طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کیف و کفش بهترین راهکار برای فروش و بازاریابی هر چه بهتر تمامی محصولاتی است که در صنعت کیف و کفش تولید می‌شوند. با ساخت سایت کیف و کفش تجارت شما بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی، برای میلیون‌های کاربر اینترنتی به نمایش گذاشته می‌شود که این موضوع هم فروش شما را افزایش می‌دهد و هم مشتریان زیادی به سمت تجارت شما جذب می‌شوند.

با وجود پیشرفت‌های زیادی که در زمینه علم و تکنولوژی رخ داده، سبک زندگی افراد نیز با تغییرات زیادی همراه شده است. پیدایش اینترنت باعث شده تا افراد بیشتر تمایل داشته باشند کارهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند. یکی از کارهایی که امروز از طرفداران زیادی برخوردار است، خریدوفروش کیف و کفش به صورت آنلاین است. طراحی سایت کیف و کفش فرصتی خارق‌العاده است برای تمامی افرادی که در این صنعت فعالیت دارند تا به صورت غیرحضوری و آنلاین، محصولات کیف و کفش را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

قیمت طراحی سایت کیف و کفش

قیمت طراحی سایت کیف و کفش

اگر شما نیز به عنوان یک تولیدکننده، بازاریاب و یا فروشنده محصولات کیف و کفش علاقه دارید تا از قیمت طراحی سایت کفش مطلع شوید در جواب این سوال باید گفت که هزینه ساخت این وب‌سایت یک عدد ثابت نیست که به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال میزان امکانات، تکنولوژی مورد استفاده، قابلیت‌ها، نوع هاست و مدت‌زمان ساخت از عوامل مهم در قیمت‌گذاری آن محسوب می‌شوند.

چرا به طراحی سایت کیف و کفش نیاز دارید؟

در گذشته وقتی که شما نیاز به تهیه کیف و کفش مناسب برای خود یا خانواده را داشتید، باید مدت‌زمان زیادی را به منظور گشت‌وگذار در فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف صرف کرده تا کالای مورد نظر را پیدا می‌کردید، در واقع هم زمان زیادی از شما گرفته می‌شد و هم هزینه‌هایتان بالا می‌رفت.

امروزه فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و تولیدی‌های زیادی هستند که در زمینه کیف و کفش فعالیت دارند ولی میزان هزینه و درآمدشان همخوانی ندارد و برخی از آنها به دلیل بازاریابی ضعیف در یک قدمی ورشکستگی قرار دارند. تنها دلیلی که این کسب‌و‌کارها را دچار این چالش‌ها کرده است، فروش سنتی و استفاده نکردن از ظرفیت‌های آنلاین و اینترنتی است. طراحی سایت کیف و کفش شیوه‌ی نوین و قدرتمند است برای فروش و بازاریابی گسترده‌ی تمامی فعالانی که در این صنعت پررونق فعالیت دارند.

اهمیت طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کفش را نمی‌توان تنها یک بستر آنلاین محسوب کرد زیرا خدمات و امکانات زیادی در اختیار کارفرما قرار می‌دهد که باعث پیشرفت در صنعت تولید، فروش و بازاریابی کفش می‌شود. طراحی سایت کیف نیز خدمات ارزنده‌‌ای را به شما ارائه می‌دهد، مثلا زمانی که شما یک تولیدی، فروشگاه یا مغازه کیف فروشی دارید دیگر لازم نیست که همیشه چشم انتظار مشتریان به شکل سنتی و حضوری باشید، زیرا ساخت این وب‌سایت سبب می‌شود تا افراد زیادی محصولات شما را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین مشاهده کرد و در صورت نیاز از شما خرید کنند.

اهداف طراحی سایت کیف و کفش

اگر به دنبال یک فضای گسترده و نامحدود هستید تا محصولات کیف و کفش را به صورت عمده به فروش برسانید، طراحی سایت کیف و کفش بهترین انتخاب برای دست‌یابی به این موقعیت ارزشمند است. راه‌اندازی و ساخت سایت کیف و کفش این امکان را به شما می‌دهد تا به عنوان یک کارفرما تسلط کاملی بر روی مدیریت کسب‌و‌کار خود داشته و مشتریان زیای را جذب خود کنید. در ادامه به چند مورد از دیگر اهداف این وب‌سایت اشاره می‌کنیم:

  • طراحی سایت کیف و کفش امکان ارتباط مستقیم شما را با مشتری را فراهم می‌سازد.
  • تثبیت جایگاه تجارت شما در بین دیگر رقبا
  • با راه‌اندازی وب‌سایت کیف و کفش امکان برند شدن فروشگاه و تولیدی شما افزایش می‌یاید.
  • مدیریت آسان و هدفمند تجارت

ویژگی‌های طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کفش فروشی و طراحی سایت کیف فروشی هر دو خدمات یکسانی را به کاربران ارائه می‌دهند که تنها تفاوت آنها، نوع محصولاتشان است. به صورت کلی طراحی سایت کیف و کفش باید خدمات آنلاین و با ارزشی را به کاربران ارائه دهد تا افراد زیادی را جذب خود کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم این وب‌سایت بپردازیم:

امکان نمایش در هر ابعاد و اندازه‌ای

ویژگی‌های طراحی سایت کیف و کفش

یکی از ویژگی‌های مهمی که طراحی سایت کیف و کفش باید داشته باشد، امکان نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال در هر اندازه و ابعادی است، در واقع این وب‌سایت باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی شود تا کاربران امکان مشاهده آن را از طریق گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر داشته باشند.

سرعت و امنیت استاندارد در طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کیف باید به گونه‌ای ساخته شود که بتوانند به خوبی از اطلاعات کاربران محافظت کرده و از تهدیدات امنیتی جلوگیری کند. زمانی که سرعت لودینگ در طراحی سایت کیف بالا باشد، کاربران و مشتریان شما قادر هستند تا محصولات مورد نظر خود را در کمترین زمان مشاهده کرده و به تمامی بخش‌های وب‌سایت به شکل ساده‌ای دسترسی داشته باشند. مجموعه سایت با سئو با تجربه زیادی که در زمینه ساخت وب‌سایت‌های اینترنتی دارد، تمامی موارد فوق را به خوبی در طراحی سایت کیف و کفش پیاده‌سازی می‌‌کند.

رابط کاربری حرفه‌ای با کاربری آسان

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت کیف و کفش باید توجه زیادی به آن شود، طراحی کاربری ساده و کاربر‌پسند است. وقتی که رابط کاربری این وب‌سایت به خوبی پیاده‌سازی شود، کاربران این امکان را دارند تا به راحتی به تمامی امکانات و بخش‌های آن دسترسی داشته در صورت نیاز، قادر باشند تا به سادگی اقدام به خرید و تهیه محصول مورد نظر خود کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت کیف و کفش

گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

یکی از موضوعات مهمی که در طراحی سایت کیف و کفش باید توجه‌ ویژه‌ای به آن داشت، گرافیک جذاب و کاربر‌پسند این وب‌سایت است. روانشناسی رنگ‌ها از اهمیت زیادی در جذب کاربران برخوردار است به همین دلیل باید از رنگ‌های مرتبط و شاد در این سایت استفاده شود تا کاربران زمان‌هایی که در صفحات آن هستند، احساس خستگی نکرده و انرژی مثبتی را دریافت کنند.

صفحات طراحی سایت کیف و کفش

  • صفحه اصلی وب‌سایت (خانه)
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مدت‌زمان ساخت سایت کیف و کفش

شاید شما نیز به عنوان فردی که در صنعت کیف و کفش فعالیت دارد بارها این سوال را از خود پرسید باشید که قیمت طراحی سایت کیف و کفش چقدر است؟ در واقع با صرف چه مبلغی می‌توان یک وب‌سایت مستقل برای فعالیت در این حوزه راه‌اندازی کرد؟

قیمت طراحی سایت کیف و کفش در مجموعه سایت با سئو از 4 میلیون شروع می‌شود و تا 14 میلیون ادامه دارد، البته این رنج قیمتی برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی با امکانات استاندارد و معمولی است. اگر شما با توجه به نیازتان قصد ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی را داشته باشید با توجه به پیچیدگی‌هایی که این تکنولوژی دارد، قیمت آن بیشتر از cms آماده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امکانات طراحی سایت کیف و کفش

  • عضویت
  • ورود
  • پنل کاربری
  • قابلیت ایجاد فیلتر قیمتی
  • امکان درج پیشنهادات و انتقادات
  • درگاه مستقیم بانکی
  • موتور جستجوی پیشرفته
  • سبد خرید
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان صدور پیش فاکتور در وب‌سایت کیف و کفش
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلت ثبت امتیاز برای محصولات کیف و کفش
  • امکان ثبت نظر کاربران
  • سیستم چند فروشندگی
  • پنل مدیریت حرفه‌ای
  • دارای بخش علاقه‌مندی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • عضویت ویژه‌ (vip)

مراحل طراحی سایت کیف و کفش

زمانی که قرار است یک وب‌سایت کیف و کفش توسط مجموعه سایت با سئو برای تجارت شما طراحی و ساخته شود، یک سری مراحل باید پشت سر گذاشته شود تا این فرآیند به شکل موفقیت آمیزی انجام شود. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از این مراحل می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت کیف و کفش

اولین مرحله مشاوره و نیازسنجی است. در این مرحله که به صورت حضوری برگزار می‌شود مشاوران مجموعه سایت با سئو تجارت شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و با توجه به نیازها و امکاناتی که در وب‌سایت نیاز دارید، بهترین پلن را برای شما در نظر می‌گیرند.

مرحله دوم عقد قرارداد میان مجموعه و کارفرما است. این قرارداد برای این است که مدت‌زمان ساخت سایت، قیمت، امکانات و موارد دیگر که در پروسه طراحی سایت نیاز است درج شود تا با توجه به این تعهدات، پروژه با موفقیت پیش برود.

در مرحله سوم ساخت طرح اولیه وب‌سایت شروع می‌شود. در این مرحله طراحی سایت کیف و کفش وارد فاز ساخت و طراحی می‌شود که بعد از پایان طرح اولیه، این طرح برای بازبینی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا اگر کمبودهایی احساس شد به آن رسیدگی شود.

مرحله چهارم نوبت به ساخت طرح نهایی وب‌سایت است. بعد از اینکه طرح اولیه توسط کارفرما بازبینی شد، حالا نوبت آن است تا طرح نهایی توسط تیم فنی مجموعه طراحی و ساخته شود. بعد از ساخت طرح نهایی، این طرح برای بازبینی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

مرحله پنجم راه‌اندازی و پشتیبانی سایت کیف و کفش توسط تیم فنی مجموعه انجام می‌شود. بعد از اینکه طرح نهایی مورد تایید کارفرما قرار گرفت، این وب‌سایت جهت راه‌اندازی در اختیار متخصصان مجموع قرار می‌گیرد. پروسه ایندکس و راه‌اندازی بین یک 1 یا 2 هفته‌ای طول می‌کشد. بعد از اینکه وب‌سایت کیف و کفش توسط گوگل تایید شد حالا نوبت آن است که کارهای مورد نظر را بر روی وب‌سایت انجام دهید. تمامی کارهایی که باید انجام شود توسط یک ویدئو کامل در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد. پشتیبانی مجموعه سایت با سئو به صورت مادام‌العمر است و ما همیشه در کنار شما هستیم.

مزایای طراحی سایت کیف و کفش

مزایای طراحی سایت کیف و کفش

ساخت وب‌سایت کیف و کفش مزایای زیادی را برای تجارت شما به همراه دارد که در مدت‌زمان کمی و با رعایت کردن یک سری استانداردها، شما قادر هستید تا کاربران زیادی را از طریق اینترنت جذب کرده و فروش بالایی را تجربه کنید. اگر تمایل دارید تا با مزایای مهم این وب‌سایت بیشتر آشنا شوید پس در ادامه با ما همراه باشید:

  • فروش چند برابری از طریق وب‌سایت
  • ارائه خدمات آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز
  • طراحی سایت کیف و کفش یک فضای تبلیغاتی نامحدود است.
  • تبدیل شدن تجارت و کسب‌و‌کار شما به یک برند نامی و سرشناس
  • پیشی گرفتن از دیگر رقبا با ساخت سایت کیف و کفش
  • فروش اینترنتی کیف و کفش تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد تمایل دارند تا خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، راه‌اندازی یک وب‌سایت کیف و کفش امری مهم و ضروری برای تمامی افرادی است که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند. طراحی سایت کیف و کفش امکان عرضه تمامی محصولات شما را در سراسر کشور فراهم می‌کند، همچنین کاربران این امکان را دارند تا در هر ساعتی بتوانند به وب‌سایت شما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند که مساوی است با فروش چند برابری و افزایش درآمد شما، حالا انتخاب با شماست که تا چه میزان به ساخت سایت ایمان داشته باشید…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.