاوره دهید و بهترین راهکارها را قبل از خرید و بعد از تهیه محصول در اختیار آنها قرار دهید، زمانی که شما این‌گونه برای مشتریانتان ارزش قائل شوید گامی بزرگ را در فروش چند برابری برداشته‌اید و در این صورت کاربران و مشتریان رضایت کافی از شما دارند.

دیگر امکانات طراحی سایت گل فروشی

  • امکان چت آنلاین
  • سیستم چند فروشندگی
  • عضویت vip
  • ورود

 صفحات طراحی سایت گل فروشی

صفحات وب‌سایت گل فروشی

✔️ صفحه اصلی وب‌سایت

✔️ صفحه درباره ما

✔️صفحه تماس با ما

✔️ صفحه آرشیو خدمات

✔️ صفحه خدمات در طراحی سایت گل فروشی

✔️ صفحه خدمات نهایی

✔️ صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

✔️ صفحه مقالات وبلاگ

✔️ صفحه آرشیو محصولات

✔️ صفحه دسته‌بندی محصولات

✔️ صفحه نهایی محصولات

مراحل طراحی سایت گل فروشی

برای ساخت و طراحی وب‌سایت گل فروشی یک سری مراحل باید به صورت منظم و پشت سرهم انجام گردد تا این وب‌سایت با موفقیت راه‌اندازی شود. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از مراحل طراحی سایت گل فروشی در مجموعه سایت با سئو می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت گل فروشی، مشاوره با کارفرما است. این پروسه به منظور نیازسنجی و آشنایی با خواسته‌های او انجام می‌شود.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت توسط تیم فنی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بازبینی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت گل فروشی

مرحله پنجم: تیم فنی به همراه کارفرما اقدام به بررسی و بازبینی طرح نهایی وب‌سایت گل فروشی می‌کنند تا در صورت مشاهده هر‌‍‌گونه ایراد و مشکلی به آن رسیدگی شود.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به صورت رایگان تا ۱ سال از وب‌سایت گل فروشی پشتیبانی می‌کند.

مدت‌زمان ساخت سایت گل فروشی چقدر است؟

مدت‌زمان ساخت سایت گل فروشی

برای ساخت فروشگاه گل و گیاه نمی‌توان مدت‌زمان دقیقی مشخص کرد زیرا امکانات و قابلیت‌هایی که در این وب‌سایت استفاده می‌شود، با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما متفاوت است؛ اما به صورت کلی مجموعه سایت با سئو در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۵ روزه اقدام به طراحی سایت گل فروشی می‌کند. برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و در اختیار داشتن متخصصان فنی به ما این امکان را می‌دهد تا متناسب با نیاز کارفرما اقدام به راه‌اندازی و ساخت سایت گل فروشی کنیم.

سخن پایانی

طراحی سایت گل فروشی مکانی پرطرفدار است برای انتخاب انواع گل‌ها بدون اینکه هیچ‌گونه وقت اضافی از شما گرفته شود، در واقع کاربران می‌تواند هر گلی را که نیاز دارند در کمترین زمان ممکن و به صورت آنلاین، انتخاب کرده و به عزیزانشان تقدیم کنند.

وقتی که شما به عنوان یک فعال در حوزه گل و گیاه از طریق وب‌سایت خدمات خود را به مشتریان و مخاطبانتان ارائه می‌دهید، بستری را ایجاد کرده‌اید تا افراد در صورت نیاز بتوانند در کمترین زمان گیاه مورد نظر را در اختیار داشته باشند و فروش شما نیز تا چند برابر افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.