طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

طراحی سایت هتل یکی از اولویت‌های اصلی تمامی مهمانسراها و اماکن اقامتی برای تثبیت جایگاه خود و جذب میهمان محسوب می‌شود. امروزه صنعت هتلداری رونق چشمگیری داشته است و فعالان این حوزه از روش‌های گوناگونی برای جذب مسافران استفاده می‌کنند. ساخت سایت هتل بهترین راهکار برای تبلیغات اماکن اقامتی در سطح گسترده به شمار می‌رود.

زمانی که شما قصد دارید برای تفریح و مسافرت به مکان خاصی بروید، مهم‌ترین دغدغه‌ای که با آن روبرو هستید، فراهم نمودن مکانی آرام و راحت برای اقامت خود و خانواده است. طراحی سایت هتل برای تمامی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی این بستر را فراهم می‌سازد تا بتوانند افراد زیادی را از طریق اینترنت جذب کرده و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند.

در دنیای پیشرفته امروزی گسترش علم رشد چشمگیری داشته است و باعث شده تا تمامی کسانی که در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمات‌رسانی و فعالیت هستند بتوانند با طراحی و راه‌اندازی سایت برای کسبوکارشان، خدمات شایانی را به کاربران و مخاطبان خود ارائه دهند.

وب‌سایت هتل

هتل و اماکن اقامتی که افراد قصد دارند برای استراحت و تفریح قرار است آن را رزرو کنند، باید دارای خصوصیات و امکاناتی باشد تا بتواند خاطره خوبی را برای آنها فراهم سازد، در واقع ارائه خدمات باکیفیت در هتل باعث می‌شود تا سفر مسافران تبدیل به یک اتفاق خوب و به یاد ماندنی شود.

طراحی سایت هتل دست کاربران و مسافران را باز خواهد گذاشت و آنها می‌توانند در کمترین زمان، نیازهای گردشی و اقامتی خودشان را ازطریق این وب‌سایت مهیا فراهم سازند.

قیمت طراحی سایت هتل

به صورت کلی قیمت طراحی سایت هتل در مجموعه سایت با سئو بین ۴ الی ۱۲ میلیون است که بسته به نیاز کارفرما و امکاناتی که در وب‌سایت استفاده می‌شود، نرخ دقیق آن مشخص می‌گردد. اگر به دنبال ساخت سایت هتل با سیستم اختصاصی، فول امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ هستید، هزینه زیادتری برای شما به همراه دارد زیرا برای طراحی این مدل وب‌سایت ساعت کاری زیادتر نیاز است و نیروهای متخصص بیشتری باید بر روی آن کار کنند، این موضوع باعث افزایش قیمت سایت هتل می‌شود. ما تمامی سعی خود را می‌کنیم تا متناسب با نیازی که دارید، پلن مناسبی را به شما پیشنهاد دهیم تا هزینه‌های اضافی برای شما به دنبال نداشته باشد.

چرا نیاز به طراحی سایت هتل دارید؟

در کسب‌وکارهای مدرن امروزی، سهم تجارت الکترونیک زیادی است و صاحبان هتل و اماکن عمومی می‌توانند با طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت هتل و اماکن اقامتی، باعث بالا بردن درآمد خود شده و از طرفی دیگر هزینه‌‎های خودشان را کاهش دهند.

اهمیت طراحی سایت هتل

کسانی که دارای مکان‌های تفریحی و اقامتی هستند می‌توانند با طراحی سایت هتل علی‌رغم تبلیغات گسترده‌ای که در اینترنت انجام می‌دهند، مسافران و مشتریان زیادی را جذب کرده و با قرار دادن تمامی امکانات در وب‌سایت، بهترین خدمات را به افراد ارائه دهند.

مسافران می‌توانند با رزرو کردن هتل از طریق این وب‌سایت هم در وقت و هزینه خودشان صرفه‌جویی کنند و هم در کمترین زمان، محل اقامت خودشان را رزرو کنند تا اسباب آسایش خود و خانواده شان را فراهم سازند و یک تجربه به یاد ماندنی را از سفر خود فراهم سازند. برای اینکه انتخاب بهتری برای طرح مورد نظر وب‌سایت خودتان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما بازدید از صفحه نمونه کارها مجموعه سایت با سئو است.

اهداف طراحی سایت هتل‌

امروزه صنعت هتل داری و گردشگری از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است وبه همین خاطر است که این صنعت در دانشگاه‌ها به صورت آکادمیک تدریس می‌شود که خود نشان دهنده ضرورت این صنعت در زندگی افراد است. امروزه اکثر هتل‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری دارای یک وب‌سایت مختص به خودشان هستند و تمامی خدماتشان را از این طریق به افراد ارائه می‌دهند.

 اهمیت طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل باعث بالا رفتن اعتبار و ارزش هتل شما می‌شود و این اعتماد را به کاربران می‌دهد که با خیالی راحت و آسود برای لذت بردن از لحظات ارزشمندشان، هتل و مکان تفریحی شما را انتخاب کنند. زمانی که شما اقدام به ساخت سایت هتل برای مکان تفریحی اقامتی خود می‌کنید، پتانسل آن را دارید تا از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین مشتریان زیادی را جذب خود کرده و با سرویس‌هایی که به آنها ارائه می‌دهید، سود عالی را به دست آورید.

صفحات طراحی سایت هتل

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات

امکانات طراحی سایت هتل

برای اینکه کاربران و مسافران بتوانند به شکل بهتری در این وب‌سایت فعالیت داشته باشند و کارفرما خدمات را باکیفیت بالاتری به افراد ارائه دهد، این وب‌سایت باید دارای امکاناتی باشد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

امکانات طراحی سایت هتل

رزرو آنلاین

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که شما هتل و اماکن اقامتی که قرار است چند روزی را در آنجا سپری کنید را با چند کلیک ساده رزرو کنید.

اشخاص می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت شما اقدام به رزرو آنلاین مکان استراحتشان کنند و با مشخص کردن تعداد روزها اقامت خودشان، خدمات مورد نیازشان را از طریق وب‌سایت مشخص کرده و هزینه مورد نظر را بپردازند.

معرفی امکانات

با قرارد دادن یک بخش از طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی به امکانات وب‌سایت، می‌توانید تمامی امکاناتی را که در هتل و اماکن اقامتی وجود دارد را به کاربران ارائه داده و با دسته‌بندی خدمات این امکان را برای کاربران به وجود بیاورید تا به راحتی به تمامی خدمات دسترسی داشته باشند.

امکانات طراحی سایت هتل

طراحی و راه اندازی سایت چند‌زبانه

به دلیل اینکه مسافران و مشتریان شما ممکن است از کشورهای مختلف اقدام به رزرو هتل و مکان اقامتی کنند، لزوم استفاده از وب‌سایت چند‌زبانه ضروری و مهم است. زمانی که وب‌سایت شما از این امکان برخوردار باشد مسافران می‌تواند بدون هیچ گونه مشکل اقدام به انتخاب مکان اقامتی خودشان کنند و از این طریق مشتریان زیادتری را به دست می‌آورید.

تبلیغات آنلاین

اگر شما دارای وب‌سایت هتل و اماکن اقامتی هستید، می‌توانید با قرار دادن تبلیغات از مراکز تفریحی و باستانی اطراف خودتان اقدام به بازاریابی و درآمد‌زایی کنید و بابت قرار دادن این تبلیغات در وب‌سایتتان، مبلغی را دریافت کنید که این کار برای شما درآمد خوبی را به همراه دارد. تبلیغات آنلاین را باید از دیگر امکانات مهمی محسوب کرد که در طراحی سایت هتل به آن توجه زیادی می‌شود.

امکانات طراحی سایت هتل

ایجاد قسمتی برای قرار دادن فیلم و عکس

به یاد داشته باشید که محتویات ویدئویی و تصویری، تاثیرات بیشتری از محتویات متنی بر روی رفتار کاربران و مخاطبین دارد. با قرار دادن تصاویر و فیلم از امکانات و خدمات هتل و اماکن تفریحی در وب‌سایت، کاربران زیادی را جذب می‌کنید که وب‌سایت شما از ترافیک بالایی برخوردار خواهد شد.

پیشنهادهای ویژه و قراردادن تخفیف در وب‌سایت

می‌توانید یک بخش از طراحی سایت هتل را به پیشنهادات و تخفیف‌ها اختصاص دهید؛ مثلا در ایامی از سال و یا مناسبت‌های گوناگون که وجود دارد با قرار دادن تخفیف استفاده از خدمات هتل برای کاربران، اعتبار وب‌سایت خودتان را بالا ببرید.

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

امکانات طراحی سایت هتل

زمانی که وب‌سایت شما از این امکان برخوردار باشد در هر ساعتی از شبانه‌روزی می‌توانید پاسخگوی مشتریان و مسافران باشید و هر سوال یا مشکلی که برای آنها به وجود بیاید، قادر به حل کردن آن هستید.

توجه داشته باشید زمانی که کاربران از خدمات شما راضی باشند، همیشه به وب‌سایت شما سر می‌زنند که این موضوع در seo سایت شما تاثیرات مثبتی را به دنبال دارد.

قرار دادن یک قسمت از وب‌سایت به عنوان باشگاه مشتریان

این بخش برای افزایش اعتماد مشتریان می‌تواند برای وب‌سایت شما مفید و سودمند باشد.

درگاه مستقیم بانکی

با قرار دادن درگاه مستقیم بانکی در وب‌سایت هتل و اماکن اقامتی، بستری را ایجاد می‌کنید تا تمامی افراد قادر باشند به راحتی تراکنش‌های خود را در این محیط انجام دهند.

امکانات طراحی سایت هتل

دیگر امکانات طراحی سایت هتل

  • ورود
  • عضویت کاربر
  • سیستم چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • عضویت VIP

طراحی سایت هتل چقدر طول می‌کشد؟

شاید شما هم به عنوان یک مدیر و صاحب هتل این سوال بارها در ذهنتان خطور کرده باشد که مدت‌زمان ساخت سایت هتل چند روز است؟ برای راه‌اندازی این‌وب‌سایت به چند روز زمان نیاز است؟

قیمت طراحی سایت هتل

در جواب به این سوال باید گفت که مدت‌زمان طراحی سایت هتل به عوامل متعددی نظیر امکانات، گرافیک، ویژگی‌ها و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد. برای اینکه با مدت‌زمان دقیق ساخت این وب‌سایت بیشتر آشنا شوید کافیست تا با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا این افراد با تجربه، تجارت شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و تایم دقیق راه‌اندازی این وب‌سایت را به شما اعلام کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت هتل

✔️ وب‌سایت هتل باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی شود

✔️ سرعت و امنیت استانداردی باید داشته باشد.

✔️ استفاده از تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای مناسب

✔️ استفاده از هاست پرسرعت و مطمئن

✔️ گرافیک و رنگ‌بندی کاربرپسند

مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت هتل در مجموعه سایت با سئو

همان‌گونه که شما نیز اطلاع دارید زمانی که قرار است یک وب‌سایت طراحی و راه‌اندازی شود یک سری مراحل باید به صورت منظم و دقیق باید پیاده‌سازی شود تا این پروسه روند موفقیت‌آمیزی را سپری کند، مراحل طراحی سایت هتل در مجموعه سایت با سئو عبارتند‌از:

مراحل طراحی سایت هتل

۱_ مرحله اول: مشاوره با کارفرما جهت ساخت و راه‌اندازی سایت هتل

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد بین مجموعه سایت با سئو و کارفرما

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت هتل توسط تیم فنی

۴_ مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی سایت

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط تیم فنی و کارفرما

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی و ایندکس سایت

۸_ مرحله هشتم: پشتیبانی همیشگی مجموعه سایت با سئو از طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

مراحل طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل برای چه کسانی مناسب است

این وب‌سایت برای تمامی کسانی که در صنعت هتلداری فعالیت دارند مناسب است:

  • هتل داران
  • اقامتگاه‌ها
  • خوابگاه‌ها
  • مکان‌های تفریحی
  • مکان‌های توریستی و…

اگر شما در حوزه‌ی رستوران فعالیت دارید و علاقه‌مند هستید تا در این صنعت نیز اطلاعات کافی را به دست آورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید.

«طراحی سایت رستوران»

طرحی وب‌سایت هتل

سخن پایانی

امروزه با وجود استفاده اکثریت افراد از خدمات اینترنتی، بازار کاری گسترده و بزرگی برای هتل داران و کسانی که دارای اماکن اقامتی هستند مهیا شده است. به صورت کلی فعالیت در کسب‌وکارهای سنتی روز‌به‌روز کمرنگ‌تر می‌شود زیرا تکنولوژی جای آن را گرفته و در زمان و هزینه افراد و صاحبین مشاغل صرفه‌جویی به عمل می‌آورد.

طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی جایگاه و اعتبار فعالان این صنعت را ارتقاء می‌دهد و در صورت استفاده از یک وب‌سایت مناسب و قدرتمند، آنها را به یک برند تجاری تبدیل می‌کند. یادتان باشد که تمامی افراد خواهان بهترین‌ها هستند، با توجه به این موضوع شما می‌توانید با ارائه خدمات باکیفیت در وب‌سایت هتل آنها را از این مهم بی‌نیاز سازید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.